ב.מ.וו חשפה מתיחת פנים לסדרה 4, שכוללת את גרסאות הקופה והקבריולה שהופרדו מהסדרה 3 בשנת 2013. מתיחת הפנים כוללת עדכון קוסמטי קליל ביותר, ותגיע לישראל לקראת הקיץ, ברבעון השלישי של 2017 - כך נמסר מדלק מוטורס, יבואנית המותג. מחיריה יהיו גבוהים במעט מאלו של הדגם היוצא, החל מ-352.5 אלף שקל ל-420i קופה לעומת 346 אלף בדגם היוצא.

הסדרה 4 המחודשת תוסיף להימכר בגרסאות קופה וקבריולה עם שתי דלתות, ובגרסת גראן קופה עם ארבע דלתות (למעשה סדאן מסוגננת). עיצוב הדגם עבר רענון קל, הכולל שינויים ליחידות התאורה מלפנים ומאחור (כעת לד מלא בכל הגרסאות), פנסי ערפל מסוג לד, שני צבעי מרכב חדשים (כתום וכחול) ואופציה לפנסי לד קדמיים אדפטיביים.

גרסאות הקופה והגראן קופה זכו גם לעדכון מערך המתלים, לטובת יכולת דינמית משופרת - כך ב.מ.וו. בתא הנוסעים השינויים ברוח דומה - כלומר מינוריים - וכוללים בין היתר מערכת ניווט חדשה, ממשק משתמש חדש במערכת המולטימדיה (עם "אריחים" בדומה לסדרה 7 החדשה) ועוד.

מתחת למכסה המנוע, תוצע ב.מ.וו סדרה 4 בשלוש גרסאות טורבו-בנזין. הבסיסית, 420i, עם מנוע 2.0 ליטר טורבו ו-184 כ"ס (8.2-7.3 שניות ל-100 קמ"ש בהתאם לסוג המרכב), ותיבת שישה הילוכים ידנית או שמונה הילוכים אוטומטית. על אף הדמיון בנון הנפח וההספק, מדובר במנוע 2.0 ליטר שונה מזה של הדגם הקודם.

מעליה ניצבת ה-430i, עם אותו מנוע אך בהספק של 252 כ"ס (6.4-5.8 שניות ל-100). בפסגת ההיצע (מלבד ה-M4) ניצבת ה-440i, עם מנוע שישה צילינדרים בטור בנפח 3.0 ליטר, 326 כ"ס ותאוצה ל-100 קמ"ש שאורכת בין 5.0 שניות לגרסת קופה אוטומטית, 5.1 לגראן קופה ו-5.4 לקבריולה.

במסגרת מתיחת הפנים גם ה-M4 עברה רענון קוסמטי קל, ותוצע עם שינויים דומים לאבזור. מתחתת למכסה המנוע נותרה יחידת ה-3.0 ליטר טווין-טורבו המוכרת, עם 431 כ"ס (450 עם ערכת ביצועיםם אופציונלית) ומיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.1 שניות.