נתת לנו Like ב-Facebook?

אופל אסטרה 2016: ועכשיו דור חדש (עדכון)

אוטו חדשות רכב

אופל אסטרה 2016: ועכשיו דור חדש (עדכון)

09.09.15 מערכת אוטו

אופל מיהרה לפרסם פרטים ראשונים על האסטרה החדשה אחרי שתמונות דלפו לרשת, ויש לה מה לחדש לכם. אצלנו באמצע 2016

10 תגובות | תגיות: אופל, אסטרה, אופל אסטרה, מערכת אוטו, דור חדש, תערוכת פרנקפוקט 2015

לפרטים
auto.co.il icon
*ציין שם
*ציין טלפון *טלפון שגוי

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
סגור
כבר תקופה שאופל מכינה את הקרקע להצגת דור חדש לאסטרה, הדגם המשפחתי שלה, המתכונן להופעת בכורה בתערוכת פרנקפורט הקרובה (פתיחת שערים ב-17 לספטמבר). אבל כמו שקרה לא פעם בשנים האחרונות, תמונות של המכונית החדשה דלפו לרשת ושינו לאופל את התוכניות. כתגובה בחרה היצרנית לחשוף תמונות ופרטים ראשוניים על אופל אסטרה החדשה. ואלה החדשות החלקיות, וגם הן לא מעטות.
 
לייעוץ חינם עם כתבי הרכב של אוטו על אופל אסטרה חייג ל-3262* או לחץ כאן
 
אדם ואינסיגניה, אסטרה ודיאטה
אסטרה הוצגה ב-1991 והדור הרביעי הפורש ראה אור ב-2009 (גם הם בתערוכת פרנקפורט). הדגם החדש יושב על פלטפורמה חדשה לחלוטין שאין לה כל קשר לאסטרה היוצאת. כראיה מציינים באופל, ובגאווה, כי האסטרה החדשה הורידה ממשקלה בין 120 ק"ג ל-200 ק"ג ביחס לדור היוצא בהתאם לגרסה. כך למשל הושלו 77 ק"ג ממשקל המרכב וכ-50 ק"ג ממשקל השלדה תודות לתכנון יעיל ושימוש בחומרים קלים ופלדה מחוזקת, כך אופל.
 
 

בשלב זה הוצגה האסטרה החדשה במרכב חמש דלתות (האצ'בק), והנתונים מצביעים על כי היא קצרה מהדור היוצא ב-5 ס"מ (437 ס"מ סה"כ) ונמוכה ממנו ב-2.5 ס"מ (146 ס"מ סה"כ). באופל מציינים כי למרות הקיטון בממדים, מרחב הפנים דווקא משופר בזכות תכנון טוב יותר.

העיצוב משלב בין מאפיינים שראינו באדם הקטנה (יחידות התאורה, קורה C המושחרת) לבין כאלה השאולים מאיניסיגניה הגדולה (יחידות התאורה הגדולות בולטות במיוחד). בכל מקרה, הפרופורציות מזכירות עד מאוד את האסטרה היוצאת, וזה בכלל לא רע.

גם עיצוב סביבת הנהג משלב מרכיבים משני הדגמים האלה. הקונסולה המרכזית מזכירה את זו של אינסיגניה ואילו לוח המחוונים ועיצוב מערך המולטימדיה מתנאה בקו הרענן יותר של אדם. בכל מקרה, באופל מבטיחים כי איכות החומרים טובה מאשר בעבר.
 
 

גם בתחום האבזור הוסיפה אופל לא מעט. דור חדש למערכת המולטימדיה שלהם (Inelilnk) המתאימה לעבודה עם מערכות מבית גוגל (Android auto) ואפל (CarPlay). המושבים מצטיינים בשפע פונקציות, כמו 18 אפשרויות כוונון במושב הנהג, אוורור, עיסוי ועוד.

מנועים חדשים והמון מערכות בטיחות
אופל מדגישה כי הדור החדש של אסטרה יצויד בהיצע מנועים עדכני (דיזל ובנזין) בטווח הספקים רחב הנע בין 95 כ"ס ל-200 כ"ס. מנוע הבנזין הבסיסי יהיה ה-1.0 ליטר משולש הצילינדרים החדש (יחסית) של החברה שיפיק כאן 105 כ"ס. מעליו יוצע מנוע טורבו-בנזין חדש לגמרי בנפח 1.4 ליטר (בלוק אלומיניום, הזרקה ישירה) המפיק 150 כ"ס ו-25 קג"מ בטווח שבין 1800 ל-4000 סל"ד. היצע הדיזל יחל ב-1.6 ליטר ובתפוקה של 95 כ"ס. בשלב זה אופל לא פרסמה פרטים על שאר המנועים בהיצע ונתוני ביצועים או צריכת דלק.
 

בהתאם לדרישות יורו NCAP, תוצע אופל אסטרה החדשה עם מגוון רחב של מערכות בטיחות אקטיביות. אלה כוללות מערכות לזיהוי תמרורים, שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה, התרעה על רכב בשטחים מתים, מגביל מהירות, בקרת שיוט אדפטיבית ועזר לחנייה.

אופל אסטרה החדשה תיחשף כאמור באמצע ספטמבר בפרנקפורט.
 

עדכון: מהיבואנית המקומית נמסר כי האסטרה החדשה צפויה להגיע לישראל עם מנוע ה-1.4 ל' טורבו (150 כ"ס) וגם מנוע ה-1.6 ל' טורבו (200 כ"ס) בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית חדשה מבית ZF לה שישה יחסי העברה. בנוסף, חלק ממנועי הדיזל צפויים גם הם להגיע ארצה.
 
בצד הבטיחותי, באופל ישראל מספרים כי האסטרה החדשה תגיע עם חלק גדול ממערכות הבטיחות המתקדמות איתן הוצגה.
 
אופל אסטרה החדשה צפויה להגיע לישראל באמצע שנת 2016, כך נמסר מהיבואנית.
 
 

10 תגובות לכתבה

לקריאת כל התגובות ברצף
  • 10
    הדגם שמגיע לארץ עלוב

    בלי מערכת הפנסים החכמה, בלי פנסי הערפל ובלי פס האלומיניום.
    ביזיון !!!!

    06.05.16 | 17:12אני

  • 9
    מבחינת הדלק משתלם לקחת ברלינה 1400 טורבו   ל"ת

    ללא תוכן

    01.04.16 | 12:15יובל

  • 8
    יש לי ברלינה כבר שנתיים וחצי

    ואני מצטער שאני נאלץ להחליף אותו עוד חודש ואני לא יספיק לקחת את החדש. אוטו מצוין.
    במקום אני לוקח אוקטביה 1800.

    09.09.15 | 21:53אבי כהן

  • 7
    אייל - זה רק אתה   ל"ת

    ללא תוכן

    09.09.15 | 19:15משה

  • 6
    זה רק אני או שתמיד העיצוב שלהן נראה שייך לדור קודם לכן?   ל"ת

    ללא תוכן

    09.09.15 | 17:15אייל

  • 5
    לבעלי אסטרה gtc

    בבעלותי אסטרה gtc ברצוני להמליץ לעבור לדלק באוקטן 98 איכותי. הדבר שיפר את הנסיעה בכול פרמטר. רעש מנוע תפקוד הגיר הוריד רעידות בסרק זמינות כוח ועוד פשוט רכב אחר.
    מומלץ דור אלון

    05.06.15 | 00:15Ag

  • 4
    לאיציק

    גם היום האסטרה הרגילה עושה את המאוץ הקלסי ב 9.8 שניות . הברלינה קצת יותר איטית (מנוע 1.4 טורבו )

    04.06.15 | 18:36בני

  • 3
    עיצוב נאה ,מנוע טובו.אם רק יירדו מ 10 שניות!   ל"ת

    ללא תוכן

    03.06.15 | 16:34איציק ר

  • 2
    יפהפייה.

    כנראה הכי יפה בקטגוריה. מעניין יהיה לראות את גרסת ה
    GTC

    02.06.15 | 12:52יניב

  • 1
    הבעיה העיקרית באסטרה חוץ מצריכת הדלק הגבוהה יחסית,

    הייתה הרוחב של המושב האחורי ומיקומו הנמוך והגג המשתפל (מתאים רק לנמוכים מתחת ל 180 ס"מ). מחברים שנזקקו לשלושה כסאות בטיחות ברכב זה הסתבר שמשהו רזה צריך לשבת שם עם שני כסאות והכסא השלישי יהיה במושב הנוסע (לאחר נטרול כרית האוויר שם). גם שני כסאות ובוסטר בקושי נכנסים.

    02.06.15 | 12:48ליאור

אופל אסטרה OPC

לגלריה המלאה

חם באתר

מבצעי רכב בשוק הישראלי

מבצעי רכב, ימי מכירות , חיסולי מלאי בסוכנויות רכב ואצל היבואנים

ליסינג ומימון לרכב

קונים רכב בליסינג פרטי? קבלו טיפים והצעות אטרקטיביות כאן

לקסוס RX450h במבחן דרכים

יוקרה היברידית בשטח

איזה מחירון רכב קובע?

מחירון לוי יצחק או יד2? באיזה מחירון רכב לבחור כאשר רוצים למכור או לקנות רכב?

אוטו לוגו (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה)