נתת לנו Like ב-Facebook?

פיג'ו 3008 - מבחן דרכים (1.6 ל' טורבו, אוט') (וידאו)

אוטו מבחני רכב

פיג'ו 3008 - מבחן דרכים (1.6 ל' טורבו, אוט') (וידאו)

07.12.16 ניצן אביבי

רכב הפנאי החדש של פיג'ו מצליח להציע משהו רענן באמת

57 תגובות | תגיות: פיג'ו, מבחן דרכים, ניצן אביבי, 3008

לפרטים
auto.co.il icon
*ציין שם
*ציין טלפון *טלפון שגוי

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
סגור
קטגוריה: רכבי פנאי קומפקטיים
 
גרסה: 1.6 ל' טורבו בנזין, 'פרמיום'
 
מתחרים עיקריים: יונדאי טוסון, מאזדה CX5, קיה ספורטאז', רנו קדג'אר
 
מחיר: 175,000 שקלים (מחיר בתקופת ההשקה - 170,000 שקלים)
 
 
צילום ועריכה: דימה קונופלוב
 

 
פיג'ו, ובעצם כל קונצרן PSA, נכנס לתחום רכבי הפנאי מאוחר – ובהיסוס. בזמן שהמתחרים הציגו דור אחר דור של רכבי פנאי בגדלים שונים, נראה שהצרפתים גירדו בראש ולא ממש הבינו על מה כל המהומה. "אבל רכב פנאי הרבה פחות שימושי והגיוני ממיניוואן!" הם בטח מלמלו מעל הקרואסון במקום לשבת ליד שולחן השרטוטים. בהמשך ניסו להשלים פערים בעזרת אימוץ דגמים של מיצובישי, אבל זה הרי לא ממש נחשב.
 
 
עד לא מזמן "רכב הפנאי" היחיד בהיצע של פיג'ו היה 3008, והשימוש בגרשיים סביב התואר הוא מסיבה פשוטה – הדור הראשון של ה-3008 לא היה ממש רכב פנאי, לפחות לא מבחינת העיצוב, ועיצוב הוא הרי (כמעט) הכל בתחום הזה. אמנם הוא הציע מערכת "גריפקונטרול" שחיקתה את זו שבלנד-רובר, אבל הרכב נראה יותר מדי בולבוסי, יותר מדי מיניוואן. ולפחות בארץ, המכירות לא ממש שגשגו – למרות שלקראת סוף ימיו הציע תמורה טובה לכסף (אתם מוזמנים לקרוא את המבחן ארוך הטווח שערכנו לו).
 
 
 
 
אבל פיג'ו נמצאת עכשיו במקום אחר. התחושה היא שההנהלה שתתה קפה חזק, התעוררה והתפקסה, והחברה התחילה להנפיק דגמים הרבה יותר נכונים וממוקדים מבעבר. 3008 החדש הוא דוגמא טובה לכך.
 
עיצוב ונראות
אם לפעמים אתם מקבלים את התחושה שהיום כל המכוניות כבר נראות אותו דבר ורכבי הפנאי כמעט זהים, ה-3008 ישכנע אתכם שאתם טועים. הוא נראה שונה מאוד מלפנים ומאחור מהמתחרים הישירים שלו בקטגוריה, ומציע עיצוב מובדל מאוד - מבלי להיות מוזר. לא תהיה לכם בעיה למצוא אותו במגרש החניה - במיוחד אם תבחרו באחד מהצבעים המעניינים במבחר, ולא איזה לבן/כסף/אפור בנאלי. הוא נראה קצת צר מדי - או קצת גבוה מדי, תלוי איך מסתכלים על זה - אבל עדיין נאה מאוד. חישוקי ה-"19 שנעל רכב המבחן תורמים אף הם לתוצאה.
 
פנים הרכב
אם במבט מבחוץ הערכנו אם העבודה המקורית והטובה שעשו מעצבי פיג'ו, הרי שתא הנוסעים גרם לנו להוריד בפניהם את הכובע שאין לנו. עצרו רגע והביטו בתמונות - לא התבלבלנו בתמונות עם כאלה של קונספט סופר-מתקדם של יצרן עילית. העיצוב שונה מכל מכונית אחרת שיצא לנו לראות, ומצליח להיראות פשוט טוב. שיק צרפתי במיטבו, שכולל שילוב בד בדשבורד כפול המפלסים, סביבת נהג מיוחדת מאוד עם שורת "מתגי מטוס", ידית הילוכים בעיצוב יוצא דופן, לוח מחוונים מוקרן וכמובן - ההגה הקטן והנמוך. גם החומרים טובים, עם שפע משטחים רכים ועבים, כאשר גם המשטחים הקשיחים הם בעלי מרקם גומי, ולא פלסטיק פשוט. אבל חיבורים לא מפולסים פה ושם מזכירים, למי ששם לב לפרטים הקטנים, שעדיין יש מה לשפר.
 
 
 
התפעול של המערכות השונות דורש מעט תרגול. המיזוג, למשל, מופעל רק דרך מסך המגע, ומסך זה הוא חלק ממערכת מולטימדיה מקורית, שקוראת עברית ויודעת לשקף טלפון חכם (כרגע רק אייפון); תפעול מחשב הדרך נעשה דרך גלגלת על ההגה וכפתור על מנוף המגבים. אבל אחרי פרק הסתגלות קצר התפעול כבר זורם. האבזור בגרסה זו שופע, וכולל מצלמות מעוף-ציפור (לא הכי מוצלחות), גג שמש פנורמי, בקרת אקלים מפוצלת עם יציאה לאחור, מפתח חכם, חיישני חניה קדימה ואחורה, דלת תא מטען חשמלית ועוד ועוד.
 
תנוחת הנהיגה, כמו בכל דגמי פיג'ו החדשים, דורשת גם היא הסתגלות בגלל ההגה הקטן והנמוך. אך מעבר לכך ניתן למצוא בקלות תנוחת נהיגה טובה. בסביבת הנהג יש שפע תאים נוחים, כולל תא ענק ומקורר מתחת למשענת היד, שיכול להכיל מספר בקבוקי 1.5 ליטר.
 
מושב הנהג, בניגוד למנהג הצרפתים, קשיח מאוד, ולא הכי נוח. הוא מתכוונן חשמלית, כולל זיכרונות, ויש גם תמיכה מתכווננת לגב התחתון ואפשרות להאריך את הבסיס (הקצר מדי). אלא שאותה הארכה יוצרת שקע באמצע הבסיס ובמיקום לא טוב. בקיצור - לא נורא, אבל נתקלנו בטובים יותר, בטח אצל הצרפתים.
 
 
 
המושב האחורי לעומת זאת מעולה: עמוק, עם משענת בזווית הנכונה ושפע מקום לראש ולברכיים. תא המטען גדול, רחב ונוח להעמסה, ומסתיר תחת רצפתו הגבוהה למדי צמיג בגודל מלא - על חישוק קל!
 
נוחות נסיעה
ה-3008 החדש, כמו קודמו, לא מצטיין על שיבושים חדים מהסוג שנפוץ בעיר, ויכול גם לחבוט במעבר על שיבושים גדולים. הצד השני של המטבע הוא ריסון טוב מאוד של המאסה בנסיעה בכבישים מהירים, יחד עם ספיגה יעילה של גלים ושקעים בכביש. סיכום פרק הנוחות מעלה שהנוחות בעיר בינונית, אך בכבישים הבין עירוניים היא טובה למדי.
 
בידוד רעשי הכביש טוב, המנוע לא ממש מורגש אלא תחת עומס - אז הוא מייצר צליל מאומץ אבל לא מאוד חזק - ורק רעשי הרוח מפרים את השלווה. ב-100-110 קמ"ש הם כבר מתחילים להפריע.
 
התנהגות ובטיחות
במפתיע, חישוקי ה-"19 של רכב המבחן נעלו צמיגים ברוחב וחתך שמרניים - 205/55 - האם הם יספיקו לרכב גבוה ויחסית כבד? והתשובה היא כן, בהחלט. מלבד בזינוק מהיר מהמקום, עניין שגורם לצמיגים להגיע לקצה יכולת האחיזה שלהם ומעיר את בקרת המשיכה, לא חשנו במחסור באחיזה בשום שלב. כולל בשלבים הדינמיים. ה-3008 מפתיע עם תגובה חדה מאוד להפניית ההגה הקצר, והקוטר הקטן של ההגה רק מחזק את תחושת הזריזות. הוא מגבה את התגובה הזריזה הזו עם אחיזה גבוהה ומתלים ששומרים את הרכב מאוזן מאוד, והתוצאה היא רכב פנאי שמשנה כיוון כאילו היה איזו סופרמיני קטנה וקלילה. השלדה לא אוהבת "לשחק", מה שאולי יאכזב חובבי פיג'ו קלאסיות, אבל הנכונות של ה-3008 לשנות כיוון מהנה בכביש המפותל.
 
 
 
ביחס למרכיב הפנאי, ה-3008 פחות נוטה לשטח מחלק ממתחריו - המתלים הנוקשים לא מגהצים טוב את השבילים ובקרת המשיכה מעט אגרסיבית מדי.
 
אל היכולת הדינמית הטובה (שמאפשרת להתחמק מתאונה) מצטרף ציון טוב במבחן הריסוק של יורו-NCAP (למקרה שלא הצלחתם להתחמק) וגם אבזור בטיחות מתקדם (למקרה שלא הייתם מרוכזים), וזה כולל: תיקון סטייה מנתיב, ניטור שטחים מתים, עמעום אורות אוטומטי, קריאת שלטי מהירות (כולל אופציה להתאמה אוטומטית של מהירות מערכת השיוט). רק בלימה אוטונומית אין - אולי בגלל שזה אביזר פחות מורגש ביום יום?
 
אבל, וזה אבל גדול, כל אותו אבזור בטיחות עדכני, צמוד לרמת הגימור הזו – ואינו מוצע כלל ברמת האבזור הנמוכה יותר ('אקטיב'). ובכלל, הקטע הזה, המצמיד אבזור בטיחות מתקדם לרמת גימור ואבזור נוחות, דורש שינוי התייחסות.
 
 
 
מנוע וביצועים
יחידת ההנעה היא אותה אחת שהניעה את הדור הקודם בסוף ימיו. זו גרסה משופרת של מנוע ה-1.6 ל' טורבו, שמפיקה 165 כ"ס, והיא משודכת לתיבה אוטומטית פלנטרית עם שישה הילוכים. העסק עובד בצורה נעימה מאוד בנסיעה רגועה, אך לפעמים צריך ללחוץ את דוושת התאוצה עד הסוף כדי לשכנע את התיבה להוריד הילוך. מצב 'ספורט' מחדד את תגובות המנוע, שומר את המנוע בסל"ד שרירי יותר, ובאופן כללי עונה היטב על הצרכים. ואם לא - יש מצב ידני נוח לתפעול בזכות פקדים להעברת הילוכים מאחורי ההגה.
 
צריכת הדלק נעה בין 18 ק"מ לליטר בשיוט בין עירוני רגוע ל-10.5 בקטע עירוני ארוך ותלול למדי. בקטעים משולבים הצריכה נעה בין שני הנתונים הללו, כשבסוף המבחן, כולל הקטע הדינמי אבל גם לא מעט נהיגה רגועה, קיבלנו 11.6 ק"מ לליטר.
 
סיכום
אומר זאת כך, יונית - הצליח לפיג'ו עם ה-3008 החדש. הם מצליחים להציע רכב אופנתי, מיוחד ומאובזר היטב (בגרסה זו – שמחירה מקביל לאלה של טוסון/ספורטאז' מאובזרים) בקטגוריה שבה העיצוב והייחוד חשובים במיוחד. והם הצליחו ליצור רכב שלא גובה מס על העיצוב המיוחד. הוא מרווח, פרקטי ונוסע היטב. נכון, לא היינו מתנגדים לנוחות נסיעה קצת יותר "צרפתית" - אבל זו בעיה שמשותפת כמעט לכל רכבי הפנאי – והתפעול יכול להיות קצת יותר אינטואיטיבי, אבל לזה מתרגלים.
 
בשורה התחתונה מקבלים רכב שפשוט כיף לגשת אליו בחניה וכיף לשבת בתא הנוסעים שלו, וזה הישג לא מבוטל בכלל ברכב של מותג עממי.  
 
 

57 תגובות לכתבה

לקריאת כל התגובות ברצף
  • 57
    מולטימדיה בדגם אקטיב   ל"ת

    ללא תוכן

    02.07.17 | 00:42שלמה הרשקוביץ

  • 56
    מולטימדיה בדגם אקטיב

    אין ברכב CD בכלל וזה חסר לדעתי

    אין RDS ברדיו למרות שבספר כתוב שיש
    אין ניווט,בקיצור חוץ ממסך יפה אין הרבה!!

    02.07.17 | 00:42שלמה הרשקוביץ

  • 55
    מולטימדיה בדגם אקטיב

    אין ברכב CD בכלל וזה חסר לדעתי

    אין RDS ברדיו למרות שבספר כתוב שיש
    אין ניווט,בקיצור חוץ ממסך יפה אין הרבה!!

    02.07.17 | 00:42שלמה הרשקוביץ

  • 54
    מולטימדיה בדגם אקטיב

    אין ברכב CD בכלל וזה חסר לדעתי

    אין RDS ברדיו למרות שבספר כתוב שיש
    אין ניווט,בקיצור חוץ ממסך יפה אין הרבה!!

    02.07.17 | 00:42שלמה הרשקוביץ

  • 53
    מולטימדיה בדגם אקטיב

    אין ברכב CD בכלל וזה חסר לדעתי

    אין RDS ברדיו למרות שבספר כתוב שיש
    אין ניווט,בקיצור חוץ ממסך יפה אין הרבה!!

    02.07.17 | 00:42שלמה הרשקוביץ

  • 52
    מולטימדיה בדגם אקטיב

    אין ברכב CD בכלל וזה חסר לדעתי

    אין RDS ברדיו למרות שבספר כתוב שיש
    אין ניווט,בקיצור חוץ ממסך יפה אין הרבה!!

    02.07.17 | 00:42שלמה הרשקוביץ

  • 51
    מולטימדיה בדגם אקטיב

    אין ברכב CD בכלל וזה חסר לדעתי

    אין RDS ברדיו למרות שבספר כתוב שיש
    אין ניווט,בקיצור חוץ ממסך יפה אין הרבה!!

    02.07.17 | 00:42שלמה הרשקוביץ

  • 50
    מולטימדיה בדגם אקטיב

    אין ברכב CD בכלל וזה חסר לדעתי

    אין RDS ברדיו למרות שבספר כתוב שיש
    אין ניווט,בקיצור חוץ ממסך יפה אין הרבה!!

    02.07.17 | 00:42שלמה הרשקוביץ

  • 49
    מולטימדיה בדגם אקטיב

    אין ברכב CD בכלל וזה חסר לדעתי

    אין RDS ברדיו למרות שבספר כתוב שיש
    אין ניווט,בקיצור חוץ ממסך יפה אין הרבה!!

    02.07.17 | 00:41שלמה הרשקוביץ

  • 48
    מולטימדיה בדגם אקטיב

    אין ברכב CD בכלל וזה חסר לדעתי

    אין RDS ברדיו למרות שבספר כתוב שיש
    אין ניווט,בקיצור חוץ ממסך יפה אין הרבה!!

    02.07.17 | 00:41שלמה הרשקוביץ

  • 47
    מולטימדיה בדגם אקטיב

    אין ברכב CD בכלל וזה חסר לדעתי

    אין RDS ברדיו למרות שבספר כתוב שיש
    אין ניווט,בקיצור חוץ ממסך יפה אין הרבה!!

    02.07.17 | 00:41שלמה הרשקוביץ

  • 46
    מולטימדיה בדגם אקטיב   ל"ת

    ללא תוכן

    02.07.17 | 00:38שלמה הרשקוביץ

  • 45
    אני מאוהב

    פעם ראשונה שאני קונה רכב. כל השנים הייתי ברכבי ליסינג/חברה.

    בחנתי הרבה רכבים  מקטגוריות שונות החל מדאסטר ועד מיצובישי אאוטלנדר הדגם המפואר.
    אני אסכם את זה כך- אני מאוהב.

    10.06.17 | 12:37איתי

  • 44
    תגובה ל 22 - זו בדיוק ההרגשה שהייתה לי בסוכנות שלהם - זילזול וחוסר אמינות   ל"ת

    ללא תוכן

    07.06.17 | 23:42בני

  • 43
    התנהלות מבזה של חברת לובינסקי כלפי לקוחות ותיקים המבקשים לשדרג

    כלקוח ותיק המטפל רק במוסכי החברה, ביקשתי לשדרג את הפיג'ו שלי ל 3008 החדשה.

    הציעו לי מחיר מבזה ונמוך עד לריצפה בעבור הרכב הקיים ומצד שני, ללא כל הנחה או הטבות ברכב החדש. טענו שחברת הטרייד אין שלהם היא בעצם גורם חיצוני ולא שייך להם.

    הם לא נותנים WAZE, לא נותנים מצלמה אחורית ולא אמצעי לאיתור הרכב ( איתוראן וכדומה (.

    אז תגידו לי, אם הם לא מאמינים במוצר של עצמם ולא דואגים לכבד את הלקוח הנאמן והותיק שלהם, איך הם מצפים לראות את הלקוח שוב באולם המכירה ואיך הם רוצים לשפר את התדמית הירודה של החברה ?????

     

    07.06.17 | 23:34דני

  • 42
    עובדי לובינסקי

    נראה כי מרבית התגובות של עובדי לובינסקי, התפארות על דגמי החברה.

    אני מסתכל ביד 2 רואה דגמים שנה/שנתיים בהתרסקות מחיר מטורפת(הרבה מתחת למימון שלקחתם), פורומים רבים של בעלי רכבים מזהירים על חוסר מקצוענות במוסכים של החברה וכפי שאתם שמים לב כמה מוסכים מורשים מוכנים לעבוד עם הצרפתיות? מדוע? כי נדרש יום שלם לפתור בעיה קטנה על כל מורכבות המכונית(הרבה כאב ראש למוסך) ולפי כך החברה מרשה לגבות תשלומים מטורפים עבור שירות, מה לגבי האמינות? טוב מרבית הרכבים היום בעלי טכנולוגיה של מטוסים הכל טאצ', מחשב, חיישנים ופחות ברזל, תקלות בכולם יהיו, החברה נותנת 3 שנות אחריות(יפה) מה עם בעיות החשמל הידועות והתחממות המנוע באקלים שלנו? נשמעים קולות על כל מיני נורות שרופים וחיישנים מבולבלים לעתים תכופות המצריך מוסך(שווה כסף) המנוע באקלים שלנו יעבוד נהדר לפרק זמן קצר לא למאמץ ממושך ואז לפי עדות בעלי הרכבים חום מנוע יעלה ומשם טירטור אין סופי. לסיכום: הוא נאה, נוח וחיסכוני בצריכת דלק גם תג המחיר קורץ בקטגוריה הזו אבל ויש אבל.. יאבד מערכו מטאורית, טיפולים יקרים, אמינות  בספק, הרפתקה אל הלא נודע.

    02.05.17 | 09:14ירון

  • 41
    מה לגבי המרווח?

    איזה מן מבחן זה בלי להתייחס לתא המטען ולמרווח האחורי מבחן לא מספק שאינו מתייחס לנתון חשוב

    כמו כן לא ציין הבוחן כמה שנות האחריות לרכב ואנחנו יודעים מה זה פיג'ו,מילה נרדפת למוסך

    01.04.17 | 22:07איץ

  • 40
    רכב מגניב ובעל נוכחות

    רכב פרימיום אמיתי. מהתרשמות חיצונית אין מה להשוות מול הקוריאניות, הזמנתי פרמיום וממתין לנסיעת מבחן. מאחר שאני מכיר את מנוע ה 165 כ"ס אני יודע למה לצפות.

    31.12.16 | 18:34דוד

  • 39
    שמשהו ישכנע אותי לבטל

    אהבתי את העיצוב בסרטונים, אהבתי את המפרט על הנייר. הלכתי לראות אותה בתצוגה והרכב עושה רושם מוצק ויוקרתי. הזמנתי נסיעת מבחן לשבוע הבא.

    31.12.16 | 18:34יובל

  • 38
    סוף סוף עליית מדרגה רצינית לפיג'ו

    איכות חומרים והנדסת אנוש כאילו יושבים בחללית... דיזל 30 קג"מ ממש מהיר. במשך חצי שנה קראתי ביקורות מעולות עליו. הבעיה זה העדר שקונה רק קוריאניות.

    31.12.16 | 18:33אמיר

  • 37
    שבועות שאני קורא רק תגובות חיוביות ברכבי העולם!

    מנועים חדשים אמינים וחסחוניים... המגזינים בכלל העולם משבחים את הדגם בלי סוף. נשבר כבר מכל עדר שהולך עם הקיה ספואטז. זה בסה"כ רכב בינוני וזללן דלק. 3008 הוא רכב טוב משמעותית.

    31.12.16 | 18:33קובי

  • 36
    ל-29 אתה צודק איך אפשר להשוות תת רמה

    שנקרא ספורטאז' עם מנוע זולל דלק ללא תמורה, ל-3008 עם נוחות צרפתית ומנוע מפנק של שיתוף פעולה בין psa bmw. באמת לא ברור, קיה עם כל הכבוד, ויש כבוד, רכב עממי פשוט נקודה.

    31.12.16 | 18:32אבי

  • 35
    אתם השתגעתם?? שאנחנו נקנה רכב צרפתי?????

    הרי יש לנו סטיגמות בנות 30 שנה על רכבים צרפתיים ואירופאיים בכלל.... אבל אני עדיין רואה פיג'ו 205, פיאט אונו, סיטרואן ZX על הכביש והרבה פחות מכוניות יפניות או קוריאניות מאותה התקופה. אבל אין מה לדבר, מבחינת הישראלי הממוצע מדובר ברכב לא אמין ולכן בוחר בטויוטה (מלכת הריקולים הבלתי מעורערת), או יונדאי וקיה (עם ביקורים תכופים אצל האורטופד) או סובארו והונדה (מזל שיש תחנת דלק ליד הבית). אנשים יקרים, פיג'ו של העשור האחרון מייצרת רכבים אמינים, נוחים בטירוף ושווים כל שקל.

    31.12.16 | 18:31ישראל ישראלי

  • 34
    נסיון עם המנוע הרלוונטי

    נהגתי ב-5008 שלוש שנים - בדיוק אותו מנוע. המנוע אכן מדהים ומאוד חסכוני. בסיכום 3 שנים שהרכב אצלי אני יכול לומר שהדגם מאוד אמין עם 0 תקלות.

    31.12.16 | 18:31הדר

  • 33
    ע״פ הנתונים עושה בית ספר לספורטאג׳, גם ליונדאי

    מי שחכם יקנה אותו ויהנה פי כמה. אגב הוא ישמור על הערך יותר בניגוד לתפיסה מכיוון שהספורטאג׳ הציף את השוק ואת הליסינג

    31.12.16 | 18:27יוסי

  • 32
    תשובה הולמת לספורטאז' וטוסון

    אין ספק, אחד הרכבים היפים. הרכב לא רק נראה יפה אלה גם מאובזר (פרט לאבזור בטיחות ברמת הבסיס), זריז משמעותית וחסכוני ביחס לקוראניות הצמאות. אין ספק שלפג'ו יש טעם מעודן ומיוחד, וסוף סוף דגם שיכול לנצח את הקוריאניות.

    31.12.16 | 18:26מפוכח

  • 31
    גרסת דיזל ב 140 אש"ח : שאפו

    אכן נותנים פה fight רציני. גרסת הדיזל בשרנית ביותר ומראה עתידני שובר מוסכמות בהחלט שילוב מרענן באפרוריות שיש בכבישנו. צריכת הדיזל מעמידה בצל חיוור כמה מרכבי ההייבריד שנכנסים לאיזורינו.

    31.12.16 | 18:25יניב

  • 30
    רכב מצוין שהקהל הישראלי עלול לפספס

    מקריאה באתרי רכב בעולם התרשמותי הראשונית היא כי מדובר ברכב ששם מאחור חל גדול מהג'יפונים האסיאתיים שמסתובבים בהמוניהם בארץ. אך יחד עם זאת חוששני שהעדר ימשיך לנהור אחרי האסיאתיות. חבל, כי הוא יפסיד.

    31.12.16 | 18:25יוחנן

  • 29
    זה האוטו שישבור את ההגמוניה הלא מוצדקת...

    שקיימת רק בארץ של יונדאי טוסון וקיה ספורטאז' במיוחד דגמי ה- 1.6 ליטר עם הנעת 2X4 בלבד.

    31.12.16 | 18:24גלעד

  • 28
    רכב נטול מערכות בטיחות משמעותיות

    בגסאות  שהגיעו לארץ אין מערכות בטחות שיבלמו את הרכב וימנעו תאונה .חבל!!!

    הוסיפו מערכת מובילאי בהתקנה מקומית שרק מצפצפת. מערכת מולטמדיה  כולל שליטה על הפעלת מזגן , איורור ועוד פעולות בסיסיות שנדרשות להפעלה בזמן נהיגה מסורבלת לתפעול, ממש סכנה לתפעול בזמן נהיגה!
    גם מקבץ הפקדים על ההגה אינו פתרון בטחותי                    " מרוב עצים לא רואים את היער" 

    27.12.16 | 08:54דורון

  • 27
    הכותב טעה שניסה לרדת לשטח

    כמובן שגם טעה לחשוב שה 3008 זה רכב שבילים או שטח.
    כמו קורולה: לכל היותר שבילים מהודקים היטב.
    טעה גם שלקח את דגם הפרימיום לבחינה. זה דגם לא מעניין,לא במחיר שלו. בטח לא את הציבור.
    הציבור הצביע בארנק ופנה לדגם הדיזל הבסיסי.
    כל המשלוח בהשקה התאדה. טוב, לא היו הרבה. כמה מאות בודדות הגיעו לארץ.
    אבל גם המשלוח השני שיגיע מתישהוא כולו כבר נמכר מראש.
    וכמו באולם של הספורטאז' כרשימת הממתינים גדולה הם לא ממש מתאמצים לתת ללקוח יחס. תמיד יהיה מישהו מאחוריך שיקנה.
    בלי להוריד מקדושת הספורטאז' - ה 3008, בפעם הראשונה ,מציבה פה איום ממשי. איום כזה שמריץ טוקבקטיסטים מטעם למקלדת.

    23.12.16 | 07:18פינוקיו

  • 26
    ל-22 ישר כח שירות זה מעל הכל. אם ככה מתנהגים ללקוח מגיע שיפסידו והמון   ל"ת

    ללא תוכן

    17.12.16 | 19:05דן

  • 25
    דן, במדינות מתוקנות אף אחד לא מעל החוק, וגם אם ראש

    הממשלה היה תוקף מישהו, זה היה עולה לו במשרתו. 

    רק אצלנו אורן חזן בטוח שבגלל שהוא אורן חזן הוא מעל החוק, ואמורים לסלוח לו על זה שהוא נהג 60 קמ"ש מעל המותר...

    11.12.16 | 21:24משה

  • 24
    כנראה שטיפשות הולכת אפילו עוד יותר טוב עם חיבה לקונספירציות

    לקלארקסון היא רקורד ארוך של בעיות, והוא היה על תנאי עוד הרבה לפני האמירה על פיג'ו. היו לצוות גם שפע אמירות לא פחות חריפות על חברות אחרות, שכעסו מאוד גם כן. וזה לא הזיז לאף אחד. 

    כל תהליך הפרישה מתועד בעשרות כתבות, הודעות, פרשנויות ומה לא כמעט בכל אתר רכב ובלוג רכב בחצי הכדור המערבי. תאורית הקונספירציה לגבי פיג'ו צצה רק בהזויים ובסהרוריים ביותר שבהם, וגם משם התפוגגה במהירות. 
    חוץ מאשר אצל חובבי הקונספירציה, אלו שבטוחים שלא נחתו על הירח, שהערבים נוהרים לקלפי באוטובוסים ושטראמפ הוא זומבי.
    בעצם, לגבי הסעיף האחרון עוד יש סיכוי...

    ויונתן ש' היקר - פיג'ו 306, וגם ה-406, פופולאריות מאוד ב"מגזר", וזו אינדיקציה לא רעה לגבי אמינותן ושרידותן. וזה חוץ מהעובדה שרואים עוד לא מעט כאלו שנוסעות. אז גם לך אני ממליץ לעבור מתחום השמועות לתחום העובדות. 
    אגב, לא הבנתי מה היה "שמועה" - זה שטופגיר אמרו את מה שאמרו על פיג'ו, זה שבגלל זה העיפו את קלארקסון או שלפיג'ו לא היה אוטו טוב מאז ה-205? 

    11.12.16 | 21:22ארצברג

  • 23
    תגובה ל-19: תיאורית הקונספירציה - טיפשות או תמימות

    באמת נראה לך סביר והגיוני שה- BBC יפטר את התרנגולת שמטילה לו ביצי זהב ג'רמי קלארקסון , ויסתכן בביטול תכנית הדגל שלו, (מה שאכן קרהׁׂׂׂׂׂ) ובאבדן מיליוני ליש"ט שניגבו בכל העולם עבור זכויות שידור התכנית, רק בגלל שכוכב התכנית דחף מנהל הפקה זוטר בגלל שזה האחרון לא דאג לארוחה חמה לצוות בתום יום הצילומים?


    כנראה שתמימות וטיפשות הולכות טוב מאד ביחד....

    11.12.16 | 19:05דן

  • 22
    הזמנתי וביטלתי

    רכב בהחלט מיוחד ומרשים. לטעמי גם יפה
    והביקורות שקראתי, כמו זו, משבחים. חבל מאוד שחווית הקניה והשרות עוד בהתחלה מאכזב מאוד.



    אחרי שראיתי אות באולם, רציתי לנסות את הרכב ולשמור על
    מחיר ההשקה אז שילמתי מקדמה של 2000 ש"ח. הזמנתי נסיעת מבחן מראש, הגעתי שוב לסוכנות
    והתאכזבתי לגלות שהגבילו את כל מי שנרשם לנסיעת מבחן, כולל אותי כמובן, לנסיעה סביב
    הסוכנות של עד 15 דקות, אפילו לא יכולתי לעבור את ה 50 קמ"ש.ממש מוזר ! היה קטע מצחיק (או
    אולי עצוב) שהנהג שהצטרף אמר לי לנסות את כפתור ה
    SPORT כשלפני רכבים וכולנו נוסעים בקושי 30 קמ"ש.  כששאלתי איך מצפים שאקנה רכב בצורה כזאת ואפילו
    ציינתי שללא נסיעת מבחן משמעותית לא ניתן לרכוש, ענו לי בחוצפה שאנשים אחרים קונים
    ככה ורשימת ההזמנות עוד ארוכה אז אין בעיה ואני יכול לבטל. (תחושה של – יש עוד
    הרבה כמוך...) כמובן שביטלתי את ההזמנה מיד. יקח עוד זמן רב אם בכלל עד שאכנס לסוכנות
    פז'ו או סיטרואן. אם זו הגישה בקניה, לא רוצה לדעת לאן זה עוד יכול להתדרדר וחבל
    .



    11.12.16 | 16:14אמיר

  • 21
    תגובה לארצברג תגובה 19

    התכנית בה מדובר, שודרה בכבלים, ואני בטוח שאם תתאמץ קצת, תוכל גם למצוא אותה ב- YouTube  http://www.dailymotion.com/video/x2if9gy_22x05-bbc-topgear-the-peugeot-driver-ov_fun

     

    ואם קראתי טוב את תגובתו של משה יוגב הרי שזכור לי שההערה לגבי פיג'ו היתה לא כעובדה, אלא כשמועה.

