מיצובישי תציג בעוד כחודש בתערוכת ז'נבה רכב פנאי חדש. הרכב, ששמו עדיין לא ידוע, צפוי להתחרות בסיאט אטקה וקיה ספורטאז' באחת מהקטגוריות החמות ביותר בישראל בשנים האחרונות.
ביצרנית לא פרסמו בינתיים פרטים משמעותיים על הדגם החדש. בהודעה נמסר כי הדגם החדש יקבל "מראה ספורטיבי" שאמור להזכיר תצורת קופה, כפי שאפשר גם להתרשם מהתמונה היחידה - והחשוכה - שפורסמה. בעיקר בולטת קורה אחורית (C) "משוכה" - לפי צו האופנה האחרון של מכוניות פנאי שונות.

מיצובישי תציג רכב פנאי חדש בז'נבה
צילום: מנהל
XR-PHEV קונספט
במיצובישי גם לא מוסרים הרבה מידע טכני, אך לפי סגן נשיא החברה, דון סוורינגן, הדגם החדש יוצע בגרסאות טורבו-בנזין וכלאיים נטענת משקע (פלאג-אין הייבריד). נתונים אודות הספקים, ביצועים וטווח טעינה לא נמסרו לפי שעה.
בארבע השנים האחרונות מיצובישי חשפה שלושה דגמי תצוגה, רמז לכוונותיה בכל הנוגע לרכבי פנאי: eX, GT-PHEV, ו-XR-PHEV. הרכב החדש, במפרט סדרתי, צפוי לשאוב מאלו השראה עיצובית, וכפי הנראה במיוחד מה-XR שנחשף בתערוכת ז'נבה 2015.
עוד נמסר כי הדגם החדש ימוצב בין האאוטלנדר ל-ASX - מה שאומר כי למיצובישי יהיו שלושה רכבי פנאי קומפקטיים. ה-ASX, (אאוטלנדר ספורט בחלק מהשווקים) והאאוטלנדר חולקים פלטפורמה, ומתחרים בשני הקצוות של קטגוריית הפנאי - כאשר האאוטלנדר מיועד מול גרסאות שבעה מושבים כמו ניסאן X-טרייל (קאשקאי+2 בעבר) וסקודה קודיאק, וה-ASX מול דגמים כמו פיז'ו 3008 וסיאט אטקה.
ה-ASX הושק בעולם עוד בשנת 2010, ועבר מאז מספר מתיחות פנים. למרות שהצהירו על כוונה לשווקו בעבר, בחברת כלמוביל, יבואנית מיצובישי, לא השיקו לבסוף את ה-ASX בישראל - זאת למרות פופולאריות הקטגוריה והצלחת האאוטלנדר. עדיין לא ידוע לגבי תוכניות לשיווק הדגם החדש, שייחשף בתערוכת ז'נבה במרץ הקרוב.
מיצובישי תציג רכב פנאי חדש בז'נבה
צילום: מנהל
מיצובישי ASX. הייבוא עדיין בספק