אחרי שהשיקה בקול גדול את מנוע הטורבו הראשון שלה יחד עם ה-NX החדש, מרחיבה לקסוס את היצע הדגמים המטורבתים שלה. לקסוס מציידת את המשפחתית הגדולה שלה, לקסוס IS, במנוע הטורבו 2.0 ליטר המשרת את NX, מה שמקנה לגרסה הזו את הסימול "IS200t".

ערכים מספריים
מנוע זה מפיק 245 כ"ס ב-5800 סל"ד ו-35.7 קג"מ בטווח שבין 1550 ל-4400 סל"ד. בשונה מ-NX200t, המצוידת בתיבה אוטומטית עם שישה הילוכים, ל-IS200t תיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים, ומקורה שלו בלקסוס RC-F הספורטיבית. שילוב זה מאיץ את ה-IS ל-100 קמ"ש ב-7 שניות ומביא אותה למהירות מרבית של 230 קמ"ש. משקל המכונית עומד על 1590 ק"ג.

השוואה לגרסה ההיברידית המשווקת כיום בישראל מעלה כי גרסת הטורבו מאיצה מהר יותר ב-1.3 שניות (8.3 שניות ל-100 בהיברידית) אך גם פחות חסכונית: לטורבו צריכת דלק של 14.3 ק"מ לליטר לעומת 23.2 ק"מ לליטר בהיברידית.

השיווק באירופה צפוי להתחיל בחודש ספטמבר הקרוב. מלקסוס ישראל נמסר כי טרם נתקבלה החלטה בנוגע לשיווק גרסת הטורבו בארץ.
לקסוס IS עוברת לטורבו
צילום: מנהל