     

    לגבי עובדה אחת, לא ניתן כלל להתווכח:- בישראל המכוניות הללו סובלות מאמינות גרועה ותקלות אינסופיות - וכתוצאה מכך גם בהכרח מירידת ערך גבוהה במיוחד.

    11.12.16 | 16:12יונתן ש.

  • 20
    לדן היקר - ה-3008 החדש כבר עם

    רשימת המתנה של חצי שנה. בדור הקודם היו רק מכוניות שהמתינו לקונים, לא להפך... אז כנראה שלמרות מה שאתה חושב, ולמרות מה שכתוב בטוקבקים, לאנשים מאוד אכפת איך האוטו נראה, במיוחד בקטגוריה הזו. 

    ולכן כשפיג'ו ניסו למכור להם מיניוואן עם חצאית וחרטום כרום במחיר של מכונית פנאי (ועוד אחת היקרות), אנשים פשוט לא קנו.

    11.12.16 | 13:27משה

  • 19
    משה יוגב, הכי טוב קונספירציות, בעיקר כשהעובדות ידועות...

    לא פיטרו את כל המגישים, פיטרו את קלארקסון בעקבות תקיפה של איש צוות. או שאתה רומז שאיש הצוות בעצם היה צרפתי, שלוח PSA, שנשלח להציק לקלארקסון עד שידחוף אותו? 

    נו, בחייאת...
    ולפיג'ו היו מכוניות נהדרות גם אחרי ה-205 - 306 ו-406 הן שתי דוגמאות. 
    אבל טופגיר תמיד היו בקטע של אמירות בומבסטיות, כאלו שכל מיני רפי-שכל או סתם הדיוטות ירוצו לצטט, ומעולם לא הטריחו את עצמם עם עובדות.
    וזה עובד להם - בדיוק מאותה סיבה שביבי בשלטון אצלנו, הבריטים בדרך החוצה מהאיחוד וטראמפ נשיא... 

    11.12.16 | 13:25ארצברג

  • 18
    זוכרים את טופ-גיר.....

    איך אפשר לשכוח את הכתבה האלמותית ששודרה בשנה האחרונה של התכנית טופ-גיר שבה הגדירו את פיג'ו כ"יצרן המכוניות הגרועות ביותר בעולם".


    לפי טופ-גיר המכוניות האחרונות של פיג'ו שהיו מוצלחות הן פיג'ו 404 ו-504 (שיוצרו בין השנים 1960 ועד 1983).
    מכונית נוספת שהוזכרה לטובה היתה פיג'ו 205 (1983-1999).
    וזהו.

    מפי השמועה ניתן ללמוד שבעקבות הכתבה, קונצרן PSA איים לתבוע את ה-BBC בסכומי עתק, אלא באם יפוטרו לאלתר מגישי התכנית (ג'רמי קלארקסון, ג'יימס מאי, וריצ'רד המונד) - וההמשך הרי ידוע לכולנו......

    11.12.16 | 00:03משה יוגב

  • 17
    רכב מעולה.   ל"ת

    ללא תוכן

    08.12.16 | 16:27שחר

  • 16
    לכתבי היירחון אוטו- אל תמהרו להסיק מסקנות

    הפג'ו      3008 הישנה בעלת מראה בולבוסי דומה יותר למיניוואן ולכן היא לא הצליחה?, מה תגידו אם גם ה-3008 החדשה לא תצליח?, רק עפ"י התגובות שיש פה אפשר להבין מיד שההגיון של הצרכן הישראלי שונה לחלוטין מההגיון שלכם...אנשים מדברים על סחירות, אמינות תדמית של המותג ופחות על המוצר עצמו...
    גם ה-3008 הישנה לדעתי זה רכב נהדר...

    08.12.16 | 06:27דן

  • 15
    המנחה חובבן מדופלם

    מדבר 6 דקות על הרכב ואף מילה על תא מטען. 

    08.12.16 | 02:32המבקר

  • 14
    הערך קורס אבל המכוניות לא מתות

    מכוניות מעולות וזולות לאחזקה, מנועים מגיעים בקלות ל 300 אלף . 

    פעם בשנתיים שלוש אני מחליף לפיג'ו אחרת, רכבים מעולים בכל אספקט
    גם אני נדפקתי פעם עם 405, או 306 אוטומטית שהוזנחה קשות. אז מה? זה היה לפני 20 שנה ובדגמים מאוד ספציפיים
    אגב יש שמועות ש 1600 טורבו הקודם הוא צרה צרורה וגרם ל 3008 הקודמת (ולפיקאסו) לקרוס קשות במחירונים. מישהו יודע משהו על זה?

    07.12.16 | 17:51הכבישים מלאים ב 206, 306

  • 13
    Добро пожаловать Дима   ל"ת

    ללא תוכן

    07.12.16 | 17:25א

  • 12
    תגיד, דן - ולמה הערך קורס? נכון - בגלל מגיבים כמוך

    שקונים רכב רק לפי בכמה הם ימכרו אותו, במקום לפי כמה הוא מתאים להם וכמה הוא טוב. 

    ביצה ותרנגולת, נבואה שמגשימה את עצמה  - ויש עוד הרבה פתגמים וקלישאות שמתאימים. 

    04.12.16 | 13:57משה

  • 11
    פיג׳ו קנית על הכסף בכית

    מכירים את המשפט הידוע, ערך רכבי פיגו ,סיטרואן ורנו פשוט קורס במהלך השנים. משלמים ובוכים תבדקו מחירונים.

    02.12.16 | 17:43דן

  • 10
    לפיג'ו מכוניות מעולות!

    לא מתכוון להתווכח עם כל בעלי פיג'ו שכותבים שהרכב רואה הרבה מוסך, אני כותב מהניסיון שלי- יש לי 308 2012, לא רואה מוסך מלבד הטיפולים השוטפים, רכב מפנק ואמין!
    כנראה שבקרוב העבור ל3008 החדש.

    30.11.16 | 20:01אריק

  • 9
    אחלה רכב 3008

    יש לי 3008 2012 ואני פשוט נהנה מאוד ממנו..אמין וחזק..לא משווה אןתו לזבל של קיה וינדאי..

    30.11.16 | 09:48איאד

  • 8
    ל-3: אתה מדבר על 3008 הקודם. בדגם חדש - המולטימדיה מקורית

    ...וכן אני מסכים עם 4 -  165 כ"ס לא אמורים להעיף אותך, אלא אם אתה רוכב על הארלי דווידסון.

    30.11.16 | 07:45משה

  • 7
    3008

    לכל המומחים שלועגים. כנראה מקינאה בורות וחוסר ידע.

    29.11.16 | 22:21יצחק

  • 6
    "זוויות המרכב ומרווח הגחון לא מצטיינים", דווקא חשבתי ש

    מרווח הגחון ב 3008 הוא 22 ס"מ, זהה למרווח הגחון של הפורסטר. לגבי הזוויות אין לי מושג.

    29.11.16 | 21:40אסף

  • 5
    פיז'ו הוא מותג עממי, ולקיה גם מנוע טורבו 177 כ"ס בספורטז'

    אז תרגע, תהנה מהאוטו, אבל תבין שאתה טועה

    29.11.16 | 14:44ל3 : העובדות טופחות על פניך

  • 4
    תגובה לנהג פיג'ו חדש - על מותגים ועוד

    ראשית, 3008 אינו מותג, זה שם דגם. המותג הוא פיג'ו והוא מותג עממי - ובניגוד למותג יוקרתי כמו אודי, ב.מ.וו, לקסוס, מרצדס וכולי.


    איך אפשר להשוות? בקלות, מדובר בשני דגמי מכוניות באותה קטגוריית רכב. אז משווים.

    האם, למשל, אבזור הבטיחות שיש לקיה, בגרסה שעולה 32,000 שקלים פחות, זה דבר חשוב ו/או בר השוואה?

    האם גרסת ההנעה הכפולה של הקיה, שיש לה מנוע הדומה עקרונית לזה של הפיג'ו, אינה מציעה ביצועים באותה סביבה, אבל עם כושר שטח משופר בגלל אותה הנעה?
    איך יודעים? משווים.

    ו-165 כ"ס לא אמורים להעיף מישהו.

    ובכלל: מה השווית ובדקת? את ה-3008 החדש, זה שעכשיו יצא לשוק?

    29.11.16 | 14:43יהואחז בן מרמיליהו

  • 3
    הפחידו אותי לגבי האמינות, בפועל רכב עם ביצועים חדים וגבוהים

    המשפט ". . . ברכב של מותג עממי" ממש לא מתאים.

    ה-3008 בכלל לא מותג עממי.
    בכל קטגוריה  הוא עולה על הקוריאניות והיפניות.
    איך בכלל אפשר להשוות בין הקאיה ל-3008?
    המנוע של פיג'ו (למעשה BMW ) הרבה יותר חזק מכל
    הרכבים באותו חתך מחיר.
    כשאני נותן טיפה גז בפיג'ו הוא מעיף אותי, סביבת הנהג
    הרבה יותר נעימה בפיג'ו, התלבטתי רבות ולבסוף רכשתי
    פיג'ו .
    מה שכן המולטימדיה פשוט על הפנים אני לא מבין איך לובינסקי מצד אחד מביאים רכב ברמה שכזו ומרכיבים
    עליו מולטימדיה כזו גרועה, האמת זה מכעיס מאוד רק בגלל זה הייתי מעדיף את הקאיה או C5 מזדה

    29.11.16 | 13:41נהג פיג'ו חדש

  • 2
    3008

    וגם כיף ללכת איתו למוסך ...פעם בחודש!

    29.11.16 | 12:50מיקי

  • 1
    אהבתי את המשפט המסכם - מהותית והתנסחותית: "וזה הישג לא מבוטל בכלל ברכב של מותג עממי".   ל"ת

    ללא תוכן

    29.11.16 | 12:25מיכאל חוטובלי

חם באתר

מבצעי רכב בשוק הישראלי

מבצעי רכב, ימי מכירות , חיסולי מלאי בסוכנויות רכב ואצל היבואנים

ליסינג ומימון לרכב

קונים רכב בליסינג פרטי? קבלו טיפים והצעות אטרקטיביות כאן

מבחן צמיגים – בלימה (וידאו)

כמה גדול ההבדל בין צמיגים שונים ביכולת הבלימה במקרה חירום? יצאנו לבדוק

מי היא המשפחתית ההיברידית הטובה בישראל? (וידאו)

יונדאי איוניק מול קיה נירו וטויוטה אוריס היבריד - מבחן דרכים השוואתי

איזה מחירון רכב קובע?

מחירון לוי יצחק או יד2? באיזה מחירון רכב לבחור כאשר רוצים למכור או לקנות רכב?

אוטו לוגו (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה)