זהו היכן צולמה התמונה, ותוכלו לזכות באוהל צל של גורו מדגם ג'רני, בשווי 750 שקלים. את הזיהוי יש לשלוח ל-[email protected] עד 25 לאוקטובר. יש להשאיר פרטי התקשרות (שם מלא ומספר טלפון).
בדרך כלל החידות שלנו כוללות מבנה או מעיין – הפעם החידה כללה שילוב של שניהם, ואולי בגלל זה רבים כל כך זיהו נכון את המקום. מדובר כמובן בעין שרונה, שנמצאת לצד הכביש שיורד מכפר תבור ליבניאל. הירידה מהכביש לחניה, ממנה הולכים למעין, נמצאת ממש לפני תחילת המורד. לצערי, בביקור האחרון במעין התברר כי בחורף האחרון מילא הסחף את הבריכה לחלוטין, כך שבמקום פינת טבילה נעימה וקרירה יש רק משטח בוץ לא ממש מזמין. אז אם אתם מזדמנים למקום, קחו אתכם בבקשה את חפירה, והוציאו חלק מהסחף.
אבל גם אם לא בא לכם לחפור, מדובר בנקודת עצירה נחמדה למנוחה ולפיקניק בדרך לכנרת, כשעכשיו אפשר גם ליהנות מהפירות על עצי התאנה הגדולים הצומחים בסמוך למעין.
הזוכה בנעלי אובוז Sawtooth בשווי 823 שקלים הוא שרון כץ.
זהה את האתר - וזכה בפרס (חודש אוקטובר)
צילום: מנהל
הפרס החודש
אוהל צל של חברת גורו מדגם Journey. זהו אוהל צל לחמישה אנשים בעל מנגנון פתיחה מהירה קל ופשוט וקירות צד לקבלת צל מוחלט בשטח גדול. הג'רני יכול להפוך לאוהל רגיל עם חלק פנימי (לא חלק מהפרס), ובכך מתקבל אוהל צל ואוהל שינה בחבילה אחת.
המחיר לצרכן של אוהל ג'רני הוא 750 שקלים.