כשמדובר בפרסומות לרכב (או בפרסומות בכלל) אנחנו כבר רגילים לתסריט די מוכר. מדובר, בדרך כלל, בסט צילומי נסיעה של הרכב החדש באזור המתאים - מיני בעיר, רכב פנאי ביער - קריין שמכריז בקול בס שמדובר בדגם החדש ומוסיף כי הוא הטוב בקבוצתו באי אלו תחומים, ומקנח בתיאורים מפוצצים. לצערנו, למעט הבלחות משעשעות מפעם לפעם, הפרסומות למכוניות שומרות על נאמנות לפורמט הזה או לדומים לו.

אבל כאן נכנסת לתמונה תעשיית החלומות האמריקאית שמוכיחה לנו פעם נוספת שאפשר גם אחרת. כבכל שנה לקראת משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקאית (ה-NFL), אחד מאירועי הספורט הנצפים בעולם, חברות רבות משריינות לעצמן זמן מסך יקר באירוע הענק. ומכיוון שמדובר בהשקעה של מיליוני דולרים לפרסומת (השמועה מדברת על 4.5 מיליון דולר ל-30 שניות) הן דואגות למצות את הפוטנציאל במלואו. מיטב המוחות מגויסים לטובת המשימה ושחקנים הוליוודיים נקראים אל הדגל, וכבר שנים שפוגשים שם פרסומות שונות ומיוחדות הנראות לראשונה באירוע החשוב.