רנו פלואנס הוצגה בשנת 2009 והיא למעשה גרסת הסדאן של רנו מגאן דור 3. אלינו הגיעה המשפחתית של רנו בסוף אותה שנה כשהיא מצוידת בשני מנועי בנזין: 1.6 ליטר חלש (105 כ"ס) או 2.0 ליטר בריא יותר מבית ניסאן (140 כ"ס). בשנת 2011 הצטרפה להיצע המקומי גרסת דיזל בעלת מנוע טורבו בנפח 1.5 ליטר (110 כ"ס) ששודכה לתיבה ידנית או רובוטית כפולת-מצמדים, בשתיהן שישה הילוכים. הביצועים של גרסה זו טובים למדי וצריכת הדלק, כמקובל בקרב מנועי דיזל, עושה חיים קלים לארנק. הקלף של גרסה זו היה המחיר, דומה עד זהה לזה של משפחתית מקבילה עם מנוע בנזין.

לייעוץ חינם עם מומחי הרכב של אוטו על רנו פלואנס חייג ל-3262* או לחץ כאן

בשנת 2013 הגיעה לארץ הפלואנס המחודשת. השינוי הבולט נמצא בחזית שעודכנה לחלוטין ונושאת סמל רנו ענק. גם מנוע הבנזין הקטן עודכן, וכעת הפלואנס מגיעה עם מנוע 1.6 ליטר מבית ניסאן שמשודך לתיבת הילוכים רציפה. הביצועים בגרסה זו שופרו באופן ניכר וכך גם צריכת הדלק. מעבר לכך זו אותה פלואנס עם מרחב פנים נדיב לנוסעים ורמת אבזור עשירה.

למבחן הדרכים המלא על רנו פלואנס לחצו כאן

רוצים לדעת עוד? צפו בסרטון.


סרטוני הווידאו של 'אוטו' קצרים, ברורים – תכל'ס: כל מה שצריך לדעת על המכונית שאתם שוקלים לקנות. את הסרטונים תוכלו למצוא בדפי הדגם, שם יעמדו לרשותכם גם מפרטים מלאים, חוות דעת מקוצרת ומבחנים מפורטים בהיקף מלא.