בימים אלה, בזמן שעתיד לנצ'יה לא כל כך ברור, אנו מעדיפים להסתכל אל העבר המפואר של היצרנית ולא להווה המעט אפרורי. לכן שמחנו מאוד לגלות כי לנצ'יה דלתא אינטגרלה מוצעת שוב למכירה – כחדשה.

התחלנו לשחזר בדמיוננו את גרסאות הראלי תופרות שבילים מהירים בדרך לניצחון נוסף ואת לנצ'יה מציגה מהדורת כביש חדשה למטרות הומולגציה. ראינו את היצרנית האיטלקית מנפחת את החזה בגאווה ומשחזרת את ימי התהילה שחלפו.

חלום.
הכינו את הארנקים: לנצ'יה דלתא איטגרלה חדשה למכירה
צילום: מנהל
לנצ'יה דלתא אינטגרלה חדשה למכירה
בחזרה למציאות
המציאות, כמה חבל, פחות מושכת ומעוררת התרגשות, ועדיין עושה לנו משהו קטן בלב. במסגרת מכירה פומבית (21-22 בפברואר) של בית המכירות 'סילברסטון' הבריטי תוצע למכירה לנצ'יה דלתא אינטגרלה כמעט חדשה. המכונית ננהגה בחייה כ-50 ק"מ בלבד, מהסוכנות ועד לבעליה המאושר ששמר עליה בתנאים מבוקרים במשך 22 שנה.

הדלתא המדוברת יוצרה בשנת 1992 כחלק ממהדורה מיוחדת (400 יחידות בלבד) החולקת כבוד לגרסת הראלי של המכונית. היא עוטה עליה את צביעת "מרטיני" וכוללת מושבי רקארו ייחודיים ועוד.
הכינו את הארנקים: לנצ'יה דלתא איטגרלה חדשה למכירה
צילום: מנהל
הדלתא הזו נסעה 50 ק"מ בלבד

כנראה שהדלתא הזו לא תסייע בתהליך החייאת המותג האיטלקי, אבל היא בהחלט מייצרת הזדמנות ייחודית שספק אם תחזור על עצמה – אפשרות לרכוש אגדה מוטורית חדשה לחלוטין, רק בלי הניילונים.

המכירה הפומבית פתוחה לכולם, כך שלכל אחד יש סיכוי שווה לרכוש לעצמו דלתא אינטגרלה שכזו. רק המחיר המדובר מצנן את ההתלהבות; ההערכה היא שמחיר הדלתא ינוע בין 90,000 ל-110,000 ליש"ט. אאוץ'.
הכינו את הארנקים: לנצ'יה דלתא איטגרלה חדשה למכירה
צילום: מנהל