לקסוס הציגה בתערוכת שנגחאי מתיחת פנים לרכב הפנאי לקסוס NX. הדגם המחודש מוצג שלוש שנים בדיוק לאחר השקת ה-NX, כשגם אז הוצג הדגם לראשונה בסין (בתערוכת בייג'ינג).
השינויים ב-NX המחודש באים לידי ביטוי הן בהופעה – החיצונית והפנימית – והן בהיבט הטכני. מבחינת ההופעה החיצונית, השינויים עדינים מאוד – גם מלפנים וגם מאחור ישנם פגושים ויחידות תאורה בעיצוב מעט שונה משל הדגם המקורי, אך השינוי כמעט ואינו מורגש.
גם בתא הנוסעים השינויים לא דרמטיים. עיקר השינוי נעשה בקונסולה המרכזית, שמארחת מסך חדש גדול משמעותית מבעבר – "10.3, לעומת "7 – וזכתה לעיצוב שונה ו"נקי" יותר למערכת בקרת האקלים, עם פחות לחצנים מבעבר. גם בקר השליטה במערכת המולטימדיה עודכן, וכעת הוא גדול מבעבר ובעל עיצוב שונה. בנוסף, גם משטח הטעינה האלחוטי וגם השעון האנלוגי זכו להתייחסות במסגרת מתיחת הפנים – וכעת הם גדולים מבעבר, כשלשעון גם עיצוב חדש. לקסוס גם טוענת לאיכות גימור עדיפה משל הדגם הקודם.
לקסוס NX מחודש - בישראל בתחילת 2018
צילום: מנהל
מערכות ההנעה נותרו כשהיו – 2.0 ליטר טורבו עם 238 כ"ס ותיבה אוטומטית-פלנטארית עם 6 הילוכים, או יחידת הנעה היברידית עם 197 כ"ס עם מפצל-כוח; בשני המקרים ניתן לבחור בין הנעה קדמית לכפולה-קבועה. לעומתן זכו המתלים לעדכון מקיף, הכולל קפיצים שונים, בולמי זעזועים חדשים, ומוטות מייצבים ותותבים אחרים. כל אלו אמורים להעניק ל-NX יכולת משופרת בפניות במקביל לשיפור בנוחות ובבידוד הרעשים. כמו כן, בדגם המחודש תוצע – כאופציה – מערכת בולמי זעוזעים אדפטיביים, כמו זו שמוצעת ב-LC 500.
לקסוס NX מחודש - בישראל בתחילת 2018
צילום: מנהל
שינויים טכניים נוספים נוגעים למערך הבטיחות. ה-NX המחודש יוצע עם מערכות עזר אקטיביות כחלק מהמפרט התקני, הכוללות בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה על סטייה מנתיב, תאורת דרך אדפטיבית, התרעה על סכנת התנגשות ובלימה אוטונומית. כיום, מוצע ה-NX בישראל עם מרבית מערכות אלו כחלק מהפרט התקני – למעט תאורת הדרך האדפטיבית ומערכת ההתרעה על סטייה מנתיב הנסיעה.
מיוניון מוטורס, יבואנית לקסוס לישראל, נמסר כי לקסוס NX המחודש יוצע בישראל החל מהרבעון הראשון של 2018.

לקסוס NX מחודש - בישראל בתחילת 2018
צילום: מנהל