עופר אבניר, יבואנית קימקו בישראל, השיקה אתמול (חמישי) את גרסת ה-250 סמ"ק לדאון טאון 350. הקטנוע זהה בכל לגרסה הגדולה ביותר, פרט למנוע המהווה גרסה מוגדלת-נפח למנוע ה-200 סמ"ק של קימקו.
קימקו דאון טאון 250 - למרכז העיר ומחוצה לה
צילום: עופר אבניר
קובי גילון, סמנכ"ל חטיבת הדו-גלגלי של עופר-אבניר, מסר כי גרסה זו נוצרה על-ידי קימקו במיוחד עבור השוק הישראלי לפי בקשת עופר-אבניר. הסיבה לכך היא פרמיית הביטוח הזולה יותר לקטנועים בנפח זה.
גילון ציין כי הקטגוריה של קטנועי 250 סמ"ק היא השנייה בגודלה אחרי זו של 125 סמ"ק. לפי גילון, קטגוריה זו צפויה לגדול במהלך השנה, יחד עם כל השוק הדו-גלגלי בכלל ותחום הקטנועים בפרט, בשל עבודות התשתית לרכבת הקלה. היקפן של עבודות אלה עתיד לגדול, מה שיגרום להגברת עומסי התנועה. בנוסף דיווח גילון כי יבואני הרכב הדו-גלגלי פועלים להורדת פרמיית הביטוח לכלים אלו.
קימקו דאון טאון 250 הוא הקטנוע השני שעופר-אבניר מציעה בנפח זה, לצד פיאג'ו X EVO. אולם, שלא כמו הפיאג'ו, לדאון טאון מבנה "רגיל" כמקובל בעולם הקטנועים ועיצוב עכשווי בולט בהופעתו. לפי גילון, עופר-אבניר שואפת להוביל את הקטגוריה - אך סירב להתייחס לצפי מכירות.
פרטים
המנוע המוזרק המשרת את הדאון טאון מייצר הספק של 23.2 כ"ס. בתחום הבטיחות תצוין מערכת ABS תקנית; מדובר בפריט נדיר יחסית, שהוצע עד היום רק בסאן-יאנג ג'וי-מקס 250 בגרסת ה-Sport. לוח המחוונים חדש ואמור להיות קריא יותר והוא מורכב על בסיס גדול יותר, המאפשר מצדו התקנת מעמד לסלולרי. בתחום האחסון יצוינו תא כפפות מגודל וחלל לשתי קסדות.
קימקו דאון טאון 250 - למרכז העיר ומחוצה לה
צילום: עופר אבניר
אבזור, תשלומים, מחיר
עופר-אבניר בשיתוף אבזריון, מציעה לרוכשי הקטנוע שלוש חבילות הכוללות קסדה, מעיל וכפפות. חבילה "1" כוללת קסדת שואי סגורה, מעיל אלפיין סטאר וכפפות פייב ב-2300 שקלים במקום 3170 שקלים (הנחה של 27%); חבילה "2" כוללת קסדת שואי נפתחת, מעיל אלפיין סטאר וכפפות של אותו מותג ב-4330 שקלים, במקום 5774 שקלים (הנחה של 25%); חבילה "3" כוללת קסדת ניטרו נפתחת, מעיל בלייד וכפפות של ספידי ב-1295 שקלים, במקום 1995 שקלים (הנחה של 35%).
עופר-אבניר מציעה מספר מסלולי רכישה: 60 תשלומים דרך מימון ישיר או 24 תשלומים בכרטיס אשראי או בצ'קים מאושרים (ERN). השיווק החל מיום ראשון, 6.3, ומסע הפרסום יתבסס על דימוי של מתאגרף בזירה.
מחיר קימקו דאון טאון 250 עומד על 29,700 שקלים, כולל אגרות רישוי.
קימקו דאון טאון 250 - למרכז העיר ומחוצה לה
צילום: עופר אבניר