נתת לנו Like ב-Facebook?

יוקרה ירוקה: לקסוס IS300h מושקת בישראל

אוטו חדשות מקומיות

יוקרה ירוקה: לקסוס IS300h מושקת בישראל

14.10.13 אלי שאולי
לקסוס IS300h

לקסוס IS החדשה עושה את צעדיה הראשונים בארץ בגרסה ההיברידית. המחיר החל מ-249,000 שקלים

5 תגובות | תגיות: היברידי, לקסוס, לקסוס IS, IS, אלי שאולי, בן חסון, לקסוס IS300h, IS300h, לקסוס IS הייבריד

לפרטים
auto.co.il icon
*ציין שם
*ציין טלפון *טלפון שגוי

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
סגור
לאחר המתנה של כמעט שנה מיום הצגתה בעולם, לקסוס IS החדשה הושקה בישראל. האיחור בהשקת הדגם בארץ נובע ממשא ומתן מול היצרנית על מחיר הדגמים, כך אמרו אנשי לקסוס ישראל. ספי בר, מנכ"ל החברה בישראל, צופה כי היא תסייע למותג לחזק את המכירות בשיעור של 20% עד לסוף השנה (בהשוואה לנתונים של השנה שעברה).
 
 
את תחילת הדרך תעשה ה-IS בגרסה ההיברידית – IS300h – כאשר בעתיד ייתכן ותגיע גרסת ה-250 (בנזין). כאמור, ל-IS300h מערכת הנעה היברידית המשלבת מנוע בנזין בנפח 2.5 ליטר (4 צילינדרים) עם מנוע חשמלי. ההספק המשולב עומד על 223 כ"ס ועובר לגלגלים האחוריים דרך תיבת הילוכים רציפה. ההאצה למאה תארך 8.4 שניות והמהירות המרבית היא 200 קמ"ש. בזכות המערך ההיברידי, המכונית נמצאת בקבוצה 2 בדירוג הירוק. בלקסוס מציינים לטובה את נתון צריכת הדלק שעומד על 22.7 ק"מ לליטר בממוצע. מערך הבטיחות כולל שמונה כריות אוויר, מכסה מנוע מתרומם להגנה על הולכי רגל בעת תאונה, ומערכת להגנה על העורף מפני "צליפת שוט" – עם מערכות אלו זכתה ה-IS בחמישה כוכבי בטיחות במבחן הריסוק של יורו NCAP, כאשר ציון ההגנה על הולכי רגל הוא מהגבוהים שניתנו.
 
 
לקסוס IS החדשה תשווק במחיר שיחל ב-249,000 שקלים עבור רמת גימור 'אקזקיוטיב'. האבזור הסטנדרטי עשיר וכולל: חישוקים קלים, פנסי קסנון, בקרת אקלים מפוצלת, חלון שמש בגג, בקרת שיוט, חיישני אור וגשם, מערכת מולטימדיה ואת מערך ה"מירור לינק" שיכול לשקף את מסך הטלפון על גבי מסך המולטימדיה (כרגע פועל רק עם מכשירי סמסונג גלקסי S3). רמת גימור 'לקשרי' תוסיף ריפוד עור למושבים וכוונון חשמלי (כולל חימום מושבים), מצלמת רוורס, חיישני חנייה קדמיים ואחוריים ותעלה 269,000 שקלים. רמת הגימור הבכירה ('פרמיום') תוסיף לרשימת האבזור זיכרונות ואוורור למושבים הקדמיים, מראות צד מתקפלות חשמלית, דיפוני עץ לדלתות ועוד – המחיר של גרסה זו יעמוד על 289,000 שקלים. המחירים משקפים הוזלה (במיוחד בגרסת הבסיס) בהשוואה לדור היוצא, שחלקה נובעת מהמיסוי הנמוך לגרסאות ההיברידיות.
 
 
 
בחו"ל, מציעה לקסוס ללקוחותיה חבילת ספורט בתוספת תשלום (F-SPORT), כפי שמוצע בדגמים אחרים של החברה. גרסה זו זוכה לכיול מתלים והגה שונים לחידוד התנהגות הכביש, אך ללא שינוי למנועים. גרסה זו מציעה שינויי עיצוב (חיצוני ופנימי) קלים שמקנים לה מראה ספורטיבי וקרבי מזה של IS "רגילה". כרגע, ה-IS F-SPORT לא משווקת בארץ, אך העניין נשקל ע"י לקסוס ישראל ויכול להיות שבעתיד נזכה לראות אותה גם אצלנו.

5 תגובות לכתבה

לקריאת כל התגובות ברצף
  • 5
    זה האוטו

    יפני אמיתי ליפנים - מסתקלים ומבינים מה מוכרים ביפן...... טויוטה מוכרת ביפן כ-50 דגמים ובאירופה רק 10-12 פשוטים. ביפן סיפור אחר לגמרי.... זה הטויוטה

    16.10.13 | 11:51א'

  • 4
    לקסוס = טויוטה משודרגת? כבר מזמן לא.

    בהודעה זאת אני פונה לכל המקטרגים, שלא נסעו בחייהם באוטו יוקרה, או ששכרו אחד בחו"ל, אבל לא נוהגים בו באופן יומי.
    אני הייתי באותה גישה, הייתי רואה טויוטות בכל מקום, ואז כשראיתי איזה לקסוס, הייתי צוחק עם החבר'ה על בעל הרכב ה"מסכן" ש"שרף" את כספו על "חתיכת טיוטה עם ריפודי עור" אבל היום אני יודע שטעיתי.
    אבי חיפש אחר אוטו בסגמנט הבכיר, מה שגרם לנו להגיע לכל סוכנויות הרכב בסגמנט זה, מאודי לב.מ.וו, מרצדס ליגואר, ולבסוף ללקסוס.
    אני אומר, בשיא הרצינות, שפיקפקתי.
    בדרך לאולם התצוגה, אני זוכר שאפילו ניסיתי לשכנע את אבי לחזור, ושהוא יתאכזב, אך הוא לא הקשיב.
    וטוב שכך.
    הגענו, האוטו דאז הוחנה, ונכנסו לאולם התצוגה בהרצליה.
    רק מלהסתכל מסביב, אתה רואה שאינך ב"מכון מכירות" של טויוטה, אלא באולם "בוטיק" ששם אותך בראש עוד לפני שהוצאת משהו מהפה.
    זיהינו את ה GS450h החדשה מהאינטרנט, התיישבנו בפנים ולא יכולנו שלא לחייך. בהשוואה למתחרות בגרסאות הבכירות, האוטו מגיע עם הכל, והכל מרגיש איכותי בכל מקום; מהדשבורד מחופה העור, המסך הענק, דרך השעון המדהים במרכז הקונסולה, המושבים המעולים, ואפילו עד לספי הדלתות שם למטה, שבכל אוטו אחר עשויות מפלסטיק קשה ומגעיל, כאן, להפתעתי הרבה, הן רכות! ומזכירות מגע עם קטיפה!
    הסתכלתי לעבר אבי והנהנתי, האוטו החדש נבחר.
    אקצר את שאר הסיפור, ואומר שאבי קנה את הלקסוס ללא נסיעת מבחן(שהייתה מיותרת לגמרי), ואומנם היא פחות דינמית מה-5 של ב.מ.וו, אך עדיין מהנה מאוד, צורכת הרבה פחות דלק, ואוהבת מאוד מהירויות גבוהות(וגם מגיעה אליהם במהירות...)
    אני מקווה שהסיפור שלי ישנה את דעתכם על ה"טויוטה המשודרגת", ואם אתם לא מאמינים, תעשו טובה לעצמכם, וגשו לסוכנות גם אם אין ברצונכם לרכוש לקסוס, אתם ישר תבינו על מה אני מדבר.
    יום מעולה,
    ישי.

    15.10.13 | 09:41ישי

  • 3
    IS F SPORT תהיה מכונית מעניינת בהרבה, נא להביא אותה...

    מי שרוצה טויוטה היברדית אז יש את הקאמרו היברידית, יותר מרווחת ופרקטית ולא פחות מאובזרת....

    15.10.13 | 05:26דן

  • 2
    איזה אוטו!!!

    לקסוס מצדיקה את כל תעשיית הרכב היפנית

    15.10.13 | 04:20ליאור

  • 1
    יוניון מוטורס? לא תודה

    למרות שמכל מכוניות היוקרה הייתי בוחר דווקא בלקסוס ולא בגרמנים או באינפיניטי

    14.10.13 | 23:45ש

לקסוס IS

חם באתר

מבצעי רכב בשוק הישראלי

מבצעי רכב, ימי מכירות , חיסולי מלאי בסוכנויות רכב ואצל היבואנים

ליסינג ומימון לרכב

קונים רכב בליסינג פרטי? קבלו טיפים והצעות אטרקטיביות כאן

מבחן צמיגים – בלימה (וידאו)

כמה גדול ההבדל בין צמיגים שונים ביכולת הבלימה במקרה חירום? יצאנו לבדוק

מי היא המשפחתית ההיברידית הטובה בישראל? (וידאו)

יונדאי איוניק מול קיה נירו וטויוטה אוריס היבריד - מבחן דרכים השוואתי

איזה מחירון רכב קובע?

מחירון לוי יצחק או יד2? באיזה מחירון רכב לבחור כאשר רוצים למכור או לקנות רכב?

אוטו לוגו (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה)