שיהיה במזל, נולדה לכם שביעייה! לאחר חבלי לידה מרובים נולדו שבעת מנחי טופ גיר (טוב, לא בדיוק שבעה מנחים - וזה גם כולל את הסטיג, אבל היי, זה לא הזמן להיות קטנוניים). זה לא סוד שתהליך הפיטורין של ג'רמי קלארקסון, המגיש האגדי של התוכנית שפוטר בעקבות תקיפת אחד מאנשי הצוות, הניב קשיים ל-BBC - הן בשל יכולות ההגשה שלו והן לאור העובדה שאיתו עזבו גם שני המגישים הנוספים, ריצ'ארד האמונד וג'יימס מאי, ואנשי ה-BBC נדרשו למצוא מי ימלא את נעליהם הסופר-גדולות של הטריו המפורסם.
כריס האריס
צילום: מנהל
גם כריס האריס

הראשון להגיע היה כריס אוונס (Chris Evans). לפני כשמונה חודשים הודיעה הנהלת ה-BBC על הצטרפותו של שדרן הרדיו המוכר (בבריטניה) לצוות ההגשה של טופ גיר. בנוגע לשאר הצוות, היו שמועות רבות, כאשר נראה שזו שהגיחה בשלהי דצמבר האחרון דווקא הייתה נכונה - לפיה כריס האריס (Chris Harris) וסאבין שמידט (Sabine Schmitz) יגיעו גם הם לתוכנית. לפני שבוע בדיוק אישרו ב-BBC את הגעתו של לא אחר מאשר מאט לבלאנק (Matt LeBlanc), הלא הוא ג'ואי מסדרת הטלוויזיה המצליחה (מצליחה זה אנדרסטיימנט...) 'חברים'.

סאבין שמידט
צילום: מנהל
גם סאבין שמידט
עכשיו, ממש עכשיו, יום ה' ה-11 לפברואר, ה-BBC יצאו בהודעה רשמית בה סיפרו שבנוסף לשמות שהוזכרו כאן, ייקחו חלק בתוכנית גם אדי ג'ורדן (Eddie Jordan), אקס פורמולה 1 (ומי ששם זה אינו מוכר לו - קודם שילך לעמוד בפינה כחצי שעה, עונש) ולצידו גם כתב הרכב רורי רייד (Rory Reid) וכמובן, אחרון חביב - הסטיג, שימשיך לשתוק ולתת בגז.
אדי גורדן
צילום: מנהל
וגם אדי ג'ורדן!
התוכנית, אגב, תגיח למרקע ב-8 למאי השנה.
טופ גיר
צילום: מנהל
האם הצוות החדש יוכל להיות תחליף ראוי לטריו האהוב?