זהו היכן צולמה התמונה, ותוכלו לזכות בסט פוייקה לבישול בשטח בשווי 510 שקלים. את הזיהוי יש לשלוח ל[email protected] עד 28 לאוגוסט. יש להשאיר פרטי התקשרות (שם מלא ומספר טלפון).
הפרס החודש – סיר פוייקה לבישול על מדורה, עשוי ברזל יצוק עבה לפיזור חום אחיד, וכולל רגליים להצבה נוחה מעל הגחלים. מיועד לבישולי קדרה ממושכים בשטח. הסט כולל ידית הרמה קצרה לתפעול קל ובטוח. שווי הפרס – 510 שקלים.
זהה - וזכה (חודש אוגוסט)
צילום: מנהל

חשבתי שאצליח לאתגר אתכם עם צילום שונה מהרגיל, צילום "נוף" של האתר, במקום צילום מקרוב שלו. טעיתי – רבים הצליחו לזהות את עין שוירח, הידוע גם בשם עין שריר, שנמצא במדרונות הגולן, מעל קיבוץ האון. המעיין ממלא בריכה ארוכה וגדולה שנבנתה על ידי חברי כת הבהאים, ושופצה על ידי ירח פארן, חבר קיבוץ האון. למרבה הצער, בביקור האחרון שלנו במקום – ותודה למשה בצר שהביא אותנו לשם – גילינו שמישהו פתח את פתח הניקוז בבריכה, כך שבמקום בריכה עמוקה ומזמינה נתקלנו בבריכה רדודה ומלאת אצות. לא ברורה הסיבה – שמענו טענות שזה נעשה על ידי ראשות הטבע והגנים בגלל חשש מטביעות, אבל אין לנו מושג אם זה נכון.
ועדיין – המעיין והעצים סביבו הם פינה נחמדה לפיקניק בתחילת טיול שטח ברמת הגולן ובכלל. רק קחו בחשבון שמשביל הרכב ועד למעיין יש הליכה של כמה מאות מטרים.

הזוכה באוהל מדגם פנורמה 6P של חברת גורו, בשווי 1000 שקלים הוא מוטי דזנה, שמשאלתו לזכות באוהל התגשמה. תהנה!