שברולט קרוז: עידן חדש? (וידאו)

05.02.10 טל שביט

אין ספק כי הקרוז פותחת פרק חדש עבור שברולט בקטגוריית המשפחתיות. אבל עד כמה הרעש המוקדם סביבה היה מוצדק?

60 תגובות | תגיות: אוטו, טל שביט, דימה קונופליוב, שברולט קרוז, וידאו, מבחן וידאו, זניה אדנזון, HighBreed


נחיתתה של השברולט קרוז בישראל לוותה בהרבה יחסי-ציבור. למעשה הקרקע הוכנה עוד הרבה לפני שהיא הגיעה לכאן, באופן מאד יוצא דופן, עם חשיפה בלתי פוסקת בתקשורת. היום, אחרי שהרעש נרגע והמכונית נמכרת כאן מזה זמן, אפשר לומר שמצד אחד לא מדובר בפריצת דרך כלשהי (ובודאי שאין למאזדה3 סיבה לחשוש) - ומצד שני, שברולט יכולה בהחלט להביט למתחרות ישר בעיניים בלי להתבייש...


 
תודה מיוחדת ללהקת 'High Breed' שעזרו בהכנת הסרטון.

מגזין אוטו
 
   לקבלת גיליון היכרות מתנה  
עוד במדור
  • פולקסווגן טוארג: מבחן דרכים

    פולקסווגן טוארג: מבחן דרכים

  • מסירות: זינוק מרשים לסוזוקי וקיה

    מסירות: זינוק מרשים לסוזוקי וקיה

60 תגובות לכתבה

לקריאת כל התגובות ברצף
  • 60
    mazda = TOYS R US   ל"ת

    ללא תוכן

    04.03.10 | 14:05 mazda club

  • 59
    לא מאמין לנייר, אני עצמי בדקתי וזה נכון, הקרוז מהירה ממאזדה 3

    מאזדה 3 מרגישה יותר מהירה אבל היא ממש עגלה!!
    הקרוז חסכונית והיא גם שומרת על המחיר כמו שראיתי ביד 2, יש מאזדות חדשות שעולות פחות.

    27.02.10 | 15:01קרוז בוי

  • 58
    אולי תיזמורת סימפונית תעזור לרכבי קרוז

    רוק כבד נראה יותר מעניין מהרכב הזה
    זמן הלהקה ארוך מהמבחן.

    26.02.10 | 16:46נטראלי

  • 57
    מתי תפסיקו להאמין ליצרן

    הנייר סופג הכל כל הסיפור של צריכת דלק ותאוצה מצןץ כדי למכור מכוניות!!!
    אני נוסע ורואה איך הקרוז בקושי זזה ברמזור. פוגש אותם בת.דלק ומקבל את הנתון האמיתי. הרכב שתיין.נו ביד 2
    יחזיק מחיר? אולי הקרוז1.8

    26.02.10 | 16:39ניו 3

  • 56
    ל55 תפסיק לנסות לעבוד על אנשים... המחיר שלה מאוד שמור שם

    והקרוז לא שתיין בכלל הוא יותר חסכוני ממאזדה 3, רנו פלואנס ועוד. היא זריזה יחסית (12.8 שניות ל100 קמ"ש), והיא המכונית המשפחתית הכי בטוחה בארץ, אז מספיק עם השטויות כי הקרוז אוטו מצויין ובנתיים שומר יפה על המחיר.

    26.02.10 | 16:08מבין רכב

  • 55
    קרוז 1.6 ימכר ביד 2 כמו רכב צרפתי

    יפה וכבד ושתיין אולי עם 1.4 טורבו
    הקרוז יהיה שווה משהו.

    25.02.10 | 18:19מסכים עם 52

  • 54
    קבל תיקון רוב הקרוזים נמכרי שם מעל 100 אלף ש"ח ואת המודעה שסיפרת עליה לא ראיתי, חתיכת שקרן.   ל"ת

    ללא תוכן

    23.02.10 | 15:16יוסי

  • 53
    לשמוליקול, מה קשור? זה שהבעלי מטומטם זה משהו אחר

    כל שאר הקרוזים ביד 2 נמכרים מעל 90-95 אלף ש"ח.
    תפסיק למכור לנו סיפורי זולים הקרוז היא מכונית מצויינת, ונראה את המאזדה מגיעה ליכולות של הקרוז באמינות, במרווח, בשימושיות, בנוחות ובביטיחות.

    23.02.10 | 15:14יוסי

  • 52
    הקרוז מצויין ביד 2 נימכר במחיר

    79000 שח 10 חודשים על הכביש
    אוטו טוב ששומר על מחיר.

    22.02.10 | 15:54שמוליקול

  • 51
    ל49

    אין שום קשר למה שאנחנו מדברים למה שרשמת.
    לצערי בתור אחד שהיה מנוי לאוטו מגיל 13 אולי, זה כואב לי לראות איך הם פשוט משנה לשנה הולכים שבי אחר דלק מוטורס.
    בנוסף אני רוצה לציין שאוטו לא היחידים, גם הגה וגם וואלה לא צדיקים כ"כ.
    אבל לצערי אצל אוטו זה הכי שקוף
    אצלהם אין דבר רע במאזדה, אצלהם תמיד מדובר ברכב הטוב ביותר. ואנו הגולשים יכולים לראות את זה יום יום בין אם מדובר על רנו, פיאט, טויוטה או קרוז תמיד הם ימצאו איך להזכיר את מאזדה באיזה קונוטציה חיובית.

    בלי שום קשר תגלוש בגלובס תראה על מה דיברנו כאן.

    בברכת שבוע טוב טל

    19.02.10 | 01:11טל

  • 50
    הם לא דיברו על זה שהם השוו את מאזדה 3 לקרוז, הם דיברו על הבעייה

    הנפוצה במאזדה שלא פורסמה בשום אתר, כי היבואן הזבל משלם כדי שלא יפרסמו את זה.

    18.02.10 | 18:32סתם אחד

  • 49
    מאיפה כל תיאוריות הקונספירציה האלו?

    כולה כתוב שלמאזדה 3 אין סיבה לחשוש - ודי ברור שמדובר על מכירות ולא על איכות, זה לא שהיא מנצחת במגזין אוטו את כל המבחנים ההשוואתיים...
    והנה פה, כל מיני אינטרסנטים (או שזה רק אחד, לך תדע) קופצים וצועקים על איזו תיאוריית קשר בין דלק מוטורס למגזיני הרכב. נו באמת. בוידאו בכלל לא אמרו מילה על מאזדה 3...

    18.02.10 | 15:22קצת הגזמתם, לא?

  • 48
    אני מצטרף לעמית ולטל, אתר שמכבד את עצמו כמו "אוטו" חייב להיות ניטראלי ולא להגן על אף אחד.   ל"ת

    ללא תוכן

    17.02.10 | 22:21דוד

  • 47
    ל46

    דלק רכב נוקטת באותה טקטיקה של יוניון מוטורס.
    מבחינתה עד שאין הרוגים או הודעה רשמית מפי היצרן ביפן, כל הרכבים שלהם בסדר.
    בתור אחד שמכיר את עולם העיתונות קצת, מה שקורה שם זה שמשרד היח"צ של דלק רכב מרים טלפון לכולם ומבקש מהם להתעלם מהכתבה.
    חלק מהעיתונאים שדואגים לתחת שלהם מיד ירדו מהכתבה ולא יעלו אותה לאוויר.
    ויש עיתונאים ותיקים כמו בגלובס שלא מוכנים למכור את נשמתם לשטן ומעלים כל ידיעה חדשותית בין אם זה שייך לדלק מוטורס או לIDB.
    הגיע הזמן שבאוטו יבינו שככה צריך לפעול מגזין רכב, בלי חשבון לאף אחד ובלי אינטרסים והכי חשוב בלי לחיצות ידיים מתחת לשולחן.
    תאמין לי שאם דבר כזה היה קורה היום לרנו או ליונדאי אוטו כבר היו מפרסמים את כל הסיפור מהתחלה ועד הסוף וגם היו משיגים רעיון בלעדי עם האשא שעפה מהחלון עם הכסא.
    אבל שזה מגיע למאזדה הם משתחווים ואומרים.
    We're not worthy
    We're not worthy

    17.02.10 | 20:33טל (לא שביט)

  • 46
    לטל, אתה צודק מה שקרה במאזדה זה אחד הדברים המסוכנים ביותר

    ואתרים כמו אוטו, וואלה רכב והגה תמיד יגנו על מאזדה, השבוע היו במאזדה 2 תקלות שונות ששודרו בטלויזיה, אחד עם הכסה המעופף ואחד בעייה בכריות האוויר ברוב דגמי מאזדה.
    ודלק מוטורס המפוחדים לא יכולים להודות שזה ריקול.

