נתת לנו Like ב-Facebook?

רנו קליאו החדשה נחשפת - תגובות

אוטו חדשות רכב

רנו קליאו החדשה נחשפת

04.07.12 עמרי ספיר

כצפוי חושפת רנו את הדור החדש של הסופרמיני החשובה, שיוצג בתערוכת פריז ושיווקו יחל ב-2013

17 תגובות | תגיות: רנו, קליאו, רנו קליאו, סופרמיני, עמרי ספיר, תערוכת פריז 2012

לפרטים
auto.co.il icon
*ציין שם
*ציין טלפון *טלפון שגוי

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
סגור
עוד לא הספקנו לסיים את משחק הניחושים סביב תמונות הריגול של הקליאו החדשה שפרסמנו לפני מספר ימים, וכבר רנו חושפת את כל סודות הסופרמיני החשובה שלה, קליאו. העיצוב חדש, יש שתי יחידות הנעה חדשות ורנו מבטיחה עוד הרבה חידושים והמצאות. הדור החדש והרביעי של רנו קליאו יוצג בתערוכת פריז שתיערך בסוף חודש ספטמבר השנה, ותחילת השיווק ברחבי העולם צפויה להתחיל בחודשים הראשונים של 2013.

לייעוץ חינם עם כתבי הרכב של אוטו על רנו קליאו חייג ל-3262* או לחץ כאן

מבחוץ נראית הקליאו החדשה עגלגלה, מודרנית וגם ספורטיבית יותר. זאת בעיקר בזכות אלמנטים שנשאבו מהדזיר (DeZir) קונספט באזור הפנסים הקדמיים, ידיות מוסתרות בדלתות האחוריות וחלק אחורי עם פנסים חדים וקצת כעוסים וספוילר בקצה הגג. מבפנים שמרה רנו על עיצוב נקי עם מיעוט כפתורים, קונסולה בעלת רקע מבריק, מחוונים ייחודיים ומראה כללי נאה בסך הכל. רנו מבטיחה לאפשר ללקוחות לבחור לעצמם מגוון רחב של אלמנטים עיצוביים, החל מהצבע ועד לצורת הלחצנים בקונסולה והידיות בדלתות.
בתחילה תשווק הקליאו בגרסת 5 דלתות בלבד, אם כי למרות שרנו לא מזכירה זאת, ניתן לצפות גם לגרסת 3 דלתות שעליה תתבסס גם הגרסה הספורטיבית של הקליאו הבאה, ה-RS. נכון לעכשיו רנו לא מפרסמת מידות.
 
 

הקליאו החדשה מצטרפת לחגיגת המנועים הקטנים והמוגדשים העולמית. עם החשיפה מציגה רנו גם 3 יחידות הנעה חדשות – 2 מנועי בנזין מוגדשים ומנוע דיזל אחד. בגרסת הבסיס תמצאו בפעם הראשונה מנוע 3 צילינדרים חדש בנפח 0.9 ליטר עם מגדש טורבו שמספק 90 כ"ס ו-13.8 קג"מ ב-2,500 סל"ד. בגרסה זו מצהירה רנו על צריכת דלק של 23.2 ק"מ לליטר ופליטת מזהמים נמוכה של 99 גרם פחמן דו-חמצני לקילומטר. מנוע הבנזין הנוסף, שיהווה כרגע את גרסת העל של הקליאו וגם הוא חדש, מגיע עם 4 צילינדרים, מגדש טורבו ונפח של 1.2 ליטר המפיקים 120 כ"ס ו-19.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד. אליו תשודך, תיבת 6 הילוכים אוטומטית כפולת-מצמדים. מנוע הדיזל החדש שמצטרף גם הוא להיצע מגיע עם 4 צילינדרים, נפח של 1.5 ליטר, 90 כ"ס ו-22.4 קג"מ ב-1,750 סל"ד. הוא יגמע ליטר סולר לכל 31.2 ק"מ בלבד, ויפלוט 83 גרם של פחמן דו-חמצני לכל קילומטר. על-מנת לסייע בחיסכון, יוצעו מנוע ה-0.9 ליטר ומנוע הדיזל עם מערכת עצור והתנע.

גם מבחינת האבזור יהיה לקליאו החדשה מה להציע, כמו: שליטה קולית, מסך מגע בגודל 7 אינץ' האחראי על מערכת הניווט (בחלק מהשווקים) והמולטימדיה. בנוסף, חנות האפליקציות של רנו, שנקראת R-לינק, תאפשר הורדה של מגוון תוכנות לשימוש במכונית. כל רמות האבזור יציעו קישוריות בלוטות' ובחלקן יהיה גם חיבור USB ובקרת אקלים.

זהו הדור הרביעי של רנו קליאו, שהוצגה לראשונה לפני 22 שנים. הדור הנוכחי, המשווק כמובן גם בישראל, הוצג אי-שם בשנת 2006 וזכה למתיחת פנים מקיפה ב-2009. עבור רנו, מדובר באחד הדגמים החשובים והרווחיים ביותר.

17 תגובות לכתבה

לקריאת כל התגובות ברצף
  • 17
    חמודה אבל מאוד לא מספקת

    תשמעו, חייב לומר שהיא שונה מקודמותיה..
    אבל בעיניי הריו עדיין לוקחת אותה בסיבוב.
    מדובר ברכב הרבה יותר אמין ובטוח.. למה שלא יעדיפו אותו?

    12.07.12 | 08:42gil

  • 16
    אני עם הגיר הרובוטי סיימתי

    פוקסווגן נותנים אחריות מורחבת לגיר רובוטי כי יש המון תקלות הגירים של סיטרואן לא נוחים בקיצור חזרתי לידני בהתחלה זה היה מוזר אבל התרגלתי אני בכלל לא מרגיש שאני מתעסק עם הגיר זה בא לבד תוך כדי נהיגה כמו שאני מפעיל וינקר כל פניה בלי לחשוב על זה בקיצור זה הכל בראש אנשים משלמים כל כך הרבה על אוטומט ומשלמים יותר על דלק כי הם חושבים שחייבים אוטומט צאו מהקופסה היום הרבה אנשים הבינו שגיר ידני הכי משתלם מכל הגירים הרובוטיים המתוחכמים שנשרפים ומתקלקלים במיוחד במדינה חמה

    06.07.12 | 12:48גיר ידני

  • 15
    לדן מ-8

    אכן טעיתי כל שכתבת נכון.
    היום נציג מירחון אוטו דיבר איתי ואמר לי שהגיר בc4 טורבו הוא רובוטי מצמד בודד.
    המון תודה על העדכונים.

    05.07.12 | 22:38עומר

  • 14
    מה קרה לצרפתים העתיקו מהקורייאנים

    קיה ריו ממש דומה לקיה ריו

    05.07.12 | 22:36אפי

  • 13
    היא דומה לכל

    היא דומה מאוד מאחורה לדגמים של סיאט! בעיקר הלאון והאלתיאה אבל גם מאוד לאיביזה!

    05.07.12 | 21:19מאחורה

  • 12
    מקווה שישמרו על המחיר של 70 אלף לגרסה הבסיסית   ל"ת

    ללא תוכן

    05.07.12 | 10:20לירן

  • 11
    ל4 שי - ה 1.2 ידני אינו זז חלש על רכב כזה רצוי מנוע 1.4

    מנוע עם 100-105 כוחות סוס ידני גם חזק וגם חסכוני , הקלאו הנוכחי שיש לי עם מנוע 1.4 98 כוחות סוס פשוט חזק להפליא וחסכוני , בהתחשב שהרכב נסע 30500 ק"מ והוא ממשיך לנסוע כמו חיה רעה , ומאוד אמין .

    05.07.12 | 09:17מונדר

  • 10
    יפה אבל למה להעתיק מקיה ריו היא ממש דומה לה

    אבל בכל זאת היא יפה אבל לא מרשימה

    05.07.12 | 06:47אבי ב

  • 9
    אני מקווה שהיבואן יביא את המכונית בגירסאות דיזל

    ולא פחות חשוב להביא גם עם גיר ידני, כי לא כולם מתלהבים מהגיר הרובוטי...

    05.07.12 | 06:33ד.ש

  • 8
    לעומר מ5: סיטרואן C4טורבו נמכרת בישראל עם גיר רובוטי מצמד יחיד - גיר שמקלקל את הפוטנציאל הגלום...

    התעניינתי מאוד ברכישת סיטרואן C4 טורבו, ולכן הידע שלי הוא ממקור ראשון ועדכני, ולא רק מידיעות בתקשורת.

    בניגוד לכל מיני שמועות/ציפיות שהתפתחו, בארץ אפשר להשיג את הC4 טורבו רק עם תיבה עם גיר רובוטי בעל מצמד יחיד (לובינסקי קוראים לזה "תיבה אלקטרונית") - תיבה שיש קונצנזוס רחב על כך שהיא גרועה, ובעצם מסרסת את המנוע הטוב שלה...
    בניגוד לפירסומים שונים בארץ, אין להשיג אותה עם גיר אוטומטי רגיל בעל 6 הילוכים (- היפני של אייסין), ובטח שלא עם גיר רובוטי כפול מצמד. וכמדומני שגם אין גיר ידני. רק הגיר הרובוטי עם המצמד היחיד!

    ובסוכנות לא סיפרו על שום צפי לשינוי של המצב...


    ולגבי פיאט/אלפא רומאו: לפי מה שפורסם, חלק מהדגמים זמינים עם גיר רובוטי בעל מצמד יחיד, אבל חלק מהדגמים - למשל אלפא ג'ולייטה - מוצעים עם גיר רובוטי בעל מצמד כפול: מה שהם קוראים לו בשם TCT.

    04.07.12 | 19:34דן

  • 7
    מהממת

    מעניין אם המחיר יגרום לי להצטער שקניתי את הפיקנטו!

    04.07.12 | 19:25מירי

  • 6
    אוי יו י יוי..

    אמנם יפה אבל בחלק גדול מהתמונות היא פשוט פולקסווגן שירוקו עם סמל ע נ ק של רנו...

    04.07.12 | 19:06מה לא?

  • 5
    תשובה לדן מ-1

    לסיטרואן c4 1600 טורבו (156כ"ס) יש תיבה כפולת מצמדים שישה הילוכים.לא ברור אם ימשיכו להשתמש עם התיבה הזאת,אם אני לא טועה פרסמו כתבה בירחון אוטו(הנ"ל) שיש כוונה להחליף לגיר אוטומטי רגיל שישה הילוכים החדש יחסית כמו שיש בפיזו 508 וסיטרואן C5 ויש עוד דגמים נוספים עם הגיר הזה.
    קשה להבין לאן הולכים עם הגיר הרובוטי כפול מצמדים כי בdsg של פולקסווגן החלו גירים כאלה להתקלקל והיצרן החל להביא חלק מהדגמים עם גיר שישה הילוכים רגיל.
    לציין בפורד וולו משתמשים עם גיר כזה.טיוטה ניכשלה עם גיר רובוטי מצמד בודד.פיאט אלפא מייצרים עם גיר רובוטי מצמד בודד.

    04.07.12 | 18:15עומר

  • 4
    ל2 מונדר - מוכרים כבר שנה את הקליאו הנוכחית עם

    מנוע 1.2 ליטר ידנית, באזור 70K. יש לה אפילו בקרת שיוט..

    04.07.12 | 15:46שי

  • 3
    יפה

    השאלה אם המחיר יהיה אטרקטיבי כי שוק המשומשות קוטל את הרנו. מחיר של 65000 לידנית יהיה טוב, הוגן ונכון.

    04.07.12 | 15:25דני

  • 2
    רנו קלאו

    אני נוסע על רנו קלאו יותר מ 10 שנים נהנה מאוד . יש לי בעיה אחת למה אין יותר דגמים עם תיבת הילוכים ידנית כמו הדגם 2003 שהוא אמין יותר מכל רכב שנסעתי עליו ?
    בקרסו טוענים שלא מיבאים רכבים עם תיבת הילוכים ידנית אני בטוח שזה פוגע להם במכירות ... בלי קשר האוטו נראה מהמם

    04.07.12 | 15:08מונדר

  • 1
    האם מישהו שמע האם גם פיג'ו/סיטרואן יעברו לתיבה כפולת המצמדים הזאת?

    זה מתבקש!

    04.07.12 | 12:57דן

רנו דיזיר (Dezir)

לגלריה המלאה
אוטו לוגו (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה)