ב-2012 הציגה ניסאן בתערוכת סאו פאולו את קונספט אקסטרים שנראה בדיוק כמו שקונספט אמור להיראות: מרהיב ורחוק מייצור. בתערוכת סאן פאולו המתקיימת כעת הציגה ניסאן קונספט חדש שנקרא Kicks (בעיטות באנגלית; כן, זה קשור לקשיחות, עלומים, אתלטיות ועוד). זה החדש מביא את הרעיון המקורי מ"פנטזיה טהורה" למקום בו הוא "קרוב יותר למציאות – וייתכן לקראת ייצור", נאום פראנסואה דוסה, נשיא ניסאן דרום אמריקה.

הדגם הוא פרי שת"פ בין סדנאות העיצוב של ניסאן ביפן, ארה"ב וברזיל, ונעשה באופן מסונכרן; היפנים מובילים, האמריקאים מבצעים, הברזילאים מאפיינים צרכים וטעם מקומיים.
סאו פאולו 2014: ניסאן מציגה קיקס, קונספט קרוסאובר
צילום: מנהל
רמז לקראת הג'וק הבא?

הרעיון המרכזי היה למצוא נקודת איזון בין קרוסאובר רגיל ובין מכונית ביצועים(?); "ברזיל היא ארץ שלתושביה יש קשרים אישיים עם הרכב שלהם" אמר מאמורו אאוקי, האחראי על עיצוב הפרויקט. אפילו הג'יו ג'יטסו הברזילאי גויס לטובת הדימויים (עמידת הלוחם וכו'), וזה הצטרף ל-GT-R של ניסאן, שהביא את המסר הביצועיסטי-ספורטיבי.

שירו נקאמורה, מעצב העל של ניסאן, אמר כי החברה מצפה לתגובות המבקרים בתערוכה, אבל – למרות "ההשפעה הברזילאית" בעיצוב – דגם זה יהיה לכל העולם. ואם זה נראה כמו עוד צעד לכיוון ניסאן ג'וק החדש, זה לא ממש מפתיע. הקשר מאוד מאוד בולט.
סאו פאולו 2014: ניסאן מציגה קיקס, קונספט קרוסאובר
צילום: מנהל