    16.02.10 | 22:36עמית

  • 45
    המשך

    קבלו.
    אני לא מאמין שדבר כזה היה קורה בשברולט.
    http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000539453&fromMador=3220&fromErechMusafHP

    16.02.10 | 18:54טל (לא שביט)

  • 44
    יכול להיות

    שהקרוז רכב איטי, אבל לפחות אנשים לא עפים ממנו עם הכסא מהחלון הקדמי.
    יש דברים שאוטו לא רוצים שתדעו כמו על התקלה שקרתה למאזדה.
    אני בטוח שאם דבר כזה היה קורה ליצרנית רכב אחרת אוטו כבר ממזמן היו עושים מזה מטעמים, אבל שזה מגיע לדלק מוטורס אוטו מעבדת את היכולת כתיבה.
    ככה זה שהבן אדם הכי חזק במשק מחזיק במאזדה.
    האנשים האמיצים ביותר הופכים להיות אימפוטנטים.

    16.02.10 | 18:52טל (לא שביט)

  • 43
    לדעתי

    אני חושב שהשברולט קרוז זה הרכב הכי טוב בקבוצה 2

    14.02.10 | 15:33מיקי

  • 42
    שברולט קרוז

    פרסומת במסווה של מבחן דרכים

    13.02.10 | 18:01אורי

  • 41
    אחלה מכונית

    כמעט בהכל היא יותר טובה מרוב המשפחתיות בארץ כמו טויוטה קורולה שכל פעם חוזרת למוסכים, למאזדה 3 הצפופה והרועשת, ללנסר הלא נעימה לנסיעה, ולעוד רכבים רבים. שברולט קרוז היא כמובן לא מכונית מירוץ, אבל יחסית למשפחתיות היא מביאה את החבילה הכי טובה במיוחד באיבזור, בטיחות ומרווח.
    ל35 הקרוז היא דרגה 10 בדירוג בזיהום כמו רנו פלואנס החדשה ועוד מלא משפחתיות. אם אתה בא להגן על הטבע וזה הדבר הכי חשוב בשבילך לך על קיה פורטה שהיא בדרגה 5 בזיהום האוויר.

    12.02.10 | 19:25סמי

  • 40
    כל מילה ברזל

    אבל הגולף יקרה משמעותית וחבל כי היבואן סתם תמא

    12.02.10 | 08:05ל- 39

  • 39
    נפלת קורבן לפרסומות

    את ציו ןהריסוק הכי גבוה קיבלה הגולף. הקרוז קיבלה 1% פחות. נכון, לא קריטי, אבל גם לא הכי גבוה...
    בנוסף, מקום לבקבוקי 1.5 ליטר יש גם ברכבים אחרים (כולל... גולף).
    מצד שני, הגולף הנורמאליות יותר יקרות.

    11.02.10 | 23:41זום זום

  • 38
    לRK

    על איזה מחליפה אתה מדבר?
    אני יודע שיש מחליפה 1.4 טורבו.
    אבל 2.0 יש רק דיזל.
    ואם כבר דיזל אז 1.4 מוגדש טורבו בעל 140 כ"ס

    11.02.10 | 20:12עמוס

  • 37
    אני ממתין למחליפה עם מנוע 2000 סמ'ק

    חבל על הזמן שלכם לכל נוסעי קרוז 1.6
    ביד 2 הרכב יפסיד כמו רנו מגאן
    2 מכוניות כבדות למנוע קטן.

    11.02.10 | 17:40RK

  • 36
    חוות דעת- קרוז בליסינג

    יש לי את הרכב בליסינג מזה שלושה חודשים. 5000 ק"מ.
    יתרונות: מרווח, עיצוב עדכני, נוח מאוד, אחיזת כביש טובה, שקט מאוד במהירות שיוט.
    חסרונות: מנוע אנמי משהו, רעש מנוע נוכח בתוך הרכב בעיקר כשהמנוע מתאמץ.
    צריכת דלק: 1:10 בנסיעה משולבת.
    הייתה לי תקלה חוזרת של נורית כרית אויר שנדלקת לסירוגין. במשך חודשיים לא הצליחו למצוא מה הבעיה. לאחרונה החליפו כמה חיישנים- נקווה שהבעיה לא תחזור. האמת היא שהייתה לי מזדה שלוש במשך שלוש שנים בליסינג- האמינות הייתה מופלגת. ללא תקלה אחת במשך שלוש השנים.
    אם הייתי צריך לבחור שוב כנראה שהייתי הולך שוב על השלוש.

    10.02.10 | 22:40עופר

  • 35
    השקר בפרסומת על עמוד שלם בעיתון לקרוז

    כתוב במבחן בחודש יולי 09 ניצחה את יונדאי ואת מאזדה ואת טויוטה.

    האמת שהקרוז יצא מקום שלישי!!!!
    בדירוג הזיהום קיבלה 10 כל המתחרות קיבלו ציון 8 ומטה.!!!!

    10.02.10 | 18:01בעל יונדאי מקום 1

  • 34
    עדיף סוזוקי sx4   ל"ת

    ללא תוכן

    09.02.10 | 21:08עמי סוזוקי

  • 33
    סה"כ

    כתבת שלא חידשה כלום ולא שפחה אור חדש על הרכב.
    אני אישית לא הבנתי ךמה כל הכתבה הזאת אם רק לפני חודש הם בחנו אותה בפעם ה4.
    אין רכבים אחרים לבחון חוץ מהקרוז?
    או שאתם סתם מנסים למצוא תקלות בכוח.
    בכל מקרה אתם היחידים שעושים רעש על הקרוז.
    ותפסיקו כל פעם לתת את המאזדה בתור הדוגמא לרכב הכי טוב בקבוצה 2.
    זה כבר נראה טיפה חשוד ומגעיל.
    עם כל הכבוד למאזדה יש להם עוד הרבה מאוד זמן להגיע לרמה של שברולט ולאמינות שלה.
    מאזדה זה החברה הכי קטנה ביפן לאומת שברולט שהי בין החברות הגדולות בעולם.
    ותפסיקו את ההשוואות המטומטמות שלכם
    כי שברולט נמכרת יותר בעולם מכל מאזדה שלא תהיה וגם בבטיחות ובאמינות שברולט לא רואה את היפנית המנימליסטית.

    09.02.10 | 20:03איטון

  • 32
    הה-   ל"ת

    ללא תוכן

    09.02.10 | 19:56איטון

  • 31
    לא מה שחשבתם על המאזדה - וידוי , כנסו......

    מנסיון כחבר במועדון שלוש אני מודה שלצערי אמינות מאזדה נמוכה מאוד !!! הרבה ביקורי מוסך- בעיות חשמל שלא נגמרות

    09.02.10 | 18:06מועדון השלוש

  • 30
    mazda is Thailand's car   ל"ת

    ללא תוכן

    09.02.10 | 17:01mazda = ass

  • 29
    26 . i have a mazda. I wrote stuipid thing coz' i'm so stuipid   ל"ת

    ללא תוכן

    09.02.10 | 16:59anony

  • 28
    17. U R not REAL RK ! but U R A REAL STUIPID   ל"ת

    ללא תוכן

    09.02.10 | 16:50Jhons

  • 27
    Hate real cars   ל"ת

    ללא תוכן

    09.02.10 | 16:47mazda = toys r us

  • 26
    18-25 אתה משועמם פצצות , הא?   ל"ת

    ללא תוכן

    08.02.10 | 11:41anony

  • 25
    אמת בפרסום

    שומע אני את כותב הכתבה, טל שביט שאמור להיות כתב ישר והגון שמשבח את השברולט קרוז ולא שוכח לציין כי היא לא מגיעה לדרגתה של המאזדה ושאין לה מה לחשוש , האם לדעת כותב הכתבה, מאזדה כן מגיעה לדרגתה של בוגאטי ויירון והאחרות שהן מכוניות לא משפחתיות ואיזה השוואה הוא נותן לנו ובין אילו מכוניות? ולדעתו המאזדה "שאין לה מה לחשוש" היא הטובה ביותר בין המשפחתיות,כאן הוא נשמע יותר כמו עובד מאזדה. אז בואו נבדוק אחת לאחת, מאזדה היא חברת המכוניות הקטנה ביותר ביפן ובטח קטנה בהרבה מחברת GM יצרנית הקרוז וגם קטנה בהרבה מחברת שברולט, חברת שברולט מוכרת בעולם הרבה יותר מכוניות מאשר מאזדה ורק בארץ, עקב תופעת העדר והסכמים מול חברות הליסינג, מאזדה נמכרת רק בארץ יותר מאשר בעולם.

    07.02.10 | 20:30מיקי

  • 24
    אין ספק

    ששברולט הצליחה בשוק הזה הודות
    ליחצנים שלה ולאנשי מכירות של UMI.
    הרי אחרי הכל בהגה UMI קיבלה את הציון הכי טוב לאנשי המכירות והאמינות.
    זאת אומרת שהם באמת השקיעו עם הרכב הזה.
    האמת שבאמת מדובר באחלה רכב.
    מנוע אומנם טיפה חלש אבל הוא מפצה על זה בנוחות ושקט בתא הנוסעים בניגוד למאזדה הרועשת.

    07.02.10 | 19:56הייטקיסט

  • 23
    זה לא שחקן קולנוע

    זו יצירת פאר.
    מילים כדורבנות.

    07.02.10 | 19:45high breed

  • 22
    חבל

    אני לא הבנתי מה הכתבה הזאת באה לומר.
    מה יש להם שם באוטו מהקרוז שהם כל שבוע עושים עליה נסיעת מבחן.
    הבנו שזה רכב טוב אתם לא צריכים כל שבוע לומר את זה.
    לסיכום כתבה ירודה שלא חידשה כלום.

    נ.ב הכתבות וידאו האחרונות של טל ממש ברמה נמוכה.

    07.02.10 | 19:30טל

  • 21
    חבל

    אני לא הבנתי מה הכתבה הזאת באה לומר.
    מה יש להם שם באוטו מהקרוז שהם כל שבוע עושים עליה נסיעת מבחן.
    הבנו שזה רכב טוב אתם לא צריכים כל שבוע לומר את זה.
    לסיכום כתבה ירודה שלא חידשה כלום.

    נ.ב הכתבות וידאו האחרונות של טל ממש ברמה נמוכה.

    07.02.10 | 19:30טל

  • 20
    שברולט

    קראתי, בדקתי וקניתי לי שברולט קרוז, עוד בתקופה שכל כך ניסו להשמיץ אותה, מה שאני יכול להגיד כבעל שברולט הוא, המכונית שקטה ואמינה ועד היום לא נתקלתי בשום תופעה שלא נתקלתי במכוניות אחרות שהיו לי, היא מוגדרת כבטוחה ביותר, למרות שלשמחתי לא היה לי צורך לאמת זאת, תא המטען גדול ומרווח וכך גם תא הנוסעים, בשבילי זאת אחת המכוניות הטובות שהיו לי עד היום

    07.02.10 | 19:12חיים

  • 19
    שברולט ואחרות

    תחת ידי עברו כבר כל סוגי המכוניות, גם לטיפולים וגם לתיקונים, אין אף מכונית שלא מצאתי בה פגם זה או אחר, אבל בניגוד לכל המכוניות התיימרות להיות יפניות ובעצם מיוצרות בטורקיה וגם הקוריאניות, בשברולט קרוז נתקלתי בתופעות שוליות שאינן פוגמות בטיב המכונית ובבטיחות שהיא מציעה, לדעתי היא גם מאוד יפה עם עיצוב חדשני והגיר עם ששת ההילוכים, מאוד טוב והנהיגה בה נוחה ויציבה

    07.02.10 | 19:04משה המוסכניק

  • 18
    שברולט קרוז

    בוידיאו אנו רואים כי בניגוד לטויוטה ולמכוניות אחרות שנקראות לחזור למוסכים לתיקון, אין כאן אף המלצה אלא רק תשבחות תוך ציון הבטיחות, העיצוב , הנוחות והפרקטיות, אז מה יש כאן בכלל להתפלא שכל כך מהללים את המכונית הזאת, היא גם נוחה ופרקטית וגם בטוחה ומעוצבת ורק המנוע לדברי כותב הכתבה, אינו מאיץ כמו כל שאר המכוניות שנקראות לריקול לבדיקות ותיקונים חוזרים, אז מה עדיף?

