נתת לנו Like ב-Facebook?

יונדאי i25: מבחן דרכים

אוטו ליסינג תפעולי

יונדאי i25: מבחן דרכים

14.03.11 ניצן רז |   צילם: תומר פדר, יואל שורץ

מחליפת האקסנט מתייצבת למבחן עם שם חדש, עיצוב מודרני ויומרות גדולות. יצאנו לבדוק אם יונדאי i25 עדיין רק אלטרנטיבה זולה עבור ציי רכב, או תחליף ראוי למשפחתיות המסורתיות

48 תגובות | תגיות: יונדאי, אקסנט, ניצן רז, תומר פדר, יונדאי i25, i25

לפרטים
auto.co.il icon
*ציין שם
*ציין טלפון *טלפון שגוי

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
סגור
ליונדאי אקסנט תמיד היה מעמד מיוחד בשוק הישראלי, ולא רק בגלל שזו אחת המכוניות הנמכרות ביותר של יונדאי בארץ והמכונית הפופולרית ביותר בקטגוריה שלה. בתור דגם שמהלך על קו התפר שבין משפחתיות קונבנציונליות (כדוגמת יונדאי אלנטרה ו-i30) לבין מכוניות סופרמיני (גטס ו-i20), יצרה האקסנט המקורית נישה חדשה בשוק הרכב המקומי כאשר נחתה כאן ב-1995. תחילה היא נהנתה מהעדר תחרות רצינית, אבל עם השנים החלו שברולט אוואו וקיה ריו לנגוס בעוגת המכירות, בעוד מאזדה 2 סדאן הטרייה מאיימת לנשל אותה מפסגת הקבוצה.
הדור החדש והרביעי במספר, לא יכול היה לנחות כאן בעיתוי מוצלח יותר, ובהתחשב בעובדה שמדובר במכונית גדולה, חזקה ומודרנית מבעבר (ובכך שהאקסנט הישנה תמשיך להיות משווקת לצידה), יש לה גם סיכוי ויומרות לאיים על המתחרות המבוססות מקטגורית המשפחתיות.

היכרות
בשווקים שונים, המכונית נקראת בשמות שונים ('ורנה' בסין, 'סולאריס' בקוריאה), כאשר אצלנו החליטו להוסיף לה את הסיומת המשפחתית החדשה בתוספת שם הנעורים, ולכנותה 'i25 אקסנט'. לטענת היצרנית, יונדאי i25 מבוססת על פלטפורמה חדשה לגמרי, ככל הנראה וורסיה מוארכת של רצפת ה-i20. היא ארוכה ב-9 ס"מ מהאקסנט הקודמת (437 ס"מ) ובסיס הגלגלים צמח ב-7 ס"מ משמעותיים (ל-257 ס"מ), אך היא הורחבה רק בחצי ס"מ (170 ס"מ) והגובה קוצץ בסנטימטר בודד (146 ס"מ). על הנייר זה נשמע כמו מתכון למכונית עם פרופורציות ארוכות וצרות, אך בפועל היא נראית מצוין – על אחת כמה וכמה בהתחשב בסטנדרטים המקובלים בתת הקטגוריה הזו (ראה ערך: רנו סימבול ומאזדה 2 סדאן).
 

בחזית היא מיישרת קו עם העיצוב העדכני של יונדאי ונראית מודרנית ואגרסיבית, והקווים זורמים לאחור באופן נאה ונעים לעין. היא אולי אינה לגמרי הרמונית מכל הזוויות, אך היא בפירוש מרשימה יותר מכל מה שהכרנו בקבוצת המשפחתיות הקטנות. חבל, אם כך, שסמלי ה-'i25' על הזנב וה-'1.6' על הדופן נראים כהדבקה מקומית זולה ובולטים בשונותם ביחס לסמלים המקוריים.
גם בתא הנוסעים ממשיך הרושם הראשוני החיובי – הקווים עדכניים ומושכים, שילובי הגוונים הבהירים מעניקים תחושה אוורירית (גרסאות הליסינג, יש לציין, זוכות לגוון אחיד ואפרורי בהרבה), והיא לא מרגישה קטנה וצרה כבעבר. למעשה, ממושב הנהג או הנוסע אפשר בקלות לטעות ולחשוב שזו משפחתית בגודל "מלא", ורשימת האבזור הנדיבה מאששת זאת: 6 כריות אוויר, מערכת שמע עם שליטה מההגה, מחשב דרך וחיבור USB כסטנדרט, כאשר גרסת ה'פרימיום' הנבחנת כוללת בנוסף גם גג נפתח, חישוקים קלים ופנסי ערפל.
 
אלא שמבט או מגע מעמיקים יותר חושפים שבכל זאת מדובר באלטרנטיבה זולה: הפלסטיקים דקים וחלולים, תא הכפפות נופל לברכי הנהג בעת הפתיחה, תנוחת הנהיגה טעונה שיפור, מערכת הסטריאו נשמעת נורא והמושבים אינם תומכים היטב בגב. גם הנדסת האנוש לא מצטיינת, עם הגה שאינו מתכוונן לעומק, תא מטען שנפתח מבחוץ רק עם מפתח ומסך ראשי כחלחל שמסנוור בלילה (כמו ב-i30, גם כאן ניתן לכבותו, אך הוא נדלק מחדש בכל פעם שמעלים את הווליום או מעבירים תחנה ברדיו). אולם הבעיה העיקרית היא שלמרות צמיחת הממדים והרצפה השטוחה מאחור, מרווח המחיה שם עדיין גבולי (בעיקר לראש) ובגב המושבים הקדמיים מותקן פלסטיק קשיח שיכאיב לברכיהם של נוסעים גבוהים.
 
תא המטען – נקודת החוזק של רוב בנות תת-הקטגוריה הזו – לא קופח בדגם החדש, ומציע נפח מכובד (465 ליטר) ונוחות הטענה טובה, אך מעביר גם הוא מעניק תחושה דלה: הדיפון דק, הדלת קלילה וצריך לטרוק אותה חזק כמו במכוניות מפעם.    

על הכביש
יונדאי i25 עושה שימוש ביחידות הבנזין המוכרות של היצרנית, המצוידות בתזמון שסתומים משתנה ומשודכות לתיבת 4 הילוכים אוטומטית. מנוע הבסיס הוא בנפח 1.4 ליטר (109 כ"ס), ואילו המנוע הבכיר שבמכונית המבחן מציע 1.6 ליטר ו-124 כ"ס.
הנתונים מספרים על 11.1 שניות למאה ו-185 קמ"ש מרביים, ועל הכביש המכונית בהחלט מרגישה נמרצת. התיבה מגיבה מהר וחלק לקיק דאון, המנוע מטפס בחדווה לטורים גבוהים ועקיפות מתבצעות בקלילות יחסית. בהתחשב בכך שה-i30 הכבדה-יותר היא אחת המכוניות היותר זריזות בקבוצתה, אין ספק של-i25 יש ביצועים שיביישו את רוב המשפחתיות ברמזור – וגם צריכת הדלק שלה נאה: בשיוט נינוח רשמנו קצת יותר מ-14 ק"מ לכל ליטר וממוצע המבחן עמד על 10.9 ק"מ/לליטר. אולם גם כאן קשה להתחמק מכך שמדובר במכונית עממית ופחות איכותית מאחותה הגדולה, עם שאון מנוע בולט בתאוצה והמהום מציק בשיוט שמעל 110 קמ"ש. גם בידוד רעשי החוץ אינו מצטיין ורעש הצמיגים בולט על משטחי אספלט מחוספסים.
 
על כבישים פחות איכותיים מצטרפים גם המתלים לתחושה החלולה, עם שיכוך לא מספק של שיבושים קטנים ורעידות בולטות ומתמידות על שברי אספלט. כבישים גליים נספגים באופן סביר יותר, אך בורות גדולים יגרמו למכונית לטלטול מוחשי.
היכולת הדינאמית מקבלת ציון טוב יותר מנוחות הנסיעה, אך לא מדובר ביותר מ"מספיק": ההתנהגות מאוזנת ובעומס היא מציגה תת-היגוי צפוי, אך כדי ליצור תחושה כביכול-דינאמית מכלולי הניהוג מכוילים באופן חד מדי – דוושת הגז רגישה מדי בעיר, דוושת הבלם מפגינה עצבנות מוגזמת בתחילת מהלכה (אך העוצמה דועכת מהר בעומס), וההגה מהיר אך מלאכותי לתחושה וקפיצי מדי סביב המרכז.

אבולוציה ולא רבולוציה
האקסנט היוצאת הייתה מכונית טובה יותר מדימויה האפרורי וביצעה את רוב מטלות הנסיעה באופן משביע רצון. ה-i25 החדשה מטפלת היטב בנקודת החולשה של קודמתה – בולטת ומרשימה מבפנים ומבחוץ, מאובזרת מאוד כבר בגרסת הבסיס ונעימה מקודמתה ברוב תנאי הדרך. מנגד, ברוב תחומי הנהיגה היא אינה מציעה רמה חדשה: נוחות הנסיעה לא מרשימה לכשעצמה, איכות החומרים אינה גבוהה, היכולת הדינאמית בינונית, ובעיקר, המרווח לנוסעים מאחור עדיין מצומצם. זו יותר אבולוציה מאשר רבולוציה.
 
