יום שישי השחור, Black Friday אם תעדיפו להיצמד למקור, הוא חגיגה מטורפת של תרבות הצריכה. בארה"ב, שם התחיל כל הסיפור, התופעה הפכה כל כך רצינית שערוצי החדשות החלו מסקרים את האירוע. ולא פלא, המון צמא למבצעים צובא על דלתות הקניונים וחנויות שעות לפני פתיחת הדלתות, ולא פעם העניין מדרדר למהומת דחיפות הכוללת פצועים. תענוג של ממש.

ואז הגיעה ה"אומה המוטורית" והראתה לכולם שאפשר לעשות את זה יותר טוב. חברת HOONIGAN, זו שאחראית בין היתר לסרטוני הג'ימקאנה של קן בלוק, הוציאה סרטון לכבוד אותו אירוע קניות מטורף.

הסרטון מתרחש בתוך מתחם קניות נטוש בלוס, אנג'לס שנקרא קניון הווטהורן (Hawthorne) שנבנה ב-1977 וננטש סופית ב-1999. כריס פורסברג וראיין טורק, שני נהגים המתחרים באליפויות דריפטינג אמריקאיות, מספקים הופעה מרשימה של שליטה במכוניות דריפטינג מקצועיות – שתי ניסאן 370Z עם כ-1000 כ"ס כל אחת.

האם זו תחילתו של ענף ספורט חדש? סביר להניח שלא, אבל זה בטח שימוש יותר טוב בקניון הנטוש ממה שנעשה בו עד היום - ודרך הרבה יותר מהנה לבזבז כסף ביום שישי השחור. אתם יודעים מה, אנחנו לא מצליחים לחשוב על שום קניון בהיסטוריה שנעשה בו שימוש טוב יותר...