נתת לנו Like ב-Facebook?

שברולט ספארק החדשה - מבחן דרכים (השקה)

אוטו מבחני רכב

שברולט ספארק החדשה - מבחן דרכים (השקה)

26.11.15 אלי שאולי, לוס אנג'לס |   צילם: מערכת אוטו, יצרן

על הנייר הספארק החדשה מבטיחה הרבה. הרחקנו עד לוס-אנג'לס כדי לנהוג בהבטחה הגדולה של תחום המיני המקומי

15 תגובות | תגיות: השקה, שברולט, אלי שאולי, מבחן דרכים, שברולט ספארק, ספארק

לפרטים
auto.co.il icon
*ציין שם
*ציין טלפון *טלפון שגוי

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
סגור
שברולט, בזכות החטיבה הקוריאנית, הייתה מהראשונות להסתער על תחום המיני המתחדש בעולם, אבל אנחנו המתנו עד להופעת שברולט ספארק שנחתה בארץ ב-2011. על הנייר היא נראתה מבטיחה, עם מנוע חזק ומידות נדיבות, אך במציאות היא התבררה כלא מספיק בשלה, והעדר תיבה אוטומטית מההיצע פגע במכירות גם הוא. תחום המיני אולי הצטייר כמי שמוביל קאמבק מקומי לתיבה הידנית, אבל בסופו של דבר גם בו נצחה האוטומטית שנטלה אשתקד 80% מהמכירות.
 
לכן הבשורה הגדולה ליבואן בספארק החדשה היא התיבה האוטומטית. אבל הפוטנציאל מקיף יותר: בדגם החדש, שפותח בשיתוף אופל (קארל), המטרה הייתה לייצר מכונית בשלה יותר. העובדה שהיא מצוידת במנוע הגדול והחזק בקבוצה וברשימת אבזור מקיפה אמורה לעזור גם היא.

נפגשים
כאשר הספארק מתייצבת בחנית המלון בדאון-טאון לוס-אנג'לס, ברור מיד  שאנשי שברולט בחרו כיוון הרבה יותר בוגר והרמוני לדור השני של המיני שלהם. הכוונה הייתה ליצור רכב שאינו מאתגר את העין, הם מספרים לנו, בניגוד לדגם היוצא שנולד ממכונית תצוגה, ולפרקים נראה כזה. הספארק החדשה אולי פחות מקורית בעיצוב, אבל נראית מכונית אמיתית וגדולה יותר (והיא אכן גדולה יותר בכל ממד למעט הגובה).
 
שברולט ספארק 

ואם השינוי החיצוני גדול, מבפנים הוא כבר דרמטי. גם כאן הרצון הכללי היה ליצור תחושה של מכונית אמיתית ולא משהו צעצועי ומקורי מדי. שברולט נטשה את "מחווני האופנוע" ועברה ללוח מחוונים מקובל, שהוא הרבה יותר ברור וקריא. המחוונים גדולים וברורים ולצידם צג למחשב הדרך. מסביב השימוש בחומרים איכותיים מבעבר מורגש מיד, גם אם הם עדיין קשיחים למדי. הגוונים נעימים יותר לעין, תנוחת הנהיגה שופרה וכך גם המושבים, והכל אומר רכב בשל יותר.

לא פחות מרשימה היא רמת האבזור שפגשנו שהינה, כך טוען היבואן, דומה לזו שנפגוש בארץ. לגרסאות המצוידות לא רק גלגל הגה נאה (עם עור וכפתורי תפעול למערכת השמע), חישוקים קלים, התרעה על קרבת רכב וסטייה מנתיב, אלא גם מפתח חכם עם לחצן התנעה.
 
אבל גולת הכותרת, לפחות מבחינת שברולט, הוא מערך המיי-לינק המקורי, שכולל לא רק מצלמה ובלוטות', אלא גם את ה-APPLE CAR PLAY, שיכול להתחבר לסלולר ודרכו להציע מערך ניווט, שלפחות בלוס-אנג'לס פעל לא רע (יהיה גם חיבור לאנדרואיד).
 
שברולט ספארק 

מאחור המרחב סביר למיני גם אם מעט פחות טוב מזה שהיה לדגם היוצא. הסיבה העיקרית היא הנמכת הרכב.

נוסעים
עוד שינוי גדול לעומת העבר הוא המעבר למנוע 1.4 ליטר גדול בהרבה מהמקובל בפלח. האמריקאים החליטו שהם רוצים מנוע חזק (98 כ"ס) כדי לשמור על תנועה לא מאומצת בסל"ד נמוך. מבחינתנו שינוי חשוב לא פחות הוא התיבה האוטומטית הרציפה, שהוצעה באמריקה גם בדגם היוצא. התיבה (של ג'טקו היפנית) שופרה ומציעה כעת תחושה מדורגת של העברת הילוכים ואינה קופצת לסל"ד גבוה בכל פעם שצריך לאמץ את המנוע.

איך זה נוסע? מרגע ההתנעה ברור עד כמה השיפור שעברה הננסית גדול. בסל"ד סרק המנוע כמעט בלתי מורגש, והיציאה מהמקום  נעימה. אחרי השהיה קלה, המקובלת בתיבות כאלה בזינוק נמרץ, מפגינה הספארק ביצועים טובים. היא מאיצה היטב ועושה זאת באופן נעים ויעיל. לתיבה פעולה נעימה בסך הכל, וגם אם רעש המנוע נוכח מסל"ד בינוני, עדיין זה צליל גברי מבעבר ולא צליל מנסר כמקובל במכוניות עם תיבה רציפה.
 
שברולט ספארק 
 
ביום עירוני עם עומסי התנועה הכאוטים בלוס-אנג'לס, גמעה הספארק כ-12.5 -12 ק"מ לכל ליטר. לא רע.

התנהגות ונוחות
מאכזב לגלות שאיכות הכבישים בעיר המפורסמת מזעזעת. הספארק מרגישה מעט נוקשה ומתקשה לסנן את שפע הפגמים הקטנים. נראה שדווקא על שיבושים גדולים היא מסתדרת טוב יותר. ואולם מה שמרשים הוא השיפור הגדול בסינון רעשי הכביש והסביבה. זה הופך את הספארק למכונית שכבר מאפשרת לדבר בסלולר תוך כדי נסיעה...  

תנאי הדרך העירוניים לא אפשרו בדיקת התנהגות מקיפה, אבל התחושה הבסיסית בוגרת ומרוסנת עם יציבות כיוונית טובה - על כביש מהיר היא אינה מרגישה כמו עלה נידף. נראה שההגה הופך קל מדי במהירות גבוהה, אבל איך שהוא זה לא הפריע. גם הבלמים חסרו נשיכה ודיוק.

עלו כיתה
שברולט קפצה כיתה עם הספארק החדשה. ממכונית מקורית למראה שלא הרגישה "גמורה", היא הפכה לאחת הבוגרות והבשלות בפלח. השיפור נמצא כמעט בכל תחום ונראה שזה הופך את שברולט ספארק לאחת הטובות בתחום. וכאשר היבואן מבטיח רשימת אבזור גדולה ומחיר  בגזרת הפיקנטו 1.2 ל' אוטומטית, הכתובת על הקיר גדולה. יש לספארק סיכוי גדול להפוך ללהיט הבא בתחום המיני ובצדק. 
 
שברולט ספארק 

15 תגובות לכתבה

לקריאת כל התגובות ברצף
  • 15
    גם אני בדקתי

    סלח לי משה, אך נכנסתי בעצמי רק כדי לראות על מה אתם מדברים. לצערי טעית "ולא דייקת" בנתונים שהבאת.
    בדיקתו של ירון אכן נכונה, נכנסתי לאתר של סקודה באנגליה והמחירים אלו הם:
    גרסת בסיס של סופרב היא 18,640 פאונד עבור גרסה S גיר ידני.
    גרסת SE-L המקבילה לסטייל, הוסף בדף התוספות את כל אלו שנדרשים בכדי להשוות לגרסאת סטייל במפרט שמביאים לארץ אחד לאחד, והמחיר מגיע כבר ל- 29,500 פאונד. גם כאן ירון דייק.
    כנס אחרי זה לגרסאת L&K, בחר מנוע מתאים וגרסאת 4 על 4 והשלם בדף התוספות את כל הדרוש על מנת להגיע לגרסא הזהה לזו שמוכרים בישראל ב 260 אלף שח, הגעתי ל- 39,500 פאונד.
    משמע שבדיקתו של ירון איששה לחלוטין את טענות הכותב, זה אשר הציף בפנינו לראשונה את טענותיו לגבי תמחור חול לעומת תמחור ישראל.

