נתת לנו Like ב-Facebook?

מייקל קורס - Extreme Blue

אוטו לייף סטייל

לייף סטייל

מייקל קורס - Extreme Blue

04.03.17 תוכן שיווקי

גישה נינוחה אבל עוצמתית, כך מתאר מייקל קורס את הבושם החדש

תגיות: בושם, מייקל קורס, בשמים, Extreme Blue, בשם

 
 
ריח. אותו חוש לא יציב שיכול להרים או להוריד כל דבר שנבוא איתו במגע. ידעתם שמעל 75% ממה שאתם טועמים מגיע בעצם מחוש הריח? זוכרים איך הסושי או השוקולד הרגיש חסר טעם כשהייתם מצוננים עם אף סתום? אז זה לא בגלל שחוש הטעם נפגע, אלא בגלל שחוש הריח נפגע.

יש מקרים בהם לא היינו רוצים חוש ריח כל כך מפותח, כמו למשל כשעולים על אוטובוס חזרה לבסיס אחרי שבוע אימונים במדבר. מצד שני, הריח יודע לעשות קסמים כשפוגשים את האחת (או האחד, תלוי בכם). הריח של הפגישה הראשונה נשאר חרוט בזיכרון.
 
גם לאופי יש ריח ולריח הזה יש מסר ייחודי משלו. אם אתם קופצניים, בטלנים, קשוחים או ספורטאים, המסר שלכם שעובר בריח יהיה שונה. ולא רק לאופי יש ריח, גם למעמד. המסר שאתם משדרים החוצה עם הריח אומר עליכם המון ולכן חשוב שמה שהצד השני מקבל יהיה המסר שאתם רוצים. הריח שלכם צריך לשדר שיש לכם מה להגיד. שאתם אדם עם עמדה. המסר שאתם רוצים שיקבלו הוא שיש לכם שילוב של תחכום אורבני עם סגנון יקר ומלוטש. ריח כזה מעניק את הביטחון שלכם לכבוש כל מה שעומד מולכם. זה מסר עוצמתי.
 
 

אין הרבה ריחות שמעבירים את המסר הזה ואין הרבה אנשים שיודעים לכוון ולזקק את הריח הזה במדויק. מייקל קורס הוא אחד שיודע איך לעשות את זה. אחרי שנגע בתחומים כה רבים והמציא את התחום מחדש בעזרת עיצוביו, קורס מעצב מסר שעובר דרך חוש הריח. ולא סתם מסר.
 
קורס בונה מסר חדש של אופנה אורבנית גברית שנעה באוויר. השם של המסר החדש הוא Extreme Blue.
 
מדובר במסר שמתאר שילוב חדש ועדכני של גבר עירוני, אופנתי ואלגנטי, במקביל להיותו מחוספס, קשוח ועיסקי. השילוב הזה יוצר מסר רענן ופרובוקטיבי בריח עצי וארומטי .
 
זה מסר של מביני עיניין. מסר שמסביר לסביבה את המעמד החדש שלי בלי מילים.

המסר הזה נשען ברובו על הפילוסופיה של קורס מתחילת הדרך. וקורס אומר "אני מאמין שגברים מתייחסים כיום לסגנון באופן שונה. הם מעריכים את המותרות ואת הפשטות ורוצים להרגיש בנוח. הם שואפים להיות חזקים וסקסיים, וזו הפילוסופיה שהנחתה אותי כשיצרתי את הבושם הראשון שלי לגברים."
 
כשקורס מדבר על הבושם החדש שלו, Extreme Blue, הוא אומר ש"Extreme Blue מייצג גישה נינוחה אבל עוצמתית שמתאימה בדיוק לחיי העיר העמוסים. הוא שואב השראה מהגבר שיש לו הכל משום שהוא יודע מה הוא רוצה וכיצד להשיג זאת."

 
 
אחרי ששומעים מה שיש לקורס להגיד, הריח נעשה מאוד מאוד ברור והמסר שהריח משדר לא רק יוצא אל הסביבה, אלא גם פנימה. ההתנהגות שלנו והביטחון שלנו מתודלקים מריח כזה וממה שהוא משדר.
 
קורס מסביר שאת הריח הגברי האורבני החדש הוא בנה כמו יין, וכך גם התיאורים.
 
Extreme Blue נפתח בנשיכה פריכה של ברגמוט. תוספת של זרעי אנג'ליקה ופלפל ורוד מוסיפה את העוקצנות המתובלת. הל מעניק ניחוח ממריץ של תבלין קריר המאפשר לתווים העליונים להיפתח בתנופה מלאה.
 
לב הניחוח מפיץ גבריות קלאסית של ערער וברוש, עם תווי משנה אגוזיים של שומשום ועלי מרווה המעניקים אפקט קרמי רענן.
הסיומת היא ניחוח ממכר של אמברוקס המעניק תחושה רכה וקטיפתית עם תחושה נקייה ועצית. החמימות של האמברוקס מתוחזקת עם עצי קשמיר רכים והחושניות של המושק. הנגיעה האחרונה של פצ'ולי המערה אל תוך הניחוח ארומה אדמתית ומסקרנת.
 
עם תיאור מפורט שכזה, אין ספק שאנשים יקשיבו למה שיש לכם להגיד כשאתם באים עם Extreme Blue.
 
 

על מייקל קורס
מייקל קורס הוא מעצב עטור פרסים ובעל שם עולמי של פריטי מותרות וקולקציות לבוש. החברה הנושאת את שמו, שהוקמה ב-1981, מייצרת כיום מגוון מוצרים במותגי Michael Kors, KORS Michael Kors ו-MICHAEL Michael Kors, לרבות אקססוריז, נעליים, שעונים, תכשיטים, בגדי גברים ונשים וקו שלם של בשמים. החנויות מופעלות ישירות על-ידי החברה או על-ידי שותפים מורשים והן ממוקמות בערים היוקרתיות ביותר בעולם, לרבות ניו יורק, בוורלי הילס, שיקגו, לונדון, מילנו, פריס, מינכן, דובאי, איסטנבול, סאול, טוקיו והונג קונג.

אין תגובות לכתבה

אין תגובות נכון לרגע זה

חם באתר

מבצעי רכב בשוק הישראלי

מבצעי רכב, ימי מכירות , חיסולי מלאי בסוכנויות רכב ואצל היבואנים

ליסינג ומימון לרכב

קונים רכב בליסינג פרטי? קבלו טיפים והצעות אטרקטיביות כאן

לקסוס RX450h במבחן דרכים

יוקרה היברידית בשטח

איזה מחירון רכב קובע?

מחירון לוי יצחק או יד2? באיזה מחירון רכב לבחור כאשר רוצים למכור או לקנות רכב?

אוטו לוגו (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה)