שברולט וולט. לא תהיה זולה
ג'נרל מוטורס פרסמה הערב (ג') את מחיר המחירון של שברולט וולט – והיא לא תהיה זולה. מכונית הכלאיים המתקדמת תצויד במערכת הנעה עיקרית באמצעות מנוע חשמלי, ומנוע בנזין שרק טוען את המצברים במקרה הצורך, אך לא מניע ישירות את הגלגלים. כמו כן, ניתן יהיה לטעון את המצברים משקע החשמל. הוולט הוצגה לראשונה בדגם סדרתי בסוף שנת 2008, ושיווק סדרתי צפוי להתחיל בשנה הבאה. לישראל מכונית הכלאיים של שברולט צפויה להגיע לקראת 2012.
מהודעת ג'נרל מוטורס עולה כי מחיר הוולט יעמוד על 41,000 דולר (156,000 שקל לפני מסים), כפי שהוערך בעבר. זאת, בהשוואה למחיר של החל מ-23,000 דולר (88,000 שקל) לטויוטה פריוס באמריקה. פירוש הדבר כי הוולט תעלה כמעט כפליים מהפריוס, מכונית הכלאיים הנמכרת ביותר בארה"ב, שמחירה בישראל 152,000 שקל.
לפי מקורות בג'נרל מוטורס, למרות מחירה הגבוה של הוולט, הקונצרן האמריקני לא צפוי להרוויח, והמחיר מייצג את עלות הייצור הגבוהה של רכב בעל הנעה עיקרית חשמלית. אלא שטענה זו בעייתית נוכח מחירה של ניסאן ליף, מכונית חשמלית מלאה שמתומחרת בפחות מ-33,000 דולר (126,000 שקל). המחיר מהווה גם זינוק משמעותי בהשוואה להערכות הראשוניות של ג'נרל מוטורס, שבכיריה הבטיחו בתחילה תג מחיר של פחות מ-30,000 דולר (115,000 שקל). הוולט והליף זכאיות שתיהן להחזר מס שינוע בין 0 ל-7,500 דולר (28,500 שקל) באמריקה, אך לא כל הלקוחות יעמדו בדרישות לקבלתו.
ג'נרל מוטורס תחל בשיווק מספר מצומצם של וולט בסוף השנה, ובשנה הבאה יחל שיווק סדרתי בהיקף של 10,000 יחידות בשנה. הוולט מסוגלת לנסוע עד 64 ק"מ ללא שימוש בבנזין, לפי נתוני שברולט. עם ריקון המצברים, נכנס לפעולה מנוע בנזין שפרטים אודותיו עדיין לא פורסמו, ובכלל זה לא ידוע כמה מזהמים תפלוט הוולט בממוצע.