נתת לנו Like ב-Facebook?

מאזדה 3 החדשה: מבחן דרכים - אוטו

אוטו תפעולי

מאזדה 3 החדשה: מבחן דרכים

07.10.13 אלי שאולי |   צילם: תומר פדר

אחרי שפע ציפיות ודיבורים – הגיע הזמן לנהוג במאזדה 3 החדשה

41 תגובות | תגיות: מאזדה, מאזדה 3, אלי שאולי, מבחן דרכים, תומר פדר, מאזדה 3 החדשה

לפרטים
auto.co.il icon
*ציין שם
*ציין טלפון *טלפון שגוי

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
סגור
15 שנים הובילה מאזדה את מכירות הרכב בארץ בזכות הנציגות שלה בסגמנט המשפחתי – תחילה הלאנטיס ובעשור האחרון מאזדה 3. אבל בשנתיים האחרונות הועם זוהר ה-3 ומכירות מאזדה נסוגו, כאשר בין הסיבות ניתן למצוא את שערי מטבע וחבילה לא תחרותית. את כל זה רוצים בדלק מוטורס לשים מאחור כאשר הם משיקים את ה-3 החדשה, ומדגישים את טכנולוגית הסקיי-אקטיב, רשימת אבזור עשירה במיוחד, מידות שגדלו והופעה ייחודית.
 

מראה חיצוני
וההופעה אכן ייחודית. הדמיון בקווים, יחד עם המידות הגדולות, יגרמו לרבים לחשוב שה-3 סדאן היא בכלל מאזדה 6, אבל המראה שלה מפתה יותר. החזית אולי רצינית ואגרסיבית, אבל מאחור וגם מהצד היא מייצרת תחושה טובה. למרות שהקווים חסרים קצת עידון, הם מייצרים מראה חסון ונוכחות בולטת, בייחוד באדום הייחודי שלבשה מכונית המבחן.
 
 

תא הנוסעים
ממושב הנהג הרושם הראשוני נעים וברור שמאזדה צעדה קדימה באיכות, גם אם פה ושם יש חלקי פלסטיק נוקשים מהרצוי. השילוב בין ריפוד שחור (מעט פשוט) לפלסטיקה כהה יוצר תחושה מעט קודרת, אבל לא לכולם זה יפריע. המחוונים מיוחדים ובמרכזם מד סל"ד גדול בו חבוי מד מהירות דיגיטלי, שמוקרן (בחלק מהגרסאות) גם על תצוגה עילית פשוטה אך אפקטיבית.

עם זאת, את מרב תשומת הלב גונב צג מגע גדול, שבדומה לאופן עיצובו אצל יצרני היוקרה הגרמניים, מונח כמו אייפד במרכז. מערך מולטימדיה זה נשלט על ידי פקד סיבובי ולחצנים בסגנון i-דרייב של ב.מ.וו. הוא משרת את מערכת השמע (כולל שליטה מההגה), המצלמה האחורית, הבלוטות' ועוד. הוא יודע לקחת חומרים מהסלולארי וגולת הכותרת היא השפה העברית בה הוא מתקשר. בקרוב הוא יידע להציג גם הודעות טקסט בעברית. יש גם שליטה קולית, אבל היא באנגלית. בגרסת הקומפורט בא נהגנו קיימת גם תוכנת ניווט של iGo.

כרגיל, העסק מעט סבוך והייתי מעדיף תפעול בסיסי של הרדיו (תחנות) באמצעות לחצנים ושאפשרות "המגע" תפעל גם בנסיעה. אני גם לא מתלהב מהעברית (הן במראה והן בנוסח), אבל היא תעבור עדכון עד הגעת המשלוחים הראשונים. ואולם, ברור שמדובר בקלף חשוב באולם התצוגה. באגף הבטיחות, גאים במאזדה במערכת מניעת תאונות שיודעת לבלום עצמאית מ-30 קמ"ש, ויש גם בקרת אקלים מפוצלת נוחה לשימוש ובקרת שיוט.
 
 

עבורי מושב הנהג, כמו כל המושבים ב-3, מעט נמוך ומאחור המרחב טוב אם כי פחות מהצפוי ממכונית עם בסיס גלגלים שכזה (אין גם פתח אוורור אחורי). לתא המטען נפח הולם אבל פתח צר. אגב, מוזר שבדלתות תאים שמתאימים לבקבוקים אבל לא למסמכים.

על הכביש
מנוע ה-1.5 ליטר ואיך הוא יתקבל בשוק שלנו – זהו עוד פרט מסקרן. עם 120 כ"ס, הוא לא מהחזקים בקבוצה וגם המומנט, 15.3 קג"מ ב-4,000 סל"ד, אינו שובר שיאים. אבל בשידוך לתיבת ששת ההילוכים האוטומטית הוא מביא את ה-3 לביצועים נאותים (185 קמ"ש מרביים וזינוק ל-100 ב-11.6 שניות). וכך, שניות אחרי נגיעה בלחצן ההתנעה, ברור שגם אם ה-3 אינה המהירה בקבוצתה היא גם לא מרגישה איטית. המנוע מגיב בהדרגתיות למצערת ושש לטפס למעלה, שם הוא אף משמיע צליל נחמד. מאידך, הוא לא מרחף בנינוחות על גלי המומנט ודורש ללחוץ על המצערת – לעתים חטיבת הכוח תרגיש עסוקה. בסופו של דבר, בזכות התיבה (יש תפעול ידני נוח מההגה) והמצערת המדויקת מתקבלת חטיבת כוח נעימה ומערך העצור והתנע אינו סובל בפעלתנות-יתר. צריכת הדלק טובה, גם אם לא שוברת גבולות. נהיגה רגועה תניב 13.3 עד 14.4 ק"מ לליטר.
 
 

מאזדה הבטיחו לא לשכוח את הנהג וגם אם ה-3 השתנתה מהותית היא עדיין יכולה להביא הנאה. היא פחות עצבנית ותזזיתית אך בוגרת ורהוטה יותר באופן חיובי. היא משנה כיוון באופן מדוד ולהגה משקל נכון ופעולה זורמת. והתחושה בטוחה אך לא משעממת, כאשר גם על המגבלות היא הדרגתית. היכולת רומזת שלא תהיה לה בעיה להתמודד עם הרבה יותר כוח.
למרות חישוקי 18 אינץ' גדולים, נוחות הנסיעה נאותה וגם אם היא על הצד הנוקשה משהו, היא תמיד מצליחה לספוג חלק מהמפגע. המצב משתפר מחוץ לעיר. חבל שרעשי הכביש בולטים.
 

צעד גדול
מאזדה מפגינה שינוי ענק לעומת העבר ועושה צעד גדול עם מכונית בעלת קלפים חזקים כבר באולם התצוגה. המראה המגודל, רשימת האבזור ובייחוד מערך המולטימדיה יעניק לרבים תחושה שהם מקבלים "פיסת פרמיום" במחיר עממי (132,000 שקלים לגרסה המצוידת). אמנם, היא אינה מושלמת בזווית המשפחתית, ולא חזקה במיוחד, אבל היא מפצה באופי ייחודי שדי נדיר למצוא בסגמנט אליו היא נכנסת.
  • נתונים טכניים
  • מאזדה 3
תצורהטורי
נפח מנוע1.5 ל'
סוג מנועבנזין
הספק120
הנעהקדמית
תיבת הילוכיםאוטומטית - טיפטרוניק
מערכות עזר בטיחותיותABS, ASR, EBA, ESP, EBD, עיגוני ISOFIX, ביטול כרית אוויר לנוסע.
בסיס גלגלים270 ס"מ
אורך458.5 ס"מ
רוחב179.5 ס"מ
גובה145 ס"מ
מהירות מרבית185 קמ"ש
0-100 ש'11.6 ש'
פליטת co2-
ציון מבחן ריסוק-
מחיר132,000 ש"ח

41 תגובות לכתבה

לקריאת כל התגובות ברצף
  • 41
    למגיב 20(אליהו הנביא) המכונית גם צורחת וגם מעבדת ?

    צריכת דלק, איבוד אנרגיה .

    10.05.14 | 11:14בחיאת אליהו אלוהים לא עבד אתך על עברית ?

  • 40
    בבקשה לבצע מבחן דרך למזדה 3 2014 2000 סמ"ק.   ל"ת

    ללא תוכן

    07.01.14 | 13:57ארתור

  • 39
    מדהים שאנשים מוכנים בכלל להתייחס לרכב בעלות כזו ביחס

    לעלות שלו בולם. תמשיכו להיות פרייארים חסרי עמוד שדרה, ומחירי הרכב ימשיכו להזכיר מחירי אי במרכז אמריקה

    29.12.13 | 17:52צדק חברתי עלאק

  • 38
    מה עם ההשוואתי?

    אז היא יותר טובה מהפורד הבלתי מנוצחת של אוטו?

    21.11.13 | 11:47זמיר

  • 37
    33

    מטעם מי אתה?
    חרטטן

    17.11.13 | 10:54לא קונה ההערות

  • 36
    גם אהבתי את המזדה 3 עד שלא עברתי לאודי 3

    עכשיו אני לא רואה דרך חזרה

    15.11.13 | 19:46נהג

  • 35
    כבעלים של ה-3 מנוע 2 ליטר בדור הקודם...

    אני חייב לשבח ולכתוב שהרכב שהיה לי מדהים ומהיר ומספק חווית נהיגה ממש טובה לנהג חובב.

    אם כבר מאזדה 3 עדיף מנוע 2 ליטר.

    27.10.13 | 08:02רמי

  • 34
    מה עם גיר ידני ????

    נמאס כבר מהאוטומט

    20.10.13 | 21:20דוד

  • 33
    32

    בטח שהתרשמת מכתבה אחת שלא מפרגנת, אנשים כמוך רק מתים לחפש דברים רעים על מכונית טובה שנמכרה כאן שנים על גבי שנים בכמויות מטורפות בהשוואה לכל מכונית אחרת. עד היום שום מכונית לא שחזרה את ההצלחה של המאזדה 3 בארץ. ולא רק בארץ היא הכי נמכרה אלא גם בקנדה ובגרמניה לפי סקרים האנשים הכי מרוצים מהמאזדה 3 ומהמאזדה 2.
    כל מה שכתבת חסר כל כיסוי שכן כל, אבל כל הכתבות שעשו לה היו מפרגנות. בין אם זה בארץ ובין אם לא.
    1.המרווח הפנימי מספק, אמנם לא אוקטביה ולא קורולה, אבל סביר לגמרי.
    2.מנוע ה1.5 לא כזה חלש, הביצועים סבירים לגמרי בשביל מנוע אטמוספרי מהקטגוריה הזו. גם בתאוצות מהמקום, וגם בתאוצות ביניים. להשוות רכב בתקופת הרצה ולבחון לו את הביצועים וצריכת הדלק זה לא הדבר הכי נכון לעשות, חובבני לגמרי.
    3.לכל הדעות המאזדה 3 היא המשפחתית הכי מהנה לנהיגה ומכוונת הכי הרבה לנהג. אמנם היא פחות מהנה מהדורות הקודמים, אבל הפעם היא מציעה נוחות כביש עדיפה בהרבה ואחיזה גבוהה יותר. עכשיו היא כבר לא עצבנית משהו כמו מקודם, ולמרות שזה היה מהנה זה היה מבהיל אנשים שלא רגילים לזה.
    4.לא חסכונית - שוב, תקופת הרצה ונהיגה של מבחן דרכים. לא נחשב ולא הוגן.
    5.שילוב מנוע גיר טוב לגמרי. המנוע חזק באופן סביר והגיר בעל 3 הילוכים ראשונים קצרים מאוד. מהילוך רביעי ומעלה ההילוכים יותר ארוכים, מן הסתם ככה זה אמור להיות.
    6.הנדסת האנוש מעולה. הבעייה היחידה היא בממשק העברי, מה שכמו שאתה קורא בכתבה הזו ובעוד כמה כתבות אמור להשתנות כבר במשלוח הראשון.
    בקיצור לך תאכל את הלב באיזו אוקטביה מתפרקת, קורולה משעממת או יונדאי בזבזנית. למאזדה 3 יש ערך מוסף לעומת כל הגרוטאות האלה ולא רק אני אומר את זה, אלא גם בוחנים בכל העולם.

    13.10.13 | 01:07ידען

  • 32
    אני התרשמתי מכתבה אחרת שקראתי שמדובר במכונית גרועה

    הבעיות שמהם סובלת המזדה 3 לפי אותה כתבה...
    1. אין מרחב פנימי מספק מאחורה למרות צמיחה משמעותית בבסיס הגלגלים ל-270 סנטימטר
    2. מנוע ה-1.5 חלש אין מספק רצועת כוח ,אומנם תאוצה מ-0 ל-100 היא תבצע כמו שצריך אבל כשצריכים עקיפות , המנוע הזה פשוט לא מספק את הסחורה- לא סוחב...
    3. לחובבי ההגה אין מה לחפש
    4. לא חסכונית בכלל....
    5. שילוב מנוע גיר לא טוב...כלומר יחסי העברה ארוכים מאוד מסרסים את המנוע.
    6. הנדסת האנוש לא טובה והממשק בעברית סובל מהתאקלמות לשפה ...

    11.10.13 | 09:56דן

  • 31
    המגאן דיזל היא באמת אוטו לא רע...

    חבל רק שבארץ מתאוות מיסוי של משרד האוצר פשוט הרגו את שוק הדיזל
    עשו פשוט זובור לנהגי המוניות...ולכל מי שמחפש לחסוך

    09.10.13 | 16:0628

  • 30
    ל28 יותר התכוונתי למגאן מלפלואנס   ל"ת

    ללא תוכן

    09.10.13 | 15:17מישהו

  • 29
    המפרט המלא נמצא וזמין ב -

    mazda3.mazda.co.il-Specifications.pdf

    09.10.13 | 14:15מיק

  • 28
    סקיי אקטיב זה שקר גדול...

    מספיק כבר עם השקרים של מחלקת הקריאייטיב בנושע לסקי-אקטיב המהולל.
    המכוניות לא קלות בצורה משמעותית מהמתחרות, ולא חסכוניות בצורה משמעותית מהמתחרות. הכל זה בלוף פרסומי שדוחפים לכם.
    לדוגמא: האאוטלנדר החדש גדול משמעותית, קל וחסכוני מהCX-5, בלי שום סקיי-אקטיב או שטות אחרת, אלא עם מנוע שפוי ותיבה רציפה....ולא אני לא עובד כלמוביל זו פשוט דוגמא לשקרים של מאזדה...תבדקו בעצמכם...

    26, מי שנוגע בפלואנס דמו בראשו פשוטו כמשמעו...אוטו בלי ציון בטיחות שלא עבר מבחן ריסוק...סכנת נפשות, מאחל את הדבר הזה לאויביי (הטורקים בעיקר...שם הזבל הזה מיוצר)

    09.10.13 | 02:29מגיבוס

  • 27
    רכב מהמם חבל שהביאו את זה עם ה-1.5 ולא 2.0 החלש

    חבל שלא הביאו את דגם הכניסה עם מנוע 2.0 120 כ"ס, זה היה יכול להיות מנוע אדיר וגם חסכוני. ה- 1.5 120 כ"ס הוא חלש יחסית למנועים החדשים של המתחרים 0-100 11.6 ?! יותר טוב מה 1.6 הקודם אבל לא מהמתחרות!

    08.10.13 | 15:51אדי.מ6

  • 26
    תפתחו

    אתם קוראים לזה אותו משפחתי? ממש לא זה אוטו קטן למה לא לקחת רנו מגאן סטיישן או פלואנס דיזל ולהיות עם אוטו יותר נוח יותר מרווח ועם ביצועים יותר טובים מי שקונה את הרכב הוא חלק מה"עדר" של מאזדה

    08.10.13 | 14:25מישהו

  • 25
    תעשו בבקשה ומהר מבחן השוואתי של המזדה 3 ,קורולה החדשה ופורד פוקוס   ל"ת

    ללא תוכן

    08.10.13 | 08:13דן

  • 24
    18 אינצ' גלגל! לרכב משפחתי 1.5, כבש בעור זאב :-)   ל"ת

    ללא תוכן

    08.10.13 | 07:18גיא

  • 23
    בקיצור..

    אוטו נחמד וטוב אשר מיישר קו עם המקובל בקבוצה.
    ולא יותר.
    מבחן השוואתי דחוף בבקשה.

    07.10.13 | 22:11קובי

  • 22
    כל מגיב חייב להגיד "רק". כל שטינקר וורו באפט משולב עם ה"סטיג"

    אני מאחל לאלו שאומרים "רק" שימכרו רק דגם אחד בארץ ושהכביש יראה כמו משחק מחשב משנות ה-80

    07.10.13 | 21:28אלי

  • 21
    לא חבל על העיצוב?

    המכונית מעוצבת עבור ארה"ב! שם, מספיק לשים לוחית רישוי מאחור. לא צריך מקדימה. אצלנו, לכן, לוחית הרישוי מכארת את האוטו.
    מאזדה ניכשלו, לדעתי, בכך שלא תיכננו מקום אינטגרלי ללוחיות הרישוי.
    חבל. כללית המכונית יפה. במיוחד באדום.