 
מאחר והאקסנט היוצאת תמשיך להימכר בהנחות גדולות לציי-רכב, המכונית החדשה אמורה וצפויה לפנות יותר ללקוחות פרטיים, וכאן כבר יש לה בעיה. כי ב-108,000 שקלים היא אומנם זולה יותר ממכוניות גדולות יותר כמו מאזדה 3, קיה פורטה או טויוטה קורולה, אבל לא זולה מספיק כדי להצדיק את פער האיכות בינה לבינן. עם זאת, אין ספק שבתת הקטגוריה שלה, משפחתיות קטנות, יונדאי i25 נהנית מעיצוב מושך בהרבה מזה של מתחרותיה ה"אמיתיות" (מאזדה 2 וקיה ריו) ומזנקת שם היישר לפסגה.
  • נתונים טכניים
  • יונדאי i25
תצורהטורי
נפח מנוע1.6 ל'
סוג מנועבנזין
הספק124
הנעהקדמית
תיבת הילוכיםאוטומטית
מערכות עזר בטיחותיותABS, EBA, ESP, EBD, עיגוני ISOFIX.
בסיס גלגלים257 ס"מ
אורך437 ס"מ
רוחב170 ס"מ
גובה146 ס"מ
מהירות מרבית185 קמ"ש
0-100 ש'11.1 ש'
פליטת co2148
ציון מבחן ריסוק-
מחיר116,500 ש"ח

47 תגובות לכתבה

לקריאת כל התגובות ברצף
  • 47
    סכנה

    טופס הגשת תלונה לנציבות תלונות הציבור
    שם פרטי חיים ויקטור
    שם משפחה גורנו
    כתובת עדולם 3\20
    יישוב בית שאן
    טלפון 046588193
    טלפון נייד 0524569099
    מספר תעודת זהות 24045270
    כתובת דואר אלקטרוני journo1@zahav.net.il

    נושא התלונה צינור דלק יונדאי I30 פגום סכנה בטיחותית
    תאריך המקרה 19 03 2014
    פרטי התלונה בקצרה אני מחזיק רכב יונדאי i30 ומסתבר שזה רכב מסוכן לאחר 80.000 ק"מ צינור הדלק מתפרק ובכל מילוי דלק יש נזילה . החברה לא מתייחסת לתקלה בחברה ביצעו ריקול ליונדאי I20 לבעיה זהה אך לא התייחסו לסכנה הבטיחותית הכל כך חמורה בI30 .עלות תיקון 700 ש"ח לא הגיוני שחברה כמו יונדאי תתעלם ממחדל שכזה .
    בצעתי את התיקון שילמתי לאחר הנחה על צינור דלק באורך 20 ס"מ 500 ש"ח .
    כיצד ניסית לפתור את הבעיה עד כה? פניתי לחברה והם התעלמו . ביקשתי החזר כספי על צינור הדלק שלדעתי פגום ונתקלתי בסירוב .

    19.03.14 | 14:52ויקטור

  • 46
    תחרות ישירה מול סקודה ראפיד

    עכשן שהתחילו ליבא את סקודה ראפיד, ליבואן יונדאי לא תהיה ברירה אלא להביא את דגם 6 הילוכים אחרת אין סיבה לקנות I25 על פני ראפיד !

    17.04.13 | 10:00מושון

  • 45
    חוות דעת מניסיון

    אני נוהג ברכב מזה 3 חודשים. לדעתי רוב החסרונות שצויינו בכתבה הם שוליים, וניתן להזניח אותם, למעט שני חסרונות שכן מציקים: 1) המתלים לא מספקים שיכוך למהמורות והתלוליות בכביש, ומרגישים ושומעים את הטלטול של המכונית על כל כביש שאינו חלק. 2) במהירות גבוהה (80-110) קיים רטט שמורגש ע"י הנהג והנוסעים. זה אמנם לא חסרון מאד גדול, אבל מורגש היטב.
    בנוגע לצריכת הדלק, שמתי לב שהיא תלויה באופן הדוק לאופן הנהיגה. בנהיגה הכי רגועה, ניתן להגיע כמעט ל- 17 ק"מ לליטר בכביש בין עירוני, ול- 14 ק"מ לליטר בכביש עירוני (כולל מזגן עם 2 נוסעים). אבל כאשר עוברים לנהיגה הכוללת האצות ועצירות רבות בתוך העיר, צריכת הדלק מטפסת ומגיעה ל- 7.5 ק"מ לליטר.
    היתרונות של הרכב הן שהוא מרווח יחסית לגודלו, הן לנוסעים והן גודל תא המטען. מימדיו גם מאפשרים למצוא חנייה. התאוצה שלו טובה, והבלמים בולמים היטב. מבחינת בטיחות, הרכב מספק בטיחות טובה (לפחות על פי המפרט).

    03.05.12 | 09:55יואב

  • 44
    I25

    קניתי וקיבלתי את האוטו ב2/2/2012 נוסע בו מעל לחודש ולדעתי בכנות (לא בגלל שקניתי) האוטו מושלם ומפה הגעתי למסקנה שהרבה מהכתוב לא נכון ולוקה בעובדות נהנה מהאוטו כל שניה וכל דקה בנסיעה וכל הזמן משתוקק לנסיעה הבאה ,פשוט התאהבתי

    10.03.12 | 18:31אהרון

  • 43
    רכב מדהים

    שכרתי אותו ל6 חודשים והרכב פשוט מדהים וחסכוני....

    12.01.12 | 23:13משה

  • 42
    היכן הגיר האוטומטי 6 הילוכים

    בכל העולם משווקת המכונית עם גיר אוטומטי 6 הילוכים. רק בארץ שלנו מאכילים את המטומטמים עם הגיר הישן 4 ההילוכים.
    כרגיל אנחנו הפריירים שאוכלים את כל הזבל שיתר העולם אינו מוכן לאכול. כנראה שהיבואן קיבל הנחה על שימוש בגיר הישן והפחות יעיל וחסכוני. חפשו בגוגל car test drive וחפשושם את הביקורת על המכונית ותקראו בעצמכם שהגיר היחידי שמוזכר, זה גיר אוטומטי 6 הילוכים ולא 4 הילוכים.

    04.12.11 | 23:46מכונאי

  • 41
    נחמד לא יותר מזה   ל"ת

    ללא תוכן

    13.08.11 | 23:23מוש

  • 40
    זוללת דלק

    יש לי ליסינג זוללת דלק ברמות נמאס מיונדאי חברה
    ענקית שעקפה את מזדה במכירות ועדיין אינה מסוגלת לתת מענה בהקשר זלילת הדלק

    05.07.11 | 17:08אבי

  • 39
    התרשמות לאחר נסיעת מבחן

    ראשית אתחיל לציין כי היתה כתבה נוספת כאן במגזין אוטו על הרכב הזה, אך משום מה הסירו אותה - פתרונים בנדון רק למגזין אוטו. בשעתו התייחסתי בשרשור שהתפתח דאז "לחוסר הכדאיות הכלכלית" ברכישת ה I25 מפאת מחירה הקרוב מדי לקורולה, ומפאת העובדה שמי שקונה קורולה 1.6 במחיר מלא 126 אש"ח, מקבל את הפער בחזרה ביום המכירה ועוד נשאר עם עודף.
    אז ערכתי ניתוח כלכלי בלבד. כיום ולאחר שערכתי נסיעת מבחן מקיפה, אפשר להתייחס יותר למכונית. נתחיל ביתרונות:
    1. המכונית שהיא קלה מאד - 1080 ק"ג בלבד, ומשודכת למנוע חזק מאד של 124 כ"ס – מביא לכך שהמכונית מאיצה חזק למדי במרבית המצבים, למעט בתחילת נסיעה עד 40 קמ"ש (קשור כנראה ליחס העברה ארך מדי בהילוך הראשון).
    2. כיול מתלים רף מאד שבתורו תורם לנסיעה מאד נינוחה וחלקה, בדומה משהו לאמריקאיות של פעם. תכונה זו חשובה יחסית בכבישי ישראל המצולקים והמטלטלים. אך לתכונה זו ישנו גם חסרון (קיראו הלאה).
    3. יתרון נוסף הוא, שיחסית לסגמנט מכוניות 110 אלף ש"ח, מקבלים רכב מגומר לא רע שוב, יחסית לסגמנט.
    4. לעניות דעתי הרכב עדיף ועולה על המזדה 2 סדאן.

    ועכשיו לחסרונות ולניתוח:
    א. הרכב קטן יותר מהמקובל בקטגוריית המשפחתיות 1.6 שנמכרים סביב 120-130 אלף ש"ח וזה מורגש! (למעט בתא המטען שחף מכך ויצוין לטובה גודלו).
    ב. מאחורה לא יכנסו יותר משני מבוגרים - בניגוד לשלושה ברכב משפחתי גודל מלא. שימו לב לגודל משפחתכם.
    ג. יתרון רכות המתלים הוא גם חסרון, בכך שהתנהגותה הדינמית של המכונית נפגעת: ישנו חוסר יציבות בהעברות משקל מהירות וביכולת לתקוף סיבובים, מה שאינו תורם לתחושת בטחון גדולה – הרכב נוטה לנפול על מתליו. בנסיעה נורמטיבית זה כמובן שלא מפריע.
    ד. רעש ושאון המנוע תחת מאמץ חודר בעוצמה מוגזמת! שיכוח הרעשים בינוני מינוס כך שרעש המנוע ופעולת המתלים חודרים לתא ללא הפסק, כבר במהירות שיוט של 100 קמ"ש רעשי החוץ חודרים וברורים, אך זוהי תכונה שקיימת גם בכל הרכבים במחיר 110 אלף ש"ח.
    ה. מזגן הרכב התקשה מאד לקרר והנני תולה זאת כנראה, בתקלה או חוסר גז, שכן יונדאי ידועים במזגניהם החזקים.
    ו. ישנה תחושה של רכב עם פשרות לא מעטות - מה שמסביר את מחירה ביחס לקטגוריית המשפחתיות 1.6.
    ז. ההגה כבד מדי במהירות תמרון איטית וזה מקשה במעט על חניות. כשהמהירות עולה ההגה בסדר גמור. להגה אין ציפוי עור וזה חבל.

    כדאיות:
    אילו עלות הרכב ואחזקתו החודשיים היתה נמוכה יותר כדי 15-20% ביחס לרכב משפחתי גודל מלא, דיינו. היות ופערי המחיר בין קניה למכירה של רכב זה, ביחס למשל, לקורולה 1600 הסחירה במיוחד, מביא למצב שלא באמת חוסכים אלא אפילו מפסידים, כמו כן עלויות הביטוח, האחזקה, והדלק ביונדאי I25 - אינן נמוכות יותר, אזי זו החלופה שנולדה לחסוך לכאורה בכסף – לא באמת זולה יותר פר חודש על הכביש או פר ק"מ נסיעה, ומציגה יותר מדי פשרות (גדולות ומובחנות) ביחס לדבר האמיתי. בשורה תחתונה: לא כדאי, והתנצלות לי על

    16.06.11 | 13:31א.

  • 38
    בעל מאזדה 3 כנסו...

    את האמת ורק את האמת אני יגיד כאן לכווווולם - אין כמו מאזדה 3 נקודה. שום מכונית לא מגיעה לרמה שלה מכל הבחינות, אני לא איש ששייך למאזדה אין לי שום קשר עם מישהו ממאזדה למעט זה שאני מחזיק את ה-3 האגדתית, יש כאלה שחושבים שבגלל שיש הרבה מאזדה 3 בארץ אז כבר נמאס ממנה, איזה שטויות, אחי קח אותה לנסיעת מבחן ואז רק תבין על מה מדברים בכלל, ואדרבה אם כל כך הרבה אנשים בחרו את המאזדה 3 זה ודאי אומר דרשני.. מאזדה 3 מס' 1.

    29.04.11 | 13:55חולהגה

  • 37
    החדשה.

    לא ברור לי איך מייצרים מכונית ללא
    תא אכסון(אפילו אחד) בחלק האחורי!.

    09.04.11 | 14:49נהג יונדאי אק 1600.

  • 36
    פחנוע

    היות שהגיע הזמן להחליף רכב ואנחנו משפחה ממוצעת מאוד המחפשת רכב משפחתי קומפקטי, בחנתי את מאזדה 2, ואת ה-I25. אכן האחרונה נעט מרווחת יותר. אבל בכל פרמטר אחר היא טובה פחות. נתחילמזה שאם פותחיםאת תא המנוע ובודקים את המכסה רואים פח חשוף ללא בידוד וללא הגנה על מנגנון הנעילה. כבלי החשמל חשופים ומוצמדים לתומכות המכסה. בקיצור זה גימור של פחנוע. אגב גם בפורטה זה ככה. לעומת זאת במאזדה יש מתקן הידראולי, הכבלים מועברים דרך צינור מבודד ומכסה תא המטען עם בידוד גם כן. גם איכות הנסיעה של מאזדה טובה הרבה יותר וכן הזריזות, הבידוד מרעשי הכביש והתחושה הכללית. התאכזבתי מאוד מה-I25...

    21.03.11 | 07:22נוסע בעולם

  • 35
    רכב נחמד לא יותר מזה...

    אין ספק שהוא טוב יותר מהמאזדה 2, אבל עדיין במחיר כזה לא שווה להשקיע ברכב הזה, כי זה בסך הכל עוד רכב קוריאני לא מיוחד, אבל בקטגטריה שלו הוא באמת יכול להיות מתחרה ראוי...

    20.03.11 | 22:59רועי

  • 34
    תעשו סיבוב על הקיה פורטה אתם תופתעו

    במחיר שלה בגרסה המאובזרת היא מדהימה , למה אין לה שעון חום מנוע ?

    20.03.11 | 20:47יובל

  • 33
    למה לא מוכרים את האקסנט הקודמת גם לפרטיים?

    הייתי מציע ליבואן להמשיך למכור את האקסנט הקודמת גם לפרטיים, בהנחה יפה כמו לליסינג.
    אני מבטיח לכם שב 90 אלף שקל יהיו לה קונים.

    לי יש אקסנט ישנה, אני מרוצה מהאוטו, ואם האקסנט הקודמת תוצע במחיר אטרקטיבי, ולו רק לבעלי אקסנט ישנות, זו עשויה להיות אופציה מעניינת.

    19.03.11 | 22:30בעל אקסנט ישנה

  • 32
    לסקטור הפרטי- תימחור מטופש ביותר- כנסו

    במבצעי מכירות של מועדוני חבר והוט,
    ניתן לרכוש בטווח מחיר בין 103 ל-108אלש"ח:סוזוקי סדאן,קיה פורטה, פיז'ו
    308,סוברו בי3 ,ניסן טידה וכדומה.
    אלה רכבים, עדיפים בהרבה מאי25.
    היבואן חושב,שהציבור טיפש,
    אבל כהרגלו טועה בגדול.בתמחור נבון
    של 95 אלש"ח היה כובש את השוק!

    18.03.11 | 14:44פרופסור שיווקי

  • 31
    התנהגות כביש - לא אחיזת כביש

    מוזר, הייתי בטוח שלגולשים באתר של "אוטו" לא צריך להסביר דברים כאלו...
    המאליבו חזקה ואוחזת. אפילו בטוחה. אבל התנהגות כביש אין לה, לא ממש. תת-היגוי זה פחות או יותר כל מה שהיא מייצרת כשהקצב עולה או - אם ממש הגזמת - סטיית זנב קלה שמוציאה את בקרת היציבות שלה, ואת ריסון המרכב, מהכלים.

    18.03.11 | 00:00אראגון

  • 30
    התייחסות ל 29

    למאליבו 3.5 יש התנהגות כביש ששמה את ה 205 האנכרוניסטית הרחק מאחור, היא לא רק מנצחת אותה בקו ישר אלא גם בסללום. כל זאת למרות שהיא מכונית גדולה ורכה באופן יחסי. השוואת רכבי צעצוע משנות ה 80 לרכבים חדישים גם אם הם מסגמנט מגושם יותר, עדיין תותיר את החדשות בפער מרשים על פני הישנות.

    17.03.11 | 14:57אהרון

  • 29
    ל-19/24 התנהגות כביש וביצועים זה דברים שונים

    בתור חובב רכב אתה אמור לדעת שהתנהגות כביש היא לא אותו דבר כמו ביצועי מנוע. ה-205GTI היא הרבה יותר איטית משברולט מאליבו 3.5 ל' - ואתה לא מתכוון ברצינות לטעון שלמאליבו התנהגות כביש טובה יותר, נכון?

    16.03.11 | 22:03אראגון

  • 28
    קיה=יונדאי

    קיה נרכשה ע" יונדאי כמו סקודה ע"WV כך שהרכבים חולקים אותם חלקים/מנועים/פלטפורמות והם די זהות בגימור פנים שלהן לדוגמא קיה סיד=I30

    16.03.11 | 12:57ל26

  • 27
    רכב טוב עיצוב יפה- מחיר שערוריה כדי לממן מכירה לליסינג ב 80K   ל"ת

    ללא תוכן

    16.03.11 | 12:23מוטי

  • 26
    היא אמנם זולה יותר

    אבל היא לא מספקת את הסחורה כמו הקיה, שהעלתה את האיכות שלה לרמה של האירופאיות. זה אוטו ששווה להשקיע בו..

    15.03.11 | 17:58דרור

  • 25
    ני 23, צריך גם להוסיף 20+ אלף ש"ח!   ל"ת

    ללא תוכן

    15.03.11 | 14:36רון

  • 24
    ל20 תקרא טוב את מה שכתוב

    כך את שתייהן לכביש נהיגה ואתה תראה שהפוקוס לא רק שלא מצליחה לברוח אלא ה- i25 תברח לה. חותם על זה, נהיגה באותו הכביש בשתי המכוניות בהפרש של חצי שעה. הפוקוס הרבה יותר איכותית עם מתלים הרבה יותר איכותיים, על כל סוגי הכבישים והמסלולים, אך בכביש המפותל, ה-i25 משתווה לה ועם המנוע והגיר העדיפים היא פשוט הרבה יותר מהירה.

    15.03.11 | 14:35רון

  • 23
    קחו רק פיגו 308 ה1600 הכי טוב בנמצא !!!   ל"ת

    ללא תוכן

    15.03.11 | 09:29ניר

  • 22
    יונדאי וקיה על הגל הנכון!

    גם היונדאי I25 החדשה, וגם הקיה פורטה, הן בפירוש מכוניות נאות ביותר, עם פרופורציות ופוזה בהחלט ראויות!

    רק לחשוב על איפה היו שתי החברות הקוריאניות האלו עד לפני מספר שנים, ולאן הן הגיעו היום....

    15.03.11 | 08:48מקסי

  • 21
    קיה באמת מתחרה רצינית

    המודלים שלהם מצטיינים ברמת גימור, בטיחות ואמינות גבוהה ביותר אז לא פלא שהגיעו לאן שהגיעו!

    14.03.11 | 22:36מיכאל

  • 20
    ל19. התנהגות יותר טובה משל פוקוס?? אתה רציני??

    הפוקוס למרות שהיא כבר בסוף החיים הנוכחיים שלה היא עדיין המכונית המהונדסת ביותר על הכביש. יותר מכל היפניות החדשות והצרפתיות המתנדנדות.
    אם אתה חושב שהקוריאנית הזאת יותר טובה מפוקוס אז יש לנו כאן שתי אופציות:
    או שמדובר בקוריאנית זולה שפשוט אוכלת כל דבר בטווחים של עד 135 אלף שקל
    או שאתה ממש לא מוסמך להביע את דעתך המלומדת .

    14.03.11 | 21:38ירון

  • 19
    ה-i20 באמת מכונית מאוד לא וחה אבל ה-i25 היא

    אופרה אחרת לחלוטין, אם הם באמת היו בחרמון בסוף השבוע אז אני מניח שאת העצבים על כל הפקקים הוא הוציא בכתבה על הרכב:) כי תכלס, התנהגות הכביש שלה יותר טובה משל מאזדה 2. נכון שיש תחושה "חלולה" לרכב והוא מרגיש קל ולא מוצק, אך שעה לפני שנהגתי ב-i25 נהגתי בפוקוס וה-i25 מציגה התנהגות כביש טובה יותר! נכון שפחות איכותית או בוגרת וגם קצת פחות נוחה, אבל שיחקו אותה ביונדאי

    14.03.11 | 20:45רון

  • 18
    הנוחות של ה-i20 בעיר פשוט מחפירה   ל"ת

    ללא תוכן

    14.03.11 | 17:53ירון

  • 17
    אני בן הבודדים שבאמת נסעו ברכב...

    התאוצה מעולה, יש מספיק מקום והאיכות שעליה דיברה הכתבה נראית לי מצויינת.
    נכון שבמהירות גבוהה יש רעש כביש.
    בסה"כ עיסקה סבירה .

    14.03.11 | 16:40בן.י

  • 16
    אהבתי את תגובה 15 אני רק רוצה לומר ש..

    נכון שהיא קרובה במחיר למזדה 3, אבל באותה מידה היה אפשר ללכת על הגרסה 1.4 של ה- i25 אבל גם גרסת 1.6 סופר חזקה ומאובזרת מקבלים תמורה טובה. בכל זאת מקבלים זריזות ללא תחרות, אבזור במקום הנדסת אנוש ואיכות חומרים.

    14.03.11 | 15:41דן

  • 15
    מא אוטו? יש לכם משהו אישי נגד יונדאי?

    ה-i25 לוקחת בקלות את מאזדה 2 גם בנוחות הנסיעה ובהתנהגות הכביש במרחב לנוסעים מלפנים ומאחור. אבל נו.. ידוע הדבר שאוטו הם סוכני משנה סמויים של מאזדה!! סתם לדוגמא, דיברתם על הפלסטיק בגב המושבים הקדמיים, אני 1.85 ישבתי כנהג והתיישבתי מאחור, הרגליים שלי אפילו לא התקרבו לפלסטיק אבל נו, אולי זה בגלל שכל הבוחנים הצעירים של אוטו בעלי עודף משקל מוגזם!!! (באמת הם צריכים דיאטה דחופה!:) )

    14.03.11 | 15:12רון

  • 14
    חח ראיתי את הרכב מבחן שלכם ביום שישי בחרמון :)   ל"ת

    ללא תוכן

    14.03.11 | 15:11ח

  • 13
    עמי לך לישון- SX4 עומדת להיות מוחלפת בקרוב   ל"ת

    ללא תוכן

    14.03.11 | 14:10תמי

  • 12
    עדיף סוזוקי SX4 ..............   ל"ת

    ללא תוכן

    14.03.11 | 13:25עמי

  • 11
    מס 4 צודק ב 100%- השוק העקום בארץ רגיש למחיר

    וליונדאי יש הזדמנות לקחת את ההובלה.

    14.03.11 | 12:26ארז

  • 10
    תמשיך לנסוע בקורקינט מליסינג

    חוץ מלראות את המכונית אף פעם לא נהגת בה על סמך מה אתה מחווה דיעה?

    14.03.11 | 12:25ל8/9 הבן היקר

  • 9
    יונדאי i20 וi25 מכוניות לא מוצלחות כלל וכלל !   ל"ת

    ללא תוכן

    14.03.11 | 12:14בן

  • 8
    כמו ה i20   ל"ת

    ללא תוכן

    14.03.11 | 12:11בן

  • 7
    ל4 פיאסטה סדאן לא תגיע לארץ לצערי יש לציין   ל"ת

    ללא תוכן

    14.03.11 | 12:08דויד הכי טוב

  • 6
    במחיר הזה, הפרטיים ימשיכו להעדיף יפנית. הליסינג יוצףב I25 ב 30% הנחה.   ל"ת

    ללא תוכן

    14.03.11 | 11:59המומחה

  • 5
    רכב מועלה מס"1 בקטגוריה שלו

    לפי נתונים הרכב נותן תמורה יפה אך יבואן היה צריך לתמחר אותו בK105 .מעניין מה קרה לטוקבקיסטים של מזדה(ליסינג)טרם הגיבו והשמיצו את הרכב?

    14.03.11 | 11:40סקודה-מאן

  • 4
    לא ברור למה יונדאי לא מרסקים את מאזדה 2 סדן המכוערת ב 99K!

    מי הטמבל ביונדאי שאחראי על התמחור? אני יודע שזה ישפיע גם על מחיר ה I20...אז תעדכנו מטה את המחירים ותטרפו את השוק. יש לכם פרק זמן לא ארוך לידיעתי (עד הגעת הפיאסה סדן והפוקוס החדשה) כדי להדיח את מאזדה, אז לכו על זה. מי שמהסס לא מרוויח.

    14.03.11 | 11:23מוטי

  • 3
    להשוות לקרולה ומאזדה 3?

    את ה- I35 אלנטרה החדשה תשווה לקרולה ומזדה 3.
    את ה- I25 תשווה למזדה 2 סדן

    14.03.11 | 10:33ערן

  • 2
    ביי ביי מאזדה 2 ברוך שפטרנו

    עדין ממתינים למבחן ה1.4 של הרכב

    14.03.11 | 10:24דויד הכי טוב

  • 1
    להשוות למשפחתית ?? ומחיר יש דגם 1.4

    נכון להיום רוב הרוכשים יקנו את דגם ה 1.4, ובמחיר שלו 106000, הוא די תואם מזדה2 פיאסטה 1.4, וכו, לא ברור מדוע הכותב משווה אותה לקבוצת המשפחתיות, אבל היא ממש לא שם וגם לא מתכוונת.

    14.03.11 | 09:39אא

יונדאי i10 2008-2011

חם באתר

מבצעי רכב בשוק הישראלי

מבצעי רכב, ימי מכירות , חיסולי מלאי בסוכנויות רכב ואצל היבואנים

ליסינג ומימון לרכב

קונים רכב בליסינג? קבלו טיפים והצעות אטרקטיביות כאן

לקסוס RX450h במבחן דרכים

יוקרה היברידית בשטח

איזה מחירון רכב קובע?

מחירון לוי יצחק או יד2? באיזה מחירון רכב לבחור כאשר רוצים למכור או לקנות רכב?

אוטו לוגו (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה)