פורשה חשפה את ה-911 החזקה ביותר אי-פעם בייצור סדרתי, ה-GT2 RS. עם 700 כ"ס ו-76.4 קג"מ, מכונית הספורט החדשה תאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 2.8 שניות ולמהירות מרבית של 340 קמ"ש.
ה-GT2 RS היא לא רק אחת המכוניות הקיצוניות ביותר שפורשה הציגה בתולדותיה, אלא גם אחת המכוניות היקרות ביותר אי-פעם שיימכרו בישראל. יבואנית המותג, חברת אורכיד ספורטס קאר, הודיעה כי תשווק בישראל את ה-RS החל בשנה הבאה, במחיר התחלתי של 2.7 מיליון שקל. חבילת שיפורים רשמית שפורשה תציע בשם "וייסך" (Weissach), על שם מרכז המחקר ופיתוח של פורשה, תעלה 265 אלף שקל נוספים.
700 כ
צילום: מנהל
ל-911 האולטימטיבית מנוע 3.8 ליטר טווין-טורבו, המבוסס על זה של הטורבו S. מגדשי טורבו גדולים יותר ומערכת קירור חדשה, סייעו להשגת ההספק המרשים. ה-RS גם מצוידת במרכב עם עיצוב חדש, שנועד ברובו לטובת יעילות אווירודינמית משופרת - כולל כל מסיטי הרוח, הניפוחים והכנפיים שרק תוכלו לחלום עליהם. רובם אגב, מיוצרים מסיבי פחמן - לטובת חסכון במשקל. ל-RS משקל עצמי של 1,470 ק"ג, 20 בלבד יותר מטורבו רגילה.
בדומה ל-GT2 קודמות, גם הפעם פורשה מציעה הנעה אחורית, אך בשידוך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית. ה-RS תציע גם היגוי אחורית לשיפור היכולת הדינמית, מתלים בכיול חדש, בלמים קרמיים ומערכת פליטה מטיטניום.
700 כ
צילום: מנהל
השימוש בחומרים אקזוטיים לא נגמר כאן: גם הגג מיוצר ממגנזיום, ואם תרכשו את חבילת "וייסך", פורשה תציע לכם גג ומוטות מייצבים מסיבי פחמן, חישוקי מגנזיום וחלקי מתלה מטיטניום. גרסה זו תוצע גם עם כלוב התהפכות בחלק מהשווקים. ה-GT2 RS נועלת צמיגי 265/35 על חישוקי "20 מלפנים ו-325/30 על חישוקי "21 מאחור.
700 כ
צילום: מנהל