נתת לנו Like ב-Facebook?

רנו מאסטר חדש

אוטו חדשות רכב

רנו מאסטר חדש

28.01.10 איתי לב

הרכב המסחרי הקל של רנו (ואופל/ו-וקסהול) זוכה לדור שני וחדש לגמרי

6 תגובות | תגיות: רנו, רנו מאסטר, רכב מסחרי, רנו מאסטר חדש

לפרטים
auto.co.il icon
*ציין שם
*ציין טלפון *טלפון שגוי

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
סגור
רנו מאסטר, ואחיו התאום לבית ג'נרל מוטורס (אופל/ווקסהול מובאנו) עבר רענון מקיף לפני כמעט ארבע שנים ובעולם הרכב, אף המסחרי, מדובר בפרק זמן ארוך מאד. לאחר פרק זמן זה, הגיע תורו של הדור השני להגיע לאולמות התצוגה ומשם למשטחי ההטענה.

אמנם מדובר בכלי רכב בעל ייעוד מסחרי, אולם גם כאן יש מעט תשומת לב עיצובית וזאת בכדי לרכך את עובדות היותו כלי רכב שימושי ולא בדיוק "נחשק'". עיקר מלאכת העיצוב מתרכזת בחזית עם צבר פנסים המטפס כלפי מעלה, פגוש חדש בעל פתח כניסת אוויר גדול ושבכה קדמית בולטת וגדולה עטיות כרום. בפנים לוח המחוונים כולל שימוש בפלסטיקים בהירים והפקדים נראים גדולים וברורים. על הקונסולה המרכזית וברחבי התא פזורים לא מעט פתרונות אחסון, מגירות ותאים נסתרים, ננעלים או פתוחים, לשימושו של בעל המקצוע.

 
 האח לבית אופל: המובאנו
 
יחידות ההנעה עברו רענון מהותי וההיצע כולל עתה מנועי טורבו-דיזל 2.3 ליטרים מסילה משותפת המוצעים ב-3 רמות הספק: 100, 125 וכן 150 כוח-סוס, והמותאמים לתקן יורו 5, עם תיבות הילוכים ידניות ורובוטיות בנות שישה הילוכים. רנו מאסטר מצויד כציוד סטנדרטי בשתי כריות אוויר, מערכת  ABS, מערכת סיוע לבלימת חירום, ניתוק כריות אויר במושב הנוסע (לטובת הובלה בטוחה של תינוקות וילדים) ויוצע גם עם ESP. 

 
 
רנו מאסטר ואחיו יוצעו ב-29 תצורות גוף שונות, הכוללות ארבע אורכי מרכב ובסיס גלגלים, שלושה גבהים שונים, עם/ללא חלונות מאחור, הנעה קדמית או אחורית (אין ולא תוצע גרסת הנעה לכל הגלגלים), מה שמאפשר לבעל הרכב להתאים את הרכב לצרכיו המיוחדים. המשקל הכולל המרושה עלה ל-4.5 טון.

רנו מאסטר החדש (ו"אחיו" מבית ווקסהול/אופל), יוצעו למכירה באירופה החל מאביב 2010, קרי סביבות מאי.
 
למבחן דרכים לרנו מאסטר הנוכחי לחצו כאן

6 תגובות לכתבה

לקריאת כל התגובות ברצף
  • 6
    מספר 5 המאסטר זה הרכב הכי אמין

    שהיה לי אי פעם עם 550,000 ק"מ על השעון ועדיין נוסע כמו פנטר יותר טוב מכל מסחרית אחרת שהייתה כולל פורד (קונקט חראה של אמינות ומתפרק!!!) ,פולקסווגן (לא רע LT) ומרצדס (ויטו יקר מידי לאחזקה)!!! ברור שיש תקלות כמו לכל רכב אבל שום דבר משמעותי והרבה פחות מכל שאר הרכבים.

    30.01.10 | 02:45רון

  • 5
    רנו אוהב מוסך?

    יופי, אחלה עבודה למוסכניקים. שאלתם עצמכם מדוע רנו מפרסמת שלא רואים מוסך?

    30.01.10 | 00:43יוסף

  • 4
    הייתי הופך אותו לרכב טיולים

    חצי קראוון וחוצה איתו את אירופה...נראה מספיק מרווח ובטיחותי

    28.01.10 | 19:18עופר

  • 3
    מספר נוסעים

    מישהו יודע אם ניתן להסב אותו לנוסעים ואם כן כמה נוסעים

    28.01.10 | 18:12יוסי

  • 2
    באמת השקיעו

    השקיעו בעיצוב לא שזה באמת משנה הרכב נקנה לצרכי עבודה ולא בשביל העיצוב שלו אבל נחמד לנו הנהגים לנהוג ברכב שנראה יותר טוב

    28.01.10 | 18:10שלומי

  • 1
    חלל עצום

    ו29 תצורות שונות מעניין מאוד איפה אפשר לבדוק יותר פרטים

    28.01.10 | 18:02מורדכי

משאיות אמריקניות

לגלריה המלאה

חם באתר

מוסף למשאיות ורכב כבד

מטרה זהה, גישה שונה: רכב כבד אירופאי מול אמריקאי

מבצעי רכב בשוק הישראלי

מבצעי רכב, ימי מכירות , חיסולי מלאי בסוכנויות רכב ואצל היבואנים

ליסינג ומימון לרכב

קונים רכב בליסינג? קבלו טיפים והצעות אטרקטיביות כאן

לקסוס RX450h במבחן דרכים

יוקרה היברידית בשטח

איזה מחירון רכב קובע?

מחירון לוי יצחק או יד2? באיזה מחירון רכב לבחור כאשר רוצים למכור או לקנות רכב?

אוטו לוגו (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה)