זה לא סוד שבשנים האחרונות אסטון מרטין מחפשת פתרונות כלכליים שונים כשזה מגיע לפיתוח קו הדגמים העתידי שלה, כאשר לא פעם שמענו על חברת השקעות כזו או אחרת שהחליטה לנסות את מזלה ולספק זריקת מרץ נחוצה למותג. זה לא שחלילה דגמיה אינם טובים דיים, אך מאז ומתמיד הבריטים היו זקוקים לעזרת מזומנים נוספת כדי להצליח ולעמוד בקצב של המתחרות הגדולות שנהנות מגב כלכלי איתן של יצרניות רכב גדולות.
 
 
כעת, יושב ראש מרצדס, דיטר זטשה, אומר כי הוא לא פוסל את האפשרות שהמותג הבריטי יצטרף לשורותיה של מרצדס. להזכירכם, מרצדס ואסטון מרטין כבר חתמו על הסכם שיתוף פעולה במסגרתו היצרנית הגרמנית קיבלה 5% ממניות אסטון מרטין, ובתמורה היצרנית הבריטית תוכל להשתמש ביחידות הכוח המוערכות של AMG. בנוסף, כעת מתברר שיש לאסטון מרטין תוכניות להשתמש בפלטפורמת ה-GL קלאס מבית מרצדס כבסיס לרכב פנאי מתוצרתה.
 
מסתמן: מרצדס רוצה את אסטון מרטין
צילום: מנהל 
אסטון מרטין בדרך לידי מרצדס?
 
דבריו של דיטר זטשה בהחלט נשמעים חיוביים כשהוא מגיע לדבר על אסטון מרטין "זהו מותג פנטסטי, ואנחנו מוכנים לתמוך בהמשך הפיתוח שלו". מעבר לכך, יש לזכור שבמרצדס מעולם לא הסתירו את הרצון להרחיב את שיתוף הפעולה.
 
מסתמן: מרצדס רוצה את אסטון מרטין
צילום: מנהל
יושב ראש מרצדס מדבר על אסטון מרטין בחיבה
 
האם זה יקרה? הסימנים מראים שיש עניין מצד שתי היצרניות, אך בסופו של דבר רק הזמן יגלה לנו. בכל מקרה, הרעיון של מכוניות אסטון מרטין עם מנועי V8 של AMG (ועם הצליל האלוהי שלהם) נשמע לנו די מבטיח...