פורד מוסטנג
"אנחנו כאן בשביל לספק לאזרח הפשוט רכב חדש במחיר אטרקטיבי מבעבר." אומר גל גרנות, שותף בקבוצת עמק איילון, הגוף הראשון שמייבא כלי רכב במקביל ליבואנית הישירה. גרנות מעדיף בשלב זה לשמור את הקלפים קרוב לחזה ולא מוכן לחשוף מידע על הקבוצה, על האיתנות הכלכלית שלה או אפילו על המחיר שבו הם ימכרו את כלי הרכב. "בתקופה הקרובה אנחנו נתחיל בשיווק כלי הרכב ואז נחשוף את המחיר ופרטים נוספים." מציין גרנות.
 
 
עד עכשיו עסקה הקבוצה בעיקר בייצור רהיטים ובנדל"ן, אך מתברר שכבר תקופה ארוכה פוזלים ראשי הקבוצה לתחומים אחרים. "לפני כשנתיים וחצי התחלנו לבדוק את תחום היבוא המקביל של כלי רכב וגילנו שיש כאן הזדמנות עסקית עבורנו כמו גם עבור הצרכנים. התחלנו לבדוק את העניין לעומק ובתום תקופה ארוכה ועבודה מאוד מקיפה שביצענו, קיבלנו לפני כחודשיים את כל האישורים הנדרשים ממשרד התחבורה."  

מדוע פורד?
"בדקנו הרבה מאוד חברות רכב וגילנו שלפורד יש את המגוון המתאים ביותר עבור הצרכן הישראלי." אומר גרנות. "משלוח ראשון שכולל זוג מכוניות בלבד מדגם פורד אדג' ופורד אקספלורר כבר נמצא בארץ ומוגדר אצלנו כפיילוט. משולח הבא יגיע בעוד כחודש ויכלול דגמים נוספים כשהשאיפה שלנו היא למכור מגוון דגמים מהפיאסטה והפוקוס, דרך המונדיאו ועד ליין דגמי היוקרה של פורד (לינקולן, י.ש). בשלב זה אנחנו מעוניינים להתרכז במוצרי פורד בלבד ואין לנו כוונה לייבא כלי רכב ממותגים אחרים."

בינתיים קבוצת עמק איילון מתכננת להקים אולם תצוגה אחד (500 מטר במגדלי היובל שברח' מנחם בגין 125 תל-אביב) ואינה מתכננת לעבוד עם סוכני משנה. לדברי גרנות יש בקבוצה אנשים בעלי רקע בהנדסת רכב ובחלקי חילוף, את השירות יספקו מוסכים שבהסכם עם הקבוצה כשהאחריות הינה אחריות יצרן (כפי שמחייב משרד התחבורה). תחילת פעילות רשמית מתוכננת לעוד כארבעה חודשים (עם פתיחת אולם התצוגה) אבל כבר לפני, הם מתכננים לצאת בפעילות שיווקית ללקוחות פרטיים.