אחרי לא פחות משש שנים בייצור, מתיחת פנים קלה לפני שלוש שנים, והצלחה יחסית בארץ על פני השנים מקבלת דייהטסו סיריון שדרוג מקיף למערכות ההנעה שלה יחד עם שינויים קלים במראה.

אמנם מנוע הליטר נותר ללא שינוי עם 68 כוח-סוס, אך מנוע ה-1.3 ליטרים המוכר גם בארץ מקבל תוספת הספק של 8 כוח-סוס לסך כולל של 95 בגרסה החזקה. תיבות ההילוכים אשר תשודכנה למונע הגדול תהינה ידנית-חמש-מהירויות או רציפה. צריכת הדלק הממוצעת של הגרסה קטנת הנפח עומדת על 22.5 קילומטרים לליטר בנזין, ושל גרסת ה-1.3 ליטרים על 20.8 ק"מ לליטר, לדברי דייהטסו, כמובן. לא צוינו היקף פליטת המזהמים של שני המנועים או אבזרי בטיחות עמם תוצע הדייהטסו סיריון המעודכנת.

מבחינת השינויים החיצוניים מדובר בעיקר על חזית חדשה הכוללת שבכה צרה יותר, פנסים גדולים מבעבר ופגושים חדשים הממשיכים את הקו של הכנפיים הטפוחות יותר לכיוון כונס האוויר הקדמי. מאחור נמצא פגוש חדש, כנפיים טפוחות יותר ופנסים בולטים המשלימים את מתיחת הפנים. בתוך הסיריון ניכר עיצוב חדש לקונסולה המרכזית המציגה מחד מראה ספרטני יותר מהדגם היוצא, אך מאידך יוצר רושם של יעיל ופרקטי מבעבר, הודות להוספת מדף קדמי עמוק יותר. העברת ידית ההילוכים מהרצפה לצד ההגה מאפשרת רצפה קדמית חלקה שאינה מופרעת ע"י הקונסולה, בגרסאות האוטומטיות בכל אופן. אין שום שאר רוח עיצובי במראה החדש של המכונית. הסיריון שומרת על ממדיה עם בסיס גלגלים זהה העומד (או נמתח) על 243 ס"מ, תוספת של 4 ס"מ באורך (העומד כעת על 364 ס"מ), ס"מ אחד ברוחב (165 ס"מ) ושני ס"מ בגובה (155 ס"מ).

אמנם לעת עתה מדובר על השקה לשוק המקומי-יפני, שם דייהטסו סיריון מקבלת את השם בון, וזוכה לאחות תואמת – הטויוטה פאסו, אך אנו משערים כי עד תום השנה יגיע גם דגם זה לארצנו. חשיבותו ליבואן ברורה בהיותה חביבת הקטגוריה ואף זכתה להורדת מחירים כדי להמשיך ולדחוף אותה אל מול מתמודדות רעבות וזולות.
העיצוב החדש והמנועים החדשים יגיעו לדגמי טויוטה ודייהטסו אחרים במהלך השנה וגם לחברות אחיות לקונצרן, דוגמת סובארו ופרודה (המאלזית).