נתת לנו Like ב-Facebook?

מיצובישי אאוטלנדר PHEV משווק מהיום

אוטו חדשות מקומיות

מיצובישי אאוטלנדר PHEV משווק מהיום

20.03.17 אלי שאולי

האאוטלנדר PHEV חוזר לארץ עם מחיר מושך מאשר בעבר – ותהליך טעינה קל בהרבה

7 תגובות | תגיות: מיצובישי, אאוטלנדר, אלי שאולי, PHEV

לפרטים
auto.co.il icon
*ציין שם
*ציין טלפון *טלפון שגוי

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
סגור
אחרי המתנה ארוכה, למעשה כמעט שנתיים לאחר השקתו בעולם, נוחת גם בארץ מיצובישי אאוטלנדר PHEV – היברידי/נטען-רשת – המחודש. הגרסה ההיברידית מגיעה לכאן כשנה וחצי לאחר שהגיע לכאן האאוטלנדר המחודש בגרסתו הרגילה.  
 
מחושמל ומיוחד
במיצובישי ישראל עכבו את השקת הגרסה המחודשת לרכב ההיברידי הנטען עד אשר הצליחו לקבל אישור מקומי לטעינה ביתית פשוטה יותר. מדובר במה שמוגדר בתקן האירופאי כ"טעינה במוד 2", כלומר: עם כבל חשמלי פשוט יותר ותקע וללא צורך בהקמת עמדת טעינה חכמה ומורכבת. זמן הטעינה המלא במצב זה הוא כ-5.5 שעות. לפי אנשי מיצובישי תהליך הטעינה המורכב פגע בכוח המשיכה של הרכב, ממנו נמכרו בדור המקורי 130 כלי רכב.
 
 
 
האאוטלנדר PHEV הוא ללא ספק רכב מיוחד. יש לו שני מנועים חשמליים, כל אחד מהם מייצר 82 כ"ס ומניע גלגל אחורי אחד. אליהם מצטרף מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר המייצר 121 כ"ס ומניע את הגלגלים הקדמיים. באופן זה לאאוטלנדר PHEV יש הנעה כפולה. הטווח החשמלי הוא 54 ק"מ והביצועים נאים: 170 קמ"ש מרביים והאצה ל-100 קמ"ש ב-11 שניות.
 
האאוטלנדר יודע לנוע באופן חשמלי מלא, להיעזר במנוע הבנזין לצורך טעינת המצברים, או (לרוב במהירויות בין עירוניות) להסתייע בכוח הבנזין לצורך הנעה והאצה. במיצובישי טוענים לשיפור בעידון הנסיעה ובנוחות בגרסה המחודשת.
 
 
 
שתי רמות גימור
ה-PHEV מוצע רק עם 5 מושבים, ובמיצובישי ישראל בחרו להביאו בשתי רמות גימור: 'סופרים' שתעלה 195,000 שקלים ו'לקשרי' שמחירה  210,000 שקלים. בשתיהן חישוקי "18, תאורת לד עם עמעום אוטומטי, מפתח חכם, בקרת אקלים ומערך קונקטד של כלמוביל. 'לקשרי' מוסיפה מערכות בטיחות מתקדמות מקוריות (רק מובילאיי ב'סופרים') שכוללות בלימה אוטונומית (עד 80 קמ"ש, או 65 קמ"ש במקרה של הולכי רגל) התרעה על סטייה מנתיב, בקרת שיוט אדפטיבית, ומניעת האצה פתאומית. ה'לקשרי' תוסיף גם גג נפתח, חיישני חניה היקפיים, תפעול חשמלי לדלת האחורית, ריפוד עור לכל המושבים ותפעול חשמלי לכיוון מושב הנהג.
בנוסף לאחריות הרגילה תזכה גרסת PHEV באחריות של 5 שנים או 100,00 ק"מ למערכת החשמל, ו-8 שנים או 160,000 ק"מ לסוללות.
 
דוידי פאימנטה, מנכ"ל חטיבת המכוניות הפרטיות של כלמוביל, מצפה למכירה של 500-400 מכוניות השנה. יאיר טיטלבאום, ראש חטיבת מיצובישי, הוסיף שאחד מיתרונות הרכב יהיה בחברות הליסינג שם, בזכות ההטבות לכלים מסוג זה, יחושב שווי המס בדומה לזה של רכב שמחירו 155,000 שקלים.  

7 תגובות לכתבה

לקריאת כל התגובות ברצף
  • 7
    ישנם מחקרים רבים

    משה, ישנם מחקרים המאששים בוודאות את הקשר בין הקרינה הנ"ל לסרטן. עשיתי על זה שיעורי בית . מחקרים בעולם , לא בארץ , שכאן הכול אינטרסים ברורים וממומנים

    22.03.17 | 05:57רונן

  • 6
    a

    בנוסף למחיר הרכישה של הדגם היוצא, נדרש היה לשלם עוד כ-4000 ש"ח פלוס התקנה עבור עמדת טעינה של בטר פלייס.
    העמדה הזו של בטר פלייס מתקלקלת ומיותרת, כל הכבוד לכלמוביל ששחררו את כולם מהעונש הזה!
    חברת ג'ינרג'י שירשה את העמדות פשוט תוקעת מחירים לתיקון..."אין תקשורת בין העמדה למוקד" - שיא החוצפה! למה שנדרש לשלם על תיקון תקלת תקשורת שאינה קשורה לטעינה?? (לא מנוי לשירותי החברה) והופ הלכו עוד קרוב לאלף ש"ח - על עמדה בת פחות משנה!
    אגב מחיר טעינה מלאה של הרכב היא 10 ש"ח פחות או יותר לטווח של כ-30 ק"מ (נגיד טעינה מלאה אחת ביום), פלוס מיכל בנזין של 45 ליטר פעם בחודש-חודשיים.
    החסכון ביחס לרכב הקודם (כמעט 1000 ש"ח בחודש על סולר) הוא ניכר.

    21.03.17 | 13:55טוב שביטלו את ה-6000 ש"ח קנס על עמדת הטעינה

  • 5
    עניין של זמן עד שהמדינה תקפיץ את מחירי החשמל   ל"ת

    ללא תוכן

    21.03.17 | 12:50דני

  • 4
    מי יקנה את הרכב במחיר כזה ?כישלון ידוע מראש !   ל"ת

    ללא תוכן

    21.03.17 | 12:35גיל

  • 3
    איזו בדיקה אישית, רונן?

    עם מד קרינה? זה לא משנה, הרי הוויכוח היום הוא על האם בכלל יש לזה איזו שהיא השפעה שלילית. בניגוד למה שכתבת, אין אף מחקר מבוסס שמראה על סיכון מוגבר לחלות בסרטן בגלל קרינה מסוג זה. הכי הרבה שהצליחו להוכיח זה ש"אולי" או "יכול להיות". 

    אז עד שלא תמצא עשרת אלפים מתנדבים, תושיב חצי מהם במכונית חשמלית כל יום לכמה שעות במשך עשר שנים ותבדוק אם החצי שישב במכוניות חשמליות חטף יותר סרטן - לא תהיה לך תשובה. 

    20.03.17 | 22:04משה

  • 2
    ברור שיש קרינה. והרבה. אבל רכב כזה מחזיקים 5 שנים   ל"ת

    ללא תוכן

    20.03.17 | 19:18ומחליפים לחארא הבא שיביאו ארצה

  • 1
    מה עם קרינה?

    למה אף אחד לא כותב על אמת מה קורה עם זה?

    ולא צריך מטקבקים שיגידו שהנייד מוציא אותה קרינה. ישנם מחקרים שמראים בוודאות על סיכוי גבוה יותר לסרטן וישנם מחקרים שטוענים שרמת הקרינה כמו ברכב רגיל. כמובן שכל מחקר מימנה חברה עם אינטרסים שונים
    מישהו ערך בדיקה אישית ?

    20.03.17 | 17:56רונן

חם באתר

מבצעי רכב בשוק הישראלי

מבצעי רכב, ימי מכירות , חיסולי מלאי בסוכנויות רכב ואצל היבואנים

ליסינג ומימון לרכב

קונים רכב בליסינג פרטי? קבלו טיפים והצעות אטרקטיביות כאן

מבחן צמיגים – בלימה (וידאו)

כמה גדול ההבדל בין צמיגים שונים ביכולת הבלימה במקרה חירום? יצאנו לבדוק

מי היא המשפחתית ההיברידית הטובה בישראל? (וידאו)

יונדאי איוניק מול קיה נירו וטויוטה אוריס היבריד - מבחן דרכים השוואתי

איזה מחירון רכב קובע?

מחירון לוי יצחק או יד2? באיזה מחירון רכב לבחור כאשר רוצים למכור או לקנות רכב?

אוטו לוגו (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה)