נתת לנו Like ב-Facebook?

טלקאר נגד סמל"ת: הקרב על קיה - אוטו

אוטו חדשות מקומיות

טלקאר נגד סמל"ת: הקרב על קיה

04.07.13 אלי שאולי

טלקאר תובעת את סמל"ת למשפט על ריגול עסקי הנוגע למעבר זיכיון היבוא של מותג קיה

6 תגובות | תגיות: קיה, אלי שאולי, סמל"ת, טלקאר

לפרטים
auto.co.il icon
*ציין שם
*ציין טלפון *טלפון שגוי

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
סגור
חילופי האשמות פומביים בין יבואניות רכב בישראל הם דבר נדיר למדי, אבל זה מה שקורה בימים אלה בין טלקאר לסמל"ת. הסיבה להתלהטות היא כמובן המחלוקת בין שני היבואניות על המעבר של קיה לידי טלקאר כשברקע העלאת הילוך בדיונים המשפטיים. כזכור סמל"ת הייתה יבואנית קיה, עד שבמפתיע זו בטלה את הייצוג שלה בסוף דצמבר 2007, ופנתה לטלקאר. שבועות ספורים אחר-כך, בינואר 2008, עבר זיכיון היבוא לטלקאר, ומאז קפצו מכירותיה של קיה בשוק הישראלי באופן דרמטי.   

כעת טוענת טלקאר שסמל"ת בצעה ריגול כנגדה ואף שתלה סוס טרויאני במחשבי החברה כדי לאסוף מידע מסחרי. טלקאר הגישה היום (יום ה') תביעה על כך בבית המשפט המחוזי בתל אביב כנגד מיכאל לוי ובנו אחיעד (בעלי סמל"ת) וטוענת שהנזק לתשתית מחשבי החברה מוערך בכ-5 מליון שקלים.

מחברת סמל"ת הודיעו בתגובה שהגשת התביעה היא ניסיון להסיט את ההתמקדות מהדיון המשפטי בשבוע הבא בתביעה שהיא (סמל"ת) מנהלת נגד טלקאר. באותה תביעה מנסה סמל"ת להוכיח שאיש העסקים רמי אונגר, בעליה של טלקאר, פעל במשך שנים מאחורי גבה בצורה לא ראויה כדי להשיג את הזיכיון. לפי סמל"ת פועלים אנשי טלקאר בגישה שההגנה הטובה ביותר היא התקפה.

6 תגובות לכתבה

לקריאת כל התגובות ברצף
  • 6
    הקרע כבר פה: אלבר מוכרים במכירה פומבית מכוניות חדשות. וזאת רק ההתחלה:

    חכו עד החגים ותראו מה זאת קריסת מחירים!

    07.07.13 | 10:04לרסק את היבואנים הרשמיים!

  • 5
    למה בכלל צריך יבואן בלעדי לרכב???

    למה שר התחבורה לא מטפל בתופעה הזאת?
    ממתי במדינה מתוקנת יש יבואן בלעדי?
    תראו איך הנבלות האלו מתקוטטים על סיר הבשר.
    אנחנו מתחילים לראות בקעים בתוך קרטל הרכב.

    07.07.13 | 08:30דוד

  • 4
    אז מה? טלקאר הרגו את מותג סאניונג ואת דייהטסו   ל"ת

    ללא תוכן

    06.07.13 | 18:02יבואן כושל כמו סמל"ת

  • 3
    רמי חלוי האו יבואן כושל של כל מותג שהחזיק מעולם בידיו

    פיאט אלפא לנציה קיה - מה הפלא שהקוריאנים הבינו את המצב והחליפו נציג?
    טלקאר הראתה ללוי איך מנהלים יבוא רכב והמספרים מדברים בעד עצמם
    עכשיו שלוי יתרכז בעסקיי הרכב הכושלים שלו וינסה להחזיר את איטליה אהובתו ומולדתו לאמצע השוק והדרך לכך ארוכה וקשה

    06.07.13 | 10:47שביט

  • 2
    הסיבה שיונדאי וקיה מצליחים כל כך בארץ זה שהם תחת יבואנים נפרדים

    פולקסוואגן היה זול משמעותית אם כל מותג היה תחת יבואן אחר כי הם היו מתחרים זה בזה...
    זו ההגבלה שצריך לשים ליבואנים כדי לשבור את המונופול...לא יבוא מקביל שטותי שלא יעבוד
    כל מותג ליבואן נפרד...או מותגים שונים מיצרנים שונים (ולא כמו רנו וניסאן-שהם יצרן אחד)

    04.07.13 | 22:15ש

  • 1
    זו רק ההוכחה שאותו מותג אנשים אחרים ויש הצלחה

    סמל"ת לא מצליחים למכור שום דבר שיש להם ..הורסים את רשת המוסכים שלהם ...ואת עצמם . צריכים דם חדש שם .

    04.07.13 | 17:03יובל

אוטו לוגו (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה)