אין ספק שיש אנשים שקונים מכוניות ספורט מעוצבות בגלל שהם באמת ובתמים חובבי נהיגה אמיתיים. אחרים בוחרים במכונית ספורט נוצצת כסמל סטטוס ויש כאלה שפשוט רוכשים גלגלים לוהטים משום שהם רוצים להרשים את הסביבה ובמיוחד להיעזר ברכב כ"מגנט" שימשוך את בנות המין השני.
 
לאחרונה עלו לרשת כמה וכמה סרטונים שצולמו במצלמה נסתרת ובחנו בדיוק את הסוגיה הזו במספר דרכים. הרעיון בכולם דומה וכולל גברים צעירים (ולרוב נאים למדי) המנסים, כשברקע מכונית אקזוטית כמו פרארי, למבורגיני או בוגאטי, לפצוח בשיחה עם בחורות אקראיות ונאות שעוברות ברחוב.
 
באופן לא מפתיע, על רקע מכונית העל והרושם כי היא שייכת למי שזה עתה התחיל לדבר איתן, רוב הבחורות מגלות סימפטיה וסבלנות רבה למשפטי הפתיחה הדי עבשים ובמקרים רבים אף מוכנות להצטרף לסיבוב קצר ברכב עם הזר המוחלט כדי להראות לאותו צעיר, שטען שהוא חדש בסביבה, מקומות שונים באזור.
 
אבל אז מתרחש טוויסט מפתיע בעלילה והצעיר ניגש למשפחתית האפרורית שחונה בסמוך למכונית העל. באורח פלא רוב הצעירות עושות סיבוב פרסה ומוותרות על "הסבר פניך לתייר".
 
הסרטון האחרון במתכונת הזו שעלה לפני מספר ימים לרשת וכבר גרף מעל לחצי מיליון צפיות מגיע אלינו מסיאטל והכוכבת שלו היא לא פחות מבוגאטי ויירון עם מנוע 16 צילינדרים שמפיק 1,001 כ"ס והאצה למהירות תלת ספרתית בתוך פחות מ-2.5 שניות.
 
כמו בסרטונים דומים בעבר, גם הפעם ניתן לראות איך היחס של הבנות אותן פוגש הבחור משתנה כשהויירון הקיצונית מתחלפת בקרייזלר אפרורית. בכל מקרה, לפחות הפעם נמצאה גם צדיקה אחת בסדום (סליחה, בסיאטל) שלא נרתעה כשהחליטה לזרום עם הבחור גם כשהבוגאטי התחלפה במשפחתית המשמימה.
 
הבוגאטי, הקרייזלר והלוהטת בביקיני
צילום: מנהל