חברת 'מסלולים' הוקמה אי אז בשנת 1996 על ידי ראם סמואל. במוקד העשיה שלה היו הדרכות הנהיגה - החל מקורסי נהיגה בסיסיים ל"נהגי ליסינג" ועד קורסי נהיגה מתקדמים במכוניות ספורט, על מסלולים בארץ ובעולם. בנוסף על כך הציעה הרצאות ונהיגות חוויה. לפני כשנתיים נכנסה חברת ההשקעות 'רוביקון' כשותפה שווה בחברת מסלולים, ולפני כשבועיים, ב-7 לאפריל, התבשרנו שראם סמואל עוזב את החברה אותה הקים, ושמסלולים עוברת לשליטה מלאה של רוביקון.

עכשיו נודע לנו כי חלק מעובדי החברה זומנו היום (19 באפריל) לשיחת שימוע לפני הפסקת עבודתם - אך דוברת החברה מסרה כי החברה תעסיק את חלק מהעובדים כפרילנסרים להדרכת טיולים בחו"ל. ככל הנראה, מסלולים החליטה לסגור את פעילות ההדרכה בארץ, ותתמקד בפעילות טיולי נהיגה ונסיעות חוויה, בעיקר בחו"ל. החברה תסיים את ההדרכות עליהן התחייבה ללקוחותיה השונים, אך לא תקבל הזמנות עבודה חדשות.

תגובת החברה לנושא:"חברת מסלולים... יוצאת לדרך חדשה. החברה תמקד את פעילותה בטיולי נהיגה, ותציע לקהל הרחב מגוון יוצא דופן של טיולים וחוויות נהיגה בישראל ובעיקר בחו"ל". אנשי מסלולים הבטיחו לעדכן אותנו בעתיד בפרטים מדויקים יותר לגבי הדרך החדשה של החברה.
מסלולים מעבירה את הפוקוס לחו
צילום: אביב חופי, תמיר רביבו