לקסוס חשפה בדטרויט את מכונית הקופה הגדולה שלה, שממדיה כמו של סדרה 6 של ב.מ.וו. אקיו טויודה (Akio Toyoda), האחראי על המיתוג בלקסוס, הצהיר כי ה-LC 500 היא מכונית חשובה עבור לקסוס מכיוון שהיא מבטאת את הדרך החדשה שלו, המבוססת על תשוקה וייחודיות.
לייעוץ חינם עם מומחי הרכב של אוטו על כל הדגמים חייג ל-3262* או לחץ כאן

העיצוב מבטא את הקו הנוכחי של המותג, ההשראה היא מקונספט LF-LC שהוצג בתערוכת דטרויט הקודמת - והתוצאה בוטה ומרשימה. החלק הקדמי המחודד, צללית הצד והישבן הרחב (המודגש בגלל הגג הצר) לא מותירים ספק באיזו מכונית מדובר ומה המסר שהמותג רוצה להעביר. כאן מדובר בדינאמיות ודרמה והמושג "איפוק" לא נכלל בהנחיות למעצבים. בסיס הגלגלים הארוך (287 ס"מ) לא משאיר סרחי עודף גדולים. השבכה הגדולה, דמוית שעון החול, נמצאת גם כאן והפעם הרשת עשויה מעוינים רבים להדגשה נוספת. יחידות התאורה הקדמיות (מסוג לד) נפרדות אך מתמזגות ביניהן.

לקסוס LC 500 - קופה גדולה ויוקרתית
צילום: מנהל
עיצוב סביבת הנהג דרמטי לא פחות, עם שפע סיפונים, משטחים וקימורים בפאזות שונות ושימוש בפסי מתכת בוהקת לאורך ולרוחב, שלא לדבר על המחיצה בימין הקונסולה המרכזית, והוא מרוכך רק באמצעות דיפון עור מלא - מהשמשה ועד לתחתית סביבת הנהג, מדלת שמאל ועד דלת ימין - ונמצא גם במושבים, בהגה ובדלתות. גם התפרים מוסיפים לא מעט להופעה. לוח המחוונים דיגיטלי ומימינו צג ענק.
לקסוס LC 500
צילום: מנהל

לקסוס LC 500 משתמשת בפלטפורמה חדשה לגמרי, וגם כאן נשמר המבנה של מנוע קדמי-הנעה אחורית. השלדה עשויה פלדה קלה ולפי לקסוס היא יותר קשיחה מהשלדה מסיבי פחמן של ה-LFA, מכונית העל (שייצורה הופסק) של המותג. יחידת הכוח לקוחה מ-RC-F: מנוע V8 בנפח 5 ליטר עם 467 כ"ס ו-53.7 קג"מ. אל המנוע משודכת תיבת הילוכים אוטומטית עם לא פחות מ-10 הילוכים. תיבה זו היא פרי פיתוח של לקסוס ושל יצרנית תיבות ההילוכים היפנית אייסין. לקסוס מצהירה כי זמן החלפת ההילוכים קצר יותר מזה שבתיבה אוטומטית-רובוטית דו מצמדית.
לקסוס LC 500
צילום: מנהל

לקסוס לא מנדבת הרבה מידע לגבי הביצועים, אך מציינת כי התאוצה מעמידה ל-96 קמ"ש אורכת פחות מ-4.5 שניות.
לקסוס LC 500 - קופה גדולה ויוקרתית
צילום: מנהל