    גם כן טענתו מכמה ימים אחורה, בכל קשת הדגמים במקרה של הסקודה סופרב, יחס התמחור שהוא הצביע עליו העומד בין ישראל לחול עומד על 6.5 שח לפאונד, היתה נכונה (חישבתי), וזאת ללא תלות ברמת הגימור או האבזור, מעניין.
    נזכור שיחס שקל לפאונד עומד בשערי מט"ח כיום על סביבות 5.9 שח לפאונד אנגלי, רק מציין עובדה טכנית.

    בדיקה מקבילה על התמחור של יגואר ישראל, שעשיתי רק בגלל שהשרשור הזה שולח אותי לעשותה, מצאה יחס שאינו מחמיא במיוחד - 14.5 שקל לפאונד. וגם את זה הכותב מהשרשור ההוא הציג, ואכן דייק.
    משמע שאתם היבואן של יגואר פרטנית, יותר מאשר מכפילים את מחיר הרכב גם לאחר שמלוא המיסים כבר הושתו עליו, יחס 14.5 לעומת 6.5

    עכשיו, איני יודע אם ביבוא אישי זה עולה כך או אחרת, למען האמת גם לא רלוונטי או מעניין עבורי, ובהחלט צריך לבדוק את הדברים על בוריים, אך אין ספק שגם ללא בדיקה פרטנית לגבי אפשרות היבוא האישי, משהו מריח פה מעוות, שכן כבר בראיה ראשונית - את מה שכן קל לבדוק (וזה את מחיר ישראלי לעומת מחיר חול) פה כבר מסתמנת מגמה מאד ברורה וזו אינה מחמיאה ליבואן של יגואר בארץ.

    אז משה, הנני בניגוד לאחרים מאד מנומס ועדין בהתנסחותי, בבקשה, תתארגן היטב על תשובתך וחזור אלינו עם נימוקים והסברים עניינים ומשכנעים. במטותא, אל תתייחס לאף כותב, זה אינו מעניין ואינו רלוונטי (וגם לא חשוב). תתייחס רק לעובדות שמוצגות בפניך מטעם הכותבים, מטעמי אם תרצה, ולמספרים שנבדקו באתרי רכב בחול וכפי שהובאו לפנינו.

    30.11.15 | 22:21leo

  • 14
    בדקתי ואתה משקר

    גרסת סטייל של סופרב באתר www.skoda.co.uk עולה 29 אלף פאונד ולאחר שמשווים את האבזור שלה אחד לאחד!!! לאבזור של גרסת סטייל בישראל. וגרסת L&K כבר עולה 39500 פאונד לאחר השואה מקבילה! אז איפה המספרים שלך מר משה ואיפה המציאות. אה, גם שקרת לגבי עלות של סופרב בגרסת הבסיס שמכונה באנגליה גרסת S, היא מתחילה ב 18600 פאונד. נזכיר שאתה החלטת לרשום שמחירה מתחיל באזור של 15 ומשהו אלף פאונד,בלי בושה חתכת במחיא יד 20% ממחירה.
    היי, נשים לב שאפילו האוקטביה מתחילה רק ב 16200 פאונד....
    חבל משה, אתה יורה לעצמך ברגל וכורת את עץ האמון trust הביסיסי בין קוראים לכותבים.כי ברגע שנתפסת בשקרים כבר אבדת אותנו, ולבנות מחדש את האמון שלך יהיה בלתי אפשרי. *לא מובן איך חשבת שלא נבדוק את המספרים שזרקת כאן...
    אגב לנושא השני שהעלאת, יגואר זולה באנגליה הרבה יותר מאשר בארהב בשל מספר סיבות, אחת מהן היא שיגואר כמותג אנגלי תמיד מתמחרת מאד אטרקטיבי בביתה שלה.שנית, הגרסא האמריקאית מלכתחילה היא גרסא מפוארת ומאובזרת יותר מהגרסא הבסיסית הבריטית, מגיע עם מנוע גדול וגיר אוטומט ויותר אבזור.שלישית בארהב יגואר מנסה להתמודד מיתוגית ומיצובית אל מול מגרש של יוקרתיות ממנה כמו פורשה,ולכן היא מנסה לתמחר באופן מנופח מעבר למחירה המקורי.אז אולי יבואן יגואר בארהב למד מכם את השיטה אה מר מאיר,למד מיבואן יגואר ישראל? מה אתה אומר?
    משה, רוצה שנמשיך לבדוק עוד טענות על תמחור שאתה מעלה כאן ונחשוף אותך בערוותך עם שקרים ומניפולציות אחד אחרי השני? האמן לי פרצופת רק יראה רע עוד יותר.
    אני מציע אחרת,קרא למר א ובקש ממנו שיראה לך איך מביאים את היגואר גרסת בסיס לישראל ב 220 אלף שח.הוא אמר ואני מצטט, שקולגה שלו עשה כן. מה לא קראת או שפספסת? הוא אמר עם שהאמור הוא עם עובדה מוכחת שהרכב נוסע על הכביש בישראל, ומוכנות מצידו של הקולגה גם בחינם לתת את כל הידע וההסבר על התהליך להביאה לארץ, מה צריך לעשות ואיך.אז ממה אתה מפחד משה? אני חושב שאנחנו כבר יודעים ממה אתה מפחד ומדוע ממשיך להתחמק מעובדות וממר א, ולכן מדבר כל הזמן על מר א (כאילו שהוא הדיון כאן) ולא טיעוניו, כי אתה כיבואן יגואר לישראל אינך מסוגל (ואסור לך) לאבד את העסק שלך. אז תמשיך לחיות באשליות כאילו ישראל 2015 זה ישראל 1985 בה אין אינטרנט ואין ידע והרגולטור חוסם יבוא אישי.הזמן שבו חגגתם כיבואנים על חשבון בורותו ואי נגישותו של הציבור למידע נגמר ופס מן העולם, ותודות בין השאר (נפרגן למה לא) למר כץ שדחף רבות בנושא בשנים האחרונות שבהן כיהן כשר תחבורה ועשה לכם היבואנים, צרות צרורות לטובת הצרכן הקטן.

    30.11.15 | 21:48ירון

  • 13
    אבל רגע, חשבתי את השטויות של א' גם כשכתב על טויוטה

    אז לפי ההגיון שלך אני מיצג קונצריום של יבואנים, שנזעקו להילחם בתגובות של א' באתר אוטו? אני לא בטוח מי אמור להיות מוחמא יותר - א' או אוטו...
    גרסת הבסיס של היגואר עולה בבריטניה 27,900 פאונד (גרסת הבסיס של הסופרב עולה 15,585, אגב) . זו גרסה שלא מיובאת כלל לארץ. גרסת הבסיס המקומית היא עם מנוע חזק יותר, ואבזור רב יותר.
    שים לב - הגרסה המקבילה (מבחינת מנוע, לאו דווקא אבזור) לזו שנמכרת בארץ, עולה בארה"ב 51,000 דולר. בערך 200,000 שקלים. ורב המכוניות עולות בארה"ב בין חצי ל-40% ממחירן בארץ.
    אם מישהו הצליח להביא לארץ XF ב-220,000 שקלים אז מתקיימת אחת מהאופציות הבאות או שילוב שלהן - היא לא חדשה באמת (כמו רוב המכוניות שמגיעות ביבוא אישי), זייפו חשבוניות כדי לשלם מס מופחת (עניין נפוץ מאוד בתחום היבוא האישי) או שמדובר בכלל בדור קודם.

    אגב, לפני שאתה רץ להאמין לכל מילה של א', אולי כדאי שתבדוק נתונים בעצמך. יכול לחסוך לך איזו פדיחה או שתיים, שלא לדבר על לתת לך תמונה אמיתית של העולם. הסופרב שעולה בבריטניה 28,740 פאונד היא גרסת ה-L&K הבכירה, זו שעולה בארץ 260,000 שקלים. לא 185,000 שקלים. סתם, שתדע.
    להיות פופוליסט זה קל כשהקהל שלך לא בודק את הטענות שלך.

    28.11.15 | 20:44משה

  • 12
    תגובה למשה יבואן יגואר לישראל

    כנראה אתה לא קורא או מתעלם. אתה אמרת שהרכב עולה 27900 פאונד באנגליה,מר א הראה לנו רכב יותר יקר שעולה באנגליה 29 אלף פאונד ועולה בישראל רק 185 אלף שח.עוד פעם בוא נראה:אתם מבקשים בארץ על רכב של 27900 פאונד 450 אלף שקל, ויבואן מתחרה צמפיון מוטורס מבקש על רכב יקר יותר באנגליה רק 185 אלף שח בארץ.מדוע אתה כנציג היבואן מאיר מתעלם מהנתון הזה? עוד הסביר לנו מר א,שהמחיר באנגליה הוא אחרי מסים שם,וזה נכון: באנגליה יש 20 אחוז מעמ שזה יותר מבישראל, ובאנגליה יש כמדומני גם 30 אחוז מס קניה על מכוניות. מה שאומר שמחיר רכבים שעולה לצרכן סביבות 27 אלף פאונד כמו היגואר המדוברת, צריך להיות לצרכן ישראלי שקונה זאת כתייר עם דרכון משהו כמו 18-20 אלף פאונד פטור ממס. שזה בשקלים אזור 100-120 אלף שח. תעשה חישוב הובלת רכב לישראל פלוס תשלום מיסים שבארץ מכפיל את מחיר הרכב, והמחיר של 220 אלף שח ביבוא אישי נשמע לפתע מאד הגיוני.תשמע משה, לא יודע מה איתך,אבל ככל שאתה מגיב יותר לכותב א וגם לי, אתה רק עושה לעצמך ולמותג שאתה מייצג שירות עוול, ולכותב א שירות דוב.אתה רק מחזק את מה שהוא כותב עליכם היבואנים החמדנים. ועוד דבר כתבת, שמר א הוא נגד היבואנים באופן גורף,אז איך תסביר שהוא דווקא שיבח כאן יבואן אחר בתחום הפרימיום, כתב שיבואן קאדילאק לישראל דווקא מתמחר את רכבי קאדילאק באופן הוגן בדומה למכוניות שאינן פרימיום? קצת מעמיד את הטענות שלך כלפיו באופן מגוחך תסלח לי..אגב,יבואן מאיר ידוע זה שנים כיבואן יקרן, זה לא רק ביגואר אלא גם במכוניות הונדה שלו שתמיד היו יקרות יותר מהמתחרות הישירות שלה כמו טויוטה, זאת בשעה שבעולם הרחב טויוטה והונדה מתחרות ישירות ומשווקות תמיד באותו מחיר.מה זה אומר? זה אומר שיש כאן מגמה קבועה של יבואן מאיר, והיא להיות יקרן וחזירי.כאן א כנראה גם צדק כשהאשים אתכם והוא מגובה בעובדות מהשטח שכולנו חובבי הרכב מכירים.קבל עצה מחובב מוטורי רב נסיון, ככל שתמשיך לנסות ולקעקע כותבים שחושפים אתכם היבואנים כחזירים חמדנים,כך רק תחזק את טענותיהם. והכי גרוע והכי לא פוליטיקלי קורקט היום, זה להיות כותב מטעם יבואן. זהו מגרש שמראש אתם מפסידים בו עוד לפני שהתחלטתם לכתוב, כי האוזן הקשבת אליכם היא ברת סבלנות מאד קצרה וחשדנות מאד גבוה. דבר עם היחצן של החברה שלך,הוא יאמר לך שלא לכתוב כאן יותר כי זה יותר מזיק לכם מאשר משרת את האינטרס שלכם.ואם חלילה בשביל מאיר אתה הוא היחצן בכבודו ובעצמו,אזי אבויה לבעל החברה שמעסיק חובבנים כמותך בתחום יחצנות,כי עושה רושם שאתה גרוע בו במיוחד.

    27.11.15 | 20:27ירון

  • 11
    עם ימכר בסביבות 70K לאוטומט יש סיכוי להצליח בארץ   ל"ת

    ללא תוכן

    27.11.15 | 18:05סוכן רכב

  • 10
    ירון - אז אני יבואן של שברולט או של יגואר?

    או אולי של כל אחד מהמותגים האחרים שבהם א' מדבר שטויות?
    או שאולי אתה יכול להסביר לי איך ימכרו בארץ יגואר XF, שעולה 50K דולר בארה"ב, ב-220,000 שקלים אחרי מיסים?
    פעם היה כאן את פרופסור שיווקי, שלא משנה על איזה אוטו - היה אומר שחבל שלא מביאים אותו ב-30,000 שקלים פחות, כי אז זה היה להיט. עכשיו יש את א' שבטוח תמיד שהוא יודע יותר טוב מכל היבואנים - למרות שמההודעות שלו ברור שאין לו מושג בשיווק בכלל, בשיווק מכוניות בפרט.
    אבל כנראה שתמיד יהיו אנשים כמוך, שבטוחים שכל מי שאומר משהו "נגד", בטוח צודק...

    27.11.15 | 16:38משה

  • 9
    ניראה כמו כתבה ממומנת

    הרכב יוצא יותר מידי טוב בשביל שברולט

    27.11.15 | 13:17איל רוזן

  • 8
    קופסת טונה....   ל"ת

    ללא תוכן

    26.11.15 | 23:24BLAT

  • 7
    אין ספק ששברולט משתפרת כל הזמן, אין לה ברירה...

    שברולט חרטה על דגלה להיות תחרותית גם מחוץ לאמריקה...
    להיות תחרותית מול מתחרות מקוריאה ויפן זה מחייב להציג שיפורים ועידכונים בקצב מסחרר....זה מחייב לשפר את השירות...אחרת המתחרות רק ינגסו בעוד פלחי שוק, זה יוביל לירידה בביקושים למותגי GM ואז הם יהיו עוד פעם על סף אבדון....

    26.11.15 | 20:17דן

  • 6
    קצת הגזמנו עם ירידת ערך

    זה נכון ששברולט לא שומרת טוב על ערכה אבל אין מצב למצוא ספארק גם מהשכרה בת 3 ב15-20 אלף
    הדגם הנוכחי יש לו מה להציע, למרות שלא יהיה לו קל להתחרות באותה גזרת מחיר כמו הפיקנטו יונדאי I10 המעולות

    26.11.15 | 19:17מי זה א. אני ב

  • 5
    משה רק הצדקת את א

    אתה יבואן שנדפק כאשר חושפים אתכם בערוותכם
    וכשאין לכם נמה לנגח בעובדות אז אתם נתפלים לכותב עצמו.מה אתם חושבים שאנחנו הקוראים דבילים?

    26.11.15 | 19:01ירון

  • 4
    שיביאו גיר ידני במחיר טוב   ל"ת

    ללא תוכן

    26.11.15 | 18:56יאללה

  • 3
    שי, עזוב - זה א' הידוע - יודע כל ומאסטר עולם הרכב הישראלי

    תעקוב אחרי התגובות שלו באתר, תמיד היבואנים גנבים, תמיד אין להם מושג איך לעשות את העבודה, תמיד הוא יודע הרבה יותר טוב מהם...
    עכשיו הוא גם מתרחב לכתבים - הוא לא יודע על איזה דגם נהג הכתב, הוא לא יודע מה יהיו ההבדלים בין הדגם האמריקאי לזה שישווק בארץ (רמז - שברולט לא משווקת יותר באירופה, וחלק גדול מהדגמים מגיעים מארה"ב), אבל זה לא עוצר אותו מלקבוע שהכתבה ממומנת.
    כשיש לי כח אני מתייחס ומראה כמה שטויות יש במה שהוא כותב, אבל זה קצת כמו להילחם בטחנות רוח.
    עזוב, אני מחכה שיביא לי יגואר XF חדשה, אוטו של 50,000 דולר בארה"ב, ב-220,000 שקלים, כמו שהבטיח בתגובה אחרת שלו...

    26.11.15 | 14:45משה

  • 2
    ספארק היא מכונית קוריאנית

    מיוצרת בקוריאה ותוכננה באירופה (אופל) ואין בעיה למכור ביד שניה למכונית שוק ערני ואם המכונית במצב טוב היא תחטף מיד. נשים מאוד אוהבות את הדגמים האלה אפילו בגיר ידני.
    אז יש לה מקום בארץ וזה תלוי בעקר בתמחור של היבואן. במחיר נכון היא יכולה להוות תחרות לפיקנטו ול i10

    26.11.15 | 14:07שי

  • 1
    קדימה+צד+ גלגלים I20 דגם יוצא

    קצת העתיקו הייתי אומר, תקחו I20 דגם יוצא נראה סדיוק כךף גם גלגלים והגה. מאחורה יותר ניסן NOTE או KIA PICANTO
    בקיצור לקחו כמה דגמים יחסית מוצלחים, ויצרו רכב, שנראה טוב

    26.11.15 | 11:41יוסי

חם באתר

מבצעי רכב בשוק הישראלי

מבצעי רכב, ימי מכירות , חיסולי מלאי בסוכנויות רכב ואצל היבואנים

ליסינג ומימון לרכב

קונים רכב בליסינג פרטי? קבלו טיפים והצעות אטרקטיביות כאן

לקסוס RX450h במבחן דרכים

יוקרה היברידית בשטח

איזה מחירון רכב קובע?

מחירון לוי יצחק או יד2? באיזה מחירון רכב לבחור כאשר רוצים למכור או לקנות רכב?

אוטו לוגו (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה)