מרצדס הודיעה בסוף השבוע האחרון על כוונתה לייצר טנדר בגודל בינוני (1 טון). עם טנדר כזה, ללא שם בשלב זה, היא תהיה ראשונה מבין יצרני הפרמיום ושנייה ביצרני גרמניה (אחרי פולקסווגן אמרוק). זה יהיה הטנדר הראשון שלה שנראה כמו הטנדרים המקובלים (איסוזו דימקס, טויוטה היילקס, מיצובישי האנטר) – אבל לא הראשון. גרסאות טנדר קיימות בהיצע רכב השטח הוותיק G, המסחרית הגדולה ספרינטר ורכב השטח הדגול שלה, יונימוג.

ובכל זאת
טנדר כזה, שיכול לשלב בקלות בין כלי עבודה ורכב מפואר, יצטרף בסוף העשור למארג הדגמים של מרצדס, ויביא את "הזהות הייחודית, ואת כל תכונות הרכב שמאפיינות את המותג בכל קשור לבטיחות, נוחות וערך", נאום ד"ר זיצשה, יו"ר מרצדס.

לפי מרצדס, הטנדר החדש יגדיר מחדש את התחום, בהיותו "טנדר-של-מותג-פרמיום", כמו שעשה ה-M, ב-1997, אז SUV ראשון של מותג מסוג זה. טנדר זה "יתרום למטרות הצמיחה העולמיות שלנו", מכיוון שהוא רכב אידיאלי לתכניותיה הגלובליות. הטנדר "מיועד ללקוחות המחפשים רכב המציע רמה גבוהה של שימושיות ויחד עם זאת נוחות, בטיחות, ועיצוב של מכוניות הנוסעים של מרצדס".

עיקר השווקים שמרצדס תפנה אליהם יהיו דרום אפריקה, אירופה, אמריקה הלטינית ואיך לא, אוסטרליה. ומי לא? ארה"ב. שם, טנדר צריך להיות באמת גדול.

מרצדס מציינת כי הטנדר יתוכנן וייוצר על-ידי חטיבת הואנים שלה, ורחשים ברשת מדברים על שת"פ עם ניסאן. בכל אופן, יש מצב ל-AMG.

היכונו לטנדר מבית מרצדס
צילום: מנהל
כשאומרים לנו לחשוב על טנדר של מרצדס זו התמונה שעולה לנו בראש. מצטערים