    07.02.10 | 18:58טל

  • 17
    לקרוז מתאים סמל של TOYS R US על ההפרונט.   ל"ת

    ללא תוכן

    07.02.10 | 12:39RK

  • 16
    תוספת

    ראשית - מתנצל על השגיאות הקטנות בהקלדה בתגובה 15.
    הוסיף שיש חסרון שבעיניי הוא ממש זניח אבל אציין אותו.
    לפעמים יש "בור " במעבר ההילוכים במצב אוטומט בין הילוך 2 ל-3 (אם אני לא טועה).אולם העניין פתיר -פשוט צריך להתרגל ללחיצה על דוושת הגז בצורה מותאמת ואז לא מרגישים שום "בור". 
    לסיכום -עדיין האוטו הכי מומלץ מהרכבים שציינתי בתגובה 15 (1600 סמ"ק ).
    בהצלחה

    07.02.10 | 00:17בעל שברולט קרוז בליסינג (אני מתגובה 15)

  • 15
    דעתי על הרכב הזה

    כאיש הייטק ותיק שהיו ברשותו כמעט כל סוגי המכוניות מקבוצה 2 ו-4,כולל מאזדה לנטיס (X2),קורולה דגם קודם (2005),פוקוס (ישן וחדש),מאזדה 3 ו-6 וכו' (רכבים חלופיים).הקרוז עולה על כל ה-1600 שצויינו לעיל. ראשית המנוע ממש לא עגלה אחרי שהמנוע "נפתח" (כ-2000ק"מ ) האוטו פשוט טס (ראשון ברמזורים ) והגעתי איתו ל-200 קמ"ש בלי בעיה (למיטב ידיעתי הוא מותאם לתקינה נגד זיהום יורו-5 כאשר הרכבים האחרים ליורו 4 זה אומר שיכל להיות הרבה יותר כוח מהמנוע -הממיר הקטליטי החזק הזה פשוט חונק אותו- אבל גם ככה לא חסר). מתלים מעולים ,אחיזת כביש מעולה.גימור פנים מושקע ומעולה . וכתגובה לשמוליק (תגובה 12) לגבי צריכת דלק -פשוט לא נכון שהאוטו שותה דלק -שקר וכזב,האוטו ב-140 קמ"ש בסה"כ ב-3000 סל"ד שזה אומר הכל על צריכת דלק.האוטו צורך דלק פחות מכל המכוניות שהיו לי.בתור אחד שנוסע במהירות גבוהה כל הזמן האוטו פשוט מעולה גם מההיבט של שקט. ברגע שאתה בהילוך 6 האוטו פשוט שקט מאוד.האוטו הזה נותן את התמורה הכי גבוהה גם מבחינת גימור פנים ,מידות חיצוניות ורווח פנים ,גלגלים בקוטר גדול מהממוצע וכן רחבים מהממוצע. אחרי מה שאני מתעלל ברכב הזה כל רכב היה צועק "הצילו",רכב זה אפילו לא ממצמץ. לדעתי יוכח בעתיד שהוא אמין ביותר- תזכרו זאת!לסיכום הרכב המומלץ ביותר לקבוצה -2 (1600 סמ"ק) ,הייתי מוסיף גם עדיף על כמה שיותר יקרים ממנו.
    בהצלחה
    בברכה -

    07.02.10 | 00:00בעל שברלוט קרוז בליסיניג

  • 14
    2,4,8 שקוף שזה אותו אדם אומלל, ודיי אבוד בטימטומו. מאזדה אוטו שווה אבל לתחת.   ל"ת

    ללא תוכן

    06.02.10 | 18:58חובב מאזדה

  • 13
    ל-9 המתחזה לRK שוב פעם ששכחת לקחת כדורים תחזור למחלקה הסגורה   ל"ת

    ללא תוכן

    06.02.10 | 18:36מועדון ה 3

  • 12
    אוטו ששותה דלק ובכמויות, רכב טוב אולי לליסינג אך

    אחרי כן גורלו יהיה כמו הרנו מגאן ,
    ראו בידקו ...

