הסטייג' ה-12 של ראלי דרך המשי יצא לדרכו ביום חמישי. הימן וסגל יצאו לדרך אחרי מקלחת ושינה טובה (לא סידור קבוע). גם הצוללת הצהובה הייתה במצב טוב יותר, לאחר שסודרה בעיית החשמל שגרמה להתחממות המנוע.
אבל המזל הרע לא הפסיק לרדוף אחר השניים. תיבת ההגה ניתקה מהשלדה ולאחר מכן נשברה צירייה של הסרן הקדמי. כתוצאה מכך נשארה הצוללת הצהובה עם הנעה אחורית בלבד, כאשר תיבת ההגה מוחזקת עם רצועות וראצ'טים לשלדה.
ראלי דרך המשי: הגיעו ליעד
צילום: באדיבות מארגני הראלי
בהמשך, שקעו הימן והלל בדיונות, אך חולצו על ידי מתחרים אחרים. שלוש פעמים פרקו צמיג מהחישוקים בעקבות לחץ האוויר הנמוך בו נאלצו לנסוע כדי לא לשקוע; להזכירכם, הנעה אחורית בלבד. לקראת סוף הסטייג' החל לרדת גשם שוטף - שגרם למגבלות ראות, אבל לפחות החול הודק...
משאית המארגנים התקרבה מאחור - וזו הציעה את שירותיה להימן וסגל; 'שירותיה' זה אומר גרירה. השניים לא נכנעו והמשיכו להיאבק בשיניים, בשביל להתקדם עוד מטר ועוד מטר. מעט אחרי חצות הם סיימו. שבעים קילומטרים של דיונות כשהם עם הנעה אחורית בלבד.
ראלי דרך המשי: הגיעו ליעד
צילום: באדיבות מארגני הראלי
כל זה כתוספת לבעיה העיקרית שלהם בראלי הזה - בעיית התחממות מנוע שמגבילה את קצב ההתקדמות שלהם, ומאלצת אותם לעצור לפרקי זמן ארוכים כדי לאפשר למנוע להתקרר. תקלה שרדפה אותם עד לסוף הסטייג' התחרותי האחרון, סטייג' 14, ודרדרה אותם מטה, הרחק מהמקום בו קיוו לסיים.
נכון לכתיבת שורות אלו, הסתיים כאמור הסטייג' ה-14, כאשר מחר ממתין להם קטע קישור ארוך (יותר מ-500 ק"מ) עד לסיום בבייג'ין, כך שהדירוגים סופיים: צוות קדשאי-ערמוני סיים במקום ה-28 (שבשקט בשקט צוברים רקורד מכובד במירוצים בינלאומיים), הימן וסגל (צוות פוינטר-iGO) במקום ה-37.
הצוות המנצח הוא צוות פיג'ו של סיריל דספרה ודויד קסטרה הצרפתים, שאחרי ההתרסקות של פטרהנסל והעונשין שספג לואב (על מעבר רחוק מדי מנקודות הציון באחד הסטייג'ים), היה צוות הפיג'ו 2008DKR האחרון בצמרת, והתגונן מול להקת מיני קאנטרימן שדלקה בעקבותיו.
ראלי דרך המשי: הגיעו ליעד
צילום: באדיבות מארגני הראלי