לקראת שנת 2017 נוחתת בארץ גרסה חדשה ומעודכנת למאזדה 6. הדגם הנוכחי (מ-2012) עבר כזכור מתיחת פנים לפני שנתיים. לפי דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, מהלך זה משקף מגמה של עדכון דגמים באופן תכוף כדי לא לשמור את השינויים רק למתיחת הפנים.
מאזדה 6 המעודכנת כוללת שינויים קוסמטיים בסביבת הנהג, תוספות באבזור הבטיחות ורמת גימור חדשה וגבוהה ביותר, 'פרמיום פלוס'.
פרטים בפרוטרוט
מאזדה 6 המחודשת מצוידת ב-GVC (ר"ת G-Vectoring Control), מערכת המפחיתה מעט את הספק המנוע בעת הפניית ההגה – מה שגורם להעברת משקל לפנים ומכאן לשיפור אחיזה ולפי מאזדה גם להיגוי חלק יותר. כבר רמת הגימור 'לקשרי' מצוידת במערכת בלימה אוטונומית משודרגת, וזו בולמת את המכונית מ-80 קמ"ש ומטה (30 קמ"ש במערכת הפורשת). בנוסף, נרשם עיצוב מחודש להגה ולמחוונים שופר.
מאזדה מעדכנת את ה-6
צילום: מנהל
רמת הגימור 'פרמיום' כוללת חישוקי "19 חדשים, מחוונים נאים יותר, תצוגה עילית צבעונית וגם ווילון אחורי חשמלי (שיורד בעת שילוב להילוך אחורי). אבזור הבטיחות כולל ב'פרמיום', בנוסף, גם התרעה על תאונה בנסיעה לאחור כולל בלימה אוטונומית. עוד באבזור הבטיחות: מערכת התרעה על סטייה מנתיב, עמעום אורות אוטומטי, ובלימה אוטונומית מ-160 קמ"ש ומטה.
ברמת הגימור 'פרמיום פלוס' עור נאפה איכותי יותר מזה שב'פרמיום' הרגילה, קוסמטיקה ייחודית בתא הנוסעים, תאורת אווירה ומערכת שמע מקורית של BOSE עם 11 רמקולים (6 רמקולים ברמות האבזור האחרות). אבזור הבטיחות כולל בנוסף תאורת לד אדפטיבית ותיקון בפועל לסטייה מנתיב.
מאזדה מעדכנת את ה-6
צילום: מנהל

מחירים
מאזדה 6 המחודשת תוצע בגרסת 2.0 ליטר וברמת הגימור 'לקשרי' ב-168,000 שקלים ובגרסת 2.5 ליטר באותה רמת גימור ב-176,000 שקלים. גרסת 2.5 ליטר תוצע ברמת הגימור 'פרמיום' ב-186,000 שקלים, וברמת הגימור 'פרמיום פלוס' ב-196,000 שקלים. מחיר גרסת הסטיישן – 2.0 ליטר, 'לקשרי' – עומד על 168,000 שקלים.
מאזדה מעדכנת את ה-6
צילום: מנהל