סיאט ישראל החלה בשיווק גרסת הקופרה החזקה לאיביזה המחודשת. כמו הפולו GTI של פולקסווגן, כך גם האחות הספורטיבית ביותר בהיצע סיאט איביזה קיבלה את מנוע ה-1.8 ל' טורבו שמייצר 192 כ"ס.
גרסה זו מוצעת כרגע עם תיבה ידנית בלבד ובמחיר של 137,000 שקלים - מה שהופך אותה, רשמית, להוט-האצ' הזולה בישראל. בכך ממשיכה סיאט את מגמת ההתחממות בתחום מכוניות הסופרמיני החמות שקבלו לאחרונה מחירים נמוכים מבעבר. האחות המקבילה מבית פולקסווגן, פולקסווגן פולו GTI, עולה כיום 146,500 שקלים (לגרסת 3 דל', ידנית) ואילו פיג'ו 208 GTI הוזלה ל-148,500 שקלים (140,000 שקלים במבצע מתמשך; גם כאן 3 דל', ידנית).
סיאט איביזה קופרה בישראל
צילום: מנהל
סיאט איביזה קופרה המחודשת הגיעה לישראל

מהדורת הקופרה החדשה מאיצה למאה קמ"ש ב-6.7 שניות ורושמת מהירות מרבית של 235 קמ"ש. בניגוד לפולו GTI, האיביזה קופרה מוצעת רק עם תיבה ידנית (6 היל') - וכרגע לא ברור מה יעלה בגורלה של התיבה האוטומטית (רובוטית דו-מצמדית, 7 היל').
הקופרה נבדלת מאחיותיה התמימות בחזית ופגושים אגרסיביים יותר, מפלט אחורי גדול במרכז, קליפרים אדומים, גג-שמש חשמלי, חישוקי "17, פנסי קסנון ותאורת לד אחורית וליום (DRL). מבפנים, תוצע הקופרה עם מושבי ספורט ייעודיים, צג מגע (6.5") ודוושות אלומיניום. כמו כן, ישנה אפשרות לבחירת מצבי נהיגה (עם שליטה בהיגוי ובמצערת), חיישני גשם ותאורה ובקרת שיוט.
סיאט איביזה קופרה בישראל
צילום: מנהל