נתת לנו Like ב-Facebook?

מאזדה CX-5 מול יונדאי ix35: מבחן דרכים השוואתי

אוטו מבחני רכב

מאזדה CX-5 מול יונדאי ix35: מבחן דרכים השוואתי

01.02.13 גיא רוטקופ |   צילם: תומר פדר, יצרניות
מאזדה CX-5

מאזדה CX-5 הוא ככל הנראה רכב הפנאי החם של השנה. כיצד הוא מתמודד מול הג'יפון החם של השנה שעברה?

63 תגובות | תגיות: מאזדה, יונדאי, גיא רוטקופ, מבחן דרכים, יונדאי ix35, מאזדה CX5, מאזדה CX-5

לפרטים
auto.co.il icon
*ציין שם
*ציין טלפון *טלפון שגוי

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
סגור
יונדאי ix35, רכב הפנאי החם של השנה שעברה, עומד מול הטוען לכתר – מאזדה CX-5 – שניצח לא מזמן את ניסאן קשקאי במבחן השוואתי. בעבר, כשהעמדנו את ה-ix35 מול הקשקאי, הוא הפסיד לו, ובכל זאת לא יכולנו להתעלם ממלך הקטגוריה, גם אם לשעבר. על אף המראה המוגבה, הגרסאות הנמכרות ביותר הן אלה בעלות הנעה קדמית, על כן אלה נבחרו לעימות הפעם.
 

חזות
למבחן קיבלנו את רמת האבזור האמצעית של ה-ix35, שמוסיפה למחיר בסיס של 160,500 עוד 15,600 שקלים. בתמורה לתוספת השקלים תקבלו ב-ix35 בקרת שיוט, בקרת אקלים מפוצלת, קיפול חשמלי למראות, כוונון חשמלי למושב הנהג, גג שמש כפול וריפודים משולבי עור. בסעיף העיצוב ה-ix35 מרגיש מעט עמוס ומתאמץ מדי, אבל אי אפשר לקחת ממנו את תשומת הלב. גרסת ה-CX-5 שהתייצבה למבחן היא ברמת הגימור האמצעית גם כן ומחירה דומה מאוד – 176,500 שקלים. העיצוב של ה-CX-5 זורם ונאה יותר, ועושה עבודה טובה במבחן ה"פוזה". בהשוואה לגרסת הבסיס, שעולה 2,000 שקלים יותר מהמקבילה לה ב-ix35 (סך הכל 162,500), תקבלו כאן חישוקי 19 אינץ', מצלמת רוורס וגג שמש.
 
 
 
בפנים התמונה שונה – תא הנוסעים של היונדאי מעוצב בצורה נאה יותר ובחירת הצבעים רעננה יותר, אם כי לא כולם אהבו את גווני החום שבגרסת המבחן. אבל התחושה החיובית נפגמת בגלל החומרים הפשוטים והחלולים למגע מהם מורכב התא כולו.
כחבילה, תא הנוסעים של ה-CX-5 הוא הנבחר, למרות שהוא קצת יותר פשוט. יש כאן את פקדי מיזוג האוויר העגולים המזוהים עם מאזדה. כבר ברמת הגימור הבסיסית תקבלו כאן אבזור עשיר למדי עם מסך מגע השולט על מערכת הקול, בלוטות', בקרת אקלים מפוצלת ובקרת שיוט. איכות החומרים נעה בין טובה לבסדר.

המרווח מלפנים ב-ix35 טוב למרות גג השמש, אבל המושב עצמו לא נוח ומרגיש יותר כמו ספסל. מעבר למושב האחורי חושף מרווח טוב ודומה לזה שב-CX-5, עם יתרון קל למרווח לרגליים, אבל חלק מהבוחנים התלוננו על המשענת הנטויה מדי לאחור. ה-CX-5 מתאפיין במושב נהג גבוה מדי באופן שעשוי להיות בעייתי לגבוהים, אבל בשאר הקריטריונים לא נרשמו תלונות מיוחדות. תא המטען ב-CX-5 נוח וגדול למדי, אם כי כאן ישנו יתרון ל-ix35.
 
 

התנהגות
מנוע ה-2.0 ליטר של מאזדה, על טכנולוגיית הסקיי-אקטיב (SkyActiv), מספק 155 כ"ס ב-6,000 סל"ד ו-20.2 קג"מ ב-4,000 סל"ד, והוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 יחסי העברה. מנוע ה-2.0 ליטר של יונדאי הוא בעל נתון הספק מעט יותר גבוה – 163 כ"ס ב-6,200 סל"ד ו-20.1 קג"מ ב-4,600 סל"ד – והוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית 6 הילוכים גם כן.

ה-CX-5 נעים לנהיגה והמנוע שקט גם בשיוט במהירות גבוהה. הכוח מגיע במעלה הסל"ד, אם כי התיבה לא ממהרת לספק את הקיק-דאון הנכסף בשביל לחסוך בצריכת הדלק. יחידת ההנעה של ה-ix35 טובה בסך הכל והרכב זריז, אבל קצת פחות מה-CX-5. תיבת ההילוכים ב-ix35 מתפקדת מצוין, והתלונה העיקרית על יחידת הכוח היא לגבי צליל המנוע במאמץ. צריכת הדלק בימי המבחן המאומצים עמדה על 7.7 ק"מ לליטר ב-ix35 מול 8.6 ב-CX-5 ובשיוט רגוע היא עמדה על 12.1 מול 14 ק"מ לליטר בהתאמה.

רכב הפנאי של מאזדה רושם יתרון משמעותי נוסף בתחום המתלים – פער הנוחות בין שני כלי הרכב גדול במיוחד בעיר, שם ה-ix35 לא פעם פשוט מתרסק על שיבושים גדולים, ומתקשה גם על הקטנים. מחוץ לעיר המצב משתפר, אבל הוא עדיין מתמודד פחות טוב עם שיבושים קטנים בהשוואה ל-CX-5. הצמיגים הגדולים של ה-CX-5 הם לא נקודת פתיחה אידיאלית בכל הנוגע להתמודדות עם שיבושים קטנים ורצופים אבל כיול מוצלח של המתלים עוזר להתמודד עם שיבושים גדולים יותר.
 
 

בכל הקשור להנאה מנהיגה, מרגיש ה-CX-5 דינאמי יותר. ה-ix35 נותן תחושה שהכביש המפותל הוא לא הטריטוריה החביבה עליו. הוא בסדר בסך הכל, עם זוויות גלגול שטוחות וביצועים נאים, אבל לא מצליח להעלות חיוך על פני הנהג כמו ה-CX-5. בנהיגה בשטח היונדאי מעביר יותר מהמתרחש לתוך תא הנוסעים, אבל איכות הנסיעה משתפרת עם העלייה במהירות. ב-CX-5 המצב אחיד, וטוב יותר, ברוב הזמן.
 
סיכום
יונדאי ix35 רושם יתרונות בתחום העיצוב והאבזור (בגרסת הביניים, בגרסת הבסיס דווקא ה-CX-5 מאובזר טוב יותר), אבל מפסיד בסעיפי נוחות הנסיעה וצריכת הדלק. הוא לא מפסיד בנוק-אאוט, אבל מפסיד. כמו במבחן מול הקשקאי, מציע ה-CX-5 חבילה טובה יותר ולמרות שהוא לא מושלם, הוא מנצח את שני מתחריו העיקריים בנקודות.
  • נתונים טכניים
  • יונדאי ix35
  • מאזדה CX-5
תצורהטורי טורי
נפח מנוע2.0 ל' 2.0 ל'
סוג מנועבנזין בנזין הזרקה ישירה
הספק163 165
הנעהקדמית קדמית
תיבת הילוכיםאוטומטית - טיפטרוניק אוטומטית
מערכות עזר בטיחותיותABS, ASR, ESP, EBD, עיגוני ISOFIX. ABS, ASR, EBA, ESP, EBD, עיגוני ISOFIX, ביטול כרית אוויר לנוסע, מערכת לבלימת חרום עצמאית, חיישני לחץ אויר.
בסיס גלגלים264 ס"מ270 ס"מ
אורך441 ס"מ455.5 ס"מ
רוחב182 ס"מ184 ס"מ
גובה166 ס"מ167 ס"מ
זווית גישה--
זווית נטישה--
מרווח גחון-21
מהירות מרבית182 קמ"ש187 קמ"ש
0-100 ש'10.6 ש'9.2 ש'
פליטת co2-139
ציון מבחן ריסוק--
מחיר-178,000 ש"ח

63 תגובות לכתבה

לקריאת כל התגובות ברצף
  • 63
    אם כך אז מאזדה 6 ו CX5 במחירים מצויינים יחסית למתחרים

    בחו"ל הביקורות של בהשוואות מול המתחרים בד"כ מנצחים וביקורות ממש טובות - לכן אם התמחור בישראל אגרסיבי הרכב ממש שווה. אף פעם לא היה לי מאזדה כי לכולם יש אבל נראה שיש ליבואן (שאני ממש לא אוהב אותו) מוצר מנצח !

    17.04.14 | 18:08בעל אאודי ווקא

  • 62
    מוסכי יונדאי

    מספר מוסכי השירות של יונדאי מצומצם ובמיוחד בב"ש, השירות , יקר ,רשלני והם מזלזלים בלקוחות, מנצלים את היותם בלעדיים.

    21.03.14 | 11:35סלע

  • 61
    לסוכני יונדאי הסתומים

    אם יש איזו חברת ליסינג שמוכרת בזול מאזדה 6, זו המאזדה הקודמת ולא החדשה (2013). והיא רשומה יד ראשונה ליסינג. הם גם מוכרים יונדאי וקיה ככה. אז תלמדו לקרוא את האותיות הקטנות לפני שאתם מדברים. תביאו לי מאזדה 6 2013 החדשה במחיר של מאזדה 3 ואני קונה. נו תביאו.

    16.02.13 | 15:19חכם

  • 60
    עכשיו פרסמו שמוכרים מאזדה 6 במחיר של 3

    יונדאי וקיה יש להם אחריות טובה יותר ...בגרסת הדיזל הג'יפ הזה הוא הדבר הכי חסכוני וחזק בקטגוריה שלו . למאזדה אין מענה הולם . מלבד זאת בעולם נמכרים כמעט פי 6 יותר יונדאי IX35 ממאזדה .

    16.02.13 | 10:39מאזדה זה רק ליסינג

  • 59
    תענוג לראות סוכני מאזדה בפאניקה

    אתמול הייתה כתבה שגילתה שחברות הליסינג מוכרות מאחורי הגב שלנו מאזדה 6 חדשה במחיר של 3 חדשה ....אז מה בדיוק מאזדה שווה ? חצי ??

    14.02.13 | 18:38יובל

  • 58
    אין על ה-CX-5 הסקסי שלי!   ל"ת

    ללא תוכן

    13.02.13 | 19:22רזיאל

  • 57
    יונדאי וקיה נמכרות בחצי מחירון

    ולכו תנסו למצוא קונים לפחוניות האלה.

    13.02.13 | 14:14סער

  • 56
    יש כאן עדיין טמבלים שמעדיפים יונדאי?

    שהם לא טוקבקיסטים בתשלום כמובן.

    13.02.13 | 01:50קשה לי להאמין

  • 55
    54 לך תקפוץ מהגג

    היונדאי זבל שלך נותנת הכי הרבה הנחות כי רק בליסינג קונים אותן

    13.02.13 | 01:49ג

  • 54
    והנה היום אנחנו מגלים שמוכרים מאזדה 6 במחיר של 3

    כתבה בידיעות אחרונות מהיום בבוקר ....שהמחיר האמיתי של רכב חדש מהניילונים הוא כמעט 30,000 פחות . זה עד כמה מאזדה זה זבל המוני ....בהנחות מטורפות .לא סחירות , לא אמינות ומוכרות בקושי עשירית מיונדאי .

    12.02.13 | 20:06אמת בפרסום

  • 53
    יונדאי מתפרקות חודש אחרי שהן עולות לכביש

    יש ליונדאי עוד דרך ארוכה עד שיגיעו למאזדה.

    11.02.13 | 22:31מניסיון

  • 52
    סוכני יונדאי בלחץ   ל"ת

    ללא תוכן

    11.02.13 | 22:30כשמאזדה בשטח

  • 51
    יונדאי זה פח אשפה

    רק אנשים שלא מבינים ברכבים קונים את הדרעק הזה

    11.02.13 | 22:29ניב

  • 50
    אין על יונדאי , אמינה , נעימה סחירה ....

    נסו למכור מאזדה היום ...אתם תקועים כמו חצי מדינה ...

    11.02.13 | 21:39קניתי I30

  • 49
    תגובה ל 48 יחד עם קיה היא מוכרת פי 10 ממאזדה   ל"ת

    ללא תוכן

    10.02.13 | 19:53יפן לא מה שהייתה פעם

  • 48
    יונדאי מוכרת פי 4 ממאזדה ....

    זה מסביר הכול . העדר לא טועה כשמדובר באמינות , סחירות וטיב של מוצר ...כדאי להסתכל מה כולם קונים . היונדאי מצויינת ...חברות הליסינג תקועות עם מאזדה 3 במסות שהם לא מצליחים למכור . מחירה בשוק הצטמצם כול כך שאנשים מעדיפים לקנות סיטרואן C4 ולא אותה .

    10.02.13 | 13:10יובל

  • 47
    קורע לב לראות את הסוכנים של מאזדה בוכים כאן   ל"ת

    ללא תוכן

    10.02.13 | 13:08נהנהת מהIX35 שלי

  • 46
    IX35 מאכזב

    יש אותו לגיסי והוא התחיל לקרקש תוך חודשיים, בנוסף התגלו לו תקלות חשמליות מעצבנות, וצריכת דלק גבוהה.
    יונדאי עדיין לא ברמה של המאזדה והמאזדה עדיפה ללא ספק.

    10.02.13 | 11:29גדי

  • 45
    מי סופר את יונדאי, רכב ליסינג מגעיל

    רק בארץ עובדי ההייטק החנונים מתלהבים ממנו, והידע שלהם במכוניות שואף ל-0.

    09.02.13 | 22:44דויד

  • 44
    מי קונה IX35?

    עגלה קוראנית שמתפרקת תוך שנה, מפוצצת ריקולים שהיבואן מסתיר.

    09.02.13 | 22:32גיל

  • 43
    סוכני היונדאי כאן תחנקו עם העגלות שלהם

    חרא של רכב עם יבואן זבל ששולח מגיבים מעפנים שישבחו את החרא שהוא משווק.

    יונדאי חברה מושתנת ויש לה מלא ללמוד ממאזדה ומשאר הגדולות. IX35 יפסיד תמיד לCX5, ככה גם הI40 הגרועה שחטפה ממאזדה 6 נוקאוט רציני. חכו תראו יגיעו עוד דגמים חדשים ויונדאי לא תמכור כלום. סופכם עוד יגיע

    09.02.13 | 22:31ונאמר אמן

  • 42
    39 הבנו שאתה סוכן יונדאי

    שמים לב שכל התגובות העילגות שלך זהות אחת לשניה כאן.

    אתם בלחץ שם אחרי שהדגמים החדשים של מאזדה הגיעו לארץ אה?

    חברה עלובה.

    09.02.13 | 22:26אתה שקוף

  • 41
    רמות האיבזור של המכוניות האלו בחו"ל ובארץ שונות מאד

    לכן לא ניתן להשוואת בין מבחנים בחו"ל להארץ . מה גם ששם המנועים הפופלארים גדולים יותר משכאן . פה מעדיפים מנוע 2000 בסיסי לליסינג ושם את המנועי 2.4 המאובזרים . ובכל מקרה גם שנה אחרי שהמאזדה הזו על הכביש היא לא מגיעה במכירות שלה לשליש ממה שהיונדאי עושה כול שנה. זה כבר אומר הכול לא ? היונדאי פשוט מכונית מוצלחת והיא תתפלאו לגלות במזג אוויר קשה ביותר במדינות רוסיה הקפואות להיט מכירות מוצלח מאד . שם גילו שהמאזדה עדינה מדי .

    09.02.13 | 21:23שמעון

  • 40
    CX-5

    בחו"ל הנתונים לא זהים לארץ
    לכן לא ניתן להשבות מיבחנים מחו"ל

    09.02.13 | 21:01מיכאל

  • 39
    בשנת 2000 קניתי מאזדה לנטיס ....שלוש שנים אחרי זה

    מכרתי אותה ....עשיתי שלושים אלף ק"מ והחלפתי גיר....והמון דברים התקלקלו והתפרקו ....זה שהעדר של המדינה טוב לו משהו בסיסי לא עושה את זה משהו מוצלח ....מאז קיבלנו בחברה יונדאי בליסינג .....אחלה אוטו . אז הלכתי לעשות נסיעת מבחן לאישה שרוצה ג'יפ ...בין שניהם בדיוק בחרנו ביונדאי . יפה יותר ....נעים יותר לנהיגה. המאזדה מכוער. ולא זז .

    09.02.13 | 18:44מורן

  • 38
    פדיחות להשוות יונדאי מסכנה למאזדה.   ל"ת

    ללא תוכן

    09.02.13 | 18:06אל תעשו זאת שוב

  • 37
    מצחיק לראות את יחצני הקוראניות

    אוכלים את ליבם כשהם רואים שבכל מבחן מאזדה נותנת לקיה/יונדאי בראש.

    תבינו, חיקוי לעולם לא יעלה על המקור.

    09.02.13 | 17:13חובב הגה

  • 36
    35 תפסיק לבלבל במוח

    אם צה''ל בוחר ברכבים זה רק בגלל שהם מקבלים עליהם מחירים טובים מהיבואן. מאזדה לא מתקופפים כמו קיה/יונדאי. ככה זה גם בחברות הליסינג.

    קיה/יונדאי רחוקות שנות אור מהאמינות והשרידות של מאזדה ומהכל.

    09.02.13 | 16:26הבנת?

  • 35
    להזכיר לכולם שצה"ל בחר ביונדאי וקיה ....

    כמעט כל הקצינים במדינה נוסעים עליהן והבכירים נוסעים בפורטה ....והם ההצלחה השקטה האמיתית ...כי האמינות מוכחת בטירוף . בניגוד לרנו של שנים עברו .... מאזדה אין בצה"ל וזה לא בגלל המחיר ....במבחנים של הצבא היא לא הייתה שורדת .

    09.02.13 | 10:47רס"ן

  • 34
    32 איך רואים שאתה סוכן יונדאי אפס

    עלאק ההצלחה השקטה, היונדאי זבל שלכם לא מדגדגת את האיכויות והאמינות שיש במאזדה.

    08.02.13 | 18:10אחד שמבין

  • 33
    אני מפנטזת על יונדאי שחורה   ל"ת

    ללא תוכן

    08.02.13 | 01:09בעלי לא קונה לי

  • 32
    מאזדה עמוסה בריקולים שקטים ....

    יונדאי מובילה בתחומה ...תעשו סיבוב אל תתנו לאף אחד להשפיע עליכם לכו על הדיזל ביונדאי . הנה מאזדה הבינו שהאוטו שלהם עגלה באירופה כבר יש מנוע חזק יותר ....

    06.02.13 | 18:22ההצלחה השקטה

  • 31
    ה cx5 זכתה ברוב אתריי הרכב בעולם לציון מעולה . לידיעתכם !   ל"ת

    ללא תוכן

    06.02.13 | 11:50ניר

  • 30
    היונדאי הכי פופולארית מסוגה   ל"ת

    ללא תוכן

    04.02.13 | 20:06רכב מדהים

  • 29
    מבחן השואתי

    שתיהן לא הונדה

    03.02.13 | 19:03t

  • 28
    היונדאי פשוט מכוערת

    המאזדה יפה.

    03.02.13 | 15:38איכס

  • 27
    יונדאי יכולה לחלום להגיע לרמה של מאזדה

    מבחינת אמינות, איכות, הנאה, הכל.

