יונדאי i30
כלמוביל יבואנית יונדאי מתחילה במהלכי השיווק של ה-i30 החדשה והכל כך חשובה עבור המותג. בניגוד לדרכה היא מפרסמת היום את מחירי המכונית החדשה למרות שזו תגיע לאולמות התצוגה וללקוחות הראשונים רק בחודש יולי. לפי כלמוביל המהלך נעשה כדי לעמוד בדרישת הלקוחות ולאפשר להם להיערך להשקה. מן הסתם חלק מכך גם מגיע כדי שלא לאפשר למתחרים לחגוג יותר מדי לפני הגעתה של המכונית החדשה.
ה-i30 הייתה המכונית שהביאה לארץ את שיטת כינוי הדגמים החדשה של יונדאי. היא גם הייתה ההצלחה הראשונה של היצרנית הקוריאנית בפלח השוק החשוב ביותר בארץ. היא הפכה למכונית הנמכרת ביותר של יונדאי בישראל ואחת הנמכרות ביותר בתחום ומכאן חשיבותה הגדולה. לאורך חמש שנותיה כאן נמכרו 37,500 מכוניות כאלה. ב-2011 נמכרו ממנה 8,899 מכוניות (לעומת 11,900 ב-2010) אז ברור מהו קצב המכירה הרצוי ביונדאי.

כצפוי יונדאי i30 תצא לדרך בשוק הישראלי בגרסת 1.6 ליטר 135 כ"ס אוטומטית ובשתי רמות גימור, 'אינספייר' ו'פרמיום' שמחירן יהיה 122,00 ו-125,000 שקלים בהתאמה. כן תוצע גרסת 1.4 ידנית עם מערך ה-ISG של יונדאי (עצור-וסע) שתעלה 100,000 שקלים.
ה-i30 מצוידת בתיבה האוטומטית החדשה של יונדאי עם שישה הילוכים ותכלול שבע כריות אוויר בכל הגרסאות, כמו גם מערכת שמע עם תפעול מההגה ובאוטומטיות גם גג זכוכית פנורמי. הגרסה המצוידת יותר תכלול חישוקים קלים, דוושות אלומניום, בקרת שיוט וציפוי עור להגה ולבלם היד.

לקראת סוף השנה תנחת בארץ גם גרסת הסטיישן שהפכה חשובה למדי בהיצע הדגם הזה. מחירה טרם נקבע.