פורשה ישראל צפויה להשיק בזמן הקרוב את הפאנאמרה החדשה והמאוד חשובה עבור המותג, ומכונית ראשונה כבר מסתתרת באולם התצוגה של פורשה בהרצליה. הדור השני של המכונית הגדולה של פורשה, אשר נחשפה בתערוכת פאריז האחרונה, יציע, כך נראה, שיפור מהותי בתמורה למחיר לעומת העבר.
המכונית החדשה תוצע בארץ בתחילת הדרך עם שלושה מנועים. הגרסה הפחות יקרה במבחר תוצע עם מנוע V6 מוגדש טורבו בנפח 3.0 ל' עם הספק של 330 כ"ס שעוברים לגלגלים האחוריים, דרך תיבה דו-מצמדית עם שמונה הילוכים. יחידת הנעה זו תחליף את יחידת ה-3.6 החלשה יותר שהסתפקה ב-310 כ"ס ויאיץ את המכונית למאה קמ"ש ב-5.7 ש' (5.5 ש' עם חבילת ספורט כרונו) ולמהירות מרבית של 264 קמ"ש. המחיר - החל מ-800,000 שקלים.
בקרוב אצלנו - הפאנאמרה החדשה
צילום: מנהל
מנוע ה-V6 החדש, בנפח 2.9 ליטר ועם שני מגדשי טורבו (440 כ"ס), יוצע במהדורת 4S כפולת הנעה, שמחיריה יחלו בכ-940,000 שקלים. בעבר היה לגרסה זו מנוע בנפח 3.0 ליטר אך החדש חזק יותר ב-20 כ"ס (4.4 ש' מאפס למאה, 4.2 ש' עם חבילת ספורט כרונו, ו-289 קמ"ש מרביים).
הגרסה הבכירה, שעדיין מכונה "טורבו", מצוידת במנוע V8 בנפח 4.0 ל' עם שני מגדשים והנעה כפולה. למנוע זה 550 כ"ס ( 3.8 ש' מאפס למאה, או 3.6 ש' עם חבילת הספורט כרונו, ו-306 קמ"ש) והמחיר יחל בכ-1,500,000 שקלים.
מקורות בפורשה מבטיחים כי כבר מרמת הגימור הבסיסית תוצע המכונית עם אבזור עשיר ביחס למה שהיה מקובל בפורשה, וזה יכלול מפתח חכם, קסנון, עור, תפעול חשמלי למושבים ועוד.
בקרוב אצלנו - הפאנאמרה החדשה
צילום: מנהל