בחן את עצמך עם צביקה הדר
צביקה הדר, מחביבי המדור – בדרן, מנחה וחובב רכב שמצליח להפתיע אותנו תדיר. הביטו היטב בתמונה הבאה: מה הדבר הראשון שקפץ לכם לראש? התשובה תעיד על מצבכם לקראת סוף החופש הגדול.

אנטיוכוס
אם דמות יוונית עם כתר מעלי דפנה מוזהבים וגלימה אדומה נחרטה בדמיונכם, אתם כנראה מבלים יותר מדי עם הילדים ומחכים כבר לקראת החזרה אל בתי הספר והגנים. שעות של שירי פסטיבלים והופעות נצרבו בתודעתכם ואתם ממלמלים שירי ילדים מתוך שינה. זהו אכן, צביקה הדר, בתלבושת אנטיוכוס מתוך החזרות למחזמר "המכבים" שיועלה בחנוכה הקרוב.

אפריליה קאפונורד 1200
אם זיהיתם רק את האופנוע, כנראה שאין לכם ילדים, או שאתם מאוד מאוד אוהבים אופנועים. זהו בן הזוג המוטורי של הבדרן חובב האופנועים – אופנוע אדוונצ'ר עם מנוע 1200 סמ"ק וארגזי צד גדולים משמש בימים אלו את צביקה כחולץ הפקקים בתל אביב הפקוקה. ישיבה זקופה וגבוהה, עם אלקטרוניקה השולטת גם על המתלים ומערכת הבלימה ו-125 סוסים, מייעדים את האופנוע למשימה זו בדיוק.

אנטיוכוס על אופנוע שחור
אם ראיתם דמות קומיקס מחליפה סוס באופנוע ותהיתם מה לא בסדר בתמונה, אז אתם בסדר גמור. צביקה הדר הגיע לסט הצילום להפקת החנוכה החדשה, בה הוא מככב בתפקיד אנטיוכוס, עם הסוס החדש שלו. מכיוון שקשה להשאיר סוס ללא השגחה וידוע ששרשראות ואזעקות לא מספיקות, ביקר כוכב ההצגה את כלי הרכב מדי פעם. מקורות על הסט מסרו שצביקה היה מודאג וירד מספר פעמים באמצע הצילומים לבדוק אם הרכש החדש, שחנה חשוף לעיני כל, בריא ושלם.
 
איזה מפורסם קנה סיטרואן קקטוס? ומי מעדיף קטנוע וספה?
צילום: תמונה ראשית: רפי דלויה 
קרדיט צילום: רונן טופלברג
 
כיצד יתמודד קותי סבג עם בעיות הרכבת הקלה?
קותי סבג, זוכה האח הגדול, שחקן ופיינליסט הצטרף לביצה התל אביבית באופן רשמי. כדי להרגיש מקרוב את הוויי העיר התוססת, בחר בכתובת הסמוכה לעבודות הרכבת הקלה. איך יתמודד קותי עם חסימות הכבישים, העומסים וקשיי התעבורה? עם קטנוע.

הכלה, היא קלאסיקה מודרנית מאיטליה – וספה; הנסיכה וספה, בשבילכם. מדובר כמובן בדגם 125 LX, עם המראה הקלאסי והנוחות המאפיינת את הקטנועים האוטומטיים המתאימים לדרגת הרישוי הנמוכה. כתל אביבי היינו מצפים לראות את קותי על וספה אדומה, או לפחות צהובה שמושכת מבטים. אנחנו כמובן מאחלים רכיבה בטוחה וממליצים על מיגון מלא הכולל קסדה שלמה, כפפות ומעיל ממוגן (גם בקיץ).
 
 
גיא מרגלית מהדג נחש מתארגן לסופ"ש
ניסיתם לשחק פעם עם אותיות שמה של להקת הדג נחש ויצא לכם "נהג חדש"? זה כנראה לא מקרי. לקראת הסופש המתקרב, התחדש גיא מרגלית, מחברי הלהקה, בסיטרואן קקטוס. תיבת ההילוכים הידנית, לא הרתיעה את גיא ושלושה צילינדרים בהחלט הספיקו לו.
 
אנחנו רק לא מבינים היכן הבלינג בלינג שמאפיין להקות היפ הופ? הקקטוס בעלת המראה הייחודי, עם דיפוני הצד הגדולים, מגיעה בצבעים כל כך יפים. דווקא הצבע הלבן עם הפאנלים האפורים נראה כל כך חסרת אישיות. אולי מדבקה גדולה של סמל הלהקה, תשפר את המצב.
 
איזה מפורסם קנה סיטרואן קקטוס? ומי מעדיף קטנוע וספה?
צילום: תמונה ראשית: רפי דלויה