    03.02.13 | 15:38חובב הגה

  • 26
    בטי תחזרי למטבח   ל"ת

    ללא תוכן

    03.02.13 | 15:22טיפשה

  • 25
    אני שונאת את הצורה של CX5 הוא מגעיל מקדימה   ל"ת

    ללא תוכן

    03.02.13 | 12:24אם כבר פוזה אז עד הסוף

  • 24
    היונדאי הרבה יותר מוצלח - חכו לריקולים במאזדה   ל"ת

    ללא תוכן

    03.02.13 | 12:23בטי

  • 23
    היתרון של ה יונדאי הוא בוישרים המעולים !!!   ל"ת

    ללא תוכן

    03.02.13 | 10:02ניר

  • 22
    לפי כל המבחנים בארץ ובחו"ל

    המאזדה היא מלכת הקטגוריה. קיה/יונדאי סתם בעלות עיצוב מוחצן ויפה אבל עשויות מחומרים פשוטים ומתפרקים, רועשות, בכביש מתנהגות כמו רכב שטח ובשטח מתנהגות כמו רכב כביש, צריכת הדלק שלהן גבוהה יחסית ונוחות הנסיעה של קרש. המיצובישי אאוטלנדר נופלת בסעיף הניהוג. לפי מבחנים הוא ממש מסורבל לנהיגה ומרגיש כמו אוטובוס, גם כאן צריכת הדלק די גבוהה במיוחד ביחס למאזדה והמנוע מאד רועש ומיושן בחיבור לגיר מיושן שמסרס את כל הכוח מהמנוע. הקשקאי של ניסאן הוא רכב טוב בהחלט, אבל כבר מיושן וזה מאד ניכר בתא הנוסעים ובעיצוב החיצוני. גם האבזור לוקה בחסר. הסובארו XV הוא המתחרה האמיתי היחיד שיש למאזדה. מי שמחפש פוזה, מהנה לנהיגה, שקט, מרווח, מאובזר, איכותי וחסכוני - שיפנה לכיוון הCX-5. מי שמחפש עבירות בשטח יותר מממוצעת ביחס לקטגוריה, מראה ג'יפי אמיתי ועדיין לא מוכן לוותר על צריכת דלק שפויה והתנהגות כביש טובה שיבחר בסובארו XV. חוץ מהן אין מה לחפש בקטגוריה הזאת. אני אישית הייתי פונה בכלל לכיוון רכבי המנהלים כמו פורד מונדיאו, מאזדה 6 החדשה או סקודה סופרב שעולות אותו דבר כמו הג'יפונים האלה ונותנות קצת יותר (חוץ מפוזה).

    03.02.13 | 03:18סתם אחד

  • 21
    רק CX-5!   ל"ת

    ללא תוכן

    03.02.13 | 03:15הטוב ביותר מכולם

  • 20
    הCX5 טוב יותר מהיונדאי והמיצובישי

    במאקו היה מבחן עם המיצובישי והCX5 לקח.

    02.02.13 | 21:10כנסו

  • 19
    המאזדה טובה בהרבה   ל"ת

    ללא תוכן

    02.02.13 | 20:58בני

  • 18
    ל 15 אם כבר בירידות זה יגרום לירידה במהירות ובלימה

    בעזרת כוח המנוע מה שכמובן יגרור לחיצה על הגז ולצריכה גבוהה יותר .אין ספק שבמישור המזדה אולי חסכונית יותר כי לא מתמאמצים איתה והיא לא מגיעה לסל"ד גבוה איפה שהביצועים שלה נמצאים ששם התצרוכת דלק שלה מופרעת ומופרכת .בנסיעת מבחן שאני עשיתי איתה .איפסתי את הצריכת דלק ונכנסתי ללחץ שראיתי את התוצאה כשלוחצים על הגז .לכן בחרתי ללכת על היונדאי בדיזל . נסיעת מבחן תסביר לך בדיוק למה .ורשימת המתנה שלה תסביר לך שוב למה .

    02.02.13 | 17:54יוסי בן דור

  • 17
    המסל במאזדה לא תומך בעברית!!!   ל"ת

    ללא תוכן

    02.02.13 | 17:53אל"י

  • 16
    ל-14. מה החנטריש הזה?

    ממתי, "צריך" לבחון רכב דיזל עם רכב בנזין?
    האם באמת יש למאזדה מנוע GDI? מאיפה מצאת את האינפורמציה?
    ולגבי אויר דליל, על מה אתה מדבר? האם במאמרים שאליהם אתה מסתמך עשו ניסוי והשוו כמה מכוניות באויר דליל? לידיעתך, כשמדובר במדינות שהן גבוהות מעל הים, כמו קולורדו שבארה"ב, אז אכן, כל המכוניות שנמכרות שם עוברות עידכון מחשב מנוע כך שיתאים לגובה.
    במדינות אחרות, כשלוקחים מכונית ועוברים גובה של כ-2000 מטר מעל לים, בכל המכוניות יש ירידה בכוח. גם ביונדאי
    אז או שאתה טוקבקיסט של יונדאי, או שאתה סתאם.....

    02.02.13 | 17:29אלי

  • 15
    יתרון המאזדה בגיר

    לפי חומר מחו"ל, הגיר החדש של המאזדה כולל נעילה מכנית. כלומר, פועל כמו אוטומט עם כל היתרונות, אבל מהר מאד יש נעילה מכנית שמבטלת את הפסד האנרגיה של ממיר המומנט. וככה המאזדה, גם ה-6 החדשה - יוצאת יותר חסכונית בדלק וגם, למי שיודע לנהוג, יותר בטיחותית. למשל, שומרת על מהירות בירידות תודות לכוח המנוע [בהפוך] כאשר הגיר בהילוך נמוך יחסית.
    זה "חוסך" בלחיצות מתמשכות על הבלמים.

    02.02.13 | 17:23אא

  • 14
    היונדאי בגרסת הדיזל הוא במחיר של המזדה

    והיה צריך להיבחן מולה . הוא היה מביס אותה . מלבד זאת גרסת העלית של היונדאי מפוארת ומאובזרת הרבה יותר מהמאזדה שהיא סה"כ מזדה 3 מוגבהת ...ועם חזית מכוערת . ראיתי גם כתבה בחו"ל שבאוויר דליל המנוע של המזדה נחלש משמעותית והרבה יותר מאחרים ...בגלל הGDI .ומלבד זאת אין לו עבירות בגרוש והחלפים שלו יקרים מאד וגם הטיפולים ומרווח הטיפולים . לפני שאתם קונים משהו תבקשו לדוגמה לדעת מה מחיר פנס איתות או פנס ראשי וכמה עולה טיפול ולא טיפול בסיסי אלא טיפול גדול . אתם תהיו בשוק .

    02.02.13 | 11:08רועי דקל

  • 13
    אין ספק שמאזדה שיחקה אותה בגדול! אחלה רכבים אבל...

    חבל שהם מתנשאים ולא עושים הנחות ללקוחות חוזרים.
    ואני מדבר כבעלים גאה שרכש אחת חדשה.

    02.02.13 | 11:06רן

  • 12
    לי בכל מקרה אין ספק

    שמערכת אוטו מסוגלת להוציא כמנצח כל רכב מתוצרת מאזדה גם במקרה והיריב הוא פרארי.
    זאת המחוייבות של המערכת.

    02.02.13 | 09:25גבי

  • 11
    כנסו

    מה הקשר עכשיו למנוע דיזל. המאזדה באה בגרסת בנזין ובגלל זה צריך להעמיד מולה את היונדאי בנזין. ומה הקשר בין מנוע הבנזין להפסד של היונדאי כאן? היונדאי הפסידה כמעט בכל סעיף כאן. לא ידעתי שסוג המנוע יכול לשנות את נוחות הכסא, איכות החומרים ולשנות את פעולת המתלים בדרך פלא, או שאולי להוסיף גם טעם להנאה מנהיגה... איזה שטויות אתם מדברים. היונדאי נחותה בהרבה מהמאזדה ואין כאן מקום להשוואה.

    01.02.13 | 21:01מגיב

  • 10
    ה CX5 זה פשוט מאזדה 3 גבוהה.. זה לא יאמן   ל"ת

    ללא תוכן

    01.02.13 | 20:57רועי

  • 9
    אין ספק שהאוטלנדר דור קודם אפילו מוצלחת יותר מאלה..

    מבחינת עיצוב פחות אהבתי את החדשה, אבל לטעמי היא נראית מצויין

    01.02.13 | 20:56רועי

  • 8
    היונדאי צריך את המנוע הגדול יותר או הדיזל

    ואז הוא רכב מצויין והרבה יותר מוצלח מהמאזדה . בגרסת הבנזין החלשה הוא פשוט חלש ...הדיזל היא טיל על גלגלים וחסכונית מאד ובמחיר שלה בארץ היא מציאה מושלמת .

    01.02.13 | 18:53טל

  • 7
    רק שכחכתם דבר אחד קטן

    שה IX הוא מ2010 והמאזדה מ 2012
    תעשו את אותו המבחן בעוד שנתיים כשיהיה IX חדש
    ואז אני בטוח שהוא ינצח את המאזדה בלי בעיה בכלל
    ואני מסכים עם מי שהזכיר את גרסת הדיזל של ה IX אין ספק שזו יחידת הנעה מוצלחת הרבה יותר.

    01.02.13 | 17:18זיו

  • 6
    אנשי מזדה לא להלחץ, ה CX5 מצוין אבל האווטלנדר יותר טוב ...   ל"ת

    ללא תוכן

    01.02.13 | 16:53יפני

  • 5
    האאוטלנדר הרבה פחות טוב מהמאזדה

    מספיק להסתכל על מבחנים בחו"ל
    הקשקאי היה הכי טוב עד לא מזמן בקטגוריה הזו, ובמחירים הללו
    עכשיו זו המאזדה ומי שמתעקש 4*4 ולא רוצה יותר יקח את הסובארו
    מי שמוכן לשלם יותר יש את הטיגואן שהוא רכב מעולה

    01.02.13 | 13:08א

  • 4
    בואו נראה אותם מול האוטלנדר החדשה   ל"ת

    ללא תוכן

    01.02.13 | 12:51יוני

  • 3
    הבעיה של האוטלנדר

    זה העיצוב ,האוטלנדר הכי מכוערת בקטגוריה לעומת הדגם הקודם שהיה נראה טוב יחסית .מיצובישי הלכן אחורנית בעיצוב

    01.02.13 | 12:08nir

  • 2
    שימו את הIX35 בגרסת הדיזל שלו הוא יביס את המזדה   ל"ת

    ללא תוכן

    01.02.13 | 11:17יובל

  • 1
    מחכה למבחן האמיתי... מול מיצובישי אאוטלנדר החדשה.....

    האמת שהתלבטתי בין ix35 לבין ה cx-5 אפילו ערכתי נסיעת מבחן ברכבים הנ"ל ,אבל זאת התקופה הייתה סוף שנת 2012 ורציתי רכב שנת 2013 ולכן לא מיהרתי, בדקתי את כל הגיפונים ואז הגיעה מיצובישי .....שבמבצע של חבר השאירה אבק לכל המתחרות....(האמת שגם בלי המבצע)היא טובה יותר איכותית יותר חסכונית יותר ,מפנקת ,שקטה וגם 7 מקומות!!!!! ולא, אני לא סוכן של מיצובישי

    31.12.12 | 11:04גיל מימון

מאזדה 2011 CX-5

חם באתר

מבצעי רכב בשוק הישראלי

מבצעי רכב, ימי מכירות , חיסולי מלאי בסוכנויות רכב ואצל היבואנים

ליסינג ומימון לרכב

קונים רכב בליסינג? קבלו טיפים והצעות אטרקטיביות כאן

לקסוס RX450h במבחן דרכים

יוקרה היברידית בשטח

איזה מחירון רכב קובע?

מחירון לוי יצחק או יד2? באיזה מחירון רכב לבחור כאשר רוצים למכור או לקנות רכב?

אוטו לוגו (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה)