נתת לנו Like ב-Facebook?

סוזוקי סוויפט (1.2 ליטר, ידנית): מבחן דרכים

אוטו מיני, סופרמיני

סוזוקי סוויפט (1.2 ליטר, ידנית): מבחן דרכים

16.05.12 גיא רוטקופ |   צילם: תומר פדר

אל שוק הסופרמיני הידניות החם מצטרפת מתחרה חזקה נוספת בדמות סוזוקי סוויפט ידנית. יצאנו לבדוק אם יש למתחרות ממה לחשוש

34 תגובות | תגיות: סוזוקי, סוזוקי סוויפט, גיא רוטקופ, תומר פדר, ידני

לפרטים
auto.co.il icon
*ציין שם
*ציין טלפון *טלפון שגוי

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
סגור
בסוף 2009 סוזוקי זרקה את גפרור לתוך שוק הרכב המנומנם שלנו בדמות סוזוקי אלטו ידנית ב-60,000 שקל. היום יש שפע של מתחרות במחיר לא רחוק (אם כי האלטו עדיין מחזיקה בתואר הזולה ביותר), אבל אז היא הייתה שם לבדה לגמרי בפער ענק מהמתחרים. שנתיים וקצת אחרי, ועם 8,416 יחידות של אלטו שעלו על הכביש בשנתיים האחרונות (לא כולל המכירות של השנה הנוכחית), אין ספק שמדובר בהצלחה, במיוחד לאור העובדה כי כמעט כולן נמכרו עם תיבת הילוכים ידנית. אבל היום הסגמנט המתעורר הוא דווקא זה של הסופרמיני, שם את הגפרור זרקה רנו קליאו ואחריה הגיעו שפע מתחרים שמציעים סופרמיני במחיר שפוי, כאשר גבולות הגזרה הם ב-70,000 שקלים ועד הריו שהיא היקרה מבין הזולות עם 82,000 שקל. ועכשיו החבר'ה בסוזוקי נזכרו שהם מחוץ למסיבה וקצת אחרי פורד עם הפיאסטה הידנית, הם משגרים לזירה באיחור אופנתי גרסה ידנית לסוויפט החדשה ב-77,000 שקלים.
 
ממדים ואבזור
כחלק מהמהלך זכתה סוזוקי סוויפט לגרסת בסיס חדשה שעונה לשם GLS אשר תוצע בגרסה ידנית (77,000 שקלים) ולצידה גרסה אוטומטית ב-96,000 שקלים כאשר המנוע משותף בכל הגרסאות, 1.2 ליטר. חיצונית עדיין תמצאו מכונית נאה עם מראות וידיות בצבע הגוף כשההבדל בין גרסת הבסיס לזו המאובזרת מסתכם בסעיף זה בצלחות פלסטיק במקום חישוקים קלים וזהו. כניסה לתוך תא הנוסעים מפגישה אותנו עם התא המוכר של הסוויפט, הוא נאה עם כי מעט שחור אבל מרגיש מודרני. חבל שאיכות החומרים לא טובה יותר, אם כי איכות ההרכבה טובה. רשימת האבזור נאה, ולמעשה הדבר היחידי שחסר כאן הן חלונות חשמליים מאחור, מחיר הגיוני לשלם תמורת החיסכון. מה שכן תמצאו זה מערכת קול מקורית עם חיבור USB ושליטה מההגה.
 
 
 
בכל הקשור למקום הסוויפט מרגישה מאוד מרווחת מלפנים הודות לעיצוב החיצוני הרבוע. החלון הקדמי רחוק מהנהג וגם נהגים מגודלים ימצאו שפע של מקום בכל המדדים. נציין לטובה את מושב הנהג המתכוונן לגובה, אך ההגה מתכוונן רק מעלה-מטה. ובכל זאת, אף אחד מהבוחנים לא התקשה למצוא תנוחת נהיגה טובה, אם כי גבוהים מאוד אולי היו רוצים שהמושב ירד נמוך יותר. מעבר למושב האחורי מפגיש אותנו עם מושב נוח, אבל מרווח ברכיים וראש בסדר לבעלי גובה ממוצע בלבד. תא המטען קטן יחסית, והיא תתאים פחות כתחליף למשפחתית זולה. נציין לטובה שלא בוצע כאן וויתור על אבזור בטיחותי ותמצאו במכונית 7 כריות אוויר וציון ריסוק של 5 כוכבים במבחן של E-NCAP.

מנוע וביצועים
מנוע בנפח 1.2 ליטר נשמע אולי מעט חלש, אבל זה של הסוויפט מציע הספק נאה של 94 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-12 קג"מ ב-4,800 סל"ד. אל המנוע משודכת תיבת הילוכים ידנית עם חמישה יחסי העברה. נתוני הביצועים של הגרסה הידנית נאים עם 12.3 שניות למאה קמ"ש, שיפור של 1.2 שניות מול הגרסה האוטומטית, ויש גם 5 קמ"ש נוספים למהירות המרבית שעומדת עכשיו על 165 קמ"ש. הסוויפט הידנית מרגישה זריזה למדי, במיוחד כאשר מגיעים לסל"ד גבוה. למרות הנפח הקטן לא מרגישים מחסור בכוח, ואם לא מפריע לכם לשמוע את קולו של המנוע המעט לא מרוצה בסל"ד גבוה, תהיה מרוצים מקצב ההתקדמות. תיבת ההילוכים מאוד נעימה לתפעול עם תחושה של "קלאק" עם כל העברת הילוכים. גם הידית עצמה קטנה ונאה למראה.

ממפגשי עבר עם הגרסה האוטומטית של הסוויפט התרשמנו לטובה מצריכת הדלק הנמוכה, והגרסה הידנית ממשיכה את הקו החיובי. בשיוט מחוץ לעיר במהירות ממוצעת פלוס נרשמה צריכת דלק של 19.2 ק"מ/ל' ובכל ימי המבחן שכללו לא מעט קטעים מאומצים לצד קטעי שיוט עמדה צריכת הדלק על 14.7 ק"מ/ל'. נתון מרשים מאוד.
 
 

התנהגות ונחות
בכל הקשור לנוחות גרסה הבסיס רושמת שיפור על הגרסאות המאובזרות בזכות מידת צמיגים פחות קרבית עם 175/65-15. הנוחות בעיר טובה יותר באופן מורגש, אם כי עדיין מדובר במכונית מעט נוקשה, שמעבירה לתא הנוסעים שיבושים קטנים ומתמודדת טוב יותר עם שיבושים גדולים. נדיר שהיא מתרסקת על שיבושים כמו אחותה עם הצמיגים המגודלים יותר. מחוץ לעיר המצב מעט טוב יותר, עם נסיעה נעימה למדי ברוב הזמן. מה שמפריע מחוץ לעיר הוא נושא הרעש, כאשר מעבר לרעשי הכביש המורגשים נוכח גם קולו של המנוע. עד 100 קמ"ש הוא שקט, מסתובב לו ב-2,750 סל"ד, ב-110 קמ"ש קולו נשמע יותר אבל בצורה שלא ממש מפריע ומ-120 קמ"ש וצפונה תשמעו הימהום בתא הנוסעים. לא נורא, אבל שם.

בכל הקשור להנאה מנהיגה, סוזוקי סוויפט הרשימה אותנו לטובה. הגרסה הידנית מציעה צמיגים מעט צרים יותר ובחתך גבוה יותר, שפוגמים מעט בהנאה. ראשית המכונית הראתה זוויות גלגול גדולות מהזכור לנו, ולהגה במרכזו יש משקל מעט מוזר ואם תנהגו בה מהר באמת תרגישו גם לא מעט תת היגוי. אבל כחבילה זו עדיין מכונית מהנה לנהיגה; זה מתחיל עם מנוע ותיבה שמשתפים פעולה עם הנהג, ותחושה מערבת שמגיעה דווקא מהעובדה שהמכונית דורשת ממך לעבוד קצת יותר בשביל לקבל מה שתרצה בכביש המפותל. בכלל
יש משהו נחמד בלנהוג במכונית קצת יותר חלשה שאפשר להרגיש שמוצאים ממנה 100%. בנוסף החוליגאנים ישמחו לפגוש בקרת יציבות מתנתקת לגמרי שתאפשר סחיפה קלה של המכונית והיגויי יתר קלים בכבישים יותר חלקים. חבל רק שהבלמים היו בסדר ולא יותר, והתעייפו מעט בנהיגה מהירה בירידה.
 
 
 
עסקת חבילה
החיסכון האמיתי בסוויפט הידנית דומה למתחרותיה והוא מגיע בדמות מחיר קניה מול הגרסה האוטומטית. במקרה של הסוויפט הפער עומד על 18,000 שקל מהגרסה האוטומטית. למעשה היום, מי שקונה סופרמיני אוטומטית מקבל תמורה חלקית מאוד לעומת הגרסאות הידניות. אז נכון שזה לא יתאים לכל אחד, אבל לאלו שזה כן יכול להתאים, יש כאן רווח אמיתי. במקרה של הסוויפט הידנית, מדובר במכונית טובה מאוד. זה מתחיל עם מפרט בטיחותי מלא, רשימת אבזור טובה לצד מנוע שמציע כוח מספק וחיסכון אמיתי בצריכת דלק. רשימת המינוסים קצרה מאוד, ועיקרה תא מטען קטן יחסית שלא יתאים לכולם. אז נכון שהיא מעט יותר יקרה ממתחרותיה, אבל פער המחיר הזה מגיע עם יתרונות מורגשים שמציב את הסוויפט הידנית כאחת מהטובות בקבוצתה.
  • נתונים טכניים
  • סוזוקי סוויפט
תצורהטורי
נפח מנוע1.2 ל'
סוג מנועבנזין
הספק94
הנעהקדמית
תיבת הילוכיםידנית
מערכות עזר בטיחותיותABS, ASR, EBA, ESP, EBD, עיגוני ISOFIX, ביטול כרית אוויר לנוסע.
בסיס גלגלים243 ס"מ
אורך385 ס"מ
רוחב169.5 ס"מ
גובה151 ס"מ
מהירות מרבית166 קמ"ש
0-100 ש'12.3 ש'
פליטת co2-
ציון מבחן ריסוק-
מחיר-

34 תגובות לכתבה

לקריאת כל התגובות ברצף
  • 34
    יש לי את הסוויפט הידנית

    היא נוחה, חסכונית מאוד (1-17 בממוצע). אחלה רכב

    25.11.12 | 19:18איריס

  • 33
    תגובה ל20 סזוקי מ"ס 8 בעולם במכירת מכוניות קצת כבוד למותג   ל"ת

    ללא תוכן

    06.10.12 | 13:35חנן הגנן

  • 32
    עד 80 אלף שקל

    תובה לצעירים מכונית שווה וחסכונית

    31.07.12 | 22:07טובה

  • 31
    יש עוד הרבה !

    הפיאט שווה הרבה יותר מהסוויפט בכך שהיא יותר חסכונית בפועל ולא רק על הנייר (נהגתי בשניהם לאורך זמן ) בנוסף יותר מרווחת ויותר אמינה וזולה לאחזקה .
    בקיצור מה קורה איתכם פיאט פונטו גרנדה או איבו רכבים מעולים ! ואנשים נשארים מאחור בסטיגמות שלהם .

    11.06.12 | 11:49yon

  • 30
    ל- 25. מה רצית להגיד?

    לא הבנת מה אתה טוען.
    שרוסים, ערסים וזקנות מבינים פחות ממך במכוניות?
    או שאתה לא רוצה שיסווגו אותך כרוסי, ערס או זקנה סנילית?
    בכל אופן התרשמתי שאתה לא חכם גדול.

    02.06.12 | 13:41דדי

  • 29
    ל -28

    אני סטודנט במכללת תל חי למדעי המחשב שנה שנייה! יש רק נתי אחד בכול החוג ככה שאי אפשר להתבלבל!
    ולמה אתה מסתלבט, העובדות שציינתי הם נכונות מאוד ואם יש לך ספק או משהו שאתה חושב שכתבתי והוא לא נכון אני אשמח לדעת, כמו שאמרתי אני מחפש לקנות רכב ואני מעוניין לקבל את התמורה הטובה ביותר לכסף שלי. לאחר שמגזין אוטו עשה מבחן השוואתי גם לפורד וגם לסוזוקי נראה יותר שהם ממליצים על הסוזוקי..

    20.05.12 | 23:43נתי

  • 28
    לנתי ה"סטודנט": אוי לנו אם זאת רמת הסטודנטים של היום:

    אם זאת המסקנה שלך אחרי "לימוד העובדות", לא יודע מה אתה לומד, אבל עדיף שלא להזדקק לשירותים שלך בעתיד...

    20.05.12 | 08:11המהנדס

  • 27
    ידני.

    כל אתרי הרכב בחוץ לארץ נותנים עדיפות ברורה לפיאסטה.

    20.05.12 | 06:32אלמוני

  • 26
    סוזוקי סוויפט 2012 מומלץ לקרוא

    אני סטודנט בן 23, ואני חייב לקנות רכב בחודשיים הקרובים. עשיתי מחקר ובדיקה מעמיקים ביותר! והגעתי למסקנה ששני הרכבים המשתלמים ביותר בסגמנט של אזור 75000 הם סוזוקי סוויפט והפורד פיאסטה (הם בעצם היחידים). שנהם מאוד בטיחותיות הצריכת דלק של שניהם טובה ממש ושנהם מאוד איכותיים!! לא משנה איזה תקנו מהם, זאת עיסקה טובה. אני אישית אקנה את הסוזוקי וזה מכמה סיבות (כל מה שאני מציין זה עובדה): 1. ציון של 94% במבחן ריסוק שזה יותר גבוה מהפורד (נכון שלשנהם יש 5 כוכבים אבל הסוזוקי יותר בטוחה) 2. צריכת הדלק של הסוויפט טיפה יותר טובה! 3. הסויפט יותר מהירה 4. לסויפט יש עוד מערכת בטיחות (שכלולה בתוך ה ESP) שנקראת EBA, דבר 5. בסויפט יש ביטול כרית אוויר לנוסע בפורד אין 6. הייתרון הגדול ביותר שלסויפט יש מחשב דרך ולפורד אין, מכאן נובע גם ההצדק לשלם יותר 2000 ש"ח.

    הדברים שציינתי לעיל אולי מינוריים לחלק מכם, אבל שרוצים לבדוק מחיר מול תמורה הדברים האלו חשובים, בפועל רק נסיעת מבחן תגיד את שלה, כרגע לפי הנתונים בשטח אני מכוון לכיוון הסוויפט.

    19.05.12 | 21:11נתי

  • 25
    בפעם הבאה שתעמדו ברמזור ליד סוזוקי תסתכלו מי נוהג בה:

    ב98% תראו זקנה סנילית, רוסי או ערס.
    I REST MY CASE

    19.05.12 | 18:12קצת סטטיסטיקה

  • 24
    הסוזוקי נחמדה אבל הפיאסטה עדיפה

    לפי המבחן הרכב נראה טוב מאד ,אני ממליץ לבצע נסיעות מבחן
    ואז להחליט מה עדיף מנסיעת מבחן על הדגם האוטומטי לא התלהבתי ובפיאסטה הידנית אפשר בפרוש להגיד שתחושת הנהיגה טובה בהרבה .חבל שסוזוקי לא מפנים את הגיר הרגיל לנסיעות מבחן מוזר משהו .

    17.05.12 | 21:51דויד הכי טוב

  • 23
    אז תגיד שאתה סוכן יונדאי...

    עכשיו תחזור לפחנוע הקוראני המעפן שלך ותחשוב שהוא יותר איכותי מסוזוקי. דביל.

    17.05.12 | 20:40ל20 וכל הטוקבקים שהוא כתב

  • 22
    למגיבים 9,10,11,12,13 ולדגנרטים למיניהם שלא קוראים נכון :

    אני לא סוכן של אף אחד . לא נשאתי דעה יח"צנית לטובת סוזוקי , ולא ממש השמצתי , אלא ציינתי שנפלתי חזק עם הבלאנו שלי עם ראש מנוע שלך לי למרות שוידאתי שמן מים כראוי , ולא התעללתי ברכב . ואני הלא יחידי . היה לי חבר נוסף עם בלאנו , שגם הלך לו ראש ב160K כמו אצלי . מי שיחפש בפורומים ויתעניין קצת עשוי כבר להסיק שמדובר במחלה של מנועי 1.6 של בלאנו , וגם בויטארות . ולמגיב 12 : בסקר אמינות של הג'יי.די.פאוור קיבלה סוזוקי את המקום האחרון . למען הגילוי הנאות הליאנה באותו סקר קיבלה מקום מאוד טוב , והייתה מהראשונות בקטגוריה . כך שכמו שאני מבקר אני גם יודע להחמיא , ואני לא מתבייש לרשום את שמי המלא . בכך אני מעיד על מהימנותי . אז חלאס עם השטויות כבר . תלמדו לקרוא , ולהבין אנשים . אחרת , מה שוות התגובות שלכם ? סתם בזבוז זמן , שלא לומדים ממנו כלום .

    17.05.12 | 16:26אורון טל

  • 21
    הפייסטה 1.2 ב-2000 ש"ח פחות , דורכת על הסוויפט.

    אין מה להשוות , הפייסטה גדולה מרווחת נוחה ובטוחה יותר , ובפחות כסף . מה השאלה כאן .

    17.05.12 | 15:10אוליבר הרדי

  • 20
    סוזוקי כבר שנים שלא יפני אלא הודי, הונגרי או כל חור בעולם שבו מייצרים בשקל וחצי

    האמת היא שסוזוקי זה בכלל יצרן של מכונות אריגה שפשט רגל, גנב טכנולוגיה ליצור אופנועים ממזרח גרמניה והתגלגל בטעות לייצור מכוניות. בכל העולם סוזוקי זה בדיחה , רק בארץ הלבנטינים חושבים שעשו את עיסקת חייהם (אלה כנראה הצאצאים של לקוחות של סוברו שנות השמונים).
    ולמי ששאל: יונדאי (קוריאני!) טוב פי 10 מסוזוקי ה"יפני"

    17.05.12 | 15:0560 שניות על סוזוקי

  • 19
    תא מטען

    נפח תא מטען 211 ל' בלבד?!

    17.05.12 | 12:41אלון

  • 18
    לכל "המבינים" אולי תרשמו איזה אוטו אתם ממליצים במקום הסוזוקי...

    דיבורים כמו חול

    17.05.12 | 12:35שגיא

  • 17
    אני מוסך מורשה וסוכן סוזוקי

    תכלס לכל המשמיצים: 0 תקלות. טיפול 460 ש"ח. פלגים מחליפים כל 7 שנים. אין שרשרת טיימינג. מסנן דלק כל 105000 ק"מ. צריכת דלק אתם רואים. סחירות מס' 1. מגזין אוטו גליון מס'307 בחר בה כרכב מס 1 אכי טובה בין היפניות קוריאניות ואירופיאות. אלה עובדות. מה צריך עוד ?

    17.05.12 | 12:06מוסך הצפון - קריית ביאליק

  • 16
    תפסיקו להתייחס לתגובות רדודות אם היתה בעיה היו מפרסמים בכתבה

    יש מספיק אתרי רכב שידווחו על אוטו עם "מלא בעיות" לא צריך להתייחס בכל כתבה (זה לא רק על סוזוקי אלא על כל רכב) למגיבים שרושמים "חרא אוטו" "מזל שהעפתי את הזבל הזה".... אני מניסיון יכול להגיד שסוזוקי אוטו מאוד אמין (יפני מה לעשות) אחזקה זולה וכל מה שצריך מאוטו עממי ובכל מוסך של כל יצרן תראו מכוניות עם תקלות מה הקשר בכלל? יש יצרן שאין לו תקלות? השאלה היא כמה תקלות לכל 100 מכוניות וגם תלוי בנהג....

    17.05.12 | 12:05כן! יש לי סוזוקי

  • 15
    תגובה ל-14

    בלמי תוף מאחור בכל הדגמים של הסוויפט, למעט בדגם המאובזר ביותר.

    17.05.12 | 12:02המתופף מאיראן

  • 14
    האם הבלמים האחוריים הם תוף או דיסק?   ל"ת

    ללא תוכן

    17.05.12 | 10:59שלמה

  • 13
    ל-6 ו-11

    יצאת פיתה. אני גם עובד במתחרה אבל אני ממש לא יכול להשמיץ את הרכב הזה. ברור לי שמדובר פה באמת בקנייה טובה. אם היית יורד על כל דבר אחר חוץ מאמינות, מילא. אבל הרכב הזה באמת אמין. לך תלמד קצת על מכוניות.

    17.05.12 | 10:59סוכן של מתחרה אמיתי

  • 12
    11 + 10 + למשועמם שכותב בשם כולם

    רואים שבחיים לא היה לכם סוזוקי, ואתם סתם משמיצים. מילא הייתם מדברים על נוחות... אבל אמינות? בכל העולם יצחקו על מי שאומר שסוזוקי לא אמין. וזה גם מנסיון עם סוויפט 2007. תבדקו גם סקרי אמינות.לא סוכן שלא סוזוקי, אבל שונא שסוכנים של המתחרות מדברים שטויות.

    17.05.12 | 10:19תהיו מציאותיים

  • 11
    ל9: (עובד סוזוקי?) אני לא סוכן אלא לקוח שנפגע קשה מ"חוווית" הקניה של סוזוקי

    בשביל זה יש פורומים כאלה-כדי להעביר מידע בין צרכנים. צרכן תמים יכול לחשוב מכל התגובות המתלהבות פה שהן אמיתיות, כשלמעשה הן תגובות מטעם. במהלך הביקורים הרבים שלי במוסכי סוזוקי נפדשתי עם הרבה לקוחות לא מרוצים והבנתי את השיטה של סוזוקי: להשתיק לקוחות לא מרוצים בפיצוי כלשהוא, העיקר שלא תדלוף האמת-שסוזוקי זה מכוניות בתת רמה

    17.05.12 | 09:43אבי

  • 10
    ל-9, השאלה שלך בהחלט לגיטימית אבל נשאלת השאלה..........

    איזה יבואן אתה מייצג ?

    17.05.12 | 09:05מורדוק...

  • 9
    7 סוכן של איזו מתחרה אתה?   ל"ת

    ללא תוכן

    16.05.12 | 22:43אל תבלבל לנו ת'מוח

  • 8
    מאיפה הסוויפט מגיעה לארץ? מאיזו מדינה?   ל"ת

    ללא תוכן

    16.05.12 | 22:32שי

  • 7
    בפעמיים שהייתי בהונגריה , מדהים לראות כמה סוויפט יש שם ..

    .. וזה עדיין ממשיך להפליא גם בהתחשב בעובדה שפס הייצור של הסוויפט נמצא שם . כבר שם נוכחתי לראות את ידית ההילוכים המגניבה של הסוויפט הקודמת . מעניין כמה כיפית הייתה יכולה ליהיות הסוויפט 1.5 הקודמת עם גיר ידני .
    ולא פחות מעניין , איך האופציה היותר בטיחותית ומהנה לנהיגה במבחר היא של סוזוקי . רק חבל שאני עוד תקוע עם בלאנו המעפנה שלי .

    16.05.12 | 22:28אורון טל

  • 6
    קבלו עצה מאחד שהיה לו: לא להתקרב!!

    רכב מיושן ופרימיטיבי , תקלות ובעיות ושירות מחורבן. הקנייה הכי גרועה שעשיתי והיו לי המוווון מכוניות. מזל שנפתרתי מהנבלה הזאת. בחיים לא חוזר לסוזוקי!

    16.05.12 | 22:19אבי פ"ת

  • 5
    4K פחות היה מצליח להם.   ל"ת

    ללא תוכן

    16.05.12 | 22:10איציק ר

  • 4
    אחלה אוטו שני לעיר = חסחוני זול קטן. מה צריך יותר?

    ביצועים 0-ל-100 מהירות סופית נוחות בנסיעות ארוכות והנאה מנהיגה לא חשובים לי ברכב שני לעיר בקיצור עסקה שווה לתמורה

    16.05.12 | 20:11אחלה כתבה

  • 3
    ממש נשמע עסקה טובה

    וגם רכב מאוד זול להחזקה,ויש לו שוק ממש טוב וגם הרכב מאוד אמין,למי שמחפש רכב ליום יום בלי כאב ראש זה אחלה רכב

    16.05.12 | 19:02אלי

  • 2
    ה-SX4 מוצעת בהנחה של 12,500 שקל ותעלה 100 אלף שקל..   ל"ת

    ללא תוכן

    16.05.12 | 18:43עמי

  • 1
    סוזוקי הרכב הטוב במדינה.................   ל"ת

    ללא תוכן

    16.05.12 | 18:42עמי

סוזוקי סוויפט 2011

לגלריה המלאה

חם באתר

מבצעי רכב בשוק הישראלי

מבצעי רכב, ימי מכירות , חיסולי מלאי בסוכנויות רכב ואצל היבואנים

ליסינג ומימון לרכב

קונים רכב בליסינג פרטי? קבלו טיפים והצעות אטרקטיביות כאן

מבחן צמיגים – בלימה (וידאו)

כמה גדול ההבדל בין צמיגים שונים ביכולת הבלימה במקרה חירום? יצאנו לבדוק

מי היא המשפחתית ההיברידית הטובה בישראל? (וידאו)

יונדאי איוניק מול קיה נירו וטויוטה אוריס היבריד - מבחן דרכים השוואתי

איזה מחירון רכב קובע?

מחירון לוי יצחק או יד2? באיזה מחירון רכב לבחור כאשר רוצים למכור או לקנות רכב?

אוטו לוגו (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה)