החל משנת 2013, Certina היא השותפה והשעון הרשמי (Timekeeper) של אליפות העולם בראלי WRC. הסביבה המאתגרת והדינאמית של הספורט המרגש הזה מהווה חיבור מושלם למותג השוויצרי של השעונים הספורטיביים - Certina. חברת Certina משווקת במדינות רבות בעולם בהן ספורט מרוצי הראלי פופולארי מאוד ויחד עם חסות מתמשכת מגבירה את פעילותה בשוק העולמי.

בתור שותפה והשעון הרשמי של WRC, למותג Certina נוכחות דומיננטית בכל שלוש עשרה מרוצי אליפויות העולם של ה-WRC. החל מינואר ועד נובמבר 2014, המותג סרטינה יופיע על לוחות זמנים בשידורי הטלוויזיה, על שלטים לאורך המסלולים, בנקודת ההתחלה ויקבל את פני הזוכים בגב פודיום הזוכים. Certina משתמשת בשותפות שלה עם מרוצי ה-WRC כפלטפורמה להגברת המודעות העולמית למותג תוך שילוב מרוצי מכוניות הראלי לאסטרטגית השיווק הכללית. פעילויות ה-WRC מהוות הזדמנות אידיאלית ל- Certina לחזק את מעמדה בראש השוק.

צמיחת מודעות מותג
סיבה חשובה למעורבות Certina באליפות הראלי היא הפופולאריות העצומה של הספורט הזה. לדוגמא בסקנדינביה, בשוודיה, בנורבגיה, בפינלנד ובדנמרק קהל המעריצים של WRC מורכב מאנשי איכות ושם Certina הינה אחת ממובילי השוק. צמיחת המודעות למותג תופסת תאוצה בגרמניה, ספרד, בריטניה, ארגנטינה ופורטוגל – מקומות שמארחים מרוצי ראלי של ה-WRC. ביוני 2014, אחד ממרוצי האליפות התקיים בפעם הראשונה בפולין, מדינה המהווה אף היא שוק חשוב עבור Certina.

ספורט הראלי – השילוב המושלם לתדמית המותג
המותג Certina עובד צמוד עם עולם הספורט המוטורי החל משנות השבעים. המותג הינו שותף הפרימיום של קבוצת סאובר F1 משנת 2005. השותפות עם WRC היא תוספת אידיאלית לפעילויות החסות בפורמולה 1. בין 2002-2005, סרטינה נתנה את החסות לנהג המרוצים הסקוטי קולין מקריי (אלוף WRC 1995) ולפטר סולברג (אלוף WRC 2003).

כל מי שחפץ להצליח בעולם הראלי, רודף אחר טכנולוגיה ודיוק כמו סיבולת וריכוז. התכונות הללו חשובות גם בעבודה היומית של המותג והופכות את ה-WRC לשידוך מושלם לשעוני Certina הספורטיביים והאמינים.

אמינות, דיוק וחדשנות היוו את הקו המנחה של פילוסופית Certina מאז 1988, שנת ההקמה של החברה. ב-1959, סרטינה פיתחה את רעיון הDS (Double Security) המפורסם שלה, במטרה להביא לשעוניה הגנה מפני מים וחוסן יוצאי דופן. ל Certina- מחויבות ארוכת טווח לספורט בכלל ולספורט המוטורי בפרט. Certina עמדה לצידם של כוכבי ספורט כמו פטר סולברג, רוברט קוביקה, מייקל דוהאן, אלכס קריבלה ואף אגדת עולם האגרוף הבינלאומי – מוחמד עלי. החל משנת 2005, Certina הינה השותפה הרשמית עם קבוצת סאובר של אליפות הפורמולה 1 והחל מ-2013, השעון הרשמי של אליפויות העולם בראלי של הWRC. המותג Certina בין המובילים בתחום שעוני הספורט בעולם ונמכר בלמעלה מ-60 מדינות ברחבי העולם.


"ארו – אסיה " יבואנים בלעדיים
שד' שאול המלך 1 – ת"א. טל: 03-6857520
לפרטים נוספים: www.euro-asia.co.il
אתר החברה: www.certina.com