טויוטה ישראל מתחילה בשיווק טויוטה ראב 4 המחודש אשר הוצג בגרסה האירופאית בפרנקפורט 2015 (הגרסה האמריקנית מספר חודשים קודם).

הבשורה הגדולה מבחינת היבואן היא הוספת גרסה היברידית עם מנוע ה-2.5 ליטר המוכר של טויוטה, שיחד עם חטיבת הכוח החשמלית מייצר 200 כ"ס. אלה מביאים את הראב 4 ההיברידי מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 8.3 שניות לעומת 10.7 בדגם הרגיל. הראב 4 ההיברידי אינו רק חזק אלא גם חסכוני ובטויוטה מדווחים על צריכת דלק ממוצעת של 19.6 קמ"ל וציון 3 בדירוג הירוק. מעניין לציין שלטויוטה ראב 4 ההיברידי שיימכר כאן יש הנעה קדמית לעומת כפולה בגרסאות הבנזין (בעולם קיימת גם גרסת הנעה כפולה היברידית).
טויוטה ראב 4 המחודש
צילום: מנהל

נוהל מקובל
כנהוג במתיחות פנים עיקר השינוי החיצוני הוקדש לקצוות ובייחוד לחזית. כמו שכבר סיפרנו בעבר הרכב קיבל חזית שמיישרת קו עם העיצוב החדש של טויוטה ונעזרת בתאורת לד חדשה מאחור ומלפנים (ליום). השינוי בתא הנוסעים קוסמטי בלבד.

כמקובל במתיחות הפנים האחרונות של טויוטה הוגדלה קשיחות המרכב דרך הוספת הלחמות, חיזוק חלקי מתלים ועוד. מתיחת הפנים שיפרה גם את העידון, בייחוד כאשר בטויוטה מספרים על הוספת חומרים סופגי רעש (בעיקר מאחור). טויוטה מבטיחה שהעדכונים שיפרו גם את ההתנהגות ואת נוחות הנסיעה.

מחירי טויוטה ראב 4 המחודש יחלו ב-170,000 שקלים והוא יכלול חישוקים קלים ("17), מערך מולטימדיה בגודל "7 (טויוטה טא'ץ 2), מצלמה אחורית ובלוטות'. כמו כן יצויד הרכב בבקרת שיוט.

גרסת הפרימיום תעלה 180,000 שקלים ותציע בנוסף בקרת אקלים מפוצלת, תפעול חשמלי לדלת תא המטען, חיישני תאורה וגשם, מראה מתכהה אוטומטית ועוד. הגרסה ההיברידית תעלה 190,000 שקלים ותוסיף מפתח חכם, ותאורת לד.
טויוטה ראב 4 היבריד
צילום: מנהל