    06.02.10 | 16:57שמוליק

  • 11
    5,6,7 - אתה לא חושב ששקוף שאתה אותו אחד?   ל"ת

    ללא תוכן

    06.02.10 | 02:56קרוז = זבל אורגני.

  • 10
    אחלה כתבה אנחנו מתקדמים לTOPGEAR   ל"ת

    ללא תוכן

    05.02.10 | 23:12יובל

  • 9
    חחח - כתבה מושקעת, אבל לא נוגע בקרוז!   ל"ת

    ללא תוכן

    05.02.10 | 22:23RK

  • 8
    5-7 שקוף שזה אותו אדם, ודיי מפגר.   ל"ת

    ללא תוכן

    05.02.10 | 22:01קרוז לא שווה

  • 7
    אז לפי מה שאני מבין מהכתבה.

    מאזדה זה בוגאטי ויירון בקבוצת שימוש 2 לפי הפרגון הבלתי פוסק שלך.
    טל תהיה טיפה יותר מקצועי אתה מתחיל להראות ממש אבל ממש פתטי.
    וזה שאתה עושה כתבות וידאו זה בגלל יכולת הכתיבה הנמוכה שלך או שסתם כבר אין לך כוח להשקיע בכתבות איכותיות.
    כדאי שתלמד קצת אולי מאתרים כמו פולגז איך לעשות כתבות וידאו ועדיין להיות מקצועי.
    ואולי כדאי בכלל שתלמד מהם משהו על לויאליות ועל יושר למקצוע שבחרת בו.

    כתבה נוספת ברמה ירודה

    מאת טל שביט.

    אוטו לטיפולכם.

    05.02.10 | 21:54אליקו

  • 6
    ל1

    בכל כתבה שלו יש קשר למאזדה 3.
    גם אם תראה כתבה על מרצדס תראה שהוא מזכיר שם את המאזדה3.
    אין מה לעשות שמשלמים לך כ"כ הרבה כסף מתחת לשולחן אתה צריך להביא תוצאות.
    ואין ספק שהו עושה את זה על הצד הטוב ביותר.

    05.02.10 | 21:37אלי

  • 5
    למי איכפת מהבועה המקומית

    טל יקר זה שאתה לוקח כסף מדלק מוטורס כולם כבר יודעים.
    אבל למה שלא תציין איזה רכב נמכר יותר בעולם.
    איזה רכב יותר בטוח ואילו איזה רכב יותר אמין.
    אני בטוח הרי שאתה יודע את כל הנתונים האלו, והרי שאתה בוחר להתעלם מהם.
    יש לי רק עצה אחת אליך באלעד גרופ מחפשים עובדים למה שלא תציע את מועמדותך, אני בטוח שהם מחפשים לקקנים נוספים.
    נ.ב. עכשיו אני מבין למה כל כתבי הרכב שונאים אותך, הרי אתה הכתב הכי משוחד שיש.

    05.02.10 | 21:34ניאו

  • 4
    עדיף קיה או יונדאי ע"פ מתחזה לאמריקאית, זבל רכב.   ל"ת

    ללא תוכן

    05.02.10 | 21:23שוב קרוז?!?

  • 3
    אחלה כתבה, הצליחה להפיח חיים ברכב משעמם כמו הקרוז   ל"ת

    ללא תוכן

    05.02.10 | 19:37דייב

  • 2
    כתבה מגניבה - רכב גרוע!   ל"ת

    ללא תוכן

    05.02.10 | 14:23לא עוזב את העיר.

  • 1
    כמה דלק רכב שלמו לך

    אף אחד לא טען שהקרוז זה האוטו הכי טוב בעולם
    וזה שהיבואן החליט להשקיע בפרסום- מה רע בכך
    אבל תגיד את האמת כמה דלק רכב שלמו לך כדאי להוסיף את המשפט "אפשר לומר שמצד אחד לא מדובר בפריצת דרך כלשהי (ובודאי שאין למאזדה3 סיבה לחשוש)" מה הקשר מאזדה 3 לכתבה שלך!!!! או אולי יש קשר .....

    05.02.10 | 11:44סתם אחד

שברולט קרוז - השקה ישראלית

לגלריה המלאה