נתת לנו Like ב-Facebook?

סופר מבחן – מבחן השוואתי לארבע סופרמיני (וידאו)

אוטו מיני, סופרמיני

סופר מבחן – מבחן השוואתי לארבע סופרמיני (וידאו)

25.12.16 אלי שאולי |   צילם: תומר פדר

לקחנו ארבע מכוניות סופרמיני מובילות - יונדאי i20, מאזדה 2, סקודה פאביה ופיג'ו 208 - כדי לבדוק מי נותנת את התמורה הטובה ביותר

57 תגובות | תגיות: פיג'ו, 208, פיג'ו 208

לפרטים
auto.co.il icon
*ציין שם
*ציין טלפון *טלפון שגוי

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
סגור
 
 
סופרמיני היא קטגוריה עם אחת המשימות הקשות בעולם הרכב – להיות הכל לכולם. תוססת, אופנתית ודינאמית לצעירים, ומרווחת ושימושית למשפחות בתחילת דרכן. היא צריכה להיות לא יקרה עבור מי שרוכש אותה כמכונית ראשונה אבל מצוידת ומפנקת עבור מי שעבורו היא כבר השנייה בבית, ורצוי שתהיה קטנה מבחוץ אבל גדולה מבפנים למשפחה העירונית.
 
בנוסף למשימות קשות אלה, התעוררות תחום המיני בארץ בשנים האחרונות משכה את המחירים מטה. כאשר מיני אוטומטית עולה בין 70,000 ל–80,000 שקלים, ה"סופר" לא יכולה להיות הרבה יותר יקרה. סיאט עם האיביזה הורידה את המחירים לאיזור ה–80,000 שקלים וגררה מתחרים כמו פיג'ו 208 ומיקרה, כדי ליצור רמת כניסה לקטגוריה. אבל עיקר הקטגוריה עדיין מתרכז בתחום המחירים שנע סביב 100,000 שקלים, ושם נמצאו גם המכוניות שהגיעו למבחן.
 
כולן מהבציר החדש בזירה, שהגיע בשנתיים האחרונות ושינה את התמונה. ל–i20 החדשה, שירשה את אחד הדגמים הפופולאריים בפלח, ולסקודה פאביה דור שלישי שמחליפה גם היא דגם מצליח, הצטרפה באמצע השנה שעברה מאזדה 2, שהציעה אבזור ועושר שלא פגשנו לפני כן בקטגוריה. לקראת סוף השנה שעברה הגיעה ה–208 שנולדה מחדש עם מנוע ותיבת הילוכים מודרניים מבעבר. איך הן מתמודדות אחת מול השנייה? והאם ניתן להצדיק את פער המחיר הגדול בינן לבין הסופרמיני הזולות שהוזכרו? לזה בדיוק הקדשנו את השבוע שאחרי השריפות הגדולות. 
 
 
 
כדי להפוך את המבחן לקל יותר לקריאה, ריכזנו עבורכם בעמוד זה את עיקרי הפרטים והמסקנות, כאשר ההרחבה על כל מכונית נמצאת בעמוד נפרד, אליו יש קישור בשם הדגם.

 
 

בעד
מראה בוגר, מרחב מאחור, נוחות עירונית, עידון ובידוד רעשים

נגד
תיבה אוטומטית עם ארבעה הילוכים בלבד, ביצועים, צריכת דלק, אבזור דל, מחיר גבוה מדי
 

 
למבחן המלא: מאזדה 2 – מנוע 1.5 ל', 111 כ"ס, אוט' 6 הילוכים, 105,000 שקלים
  
 
 
בעד
תחושה אופנתית וספורטיבית, חטיבת כוח נעימה, אבזור

נגד
נוחות נסיעה בעיר, תחושה אינטימית וצפופה, בייחוד מאחור, רועשת

 
למבחן המלא: סקודה פאביה – מנוע 1.2 ל' טורבו, 110 כ"ס, דו-מצמדית 7 היל', 105,000 שקלים
 
 

בעד
אבזור עשיר, הופעה נאה כאשר מוסיפים את חבילת הצבע, ביצועים, חיסכון בדלק

נגד
נוחות, חטיבת כח לא רהוטה, מרחב רגליים מאחור
 

 
למבחן המלא: פיג'ו 208 – מנוע 1.2 ל' טורבו, 110 כ"ס, אוט' 6 הילוכים, 90,000 שקלים (מחיר מבצע עד הודעה חדשה; 99,000 שקלים מחיר רשמי)
 
 

בעד
הופעה אלגנטית, פנים מקורי, נוחות, צריכת דלק, מחיר

נגד
אבזור, תיבה מעט איטית, מנוע רועד בסרק



סיכום
בסופו של דבר, כאשר המחיר הוא גורם חשוב בזירת הסופרמיני, אי אפשר להתעלם מכך שפיג'ו 208 בגרסה המצוידת עולה כרגע, ועד להודעה חדשה, 90,000 שקלים, פער מחיר של 15,000 שקלים ויותר משאר המתמודדות.
 
היא אמנם פחות מאובזרת מהמאזדה 2 והסקודה פאביה, ואינה מצוידת באותן מערכות בטיחות, אבל מפצה על כך במחיר, ובעובדה שהיא עושה את הכל טוב, ולא נכשלת בשום דבר חשוב – היא לא הכי מרווחת, אבל מרווחת מספיק; היא לא הכי מהירה, אבל מהירה מספיק; היא לא הכי נוחה בכל מצב, אבל גם לא מענישה בשום מצב, והיא, לדעתנו האישית, היפה ביותר בחבורה.
 
נראה שפיג'ו, שיצרה במשך שנים מכוניות סופרמיני סופר-מצליחות, עדיין יודעת את העבודה, ועם המנוע החדש המכונית תיקנה את נקודת החולשה העיקרית שהיתה לה. וכחבילה  מציעה הפיג'ו 208 את התמורה הטובה ביותר, והיא המנצחת במבחן.
 
 
המפסידה במבחן אפילו ברורה יותר מהמנצחת – יונדאי i20. היא הכי יקרה למרות שהיא הכי פחות מאובזרת והכי חלשה, ובפער. המכונית הזו זקוקה בדחיפות לעדכון יחידת הנעה ושדרוג תא נוסעים ואבזור, כי הבסיס טוב בהחלט – היא מרווחת, מעודנת ונוחה מהאחרות כאן, ובכלל ביחס לקטגוריה.
 
הסקודה פאביה והמאזדה 2 חולקות מקום שני שלישי, בלי הכרעה בינן, משום שהן מציעות חבילה שונה ופונות לקהל מעט שונה. הסקודה פאביה ביצועיסטית, מצוידת ותא הנוסעים בה נעים, אבל היא צפופה מאחור ונוחות הנסיעה בה לא מבריקה.
 
המאזדה 2 צעירה, אופנתית יותר (בייחוד בגרסאות המצוידות) וספורטיבית יותר, אבל מעט צפופה מדי, ותא המטען שלה קטן משמעותית משל האחרות.
 
 

57 תגובות לכתבה

לקריאת כל התגובות ברצף
  • 57
    46 חנקת אותי מצחוק!   ל"ת

    ללא תוכן

    02.05.17 | 22:08דניאל

  • 56
    אפשר בבקשה לקבל חוות דעתכם על סוזוקי בלנו החדשה?   ל"ת

    ללא תוכן

    23.04.17 | 09:14שני

  • 55
    איך אמר חבר לשעבר?

    הפירסומון בפעולה

    21.04.17 | 15:50לב

  • 54
    איפה סיאט איביזה, הסופר מיני הכי נמכרת בארץ?

    עשיתם מבחן שמתיימר לבחור את הסופר מיני הכי טובה בארץ, בלי לכלול בו את האיביזה?

    תהיו רציניים

    19.04.17 | 11:41ברק

  • 53
    איך שנכנסתי לדף

    קפצה לי מול העיניים פרסומת לפז'ו. 

    מעניין...

    18.04.17 | 20:47משה

  • 52
    סופר מיני - מבחן השוואתי

    ואיך רנו קליאו התחמקה מהמבחן ? יש לה נוכחות כביש לא רעה בישראל, ומנסיוני, רכב מוצלח ביותר.

    18.04.17 | 18:00ישי

  • 51
    שתי ידיים שמאליות???

    כל הלינקים למבחנים המלאים מפנים אך ורק למבחן של ה- I20. כל שאר המבחנים נעלמו....

    מה יהיה עם ההגהות אצלכם, נבעכים??

    18.04.17 | 09:46חוני המתגלגל מצחוק

  • 50
    לא נוגע בגיר רובוטי (סקודה?)   ל"ת

    ללא תוכן

    17.04.17 | 02:58אורן

  • 49
    מי קונה היום רכב חדש? רק מטומטמים או עשירים   ל"ת

    ללא תוכן

    17.04.17 | 02:05מומי

  • 48
    למה מתעלמים מהונדה ג'אז המרווחת מכולם?   ל"ת

    ללא תוכן

    15.04.17 | 13:02חיים

  • 47
    עדכון 4 חודשים אחרי המבחן

    ה- 208 התייקרה ב- 10000 שקלים, כך שכעת הפער ממקום 2-3 לא גדול בכלל.

    לכן, כל המקומות 1-3 כבר קרובים, ושכל אחד יעשה את השיקול שלו.

    14.04.17 | 17:25-

  • 46
    חוות דעת על ה: 208

    לבת הצעירה והיפה שלי יש את ה: 208 

    והיא נתקעת מדי פעם (בעיקר בלילות).
    זו הסיבה שבקרוב אני אהיה סבא.


    14.04.17 | 15:28סבא

  • 45
    נוהג על : 208 כבר שנתיים - רכב בעייתי מאוד!

    הרכב אמנם נוח אבל מלווה בבעיות מכאניות רבות.

    אם זה לא היה רכב חברה, לא הייתי מתקרב.
    הופתעתי שהוא לקח מקום ראשון במבחן של "אוטו"
    כתבה פרסומית?

    14.04.17 | 15:19זוהר

  • 44
    כתבת פרסומת --ממומנת עי היבואנים

    מדוע שכחתם את היאריס של טיוטה --הטוב ביותר בין המיניס.בכל העולם---נקודה. היכן סוזוקי סויפט של סוזוקי . הונדה זאג

     בקיצור כתבת פירסומת לדגמים. כמה היבואנים שילמו.

    13.04.17 | 07:21חיגז

  • 43
    הסופר מיני הטובה והמשתלמת היא סיאט איביזה

    מבחינת תמורה למחיר וללא חסרונות , סיאט איביזה סטייל עם המנוע 1.0 ליטר טורבו הינה הקנייה הטובה ביותר. 

    עם כל יתרונות הפאביה (ואף מהירה וזולה ממנה), זולה אפילו מה 208. זו המכונית היחידה שמובילה במובהק ובפער בקטגוריה שלה בכדאיות הקניה.

    10.04.17 | 12:20יניב

  • 42
    קצת על חוות הדעת בכתבה ובתגובות

    כמי שנוהג כבר 50 שנה וחווה גלגולים רבים של כלי רכב (וגם די מתעניין בנושא אין פה התייחסות לארץ המוצא של הרכב (מאזדה 2 לדוגמא מיוצר בתאילנד ולא ביפן). מנועי טורבו בעיקר קטני נפח לא הוכיחו אמינות עד כה. כך גם מצמדי DSG. זה לא מעניין את הליסינגאים אבל מעניין את הקונים הרגילים. בסקירה לא שותפו טויוטה יאריס ולא הונדה ג'אז. אין שום התייחסות למכוניות עם תיבת הילוכים ידנית. ולכל המגיבים שיש להם מכונית ישנה ואמינה זה לא משליך על המכוניות המודרניות (לי היתה יונדאי אקסנט בת 19 אמינה להפליא). ואגב האמינות של פיג'ו אכן גרועה מניסיון של בני (ליסינג).

    10.04.17 | 08:47מיכאל ב.

  • 41
    האם סוזוקי בלנו החדשה נחשבת ל"סופר מיני"?

    ואם התשובה חיובית,מה דעת החברים כאן?

    09.04.17 | 23:17דיוגנס

  • 40
    כרגיל, מגזין אוטו לא מחובר למציאות

    שוב פעם הרכב פח פיז'ו ניצח מבחן השוואתי.


    אבל זה בסדר אין מה לדאוג, הרי בחיים האמתיים, אף אחד לא יגע ברכב הזה ולא יחשוב לקנות אותו, מלבד כמה "מביני עניין".
    שאחר כך ימכרו את מיטב תוצרת הפח הצרפתי בגרושים לכמה "מביני מחיר" ובא לציון גואל.

    09.04.17 | 20:01משה

  • 39
    קניתי פיג'ו 208 החדשה

    קניתי את גרסת הטורבו, ואני ממש מרוצה. אוטו מהנה גם בעיר גם מחוץ לעיר ומאוד חסכוני. לא מתחרט לרגע שבחרתי בו ולא במאזדה 2 החדשה.

    01.01.17 | 13:58קובי

  • 38
    צאו מהקופסה...

    הצרפתיות החדשות הם לא מה שהיו, יצר לי לנסוע על ה-208 החדשה עם מנוע דיזל ומאוד התרשמתי. ממליץ לצאת מהקופסה של יפני קוראני.

    01.01.17 | 13:37גד

  • 37
    אזהרה חמורה לגבי המנוע החדש!!! מסוכן!!!

    הסיכוי שלכם לאבד את הרשיון גבוה מאוד. לחיצה קצרה על הגז וכל שאר המכוניות פשוט נשארות מאחור. 150 קמ"ש זו רק ההתחלה.. 170 180 זה בקלי קלות...אחרי שהמנוע נפתח זה פשוט מסוכן...איך מרגיש בעל ב.מ.וו X5 כש-2008 רגילה מראה לו את האגזוזים???

    01.01.17 | 13:34אייל

  • 36
    זר לא יבין זאת

    ה-208 מכונית מעולה. - נוחה מהנה ותא נוסעים ממש איכותי. לקוח של מכונית יפנית לא יבין זאת, בטח לא של מכונית קוריאנית.

    01.01.17 | 13:27ירון

  • 35
    שטויות לחשוב שהפיגו 208 תתקע

    יש לי פיג'ו ישנה ב12 וב7 שנים הייתי צריך גרר פעם אחת ולא משהו רציני ויקר

    האמינות לא מושלמת אבל בהחלט סבירה והפיג'ו 208 מגיעה עם תיבה יפנית חדישה של 6 הילוכים
    הפיג'ו לוקחת את המבחן בהליכה, אם כי האיביזה שזולה יותר במבצעים יכולה לתת לה פייט (יותר ישנה ופחות מרווחת , וגם פחות נוחה) , אבל יותר זולה במקצת (גרסת סטייל ב81000 במבצעים) שהיא כמעט כמו גרסת אקטיב של פיג'ו 208

    היונדאי חייבת מנוע וגיר חדש , מודרני וחזק. כי היא באמת נוחה ומרווחת , אבל מי שבאמת רוצה מרווח יכול ללכת על קומפקטית -לא תמיד כרוך בתוספת תקציב גדולה
    308 ליסינג 0 ק"מ נמכרת ב100,000 עם מנוע טורבו חזק

    30.12.16 | 14:37א

  • 34
    כמשפחתית קטנה בטוחה וחסכונית הייתי בודק את הונדה ג'אז   ל"ת

    ללא תוכן

    26.12.16 | 08:05תחליף למשפחתית או אוטו שני ?

  • 33
    כמה שטויות... מזל של המגיבים כאן שאין מס על בולשיט

    מנו והאלפא רומיאו מיטו שלו - מילא שהסוכן של אלפא לא יודע שהמנוע הוא 0.9 ל' (0.875, אם לדייק) ולא ליטר.  אבל להתעלם מזה שמדובר בדגם ידני (שעדיין עולה 7,000 שקלים יותר מהיונדאי, ו-27,000 שקלים יותר מה-208)?! נו, בחייאת. וזה לפני שדיברנו על הוויברציות ה"נפלאות" של מנוע טווין...

    ויהודה... שלא יודע אפילו איך כותבים את שם הרכב שהוא מנסה לקדם (סוניק), וגם לא התעדכן שגרסת הטורבו בכלל לא נמכרת כרגע בארץ. 
    וא-א, עם בעיות הראיה הקשות. איפה מצאת דמיון בין הקיה ריו (דגם מיושן, שהמחליף לו נמצא ממש מעבר לפינה) ל-i20? ואם כבר, למה לקחת את הרכב המיושן יותר, ולא את הגלגול המודרני יותר של סופרמיני מבית אותו קונצרן?

    בקיצור - הצעה לרשות המיסים: קבעו מס על תגובות מטופשות/מרושעות/גזעניות באינטרנט, וההכנסות יהיו כאלו, שיהיה אפשר להפסיק לגבות מס על מכוניות ודלק!

    25.12.16 | 23:19ארצברג

  • 32
    אלפא רומיאו מיטו

    להוסיף עוד 5 אלף ואפשר להנות מאלפא רומיאו מיטו 

    גם בגרסה הכי חלשה שלה - מנוע 1 טורבו עם 105 כס 
    היא הכי שווה , גימור שאי אפשר להשוות לכל השאר , חסכונית בדלק 1 ל20 ! (1 ל23 לפי היצרן )
    תעזבו את הסטיגמות על אלפא רומיאו ..זה היה פעם היום עידן חדש תקבעו נסעת מבחן ותראו

    25.12.16 | 22:12מנו

  • 31
    סופר מיני

    שברולט סאניק טורבו לוקחת את כולן בנסיעה אחורה

    25.12.16 | 21:33יהודה

  • 30
    למה מתעלמים מריו? היא זו שהעתיקו את ה-I-20 החדשה...   ל"ת

    ללא תוכן

    25.12.16 | 15:04א-א

  • 29
    יונדאי המיץ של הזבל עולה הכי הרבה. הזוי ביותר.

    אפילו בחינם לא נוגע ביצרנים מקוריאה.

    24.12.16 | 10:34יוני

  • 28
    עוד כמה טיפים...

    ללא ספק מחיר של 105 אלף לרכב קטן הוא גבוה בעליל וצריך לחשוב אם לא כדאי להוסיף עוד קצת ולעלות קטגוריה.

    מאזדה 2: שיא האופנה והאבזור אבל הרכב לא פרקטי במיוחד בעיר. ראות אחורית גרועה, מתלים קשים בעיר, מושב אחורי צר, רועשת. אבל מנוע וגיר הכי טובים.

    יונדאי I20: מנוע וגיר משנות התשעים. יקרה בטירוף.

    פאביה: גיר דו מצמדי גיהנום בפקקים.

    פיזו 208: מנוע 3 צילינדרים. זולה אבל אמינות מוטלת בספק.

    יאריס: יקרה וגיר רציף רועש

    אגב, דירגתי לפי הסדר. יונדאי אם תקבלו אותה ב-90 אלף.

    19.12.16 | 10:18דור

  • 27
    ל 26 ,הטמטום האנושי מתגלם בתגובות. אין מה להתרגש

    העיקר שהמבחן רציני ומפןורט.
    כמובן שתמיד כדאי לבדוק בעצמך מכוניות פוטנציאליות.

    19.12.16 | 07:40יאיר

  • 26
    איך אני אוהב את מגיבי הקונספירציה כמו 24

    לפני חודש עלה כאן מבחן משפחתיות שבו ניצחה מאזדה, וישר היו כאלו שטענו שזה בגלל שמאזדה מפרסמת ב"אוטו". 

    עכשיו עלה מבחן שבוא מאזדה הפסידה - אז קופצים חובבי הקונספירציה וטוענים שאפשר לדעת מראש מי ינצח. 
    רגע... אז איך המותג שניצח בפעם הקודמת הפסיד הפעם? זה היופי עם חובבי הקונספירציה, הם לא מנסים אפילו להיות עיקביים, פשוט קופצים כל פעם עם תאורית קונספירציה חדשה לפי מה שמתאים באותו רגע. פשוט לא מסוגלים לקבל את העובדה שכל פעם האוטו הכי טוב (לדעת הבוחנים, לפחות) מנצח. 
    ובכל מקרה - כל העובדות נמצאות בכתבה. חושבים ששווה לשלם עוד 15,000 שקלים תמורת חצי שניה מאפס למאה וקיילס? סבבה, לכו על זה. 

    18.12.16 | 23:04משה

  • 25
    תגובה ל 23 מאיפה אתה מביא את הבולשיט הזה?

    בסגמנטים המשפחתיים, אין תא נוסעים כיום שמתחרה באלו של פיג'ו ומאזדה. הם בליגה אחרת, הרבה מעל גולף ושות', יותר קרוב לגרמניות היקרות. שום פלטיק מקרקש.

    אני לא מחשיב את עצמי מבין כמוך, ובכל זאת ב 206 שלי עם כמעט 15 שנה על הכביש יש הרבה פחות קרקושים מביונדאי בת ה 3 שאשתי נוהגת, ובאופן כללי הבלאי לא חריג. 
    מנסיוני, סיטרואן מדור קודם (C4 הקודמת, C3 ) אכן פחות איכותיות וגם מבחינת חשמל יש בעיות. אל תשליך מזה על פיג'ו. 

    18.12.16 | 18:39נתקעת באייטיז?

  • 24
    מבחן מיני

    כרגיל במגזין הזה אפשר לדעת את התוצאות בסוף בלי לקראו

    18.12.16 | 17:12יוסי

  • 23
    לכל החכמים

    כשתרכשו פיג'ו / סיטרואן / רנו ותנסו להיפטר מהן נדבר.

    כולן אותו רכב זבלי מאיכות ירודה מאוד, החל בפלסטיקה וכלה בצבע, מנוע שתיין, רועש ותיבת הילוכים ללא כוח. על הנוחות אין מה לדבר, מי שקונה מנסה למכור מהר מאוד לפני גמר האחריות כי איזה פראייר ישלם מחיר כזה זעום, אבל גם זונה צרפתייה נותנת הנאה רק שהיא לא מתקלחת...
    אתם יכולים לשקר לעצמכם וגם להאמין לשקרים האלה, אבל מי שמבין לא מתקרב לרכבים האלה, במיוחד הטוקבקיסטים מבית הצרפתים.

    18.12.16 | 14:57אריאל

  • 22
    ה-208 בדגם דיזל ידני 1.6 ליטר לוקחת.   ל"ת

    ללא תוכן

    18.12.16 | 13:10מישו

  • 21
    הפאביה לוקחת

    יש לי פאביה. דגם סטייל.
    זה אוטו הרבה יותר ממה שהוא באמת. נקודה.
    הוא מרגיש יותר גדול, יותר בשל.
    אז כן מרגישים את הכביש ובמיוחד עם חתך נמוך כמו אצלי. ותשמעו קטע, אני מאוד אוהב את זה. אוהב את הקשיחות הגרמנית יותר מהספינה הצרפתית.
    זה רכב עם כוח של מכונית משפחתית ומעלה, מאובזר מאוד. לפחות כמו משפחתית ממוצעת. הוא חסכוני בטירוף ולא מעייף לנהיגה.
    שנה וחצי חפרתי לפני שקניתי אותה עד שהבנתי שזו הסופר מיני הטובה ביותר שיש בשוק. כשקניתי אותה (חודש וחצי אצלי) אני מבין כמה צדקתי למרות הציפיות הסופר גבוהות!

    18.12.16 | 11:26יעקב

  • 20
    ל9

    נחמד שקבעת שה208 ללא ספק תתקע על בסיס סטריאוטיפים. איכשהו, שלי בת 4 ולא נתקעה אף פעם.


    מבין ה4 האלו, 208 או פאביה (כדי שלא יאמרו שאני משוחד בתור נהג ב208). אני מסכים לחלוטין שהיונדאי במקום האחרון, והבחירה בפאביה בינה ובין המאזדה היא משיקולי פרקטיות (למרות שגם ה2 נשמעת טוב).

    18.12.16 | 09:07לא 9

  • 19
    נראה לי שמישהו זקוק לכדורים (של סקודה) דחוף

    עם אחריות של שנתיים ואיביזה זולה הרבה יותר, אין לפאביה מה להציע מול מתחרים עדיפים בהרבה, בטח בעיר הצפופה.

    18.12.16 | 08:42יוסי

  • 18
    פאביה פאביה פאביה

    ברור שהפאביה לוקחת את כולם בניוטרל האטו 5מין ביצועים שמאשירים בקסטל רכבי 1.6פעורי אגזוזים והכי טובה מבחינת הנדסת אנוש כל האר פלסטיק לא איכותי וכדומה לא מעניין אף נהג שמעיף תאוטו עוד 3 שנים.

    המאזה 2 קצת אחריה רק אם אתם זוג או נהג יחיד אין מצב להיתנהלות של משפחה קטנה

    17.12.16 | 22:57חולה רכב זקוק להשתלת רכב

  • 17
    פאביה פאביה פאביה

    ברור שהפאביה לוקחת את כולם בניוטרל האטו 5מין ביצועים שמאשירים בקסטל רכבי 1.6פעורי אגזוזים והכי טובה מבחינת הנדסת אנוש כל האר פלסטיק לא איכותי וכדומה לא מעניין אף נהג שמעיף תאוטו עוד 3 שנים.

    המאזה 2 קצת אחריה רק אם אתם זוג או נהג יחיד אין מצב להיתנהלות של משפחה קטנה

    17.12.16 | 22:57חולה רכב זקוק להשתלת רכב

  • 16
    למס' 9

    בגלל זה אתה נהג ליסינג... וכנראה שתישאר כזה עד גיל 67 (בהנחה שלא יעלו את גיל הפנסיה עד אז). בהתחשב בתגובה שלך, אותי לא יפתיע שתישאר באותה רמת בינוניות שאתה נמצא בה כרגע. חסר מעוף ותקוע שדעות קדומות של שנות ה 90. 

    17.12.16 | 22:50לב

  • 15
    אני מעדיף את הפאביה בגלל מנוע טוב יותר מהאחרים

    מי שמחפש נוחות נסיעה ומרחב פנימי מחפש בקטגוריה הלא נכונה, בסעיף המחיר רוב המכוניות נכשלות, גם 90 אלף שקל זה פשוט יקר מדי..מכוניות כאלה אמורות לעלות לכל היותר כ-80 אלף שקל

    17.12.16 | 11:24דן

  • 14
    התעלמות גסה ביותר מהפיאסטה שמבחינת נוחות ואיכות נסיעה לא רואה אף אחת מהם   ל"ת

    ללא תוכן

    17.12.16 | 10:30גיל

  • 13
    משה - מנוע זה מנוע, יחידת כח זה מנוע ותיבת הילוכים.

    לא אותו דבר. 

    16.12.16 | 23:24ארצברג

  • 12
    אדיר, הפאביה לוקחת באבזור ובביצועים. אם אתה ילד בן

    18, אז היא בשבילך. 

    אבל אם אכפת לך ממרווח במושב האחורי, מאיכות מתלים ומנוחות המושב, הפאביה בבעיה. נסיעה של חצי שעה בכביש משובש גומרת לך על הגב. ובפקקים ה-DSG מעצבן ודורש רגל כמו של ההוא מ"כף רגלי השמאלית", רק בצד ימין.
    עכשיו תוסיף לזה 15 אלף שקלים יתרון במחיר - ואיפה התחרות בכלל? 

    16.12.16 | 23:24משה האמיתי

  • 11
    מבחנים .מבחנים .מזדה 2 מובילה בקטגוריה . בכל העולם . אז מה ולמי עוזר המבחן הזה ????   ל"ת

    ללא תוכן

    16.12.16 | 13:57דליק

  • 10
    1

    כמה שטויות רשמת!?  בעבר כל החברות היו כושלות ,חלודות,תקלות וכו... כיום רכבי פיגו מצויינים ,בעלי איכות גימור טובה למדי ובעצם כמעט כל רכב חדש כיום נחשב אמין וטוב ,הנאה מנהיגה זה כבר סיפור אחר.

    16.12.16 | 11:02יובל

  • 9
    בתור רכב ליסינג

    הייתי לוקח את ה- 208, כי לא אכפת לי אם היא תתקע (והיא תתקע - אני מקווה רק שלא יותר מדי). הייתי מוכן גם לקחת את הפאביה אם הייתי מקבל מחיר טוב, וגם את המאזדה . הבעיה היא שהן לא נפוצות - בעיקר בגלל מחיר גבוה לליסינג (בעיקר המאזדה).

    בתור פרטי? ללא ספק את המאזדה 2 , בדיוק בגלל האמינות.

    באשר ל- i20 - אישית היתה לי מהעבודה. רכב עגלתי ברמות - ולכן הייתי פוסל בשבילי בכל מצב (דווקא תא הנוסעים סבבה).
    לעומת זאת, מי שמחפש מרחב ולא אכפת לו שהאוטו איטי - יקבל תמורה טובה. אם לא לוחצים אותו ומשאירים רגל קלה על הגז , הוא יכול אפילו להגיע גם ל- 1 ל- 14 או 15 (וזה הרבה בשביל המנוע הזה).

    אכן המחיר של ה- i20 גבוה, אבל מדובר במחיר פתיחה - כלומר אפשר להשיג אותו במחיר הרבה יותר נמוך - תלוי בכושר המיקוח או אם מגיעים למבצע המתאים (כולל 0 קמ מליסינג).

    ו... האם יש קשר בין הכתבה הזאת, לפרישה של מנכל לובינסקי?

    16.12.16 | 10:50-

  • 8
    כתבה טובה, אבל אפשר בבקשה לכתוב"מנוע" ולא "יחידת כוח"?   ל"ת

    ללא תוכן

    16.12.16 | 10:14משה

  • 7
    תודה על מבחן מעניין. רוב האנשים ילכו על זול או יאריס

    אפילו שהיה מבצע ב 208 עם פחות מ 90 אלף, אנשים שהמלצתי להם עליה הלכו על יאריס יקרה הרבה יותר.
    אנשים רוצים בטוח ושמירת ערך.

    16.12.16 | 08:55יוסי

  • 6
    מדהים איך הכל התהפך : היונדאי הנוחה והשקטה ביותר ובפער.   ל"ת

    ללא תוכן

    16.12.16 | 08:48הקוראניות סוגרות ועוקפות

  • 5
    1, זה בשבילך

    עשיתי נסיעות מבחן על:

     המאזדה 2 ( הדגם היקר ),

    הפאביה  ( הדגם שנבחן המפואר),

     וה-208  החדשה .

     

    מהמאזדה התרשמתי אבל לא נפלתי .

    כן התרשמתי לטובה  מהפאביה מאוד , היא מזכירה את הגולף בביצועיה ובמהירות זריזות שדומה לרכבים הרבה יותר יקרים ממנה ובסך הכל הפתיעה אותי מאוד לטובה לרבות באיבזור ( גולף קטנה , כבר אמרנו ?) .

    אבל .... ב-208 היה איזה קסם שהדביק אותי אליה , במיוחד כשאתה על s (מצב ספורט ) האיבזור שלה מאוד פשוט אבל הישיבה , ההגה הקטן והנוחות מנצחות את כולן , זאת היתה קניה לבת וגם היא ננעלה על ה-208 , כן. צריך לנסוע בה כדי להבין . כך שאני שולל לחלוטין את "התאוריה " שלך .

     

     

     

    16.12.16 | 08:46אורון, אשדוד

  • 4
    פיגו

    העולם מתקדם ומשתנה גם הרכבים .

    15.12.16 | 23:41יצחק

  • 3
    למי שבאמת מבין. הפאביה לוקחת במרבית הפרמטרים..

    הפיג'ו זולה
    אבל יותר גימיקית בעיקר
    ומה תהיה שווה בכלל בעוד כמה שנים?!..

    15.12.16 | 23:26אדיר

  • 2
    או שפשוט יש לפיג'ו מכוניות טובות במחיר טוב, שמואל

    מעניין אצל מי מהמתחרים אתה עובד שכל כך בוער לך לנסות ולטעון שהתוצאות מוטות. 

    או שאתה טוען שה-i20 חזקה, הפאביה מרווחת והמאזדה2 נוחה ושקטה, ולכן אחת מהן היתה צריכה לנצח את המבחן? 
    וזה עוד לפני שדיברנו על פער של 15-20 אלף שקלים לטובת הפיג'ו.

    15.12.16 | 21:08משה

  • 1
    כמה שקוף

    את מבחן הפנאי הקומפקטי באתר כבישים מימנה פיג'ו וה-2008 יצאה על העליונה.

    כמה מפתיע שהיא מימנה עוד מבחן וה-208 זכתה.
    בנוסף איזו כתבה עשו ל-3008? פיייייי מינימום פנאי יוקרה.
    עוד רגע יעשו מבחן חוזר למשפחתיות וה-301 תנצח כל רכב אחר... תלוי כמה ישלמו כדי להשחיר את האחרות.
    החברה הכושלת רוצה לחזור לתודעה ולא יודעת איך...

    15.12.16 | 17:26שמואל

חם באתר

מבצעי רכב בשוק הישראלי

מבצעי רכב, ימי מכירות , חיסולי מלאי בסוכנויות רכב ואצל היבואנים

ליסינג ומימון לרכב

קונים רכב בליסינג פרטי? קבלו טיפים והצעות אטרקטיביות כאן

מבחן צמיגים – בלימה (וידאו)

כמה גדול ההבדל בין צמיגים שונים ביכולת הבלימה במקרה חירום? יצאנו לבדוק

מי היא המשפחתית ההיברידית הטובה בישראל? (וידאו)

יונדאי איוניק מול קיה נירו וטויוטה אוריס היבריד - מבחן דרכים השוואתי

איזה מחירון רכב קובע?

מחירון לוי יצחק או יד2? באיזה מחירון רכב לבחור כאשר רוצים למכור או לקנות רכב?

אוטו לוגו (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה)