נתת לנו Like ב-Facebook?

קיה פיקנטו כבר כאן

אוטו חדשות מקומיות

קיה פיקנטו כבר כאן

14.03.17 אלי שאולי |   צילם: רונן טופלברג

המיני החדשה של קיה רק הוצגה בז'נבה וכבר היא נוחתת בארץ

12 תגובות | תגיות: השקה, קיה, פיקנטו, אלי שאולי, רונן טופלברג

לפרטים
auto.co.il icon
*ציין שם
*ציין טלפון *טלפון שגוי

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
סגור
ימים ספורים בלבד אחרי שהושקה בתערוכת ז'נבה, יוצאת הקיה פיקנטו החדשה לדרך מקומית. ולא פלא שאנו הראשונים באירופה לקבל אותה – הפיקנטו הרי זכתה כאן למעמד אותו לא הצליחה להשיג בשום מדינה אירופאית אחרת: המכונית הנמכרת ביותר בקטגוריה במשך שנים, והנמכרת ביותר בארץ ב-2013 ו-2015.
 

נא להכיר
מידות הפיקנטו החדשה כמעט זהות לאלו של הקודמת (גידול של 1.5 ס"מ בבסיסי הגלגלים הוא השינוי הגדול ביותר), אך בזכות תכנון יעיל יותר, גדל תא המטען מ-200 ל' ל-255 ל'.
  

   
גם בתחום מערכות ההנעה אין שינויים דרמטיים: גרסת הכניסה מקבלת מנוע שלושה צילינדרים בנפח 1.0 ל' שמייצר 67 כ"ס (עלייה של כ"ס אחד לעומת הדור הקודם) והמנוע הבכיר הוא בנפח 1.2 ל', 84 כ"ס (ירידה של כ"ס אחד לעומת הדור הקודם). תיבות ההילוכים הן ידנית 5 הילוכים או אוטומטית-פלנטרית 4 הילוכים. עם זאת, לפי קיה עברו יחידות הכח שורה של שיפורים לטובת חסכון בדלק ועבודה מעודנת יותר. גרסת ה-1.0 ל' תוצע עם תיבה ידנית (14.3 ש' למאה קמ"ש) או אוטומטית (4 הילוכים) ואילו ה-1.2 ל' רק עם תיבה אוטומטית (13.7 ש' למאה קמ"ש). כמו בעבר, לכל הגרסאות ציון 4 בדירוג הירוק למעט גרסת ה-1.0 ל' הידנית ששיפרה מיקום עם ציון 3 (צריכת הדלק היא 22.7, 19.6 ו-18.5 ק"מ לליטר, בהתאמה).  
   

  
על בטוח 
גרסת ה-1.0 ל' תוצע ברמת גימור LX שכוללת בצד הבטיחותי שבע כריות אוויר, בלימה אוטונומית שפועלת באופן מלא עד 75 קמ"ש ובאופן חלקי מ-75 עד 160 קמ"ש; בנוסף למערכת מובילאיי. זה מקנה לה ציון 7 בדירוג של משרד התחבורה. אבזור הנוחות כולל מערכת שמע מקורית עם תפעול מההגה ובלוטות'. גרסת ה-1.2 ל' תוצע גם ברמת EX, שתכלול חישוקי "15 קלים ("14 רגילים ב-LX), שמשות כהות, בקרת-אקלים, מערכת מולטימדיה בעברית עם צג מגע בגודל "7, בלוטות' ומצלמה, וחיישני חניה אחוריים. כבעבר, האחריות לדגם עבור לקוחות פרטיים תקפה 7 שנים.     
   
 
 
המחירים:  גרסת ה-1.0 ל' LX הידנית תעלה 65,000 שקלים

גרסת 1.0 אוט' LX תעלה 70,000 שקלים
 
גרסת ה-1.2 ל' LX תעלה 79,500 שקלים
 
וגרסת ה-1.2 EX תעלה 80,000 שקלים
 
גדי אונגר, מנכ"ל קיה ישראל סיפר על כוונה לשמור על הובלת תחום המיני – ושמירה על היקף המכירות הנוכחי. בנוסף, בקיה צופים כי גרסאות ה-1.2 ייהוו 80% מנתח המכירות השנתי של הדגם, זאת בהנחה ש-12,000 יחידות של הפיקנטו יימכרו בשנה (כ-10% מהשוק הכללי). תחזית המכירות עבור הפיקנטו החדשה עומדת על כ-40% מהמכירות בקטגוריה – כך קיה.
  

 

12 תגובות לכתבה

לקריאת כל התגובות ברצף
  • 12
    תיבה אוטומטית פלנטרית מיושנת עם ממיר מומנט

    תיבה כזו גורמת לאיבוד של כ-20 אחוז מכוח המנוע ביחס לתיבה ידנית -

    כלומר מנוע של 85 כוחות סוס משודך לתיבה אוטומטית ירגיש כמו מנוע של 60 וקצת
    אותו מנוע משודך לתיבה ידנית ירגיש חזק משמעותית, ובנוסף ככל שיש יותר יחסי העברה בתיבה ניתן לשמור את המנוע בתחום הסל"ד היעיל ביותר שלו בטווח רחב יותר של מהירויות - מה שמשפר את ההאצה ואת צריכת הדלק.
    לכן רואים היום תיבות עם 8 ו-10 הילוכים.
    4 הילוכים זה משהו שמתאים יותר לסובארו DL, לא לדגם חדש לחלוטין ב-2017

    17.03.17 | 21:59תגובה ל-6

  • 11
    כל הכבוד לקיה

    שמח שיש יצרן רכב שיכול להתמודד שווה בשווה עם החברות הגדולות לאורך זמן! הם מבינים שזה משתלם להם ומנגד הצרכנים מבינים שלא צריך לזרוק הרבה יותר כסף על רכבים אחרים שלא באמת יותר טובים. שאפו

    16.03.17 | 17:50ארי

  • 10
    פיקנטו החליטה לפנק

    תאמת שזה נראה ממש טוב המערכות והאבזור שהם הוסיפו, משדרג את האוטו משמעותית ונותן לה אחיזה בשוק של המיני בישראל. 

    16.03.17 | 08:26נתי

  • 9
    80,000 ש"ח לגרסה משודרגת של דגם קיים שעולה

    בדיוק אותו דבר. בעיניי זה לא מוגזם ולא נעליים. אני נוהג על פיקנטו דור 2 ושלם עם כל שקל שהוצאתי עליה. רוצה לחסוך? קח ידנית.

    16.03.17 | 03:22אריאל

  • 8
    מר אלי שאולי הנכבד! אתה חי בסרט....

    נדמה לך שאתה באירופה, (עלק "אנחנו המדינה הראשונה באירופה")פותח את החלון בבוקר ורואה פרה רועה באחו, על רקע הרי האלפים...

    תתעורר !זו השכנה ממול ....
    אתה חי במדינה לבנטינית "פר קסלנס" במיזרח התיכון!

    15.03.17 | 11:28בעז

  • 7
    80,000 ש"ח השתגעו לגמרי

    ב 80000 ש"ח  יש כבר את הסיאט איביזה שהיא גדולה יותר, עם מנוע מודרני יותר, חסכוני יותר, עם הרבה יותר כוח (115 כ"ס, 20.3 קג"מ, תאוצה ב 9.6 שניות ועוד), צמיגים רחבים וכו'.

    קיה הייתה צריכה לתמחר אותה בלא יותר מ 70000 ש"ח.

    15.03.17 | 10:09משה

  • 6
    ל-5

    מה קשר בין מספר הילוכים ו"שתיית ...% מכח המנוע"? מה בדיוק רציתה להגיד ? 

    האם להשוות טיוטה קורולה דור קודם (עם "התיבה ה-4 הילוכים האנרכית...." והיונדאי I35 מקבילה (עם משקל, נפח מנוע וספק דומים) עם התיבה "מודרנית" עם 6 הילוכים - צריכת דלק לא לטובת היונדאי...

    15.03.17 | 09:03ל'

  • 5
    שוב פעם לא השכילו להביא ידנית 5 דלתות מאובזרת....

    הידנית חסכונית יותר ועגלה לא יותר מהאוטומטית עם המנוע הגדול (כי התיבת ה-4 הילוכים הארכאית שותה איזה 20% מכוח המנוע)

    אז למה לא לאפשר לרכוש דגם ידני מאובזר ופרקטי? 2000-3000 ש"ח יותר-הרבה לקוחות יבחרו בו.
    לדגם הנוכחי היה את ה"ספורט"-ידנית מאובזרת 3 דלתות, והיא מכרה לא רע, למרות שהיא פחות שימושית מה-5 דלתות.

    14.03.17 | 22:27a

  • 4
    הציבור מטומטם הציבור ישלם ויקנה

    שיטת העדר עובדת

    14.03.17 | 21:07צביקה

  • 3
    על פיקנטו

    אם הפער בין הרמות הוא 500 ש"ח והרמה הגבוהה היא לפרטיים אז למה שהמוסדיים לא יקנו גם את הרמה  הגבוהה?

    מיכל הדלק נשאר כמו בקודמת . 35 ליטר בלבד.
    ב איי 10 המיכל עם 40 ליטר.

    מפשק הסרנים קטן יותר בדגם החדש. מה התועלת בזה?

    אם כבר אוט" למה אין תפעול טיפטקוניק ?


    14.03.17 | 20:56ד

  • 2
    ל-1

    פער המחיר הוא מזערי בכוונה על מנת שהלקוחות הפרטיים ירכשו את דגם EX המאובזר משמעותית יותר..  LX מיועד בעיקרו לציי רכב 

    14.03.17 | 16:40א

  • 1
    כל האבזור הנוסף מ - LX ל - EX רק 500 ש"ח

    תפסיקו לנפח מחירים

    בכל מקרה לא רלוונטי עבורי

    14.03.17 | 15:37אייל

חם באתר

מבצעי רכב בשוק הישראלי

מבצעי רכב, ימי מכירות , חיסולי מלאי בסוכנויות רכב ואצל היבואנים

ליסינג ומימון לרכב

קונים רכב בליסינג פרטי? קבלו טיפים והצעות אטרקטיביות כאן

לקסוס RX450h במבחן דרכים

יוקרה היברידית בשטח

איזה מחירון רכב קובע?

מחירון לוי יצחק או יד2? באיזה מחירון רכב לבחור כאשר רוצים למכור או לקנות רכב?

אוטו לוגו (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה)