ניב אורון ראש אודי ישראל, שסיכם שנת שיא למותג ב-2015, צופה שתחום היוקרה בשוק הרכב הישראלי ימשיך לגדול ובאופן מהותי. תחום היוקרה בישראל גדל באופן מאוד בולט בשנה האחרונה. המכירות בו עלו בכ-33% במהלך 2015 לעומת 2014, אך לפי אורון הנתח שלו מכלל השוק, שעמד על 4.7 %, יכול לצמוח בשנים הקרובות עד ל-8%.
אודי שעם 3344 כלים שברה את שיא המכירות השנתי שקבעה ב-2014 צפויה לפי אורון להמשיך ולהוביל את תחום היוקרה גם השנה, ולשבור עוד שיא מכירות גם ב-2016. הקלף החזק של אודי לפי אורון, עשוי להיות ה-Q2, רכב פנאי חדש שיהיה קטן וזול מה-Q3 ויציג נישה חדשה בתחום היוקרתי. ה-Q2 עשוי להגיע אלינו לקראת סוף 2016. בנוסף האודי A4 החדשה בשנה מלאה ראשונה צפויה להרים את מכירות הדגם.
אודי גם תחל בקרוב בשיווק מהדורה מוגבלת של ה-A3 עם חבילת תוספות קוסמטיות של קו ה-S ליין בתוספת של 5000 שקלים בלבד.
בקצה הספורטיבי יותר תוסיף אודי למבחר את ה-+S8, מהדורה ספורטיבית יותר למכונית הדגל של המותג. למכונית מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.0 ל' שמייצר 605 כ"ס (לעומת 520 כ"ס ב-S8) והיא מאיצה למאה קמ"ש ב-3.8 ש'. המחיר יעמוד על 1,195,000 שקלים.
אודי בדרך לעוד שיא
צילום: מנהל