    07.10.13 | 20:12tt

  • 20
    חבל שכתבנו לא מציין עובדות

    לפי הפרסום בחו"ל יצרון מערכת הסקיאקטיב של מאזדה, בין היתר הוא בגיר. למרות שהוא אוטומטי, הרי שממהירות כ-8 קמ"ש יש נעילה מכנית לגיר שעוקפת את ממיר המומנט. פירושו, שבמהירות פקקי תנועה, המכונית נוסעת חלק כמו מכונית אוטמטית. במהירויות נסיעה, היא לא מעבדת את ה- 7-10% אנרגיה שמאבדים בממיר מומנט. כאשר מוסיפים לכך 6 הילוכים, אזי צריחת הדלק יורדת לרמה של גיר ידני או רציף.
    לכן, מאזדה יכולים להרשות לעצמם מנוע 1.5 ליטר. כמערכת אנו מקבלים ביצועימהירות של מכונית 1.6 ליטר עם גיר אוטומטי. צריחת הדלק דומה לזו של גיר ידני.

    07.10.13 | 20:10אליהו הנביא

  • 19
    לא מצאו מקום לשים את המספר מקדימה שמו באמצע הגריל.   ל"ת

    ללא תוכן

    07.10.13 | 15:45ניר

  • 18
    יש קורולה ידנית זה עולם אחר

    המאזדה הזאת ממש יפיפייה חבל שאין גירסה ידנית תמיד אמרתי שהקורולה משעממת אבל עכשיו קניתי קורולה ידנית ואני ממש מרוצה כבר ממש לא משעמם תעשו נסיעת מבחן ותראו איזה הבדל פתאום אני שולט על המנוע ויש יותר כוח לאוטו זה ממש שונה מאוטומט

    07.10.13 | 15:00רק יפניות אמינות

  • 17
    תגובה ל-6- כנראה קראנו מבחני דרכים שונים...ה 1.5 חלשה וצפופה מאחור

    ומיעדת לשוק הליסינג (בהנחה נדיבה של 30%). ה 2 ליטר מיועדת לפרטיים והמחיר סביר אבל לא פותר את בעיית הצפיפות. אז לסיכום בשוק מעוות שהתמחור שלו עקום לגמרי קורולה ואוקטביה יותר אטרקטיביות בליסינג. לפרטיים הסיפור שונה ומי שלא צריך מרווח גדול מאחור המאזדה 2 ליטר טובה מהקורולה 1.6...

    07.10.13 | 14:37מוטי

  • 16
    אני לא מבין מה רע במנוע

    מה זה משנה אם מ-0 ל-100 מגיעים תוך 11 שניות או תשע שניות... בסה"כ מדובר במכונית משפחתית במדינה קטנה ופקוקה. הרבה יותר חשוב בעיני שלמנוע/גיר תהיה פעולה חלקה וחיסכון בדלק.
    אנשים מדברים פה על מנוע 2.0, כאילו זה מה שיפתור את כל הצרות בחיים שלהם.
    הגזמתם חבר'ה.

    07.10.13 | 14:28דייב

  • 15
    ל10, כן.

    השאלה שלי איך הגעת למסקנה הזאת? המאזדה מהנה הרבה יותר מהן, היא מרווחת יחסית, אמינה בהרבה יותר מהאוקטביה הבעייתית, נוחה יחסית, צורכת פחות דלק ומאובזרת יותר מהאוקטביה העירומה ומהקורולה המשעממת.
    חוץ מזה אתה אומר שמנוע ה1.5 חלש, אני לא רואה לפי הכתבה הזאת ועוד כמה כתבות שכבר עשו לה בארץ שהיא איטית ביחס למתחרות. בנוסף מה שחשוב יותר זה זריזות מאשר מהירות, במיוחד אצלנו בארץ שאי אפשר לנהוג מהר ברוב הכבישים וכאן המאזדה מחזירה לקורולה מלחמה למרות הנחיתות במומנט ובכוח הסוס. התשובה נמצאת בשלדה קלה יותר משמעותית וגיר אוטומטי חלק ומהיר.

    07.10.13 | 14:05סתם אחד

  • 14
    למה אין ידני! איזה מדינה מפגרת   ל"ת

    ללא תוכן

    07.10.13 | 13:59לול

  • 13
    ל-2 ו-3: רק קורולה, ורק תוצרת טורקיה או "פיריוס" ב-170אלף.   ל"ת

    ללא תוכן

    07.10.13 | 13:42א

  • 12
    ל-9: אפילו שאתה מקבל כסף מסמל"ת, ואין מה להשוות מחט לתחת.   ל"ת

    ללא תוכן

    07.10.13 | 13:41מכונית יפה - אין לי מאזדה ובמחיר כזה כנראה שלא תה

  • 11
    אני מאמין שיכולות אתר אוטו כדי לשכנע את היבואן בישראל לשיווק תיבת ההילוכים ידנית למאזדה 3 ידני   ל"ת

    ללא תוכן

    07.10.13 | 13:30שימעון

  • 10
    אזשורה תחתונה- לפרטיים שחייבים מזדה לכו על מנוע 2000. לשאר אוקטביה או קורולה

    שהן שתי המשפחתיות המרווחות והחזקות ביותר. שאלות?

    07.10.13 | 13:23מוטי

  • 9
    עדיף סוזוקי SX4 קרוסאובר החדש בנפח 1.6 ליטר בהספק מרבי של 120 כ"ס   ל"ת

    ללא תוכן

    07.10.13 | 13:09עמי

  • 8
    יפה אבל אני לא קונה אוטומט   ל"ת

    ללא תוכן

    07.10.13 | 12:06rami

  • 7
    הייתי שמח לקבל כל אחת מהן.עם גיר ידני בבקשה

    היבואן לא רוצה לעבוד !!!!

    07.10.13 | 12:03waled

  • 6
    משפחתית מעולה

    מהתרשמות ראשונית שהייתה לי בישיבה בה אני יכול להגיד שאיכות החומרים גבוהה מאשר בשאר היפניות והקוריאניות, גם הפוקוס מתקשה לתת לה פייט בכל הקשור לאיכות החומרים ובטח שבאיכות ההרכבה הגבוהה. האבזור נדיב בהרבה מאשר שאר המתחרות כבר ברמת הגימור הנמוכה ביותר, ככה שהרבה נהגי ליסינג ייהנו מאבזור שעד כה היה נמצא רק ברכבים יקרים בהרבה, הנדסת האנוש מעולה למרות שפה ושם יש פאלטות קטנות כמו שאמרו כאן במבחן שתאי האכסון בדלתות לא הכי מתאימים למסמכים, אלא לבקבוקים בעיקר. לפי המבחן מה שעוד טוב בה זה צריכת הדלק. כאן הקוריאניות נופלות מהר, הפוקוס גם כן לא מרשימה, הרנו פלואנס/מגאן בכלל לא בתחרות עם מנועי הבנזין שלה, הגרמניות מבית VAG מציגות צריכה דומה בתחום המשפחתי, אבל לא קל לתחזק אותן והגירים שלהם סובלים מהרבה בעיות אמינות. המשפחתיות היחידות שיכולות באמת להתחרות ב-3 בסעיף צריכת הדלק הם הקורולה והאימפרזה. אבל הראשונה בעלת גיר רציף צורב אוזניים במאמץ והשנייה עגלה. ל-3 יש אחלה גיר וטוב בהרבה משאר חברותיה לקבוצה, מה שתורם ליחידת הנעה חלקה, מובנת מאוד ולא עגלתית, אם כי לא ממש מהירה כמו המנועים המוגדשים.
    מה שהכי טוב במאזדה, לכל דורותיה מאז ה-6 הראשונה שהוצגה אי שם בסוף 2002 זה שהן מייצרות מכוניות גם לנהג. מה שאי אפשר להגיד על שום מתחרה שיש לה. שורה תחתונה - מכונית טובה לצמרת הקטגוריה. הקרב הגדול שלה יהיה עם הקורולה הטובה לגמרי, אבל מי שקונה קורולה כנראה שלא מבין הרבה בנהיגה או שהוא זקן בגמלאות. אחד מהשניים.

    07.10.13 | 11:08מגיב

  • 5
    אין על מאזדה!   ל"ת

    ללא תוכן

    07.10.13 | 11:06גיל

  • 4
    בקיצור המכונית הזו חייבת את מנוע ה-2.0 ליטר

    אחרת היא סתם עגלה, לא מרווחת במיוחד או בקיצור, קחו אוקטביה, קורולה וכו'. יותר מרווחות, חסכוניות והרבה יותר זריזות.

    07.10.13 | 10:40אמיר

  • 3
    רק טויוטה פיריוס. המזדה 3 פשוט אכזבה   ל"ת

    ללא תוכן

    07.10.13 | 10:36חי

  • 2
    פשוט אכזבה .רק קורולה נקודה.   ל"ת

    ללא תוכן

    07.10.13 | 10:00ענר

  • 1
    חבל שאין גיר ידני   ל"ת

    ללא תוכן

    07.10.13 | 09:57קובי

מאזדה 3 (2013)

אוטו לוגו (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה)