נתת לנו Like ב-Facebook?

רנו מגאן סדאן בישראל - מ-132 אלף שקל

אוטו חדשות מקומיות

רנו מגאן סדאן בישראל - מ-132 אלף שקל

20.04.17 אלי שאולי

מחליפת רנו פלואנס, מהמכוניות המצליחות ביותר של רנו בישראל, תיקרא רנו גרנד קופה, ותציע יותר אבזור. המחיר: החל מ-132 אלף שקל

7 תגובות | תגיות: רנו, רנו מגאן, רנו מגאן גראן קופה

לפרטים
auto.co.il icon
*ציין שם
*ציין טלפון *טלפון שגוי

הפרטים נקלטו במערכת, ניצור איתכם קשר בהקדם

v-icon
סגור
חברת קרסו, יבואנית רנו לישראל, משיקה את המגאן גרנד קופה, שם מבלבל למה שהוא למעשה גרסת הסדאן (ארבע דלתות) של המגאן החדשה. המשפחתית הקומפקטית הושקה בגרסת סדאן בתערוכת פאריז בסוף שנה שעברה, ותירש את רנו פלואנס המצליחה. למרות שההאצ'בק הוצגה קודם (עוד בסוף 2015), בקרסו בחרו להשיק את המגאן בישראל תחילה במרכב סדאן, ובמחיר של החל מ-132 אלף שקל.
 
 
 
בדומה לפלואנס, המכונית החדשה גדולה ביחס לקטגוריה ובסיס הגלגלים שלה - שנמתח על פני 271 ס"מ - הוא הארוך ביותר בקבוצה (בס"מ בודד). עם אורך כולל של 463 ס"מ, היא גם ארוכה מרוב מתחרותיה. בגלל המידות ורמת הציוד, היבואנית תנסה להציע אותה כאלטרנטיבה מוזלת למשפחתיות הגדולות. זאת, ותדמית השם "מגאן" בישראל, הם הסיבות להחלטה לכנותה בשם "גרנד קופה" בלבד בהתנהלות השיווקית, וזאת למרות שעל אחוריה כתוב גם השם מגאן.

חשיבות ואבזור
עבור רנו בישראל מדובר במכונית עם חשיבות גדולה במיוחד. למרות שנתח השוק של המשפחתיות יורד, זו עדיין הקטגוריה הגדולה בשוק. המכונית החדשה תוצע ברמת אבזור אחת ("אינטנס") וגבוהה למדי, ועם שני מנועים - בנזין ודיזל.
 
 
 
לגרסת הבנזין מנוע טורבו בנפח 1.2 ליטר, המספק 130 כ"ס ומוכר מדגמי רנו שונים. הוא משודך כאן לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית, ומאיץ את הרכב מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 10.9 שניות. לגרסת הדיזל מנוע 1.5 ליטר שמייצר 110 כ"ס ומשודך לתיבה רובוטית דו-מצמדית עם שישה הילוכים. דגם זה מאיץ ל-100 קמ"ש בתוך 12.5 שניות. הציון הירוק הוא 4 לגרסת הבנזין ו-5 לדיזל. 
 
 
 
האבזור בשתי הגרסאות כולל חישוקי "17 קלים, יחידות תאורה מסוג לד מלא, חיישני חנייה היקפיים, מפתח חכם, בקרת אקלים, בקרת שיוט, בלם יד חשמלי, ריפוד משולב עור, פתיחה עם הרגל של תא המטען ותאורת אווירה צבעונית. בנוסף, תוצע מערכת מולטימדיה שרנו מכנה אר-לינק (R-Link) עם צג "8.7 אנכי. זו מציעה בין היתר מצלמת נסיעה לאחור וחיבור בלוטות', ותאפשר גם שליטה במאפייני הרכב - כולל אפשרות לבחירת "צליל המנוע" שיושמע מהרמקולים.
 
 
 
כמו ברנו קאדג'אר, גם כאן ניתן לשנות את התצוגה במחוונים המוקרנים. הגרנד קופה, בניגוד להאצ'בק, לא תוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות, משום שכמו קודמתה, הפלואנס, היא מיועדת לשווקי מזרח אירופה, טורקיה ומדינות מתפתחות ופחות למערב אירופה. ביבואנית ציינו כי הם מקווים לשכנע את היצרנית להציע מערכות מקוריות בהמשך, וכי עד אז הרכב יוצע עם מובילאיי בהתקנה מקומית. המגאן נבחנה על-ידי ה-Euro NCAP, אך הציון שהשיגה אינו תקף לגרנד קופה בגלל הבדלי האבזור.
 
 

המכונית החדשה תעלה 132 אלף שקל לגרסת הבנזין ו-134 אלף לדיזל. בקרסו מתכוונים להמשיך לפנות איתה לציי הרכב, שהניעו את הצלחת הפלואנס, אך גם לקהל פרטי שמחפש אלטרנטיבה זולה למשפחתית הגדולה ולתחום המוניות. בשנה שעברה נמכרו כ-4,100 מכוניות מדגם הפלואנס בארץ (מתוכן 1,100 מוניות). ענת מילוסלבסקי כחלון, מנכ"ל רנו בישראל, מצפה למכור עד סוף השנה לפחות כמות כזו.

7 תגובות לכתבה

לקריאת כל התגובות ברצף
  • 7
    ל-6 רועי: חוץ מזה שאתה צודק בתוכן דבריך, אל תייחס ל"עם" את ההישגים

    של אנשים כישרונים במיוחד. לא "העם" המציא את מובילאיי אלא הממציא של מובילאיי.

    אגב, לא הייתי מייחס למובילאי תחונות נפלאות כנהוג בתקשורת בשבועיים האחרונים - זה בעיקר תרגיל שיווקי. לא עבור הצפצפה שילמה אינטל מיליארדים

    24.04.17 | 06:53משה

  • 6
    לא ידעתי שאנחנו שוק מתפתח

    העם שהמציא את מובילאיי, ווייז, מוביט ומערכות הגנה מטילים כנראה לא צריך אמצעי בטיחות מתקדמים כי אין ערך גבוה לחיי אדם כאן.

    תודה רבה לך "קרסו" על העברת המסר הזה ליצרן ועל תג המחיר הגבוה ששמתם לילידים מהמזרח התיכון שמוכנים לקבל לקנות כל מה שיביאו ועוד להגיד תודה.

    23.04.17 | 16:19רועי

  • 5
    מחיר דמיוני רכב מצויין

    כבעלים של פלואנס דיזל, הרכב פשוט נח וחסכוני, גם אצלי הוא בליסינג, לא הייתי מעז לקנות רנו....

    אגב די למחיר חזירי....בעסקת 0 ק"מ הרכב נמכר ב - 111,000 ש"ח

    21.04.17 | 13:19אייל

  • 4
    כבר אמרו רבים וטובים לפניי... איפה נעלמה הוזלת היורו ?

    התשובה בגוף כתבה:

    "...בקרסו מתכוונים להמשיך לפנות איתה לציי הרכב, שהניעו את הצלחת הפלואנס, אך גם לקהל פרטי... "
    שמתם לב - "קהל פרטי" במקום האחרון.
    הוזלת היורו תגולם רובה ככולה לשוק הליסינג שיהנה כמו בעבר מהנחות טובות, ואילו הצרכן הפרטי יממן את החגיגה

    21.04.17 | 12:24משה

  • 3
    תתקשה מאוד מול המשפחתיות המובילות. לליסינג בלבד   ל"ת

    ללא תוכן

    21.04.17 | 10:59יוסי

  • 2
    עוד זבל טורקי בלי שום מערכת בטיחות וסמל גנוב ממשאית?

    נקווה בשבילם שלא...מגאן אולי "הכי בטוחה" ופלואנס "לא רואה מוסך"...(שקרים גסים עבור הרכב החדש עם גיר רובוטי וללא שום מערכת בטיחות אקטיבית)

    אבל בכללי בעיקר לא רואים רנו על הכביש

    20.04.17 | 21:12a

  • 1
    אוקטביה הורידו מחיר ל128000 ורנו מעלה?

    מה הם חושבים לעצמם? אפשר לחשוב איזו מכונית פאר זו?
    בדיחה עצובה

    20.04.17 | 16:18יונתן

חם באתר

מבצעי רכב בשוק הישראלי

מבצעי רכב, ימי מכירות , חיסולי מלאי בסוכנויות רכב ואצל היבואנים

ליסינג ומימון לרכב

קונים רכב בליסינג פרטי? קבלו טיפים והצעות אטרקטיביות כאן

מבחן צמיגים – בלימה (וידאו)

כמה גדול ההבדל בין צמיגים שונים ביכולת הבלימה במקרה חירום? יצאנו לבדוק

מי היא המשפחתית ההיברידית הטובה בישראל? (וידאו)

יונדאי איוניק מול קיה נירו וטויוטה אוריס היבריד - מבחן דרכים השוואתי

איזה מחירון רכב קובע?

מחירון לוי יצחק או יד2? באיזה מחירון רכב לבחור כאשר רוצים למכור או לקנות רכב?

אוטו לוגו (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה) " /> (גרסת הדפסה)