הונדה ישראל חשפה ביום חמישי האחרון לא פחות מחמישה אופנועים חדשים לשוק הישראלי. והיא עשתה זאת במסלול המירוצים כוכב יאיר, כשרוב האופנועים החדשים היו זמינים לטעימה פה ורכיבה שם. על המסלול. לא בדיוק השקת אופנועים ישראלית סטנדרטית.

חמשת הדגמים החדשים אמורים להמשיך את המגמה החיובית שמציגה חטיבת האופנועים של "מאיר" – עליה של 13 אחוזים במכירות בשנת 2013 וצפי לעליה של כ-8 אחוזים ב-2014.

אופנועים חדשים להונדה
צילום: רונן טופלברג

הדגמים החדשים שהוצגו הם ברובם דגמים שפויים ומכוונים היטב לצרכים של השוק הישראלי:

CBR650F ו-CB650F – שני אופנועים החולקים את אותה הפלטפורמה. לשניהם מנוע ארבע ציל' עם 87 כ"ס. ה-CBR עם הפיירינג המלא מציע גישה מעט יותר מחודדת וספורטיבית, ה-CB העירום מציע תנוחת רכיבה מעט זקופה יותר וטיפה יותר שימושיות. שניהם אופנועים הגיוניים מאוד, עם עקומת כוח יעילה וגמישה – אופנועי סטנדרט שאמורים להתאים לכל משימה. המחיר, 67,000 ו-73,000 שקלים בהתאמה.

CBR300R – זהו מחליפו של ה-CBR250R, שזכה להגדלת נפח ותוספת הספק קלה (37 סמ"ק ו-3 כ"ס) ומיישר קו עם התקנות החדשות. העיצוב ספורטיבי, הרכיבה קלה, נעימה ומהנה מאוד (על המסלול). זו חבילה שתקרוץ מאוד לרוכב המתחיל בדיוק כמו שעשה האופנוע אותו הוא מחליף. המחיר עומד על 43,000 שקלים כולל ABS.

חושב לקנות מכונית חדשה או משומשת? אל תקנה לפני שתשמע מה מומחי אוטו חושבים עליה!

CB1100 – אופנוע רטרו יפהפה שיגיע גם בגרסת EX המוסיפה אגזוזים שונים, ריפוד אחר למושב, מיכל דלק גדול יותר וחישוקי אלומיניום (גרסת ה-EX תעלה 106,000 שקלים לעומת 99,000 שקלים). זהו לא כלי חשוב, הוא ככל הנראה יימכר בכמויות זעומות אם בכלל, אבל כיף לראות נציג של קטגוריית הרטרו מול העיניים על קרקע ישראלית.

MSX125 – לא בדיוק נופל לתוך הגדרות קיימות. ה-MSX (מתומחר ב-21,000 שקלים) הוא אופנוע קטן עם תוכניות גדולות. הוא מצויד במערכת הנעה בסיסית מנוע 125 סמ"ק ופחות מ-10 כ"ס מחד אבל מצד שני הוא נראה מדליק ולא מרגיש פשוט ובסיסי. הוא אמור להתאים לצעירים עם מעט נסיון ואפילו פחות כסף. אופציה מעניינת ואופנוענית יותר לקטנוע.

על חלק מהכלים רכבנו, טעימות קטנות שלא יחליפו מבחן מלא. חלק המאופנועים לא היו זמינים להתרשמות ועל חלק פשוט לא הספקנו לרכוב. בלי שום קשר לאלו, הונדה ישראל הראתה באירוע הזה (ובווידאו הזה), חשיבה מקורית ושונה ואנו מקווים שתמשיך להפגין את היצירתיות הזו גם בעתיד.

לצפייה בגלריית התמונות לחץ כאן
אופנועים חדשים להונדה
צילום: רונן טופלברג