ברוכים הבאים למדור חניית החלומות. הכללים פשוטים – לחולם הנבחר יש תקציב של 400,000 ש"ח אותו הוא צריך להוציא על מכוניות – ואך ורק על מכוניות. בלי לשמור כסף לתחזוקה, בלי לשים בצד קצת כסף לשיפוץ של המקלחת. התנאי היחיד – המכונית מוצעת למכירה, בארץ, בזמן כתיבת המדור. אם כחדשה ואם כמשומשת (משמע – מופיעה בלוחות המכירה).

כמו אצל הרבה נערים בשנות ה-80, גם בחדרי היו תלויות תמונות של למבורגיני קונטאש לצד צילומים של סמנתה פוקס, והן תמיד הביטו בי במבט של "אנחנו כאן מחכות רק לך". או כך חלמתי. אז נכון שסמנתה כבר לא ילדה, ובטח ובטח שלא הקונטאש שלי.

אבל ככה זה בחלומות: אלה שהופיעו בהם נשארו צעירות ויפות לנצח. היום אני כבר לא ילד והחלומות קצת השתנו (מישהו אמר "לסגור משכנתא"?) ואם בחניית חלומות עסקינן אז החלטתי שאת החלום הזה אני בהחלט רוצה להגשים.

אב, לשלושה
בתור אב לשלושה ונהג ההסעות במשפחה עלה הצורך ברכב שייקח את כולם בבטחה ובהנא(ע)ה, שיהיה סולידי דיו ולא מושך מבטים, אולי אפילו נחבא אל הכלים. הבחירה לא הייתה קלה (בכל זאת 1.5 טון) אבל בסוף נמצאה הכלה.

לאחר שיטוט ביד 2 מצאתי אותה מוכנה ומזומנה למשימה: אודי S4 משנת 05', שחורה, יד שישית וידנית(!) עם 345 סוסים מוכנים באורווה. היא נראתה תמימה למראה, ואלמלא רביעיית המפלטים מאחור, הגלגלים והקליפרים הענקיים, הייתי חושב שהיא A4 עם סמלים שנקנו ב-eBay. אבל ככה אני אוהב אותן, תמימות. עד ש.... נכון שהיא עברה קצת הרבה, אבל אני בטוח שיש לה עדיין מה לתת. המוכר כתב שהוא קצת גמיש, אז לאחר מיקוח סגרנו על 140,000 שקלים. למה להיות קטנוניים? עכשיו אני רגוע ואפשר להסיע את הילדים לבית ספר.
גם החולמים של שנות ה-80' התבגרו / חניית החלומות
צילום: מנהל
יש איך להסיע את הילדים
הרכב הבא שלי הוא חלום די חדש שהגיע עקב פריחת המכוניות היפניות בשנות ה-2000; מאזדה 3 אפור ליסינג? ואם אמרנו 2000 אז הלכתי על כל הקופה, במקרה זה רודסטר. ניחשתם נכון: הונדה S2000, שנת 2000 בצבע לבן. יש לה הנעה אחורית ומנוע שמאיימים לזרוק אותך למעקה הבטון הקרוב למקום מגוריך אם לא תדע להתנהג יפה. החלטתי להסתכן וצלצלתי. המוכר התחייב שהרכב שמור בקפידה ומעולם לא היה על הצד (הלא נכון; הגג) אז קניתי. ככה הלכו עוד 118,000 שקלים ועוד מקום בחניה נתפס.

אחרי נסיעה על הצד (הנכון) עם גג פתוח בשעות הערב הבנתי ששערות לא יישארו לי. החלטתי לכן לשמור על הקיים והגעתי למסקנה שקסדה היא הפתרון המושלם – ואם אפשר שיהיה זה אופנוע כביש טהור, מה טוב. חיפוש מהיר בהיצע המגוון הביא אותי להונדה. RR CBR1000 שנת 2006. המחיר 45,000 שקלים והוא הגיע בכחול ובצהוב. אם כבר חלום, אז עד הסוף, לא? עכשיו נשאר לי רק להוציא רישיון. (הערת אזהרה: לעלות על כלי כזה מיד אחרי קבלת רשיון, זה לא רעיון מוצלח. המערכת).
גם החולמים של שנות ה-80' התבגרו / חניית החלומות
צילום: מנהל
יש איך לאבד את הרישיון

חפש את האישה. ועבורה
התקציב כמעט נגמר ונשארו לי קצת פחות מ-100,000 שקלים ועוד לא מצאתי משהו לאישה, מה שמסכן את כל חניית החלומות שלי. אז אחרי מסע שכנועים מצדי, שג'יפ גדול בשבילה ומחיר הדלק יקר בשביל שנינו, היא הסכימה להסתפק ברכב קטן, אבל בתנאי אחד: שיהיה אוטומטי. לא הייתה לי ברירה, הייתי חייב להסכים ושיטוט ארוך הביא אותי שוב לחברים מגרמניה.

הרכישה האחרונה הגיעה בצורת גולף, ואפילו נמצאה אחת במחיר מבצע. גולף GTI עם תיבה דו-מצמדית מ-2012 ובמחיר של 95,000 שקלים. עכשיו אני רגוע, קיימתי את הבטחתי והאישה מרוצה; ככה זה כשאתה אבא לילדים – הכי חשובה לך זו הבטיחות.

מה שנשאר עכשיו זה רק להזמין גרר שיביא את חניית החלומות הזו אליי הביתה; את המקום לאחסון כבר אמצא לבד.

גם החולמים של שנות ה-80' התבגרו / חניית החלומות
צילום: מנהל
ויש אוטו סולידי לאישה כדי שתסיע אותך אחר כך